Přejít na obsah

Breitling servis u Dušáka


Doporučené příspěvky

Dobrý den všem,

omlouvám se, že nereagujeme na Vaše příspěvky ihned po zveřejnění, budeme se snažit postupně odpovídat v nejbližším možném termínu.

Zároveň bychom byli neradi, kdybychom porušovali nějaká pravidla tohoto fóra (i když po jejich prostudování si nejsme vědomi jejich porušení) a protože víme, že umístění našeho loga do Avataru bylo pro mnohé z Vás problémem, raději jsme přistoupili k jeho odstranění.

Všem děkujeme za ohlasy a těšíme se na další.

S pozdravem

Michaela Jetmarová

 

 

Dobrý den,

 

velmi oceňuji Vaši odvahu:-)

 

Tři otázky bych tedy měl:

 

1. Dva měsíce Vám přijdou normální (chápu, že můžete být vytíženi, ale to by snad měla být příležitost rozšířit kapacity - mnoho podnikatelů dnes takové štěstí aby měli "frontu před obchodem" nemá...?

2. Proč nebylo možné objednat tlačítko Breitling a vyměnit až přijde, místo toho jste mi nabídli čekat 2 měsíce bez hodinek i na tuto drobnost kterou mi vyřídili ve Vídni na počkání

3. Při výměně řemenu za který jsem u Vás zaplatil 8 tisíc a dalších 6 za sponu se technik ani neobtěžoval hodinky mezi stěžejkami otřít - to by asi mohl ne?

 

V žádném případě se nepovažuji za notorického stěžovatele, ale s Vašimi službami opravdu spokojen nejsem. Je mi líto.

 

Dobrý den,

 

servis Klenotnictví Dušák čítá 5 hodinářů a 3 zaměstnace starající se o

komunikaci se zákazníky a s centrálami značek (vesměs dodávky náhradních dílů, řešení konkrétních

problematických zakázek, odborné školení atd.).

O rozšíření kapacit v servisu neuvažujeme, servis je přidanou hodnotou.

K dnešnímu datu jsme od prvního ledna tohoto roku vyřídili 3 429 zakázek.

Poskytujeme záruční a pozáruční servis pro následující značky - Breguet,

Blancpain, Breitling, Zenith, Omega, Rado a částečně Rotary.

 

K Vašim dotazům:

 

ad 1/ Dvouměsíční lhůta se může zákazníkům zdát dlouhá, pro náš servis až

příliš krátká.

Náhradní součástky nevyrábíme a jsme závislí na švýcarských dodavatelích.

Věříme, že se jednoho dne odbourá celní administrativa, pak budeme schopni

vyhovět zákazníkům

a nabídnout přijatelnější termíny.

 

ad2/ Pokud bychom měli "Vaše" tlačítko skladem (a velmi často se to stává,

že konkrétní náhradní díl standardně držíme skladem)

jsme samozřejmě schopni provézt opravu "na počkání".

Ovšem termín "na počkání" je opět odvislý od složitosti modelu hodinek.

Navíc existuje řada modelů, které nemůžeme opravovat vůbec (dle pokynů

centrál značek) - a někdy může jít opradu jen o výměnu tlačítka či baterie -

- ale složitost modelu nám to neumožní. Proto je důležité nezobecňovat a

posuzovat případ od případu.

 

ad3/ k této Vaší stížnosti je bohužel nemožné se zpětně vyjádřit jinak, než

že se omlouváme.

 

To, že vyjádříte svůj názor a adresátovi je to nepříjemné, ještě neznamená,

že jste notorický stěžovatel.

Přestože píšete, že s našimi službami opravdu nejste spokojen, ráda Vás

přivítám u nás v obchodě na kávu

nebo si dovolím Vám učinit nabídku, abyste s námi strávil jedno odpoledne na

prodejně či na servisu.

Jen tak bude možné Vás přesvědčit, že až na vyjímky (špatný den má čas od

času každý) se snažíme dělat svou práci co nejlépe.

 

S úctou

 

Michaela Jetmarová

Marketing

Upraveno uživatelem Dušák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 41
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

My Vam dekujeme za vstricnost. Je jasne ze na foru nebudete dnem i noci, i tak mate muj respekt za Vasi odvahu. Verim ze na foru zustanete nadale! A neodradi Vas jednotlive pripady, kdy clen fora nebyl (at uz opravnene nebo ne) spokojen. Urcite mate spokojene zakazniky i mezi nama.

Upraveno uživatelem cody
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja bych se primlouval za opetovne zavedeni loga Dusak do avataru. pomaha to snadne identifikaci v prispevcich a myslim, ze to neni o nic vetsi "reklama" nez samotny nazev clena. pokud se k tomu zasvecene nevyjadri nejaky moderator (s argumentem proc by to nemelo jit a v cem je to proti pravidlum), tak si myslim, ze neni co resit a vratte se k avataru DUSAK. dekuji a opravdu vitam vas pristup (tim mnoznym cislem myslim celou firmu Dusak).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tímto děkuji za vstřícný přístup, myslím že velmi ojedinělý. Dále si dovolím komunikovat prostřednictvím SZ abychom příliš nezatěžovali ostatní, jsem však připraven se stejně energicky podělit s ostatními o pozitivní zkušenosti.

 

Ještě jednou díky :cheers:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den všem,

omlouvám se, že nereagujeme na Vaše příspěvky ihned po zveřejnění, budeme se snažit postupně odpovídat v nejbližším možném termínu.

...

 

Tak takto si predstavuji profesionalni vystupovani zastupce znacky/hodinarstvi na foru. Myslim, ze takovemu zpusobu komunikace neni co vytknout a doufam, ze je polozen zaklad prinosne spoluprace mezi Vami a potencialnimi (i soucasnymi) zakazniky. Zaroven bych byl pro znovupouziti loga i motta v avataru a podpisu, pri cteni to pomaha v orientaci (a ve Vasem pripade bylo oboji zvoleno velmi vhodne a decentne). Urcite mate na cem pracovat (viz doklady ke zminenym UN), ale chyba se muze stat kazdemu. Takze Vam drzim palce ve Vasem budoucim pusobeni zde na foru.

 

A kdyz uz jste s tou kuzi na trh sli, tak bych se jako Vas nezakaznik rad zeptal, jestli by bylo mozne uvazovat o Vasi nabidce ohledne "odpoledne u Dusaku", i pokud clovek Vasim zakaznikem neni. Akceptuji samozrejme i negativni odpoved. Ale i takova fotoreportaz z bezneho dne u Vas a clanek by tu treba nekoho zajimala a zaroven by to mohlo byt decentni PR. Pekny vecer.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezbývá mi, než před tímto přístupem firmy Dušák skutečně smeknout a pochválit za odvahu, s jakou jdou se svojí kůží na trh mezi nás.

Popravdě řečeno jsem nečekal, že se někdy něco takového stane a objeví se tu i zástupce "druhé strany" našeho koníčku.

Něco takového není obvyklé ani na zahraničních, velkých mezinárodních fórech a určitě si myslím, že to bude přínosem pro obě strany.

Jen doufám, že ostatní kolegové na tomto fóru potvrdí své gentlemanské chování při komunikaci s "Dušákem" tak, aby tu s námi zůstal i nadále...

 

A za návrat loga do avataru se také přimlouvám, tam může mít každý člen opravdu co chce a nikdo by mu to doho mluvit neměl...

Navíc to bude i přehlednější pro rychlou identifikaci příspěvků od "Dušáka" :)

Upraveno uživatelem sauce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Dušák: logo si sem dejte, fórum je přehlednější, váš vstup s kůží na trh je příkladný.

 

to all: co se týče dodavatelských termínů... vzpomeňte si na limitky Steinhart, jak vše dlouho trvá nikoliv Güntherovou vinou. Nechci je srovnávat a tím třeba Dušákům křivdit, ale obávám se, že obecně malí odběratelé nebo odběratelé z "východních" zemí nebudou švýcarskými dodavateli odbavováni prioritně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

 

děkujeme za vaše názory.

Spousta z nich nás ujišťuje, že naše rozhodnutí se vydat "na stezku odvahy"

bylo správné. Že to nebude snadné bylo naprosto zřejmé.

Avatar i podpis již jsou na svém místě. :)

 

K našemu prohřešku z příspěvku č.11 v tomto vlákně:

karta Ulysse Nardin - to co se stalo je naprosto nepřípustné a

neomluvitelné.

S každým prodavačem bude pan ředitel osobně mluvit a najdeme autora "díla".

Navíc vyjišťujeme na centrále značky možnost vystavení karty nové.

 

 

Od úterý příštího týdne do 7. října se z důvodu mé dovolené na krátko

odmlčíme.

Do té doby jsem k dispozici.

 

S úctou

Míša Jetmarová

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO
K našemu prohřešku z příspěvku č.11 v tomto vlákně:

karta Ulysse Nardin - to co se stalo je naprosto nepřípustné a

neomluvitelné.

S každým prodavačem bude pan ředitel osobně mluvit a najdeme autora "díla".

 

Od úterý příštího týdne do 7. října se z důvodu mé dovolené na krátko

odmlčíme.

Do té doby jsem k dispozici.

 

S úctou

Míša Jetmarová

 

paní Jetmarová mě je úplně jedno kdo to vyrobil: pro mne je podstatné, že dotyčný mlžil,lhal a snažil se mne podvést

 

citace prodavače:

 

"co by jste chtěl, karta jako karta"

"certifikát (COSC) standardně UN k hodinkám nedává " = (nedostal jsem ho tehdy vůbec)

"nějaký certifikát vám tady najdu" = (to je opravdu luxusní nabídka)

"když budete mlčet vymyslím Vám nadstandardní slevu na další nákup"

 

 

pro mne jste jako firma na poslední příčce žebříčku, možná jenom díky mým pocitům a chování jednoho člověka = jsem sice jenom jeden z mnoha zákazníků, ale v roce 2007/2008 jsem u vás koupil 1xIWC,1xBreitling,6xOmega + zmiňované UN = nebudu to vyjadřovat v prostředcích, ale v pocitech = never more Dusak

 

 

dále bych se chtěl vyjádřit k osobě v prvním patře, které se tu přezdívá "kožený obličej" - kupte tomu pánovi zrcadlo a až nebude mít co dělat, tak ať se do něj zkouší usmívat a tlumit svoje vševědoucí ego

 

 

Každopádně paní Jetmarová oceňuji, že se k tomu stavíte čelem a přeji hodně úspěchů. MJ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky vítám odvahu čelit kritice a myslím, že účast distributora a servisu může být pro forum přínos, avatar mi taky nevadí, ale marketingový slogan v podpisu mi jde proti srsti, myslím, že to je špatně. Je to prkotina, ale neplacený marketing tu, IMHO, být nemá.

 

Edit: možná je to taky tím, že mě ten slogan sám o sobě trochu irituje, nelíbí :(.

Upraveno uživatelem Viktor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro mne jste jako firma na poslední příčce žebříčku, možná jenom díky mým pocitům a chování jednoho člověka = jsem sice jenom jeden z mnoha zákazníků, ale v roce 2007/2008 jsem u vás koupil 1xIWC,1xBreitling,6xOmega + zmiňované UN = nebudu to vyjadřovat v prostředcích, ale v pocitech = never more Dusak

 

Nic ve zlém, ale já kdybych byl někde tak moc nespokojen, jak popisuješ, tak už bych tam prostě nechodil... , natož abych tam něco (dokonce 8x) kupoval.

 

V každém případě přístup firmy Dušák oceňuji, jistě si z toho vezme ponaučení a přispěje to ke zkvalitnění služeb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakozto clovek, ktery s Dusakem zatim zadne obchodni zkusenosti nema, bych si dovolil vyjadrit svuj pohled na deni poslednich dni.

 

1) Vazim si postoje firmy Dusak, ktery prezentuje ochotou se zde poustet do diskusi na veskera temata. Myslim, ze je to vstricny krok a kdyby se takovych firem naslo vice, verim, ze by se casem nas trh s luxusnim zbozim alespon trochu priblizil principum, na kterych funguje v civilizovanem svete. Za me rozhodne palec nahoru.

 

2) Myslim, ze nekonecne polemiky mistnich chytrolinu na tema avatar/slogan/... jsou liche. Misto abyste byli radi, ze se prvni "velky hrac" na poli naseho spolecneho zajmu rozhodl udelat vstricny krok smerem k nam, zase jen hledate, co by na tom slo strhat.

Uzivatel "Dusak" zde nic neprodava, tudiz neni duvod jakkoli argumentovat profi accountem. Ostatni zalezistosti jsou, s ohledem na absenci pravidla upravujiciho takovouto situaci, plne v kompetenci provozovatele serveru. Ten se zatim, podle vseho, nad nicim nepohorsil, tak nechapu, proc ma kdokoli potrebu prezentovat administratorum svou predstavu o tom, "jak by se mel problem resit" - predevsim proto, ze zde nikdo kompetentni problem nezadefinoval.

 

3) Osobne se mi libi pristup k cause Ypo a za nej ma u mne Dusak, ktery mi byl dosud uplne volny, plusovy bod. Ypo, neni Ti dvacet - tak preci vis, jak to ve svete (a v nasem bananistanu tuplem) chodi. Prodavac je clovek. Clovek udelal chybu. A protoze clovek byl zaroven curakem, rozhodl se ji neobratne maskovat.

Tim nechci obhajovat znacku Dusak. Ano, je to neprofesionalni hnus a osobne bych k takove znacce rovnez ztratil duveru (kterou bych optimalne projevil tak, ze bych od daneho obchodnika nadale nic nekupoval, btw). Na druhou stranu - stalo se a neodestane se. Nezbyva tedy, nez pripad posoudit, zadefinovat fakta a vyvodit dusledky. A z dosavadniho vyvoje causy ve svetle vyjadreni pani Jetmarove mam vcelku slibny pocit, ze budes o konkretnich dusledcich informovan a ze tento pripad absolutniho profesionalniho selhani nebude "odlozen".

Rekl bych, ze bude-li vinik definovan a postizen tak, aby se situace v budoucnu neopakovala, a firma Dusak predvede dostatecnou customer-care, kterou Ti nabidne kompenzaci vniklych neprijemnosti (tzn. napravu situace obstaranim koser karticky a samozrejme nejake omluvu ve forme slevy nebo podobneho benefitu), bylo by na miste projevit gentlemanskou velkorysost k omylum, ktere nejsou tak tragicke, postavi-li se k nim provinila strana celem a ne prdeli.

 

EDIT: preklep

Upraveno uživatelem carpaccio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Dušák: Oceňuju přístup! Velmi!!!

 

Jinak jako zákazník: 1x IWC + několik "mazlících" návštěv

Přístup personálu - velmi rozdílný, někdy až přehlíživý. Jednou jsem ždímal v kapse 200 k na Blancpainy, ale díky tomu, že po mně ani pes neštěkl, tak jsem je nakonec ušetřil.. Vlastně neušetřil, koupil jinde a díky tomu něco ušetřil ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO
Nic ve zlém, ale já kdybych byl někde tak moc nespokojen, jak popisuješ, tak už bych tam prostě nechodil... , natož abych tam něco (dokonce 8x) kupoval.

 

V každém případě přístup firmy Dušák oceňuji, jistě si z toho vezme ponaučení a přispěje to ke zkvalitnění služeb.

 

 

UN byl poslední nákup - předchozí akvizice bez problémů

 

 

3) Osobne se mi libi pristup k cause Ypo a za nej ma u mne Dusak, ktery mi byl dosud uplne volny, plusovy bod. Ypo, neni Ti dvacet - tak preci vis, jak to ve svete (a v nasem bananistanu tuplem) chodi. Prodavac je clovek. Clovek udelal chybu. A protoze clovek byl zaroven curakem, rozhodl se ji neobratne maskovat.

Tim nechci obhajovat znacku Dusak. Ano, je to neprofesionalni hnus a osobne bych k takove znacce rovnez ztratil duveru (kterou bych optimalne projevil tak, ze bych od daneho obchodnika nadale nic nekupoval, btw). Na druhou stranu - stalo se a neodestane se. Nezbyva tedy, nez pripad posoudit, zadefinovat fakta a vyvodit dusledky. A z dosavadniho vyvoje causy ve svetle vyjadreni pani Jetmarove mam vcelku slibny pocit, ze budes o konkretnich dusledcich informovan a ze tento pripad absolutniho profesionalniho selhani nebude "odlozen".

Rekl bych, ze bude-li vinik definovan a postizen tak, aby se situace v budoucnu neopakovala, a firma Dusak predvede dostatecnou customer-care, kterou Ti nabidne kompenzaci vniklych neprijemnosti (tzn. napravu situace obstaranim koser karticky a samozrejme nejake omluvu ve forme slevy nebo podobneho benefitu), bylo by na miste projevit gentlemanskou velkorysost k omylum, ktere nejsou tak tragicke, postavi-li se k nim provinila strana celem a ne prdeli.

 

 

VŠE JE JIŽ VYŘÍZENO = vše jsem po třech měsících a cca 15ti návštěvách dostal a v závěru se mi dostalo i omluvy

 

... netoužím po nějakých omluvách,slevách a benefitech a netoužím po nějaké šikaně prodavače - spíš jsem to pojal tak, aby si člověk neznalý toho co má obsahovat prodejní balení nejdříve zjistil co tam vůbec má být a nedělal a nenechal ze sebe dělat hejla, obzvlášť, když nejde o částku u které by nad tím mávl rukou ...

 

 

... z mé strany to považuji za vyřízené a dál se k tomu nebudu vyjadřovat ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... netoužím po nějakých omluvách,slevách a benefitech a netoužím po nějaké šikaně prodavače - spíš jsem to pojal tak, aby si člověk neznalý toho co má obsahovat prodejní balení nejdříve zjistil co tam vůbec má být a nedělal a nenechal ze sebe dělat hejla, obzvlášť, když nejde o částku u které by nad tím mávl rukou ...

 

Smarja, Ypo.. Ja jsem tim nechtel rict, ze vycaruji usmev na Tvoji tvari tim, ze prodavace verejne zlyncuji a Tobe daji na pristi hodinky 50% slevu. Samozrejme, ze skraloup tam zustava, proste proto, ze u tohohle druhu zbozi se takoveto prehmaty zkratka stavat nesmeji.

Navzdory tomu to ale neznamena, ze prodavac nema byt potrestan (co bys delal, kdyby to byl Tvuj zamestnanec? Za sebe mam, pokud by se jednalo o jeho "iniciativu" a ne vseobecny slendrian v me firme panujici na ukor zakaznika a postupne i nas samych, jasno.) A stejne tak to neznamena, ze bys Ty nemel obdrzet "pozornost podniku". Ne proto, ze oni stojis - proste proto, ze se to slusi.

 

Spis jsem mel na mysli, ze ac se jedna o pochybeni nemaleho formatu, ocenuji Dusakovic aktualni pristup. Co se delo dosud netusim, ale v tuto chvili mi to zavani snahou vznikly pruser resit. A to uz principielne nemuze byt spatne.

 

No nic, nebyl jsem u vasi vzajemne komunikace a je mi po tom hovno. Jen mi prislo vhodne se k tomu vyjadrit. Asi to tak vhodne nebylo, tak se omlouvam tem, ktere jsem popudil. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...