Přejít na obsah

Vysoká škola obor hodinářství


Doporučené příspěvky

Zdravím, příští rok budu uvažovat o VŠ. Zatím studuji SPŠ stavební Ostrava - Zábřeh, ale ta mě nebaví :( Baví mě hodinářství, ale u nás takové VŠ nejsou. Kamarád našel prý ve Švýcarsku, to bych si asi po maturitě dal jeden rok výuku Angličtiny a šel bych ji zkusit. Ale nejlépe by bylo studovat v ČR, třeba strojírenskou, ale nevím, zda by mě vzali třeba do své fabriky, když jsem nevystudoval jejich obor. Nemáte někdo nějaké info, popřípadě nečetli jste něco. Uvítám i názory, prostě všechno. Děkuji :-)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezaměstnatelných VŠ a ing. bude dost, ale pokud Tě baví hodinařina, tak bych zkusil navázat kontakt s 1. ligou. Když jsem byl v létě u Blancpainů, tak jsem zaznamenal hodinářskou školu v Le Sentier , srdci Valée de Joux. Neumím si představit, že ji mají plnou... dej s nimi řeč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vysoká škola na hodinářství? Na co? Celkem mě nenapadá co by se tam mělo učit, aby to bylo hodno vysoké školy. Přijde mě to stejný nesmysl jako "vysoká zlatnická", nebo něco takového.

Hodinářství je řemeslo, tak je k tomu odpovídající učňák. Potřebuješ zručnost, trpělivost a naučit se ovládat pár elektronických přístrojů, na to není třeba vysoká škola.

 

Snad jen, kdybys chtěl stavět vlastní hodinky a potřeboval mít nějaké hluboké znalosti o materiálech a jejich obrábění, tak nějaká strojařina. V ČR je jediné učiliště, které se zaměřuje na hodináře, ale má každý rok problém naplnit alespoň jednu třídu, takže jí některé roky ani neotevře

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky