Přejít na obsah

Nosíte své vintage kousky?


Návštěvník Ondra

Doporučené příspěvky

Tak vás tady uklidním že mám zatím i ty papíry :-) a samozřejmě že jezdím všude předpisově :-)

Jinak je pravda že mám to co mám, ale člověk tak nějak pořád pokoukává po něčem jiném, zajímavějším, možná i hezčím... :-)

 

Zrovna jsem dal ty Orisky do prodejního vlákna... chtěl bych je směnit za něco jiného ;-)

A jen tak okrajově k té 911 ...rok 78 / 3,0L

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 7,3tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Zrovna jsem dal ty Orisky do prodejního vlákna... chtěl bych je směnit za něco jiného ;-)

A jen tak okrajově k té 911 ...rok 78 / 3,0L

 

I když jen tak okrajově, stejně tu už musíš hodit fotku s nějakým komentem ( jak to jezdí, jak dlouho ji máš apod...), ať můžeme slintat. :) Za odměnu Ti k ní vybereme nejvhodnější budíky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výborně, abych jen neprudil, tak přidávám koně do závodních stájí - tentokráte FIAT.

 

NOS hodinky ( Jaguar ) Divisor od SINDACO, s logaritmickým pravítkem, představené v roce 1966 v Baselu. 

 

Údajně je používal pro usnadnění výpočtů tým FIAT pro své mechaniky/techniky.

 

EDIT: Logicky FIAT nechtěl na cifru Jaguár. :)

 

post-11236-0-72352600-1415118215_thumb.pngpost-11236-0-46503100-1415118237_thumb.pngpost-11236-0-62393900-1415118251_thumb.pngpost-11236-0-22036400-1415118268_thumb.png

Upraveno uživatelem Rodkopf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hned, jak jsem je uviděl, tak jsem zbystřil. A prohrabal krabici s nefunkčními kousky. Kdysi jsem je získal v konvolutu jiných hodinek. Přemýšlel jsem, k čemu jsou ty dvě lunety a teď je mi to už jasné :)

Bohužel chybí vlásek a hřídel setrvačky je zlomená. Díval jsem se dovnitř a je tam Ronda 7115.

 

post-27970-0-40266000-1415124361_thumb.jpg

Tyhle by mohli klidně používat mechanici v Jaguaru :) :).

 

 

 

Jo a na tu 911 se taky těším, sem s ní prosím :rolleyes:.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hned, jak jsem je uviděl, tak jsem zbystřil.

Tyhle by mohli klidně používat mechanici v Jaguaru :) :).

 

Super! Tak to mě nenapadlo, že je někdo bude mít. :) Akorát Tě zklamu, Jaguar bylo výrobní jméno, ale klidně je tam mechanici mít mohli. :)

Jinak přeleštíš sklíčko a jsou v moc hezkém stavu, ta setrvačka na rondu nebude takový problém. Máš fajn krabici s nefunkčními kousky! :)

 

Tak ne Jaguar, ale neméně zajímaví technici - TracMa ( takže asi přes Ruzyni ):

 

tracmacaea_03.jpg

2011.177%20(34).sd_tracma-td1.500_rhc3.j

Upraveno uživatelem Rodkopf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to by mě nenapadlo, že to patří k těm pěkným vozidlům leteckého servisu. :). V tom případě si zaslouží resuscitaci. I když asi bude mnohonásobně dražší, než jejich pořizovací cena. Pokud se nepletu, přišly mě na 50 Kč. :) :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

peknej lak, no tak napis k tomu jeste neco a dej vic fotek at se pokochame :)

Nevím co by jsi chtěl slyšet...  Rok 78, 3L motor.  Vše originální, nic nezničeno nějakým kutilem :-) Samo že je tady na tom uděláno, vyměněno a zrenovováno spousta věcí jak v interieru tak na motoru a podvozku. Ale vše děláno s důrazem a tak, aby byl zachován originální ráz a nádech auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

krasavec...na to se musi balit holky jedna basen.......kamos ma corvettu cabrio a rikal, ze v Praze skoro na kazde krizovatce na nej volaji kolemjdouci holky jestli by je nevzal na "vylet"....  :)

Tak tady máte to slíbené foto :-)

 

attachicon.gif2014-11-04_17.29.23.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ma byt, original a citliva renovace, a jak se s tim jezdi? :)

Nevím co by jsi chtěl slyšet...  Rok 78, 3L motor.  Vše originální, nic nezničeno nějakým kutilem :-) Samo že je tady na tom uděláno, vyměněno a zrenovováno spousta věcí jak v interieru tak na motoru a podvozku. Ale vše děláno s důrazem a tak, aby byl zachován originální ráz a nádech auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

krasavec...na to se musi balit holky jedna basen.......kamos ma corvettu cabrio a rikal, ze v Praze skoro na kazde krizovatce na nej volaji kolemjdouci holky jestli by je nevzal na "vylet"....  :)

Já s ním poslední dobou moc nějezdím... není nějak moc času. Nadruhou stranu když je ten čas, oto víc si to pak užívám :-) Ale tady u nás to zase není takové jak v Praze... je tu větší klid a jsem za to rád :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ma byt, original a citliva renovace, a jak se s tim jezdi? :)

Moc príjemné svezení :-) Nevěřil bys jak se s tím pěkně cestuje, člověk je až překvapený :-) vůbec nejsi rozlámaný nebo tak něco...  Samo když chceš sešlápnout plyn a trochu to prohnat, tak se občas divím jak to jede... navíc když si vzpomenu z jakého roku to je, jsem překvapený ještě víc! :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně v téhle barvě a skoro stejný rok bylo moje první Burago v 1:18, byl jsem na něj náležitě pyšný! 
Parádní auto a palec nahoru za renovaci s citem.

 

Teď zbývá vybrat, co k němu, když Orisy jdou z domu? :) Porsche Desing Orfina PVD? Monaca pro Porsche America? Carerry

 

Na Monzách je krásná červená, co by ladila...

 

ATG-Wa-105-Heuer-Monza-head-logo-master.

 

I Yema rallyegraf, nebo vzpomínané Herma Le Mans mají hezkou červenou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...