ferrycz Odesláno 5. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2009 když hodinky od vojáků , tak i ty co jsou součástí vojenské techniky, MIG 21 a TANK. A samozřejmě plnně funkční a relativně přesné Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrycz Odesláno 6. října 2009 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 6. října 2009 když hodinky od vojáků , tak i ty co jsou součástí vojenské techniky, MIG 21 a TANK. A samozřejmě plnně funkční a relativně přesné tak upravena velikost doufám že se budou líbit. Ještě malý dotaz, dělalo se v naší technice ještě nějaké hodiny do kokpitu či na palubku pozemních vozidel? Osobně jsem nic neviděl, tedy myslím mechanického. díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
afrikab Odesláno 6. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. října 2009 Zdar, tyhle uz zname. Nevis o nejakych jinych budicich? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gilius Odesláno 6. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. října 2009 pěkné vlákno je na WUS Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaryn Odesláno 6. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. října 2009 pěkné vlákno je na WUS Jiné nevíš? Tohle je známé Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike. Odesláno 6. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. října 2009 Něco málo je např. ZDE. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubS Odesláno 30. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2009 Tady se dá něco málo pořídit. http://www.poljot24.de/en/search.htm Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1Lachtan Odesláno 17. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. prosince 2009 Při svých toulkách po hangárech a letadlech jsem narazil ještě na tyto mechaniky (všechny průměr 60mm) (v případě zájmu mohu posloužit ještě i dalšími leteckými palubními hodinami, ale ty už nejsou mechanické...) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
afrikab Odesláno 18. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2009 Ty Wakmanny se opravdu montovaly jen do cestovnich letadel, jak jsem se na netu dozvedel? Ty s tema cinskyma znakama jsou co zac? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1Lachtan Odesláno 19. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. prosince 2009 Tyhle konkrétní Wakmanny (tři kousky) jsem viděl v Dassault Falcon-20 (letadel jsem už viděl mraky, ale tyhle hodiny až teď poprvé, takže ač rád, tak informací nemohu sloužit) Ale o těch čínských potvorách nemám žádné informace (vyjma jejich mizerné kvality - potkal jsem kousek, který suverénně dělal +1.5 hodiny/24 hodin...), zatím jsem se s nimi setkal pouze na F-7P, některých F-7PG a HAMC Y-12 (vis spodní foto - odkaz jsem nenašel) ==> všechno čínská produkce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1Lachtan Odesláno 24. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2010 Tak mám další úlovek - tentokrát od firmy Air Precision, tyhle konkrétní jsou focené na Gazelle SA-342 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Uwe.T Odesláno 25. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. února 2010 Tak mám další úlovek - tentokrát od firmy Air Precision, tyhle konkrétní jsou focené na Gazelle SA-342 Docela by mne zajímalo jak se vypořádaji hodinky u vrtulníku s vibracemi, např. během vzletu. Když vidíš třebas takového robinsona, tak čekáš smrtící a drtivej náraz nejtu kterej se urval z ocasu. Nechápu že přístroje vůbec zůstanou v palubní desce, a vário nejspíš neví jestlí má ukazovat dvacet metrů nahoru, nebo dolu. Hodinky asi v mixeru dostávají dost zabrat co ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1Lachtan Odesláno 26. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2010 Docela by mne zajímalo jak se vypořádaji hodinky u vrtulníku s vibracemi, např. během vzletu. Když vidíš třebas takového robinsona, tak čekáš smrtící a drtivej náraz nejtu kterej se urval z ocasu. Nechápu že přístroje vůbec zůstanou v palubní desce, a vário nejspíš neví jestlí má ukazovat dvacet metrů nahoru, nebo dolu. Hodinky asi v mixeru dostávají dost zabrat co ? Ručičky přístrojů by měly být vyvážené (případně mají tlumení vibrací), takže by měly ukazovat to, co mají ukazovat, bez ohledu na vibrace. Celá palubní deska sedí na silentblokách, které měly by to nejhorší utlumit. Robinson je kapitola sama o sobě, ale už jsem viděl horší věci Hodinky v mixéru asi opravdu dostávají hodně zabrat, protože tyto konkrétní už byly nefunkční (ale nedozvěděl jsem se jak dlouho už nefungují, mimochodem - jsou z roku 1982) Nicméně na to, aby takovéto hodiny dostali atest pro použití v letectví, tak musí výrobce prokázat jejich odolnost a spolehlivost nejenom proti vibracím a podmínky pro získání takového certifikátu jsou poměrně přísné (a armádní akceptace má většinou podmínky ještě přísnější), takže žádný šunt by to být neměl - ostatně, když se podíváš na ceny mechanických leteckých hodin (nových), tak to opravdu není nic laciného... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Uwe.T Odesláno 27. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2010 Ručičky přístrojů by měly být vyvážené (případně mají tlumení vibrací), takže by měly ukazovat to, co mají ukazovat, bez ohledu na vibrace. Celá palubní deska sedí na silentblokách, které měly by to nejhorší utlumit. Robinson je kapitola sama o sobě, ale už jsem viděl horší věci Hodinky v mixéru asi opravdu dostávají hodně zabrat, protože tyto konkrétní už byly nefunkční (ale nedozvěděl jsem se jak dlouho už nefungují, mimochodem - jsou z roku 1982) Nicméně na to, aby takovéto hodiny dostali atest pro použití v letectví, tak musí výrobce prokázat jejich odolnost a spolehlivost nejenom proti vibracím a podmínky pro získání takového certifikátu jsou poměrně přísné (a armádní akceptace má většinou podmínky ještě přísnější), takže žádný šunt by to být neměl - ostatně, když se podíváš na ceny mechanických leteckých hodin (nových), tak to opravdu není nic laciného... no v éru jde o to že ukazovadlo času musí přežít nějaká ta géčka když lítáš kotrmecle, mixer to je jiná kapitola----šmarjá dyk v tom si musí pan letec před nahozenim vyndat oční protézy, páč hrozí že panenka opustí oční bulvu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr_P Odesláno 3. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. dubna 2010 Předmět: Ruské letecké palubní hodiny AČS-1, AČS-1M a AČS-1MN Komu: všichni Tento příspěvek píši hlavně pro pořádek a zajištění maximálního komfortu čtenáře, který se v tomto vlákně nasáklém leteckým benzínem a petrolejem propracoval až sem. Speciál o ruských (resp. sovětských) leteckých palubních hodinách řady AČS-1 , včetně několika fotek z ?hangáru", se postupně rozvinul v tomto diskusním vlákně a také v mém blogovém článku o hodinách AČS-1, AČS-1M a AČS-1MN Anotace pro fulltextové vyhledávání: Tento příspěvek je věnován sovětským (respektive ruským) leteckým palubním hodinám řady AČS-1, která zahrnuje modely AČS-1, AČS-1M a AČS-1MN (v azbuce АЧС-1, АЧС-1М, АЧС-1МН a v anglické transkripci AChS-1, AChS-1M, AChS-1MN). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marty Odesláno 4. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. dubna 2010 Něco málé z mého archivu jsem fanda do vrtulníků.EC 135 naší záchranky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1Lachtan Odesláno 11. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. dubna 2010 Tyhle jsem teďka zahlédl v C-130 Hercules. Když na to nezapomenu, tak je zítra nafotím Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrcman Odesláno 11. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. dubna 2010 Nádherný stroje - všechny ty budíky sou úplně mňamózní Vidět to švára, tak udělá z chronomagu aerofórum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1Lachtan Odesláno 13. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. dubna 2010 Všechny troje hodiny v kokpitu C-130E Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sect Odesláno 16. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. dubna 2010 Zdar, tyhle uz zname. Nevis o nejakych jinych budicich? Dneska jsem koupil dvoje palubní hodiny, jedny jsou stejné jako v prvním příspěvku ty tankové pětidenní, ale druhé jsem nikde na fóru nenašel (jsou na fotce) víte někdo z čeho jsou? Značení na ciferníku je 127-čs (rusky, nebo 4C), 69827 a bílé B, na bocích není nic a vzadu je 2 v trojůhelníku. Zatím jsou ve stavu, jak jsem koupil, ale chystám se je vyčistit . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se