haslermetra Odesláno 22. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. prosince 2009 20-ti zubé krokové kolo typické pro 4Hz strojky. Hackingová páčka. Záběrová dvojice s nestejnými moduly. Čtyřhran natahovačky tvarován do "vrtule". V zápichu přesuvného pastorku si všimněte konce hackingové páčky. Zvihová plocha palet je více zkosena než u palet pro 15-ti zubá kroková kola. Tvar inkaperka mi připomíná siluetu nahé ženy. Upevnění číselníku. Va společnosti Šedesátšestky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marfi Odesláno 22. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. prosince 2009 (upraveno) díky, mám rád tyhle skutečně hodinářské příspěvky a taky se zeptám, co znamená tohle " Čtyřhran natahovačky tvarován do "vrtule". kdybych to viděl jinde, řekl bych, že je to "zmožené", jaký to má praktický význam? Dík M. Upraveno 22. prosince 2009 uživatelem Marfi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KGrob Odesláno 22. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. prosince 2009 Krásný fotky Tomu říkám osvěta. Moc hezké. Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAveDOG Odesláno 22. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. prosince 2009 Pár fotek je lepších než 200 stran textu, díky. Super podívaná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalis Odesláno 22. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. prosince 2009 Nadhera. Tve fotoserialy hltam opravdu jednim dechem! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cody Odesláno 22. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. prosince 2009 Diky jen nas zasobuj! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 23. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2009 Tohle je přesně to, proč jsem Chronomagor:-) krásné fotečky, tleskám" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
revue gt Odesláno 23. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2009 K čemu slouží ta Hackingová páčka ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cubic Odesláno 23. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2009 Krásná práce,závidím tomu kdo to takhle zvládá.A taky by mě zajímalo jestli demontáž proběhla kvůli čištění,protože pak by mě zajímalo čím se takový strojek vyčistil.Jako nový ale to on určitě byl!!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haslermetra Odesláno 23. prosince 2009 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2009 a taky se zeptám, co znamená tohle " Čtyřhran natahovačky tvarován do "vrtule". Zřejmě z důvodu lepšího zapojení do záběru s tím dalším pastorkem co žene střídné kolo. Při posunu po čtyřhranu se dostává do mírného rotačního pohybu a to možná zajistí lepší "zaklesnutí" do požadovaného záběru pro řízení ruček. ALE toto provedení jsem viděl u dříve vyrobených strojků.Novější strojky to neměli a fungovali s klasickou natahovačkou stejně spolehlivě.Možná to byla jen slepá ulička ve vývoji. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haslermetra Odesláno 23. prosince 2009 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2009 K čemu slouží ta Hackingová páčka ? Nevím,jestli jsem to pojmenoval přesně.Zkrátka a prostě jeden konec té páčky je v zápichu přesuvného pastorku a druhý trčí do prostoru blízko obvodu setrvačky.Když se dá natahovací hřídel do polohy řízení ruček a tím pádem zároveň se přestaví přesuvný pastorek i s tou páčkou - její druhý konec se přitlačí na obvod setrvačka a zastaví ji. Pro železničáře - jako princip brždění nákladního va gónu.Brzdový špalek se přitlačí na obruč kola a va gón zastaví.Jenom nevím kdo to vymyslel dřív,jestli hodináři nebo železničáři. Provedení na fotce mají větší strojky od Ety: 2824 a její klony a předchůdci.Podobně to mají i nové eltoňácké kalibry. Oni to ale neobšlehli,protože ety mají setrvačku blízko natahovací hřídele a to je výhoda.U primáckých strojků je setrvačka naproti na druhé straně.A jak převést přímočarý relativně krátký pohyb tak "daleko" mezi celým jícím soukolím a k tomu bezpodmínečně v rovině věnce setrvačky?To byl opravdu tvrdý oříšek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haslermetra Odesláno 23. prosince 2009 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2009 Objevil jsem ještě dvě fotky té zatočené natahovačky.Je z Eta 2784. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brett Odesláno 23. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2009 Chlape, Ty musíš být kouzelník! My compliment!!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 23. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2009 paráda, více takových machrů na fóru, tvé fotoseriály jsou perfektní... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koza_c Odesláno 24. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. prosince 2009 To haslermetra. Super detailni postup a fotografie. Vsecka cest. . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CzechJoker Odesláno 24. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. prosince 2009 Fotky parádní, o tom žádná. Možná by stálo za to domluvit se ze Skalisem - byl-li by svolen - a až budeš dělat příště rozborku nějakého Swiss Made strojku, tak to nafotit pod tím jeho mikroskópem, jestli to nrmaj' kucí helvétký někde křivý. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dali Odesláno 24. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. prosince 2009 Moc pěkný fotky, díky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
revue gt Odesláno 25. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. prosince 2009 Nevím,jestli jsem to pojmenoval přesně.Zkrátka a prostě jeden konec té páčky je v zápichu přesuvného pastorku a druhý trčí do prostoru blízko obvodu setrvačky.Když se dá natahovací hřídel do polohy řízení ruček a tím pádem zároveň se přestaví přesuvný pastorek i s tou páčkou - její druhý konec se přitlačí na obvod setrvačka a zastaví ji. Pro železničáře - jako princip brždění nákladního va gónu.Brzdový špalek se přitlačí na obruč kola a va gón zastaví.Jenom nevím kdo to vymyslel dřív,jestli hodináři nebo železničáři. Provedení na fotce mají větší strojky od Ety: 2824 a její klony a předchůdci.Podobně to mají i nové eltoňácké kalibry. Oni to ale neobšlehli,protože ety mají setrvačku blízko natahovací hřídele a to je výhoda.U primáckých strojků je setrvačka naproti na druhé straně.A jak převést přímočarý relativně krátký pohyb tak "daleko" mezi celým jícím soukolím a k tomu bezpodmínečně v rovině věnce setrvačky?To byl opravdu tvrdý oříšek. Děkuji za vysvětlení, zase vím o trochu více. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Helex Odesláno 25. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. prosince 2009 Skvělý, děkuju! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se