openspace Posted December 26, 2009 Report Posted December 26, 2009 Prosím místní příznivce DIGI o radu na koupi digitálních hodinek. Nemám žádné, nevyznám se v nich a rád bych nějaké pořídil. Požadavek mám na prvním místě na odolnost,takže asi kaučuk, funkce stopky, teploměr (aslespoň do -10), výškoměr, dobře čitelné údaje, 3 a více budíků, ukazatel stavu baterie. Kdyby byly řízené rádiem bylo by to dokonalé. Viděl jsem zatím pouze Suunto, ale ty mne nenadchly. Zvažuji Casio PRG 130Y. Děkuji za další tipy i doporučení
Heky Posted December 26, 2009 Report Posted December 26, 2009 Ahoj, nejsem žádný odborník na digi, ale podle tvýho popisu mi vychází G-Shock Riseman GW-9200
openspace Posted December 26, 2009 Author Report Posted December 26, 2009 Ahoj, nejsem žádný odborník na digi, ale podle tvýho popisu mi vychází G-Shock Riseman GW-9200 Díky moc mrknu se na popis. Vypadají slušně
Gilius Posted December 27, 2009 Report Posted December 27, 2009 Mno..buď tak,nebo bych juknul na něco z řady od Casia - PROTREK/Pathfinder(viz ten PRG 130) ,nebo Techtrail(Highgear) Altis....případně Timex WS4. To řízení radiem až tak nepotřebuješ......těch pár vteřin....tsss......třeba já teď nosím DW-8300 HeavyMetal(Stargate) a za poslední tejden,co to sleduju,je odchylka nula-nula-nic.
openspace Posted December 27, 2009 Author Report Posted December 27, 2009 Mno..buď tak,nebo bych juknul na něco z řady od Casia - PROTREK/Pathfinder(viz ten PRG 130) ,nebo Techtrail(Highgear) Altis....případně Timex WS4. To řízení radiem až tak nepotřebuješ......těch pár vteřin....tsss......třeba já teď nosím DW-8300 HeavyMetal(Stargate) a za poslední tejden,co to sleduju,je odchylka nula-nula-nic. Na ty Timex jsem se díval a bojím se trochu toho skla, že se to rychle poničí. Ty Techtrail vypadají podařeně jen jsem je snad nikde neviděl na krámě - dostal jsem tip na Koscom v Praze, tak se tam zajedu mrknout. Ty Pathfindery by mohly být správná volba, když se dívám na tu konstrukci... hmm.