Jump to content

Rada - 1. pořádné digitálky

openspace

Recommended Posts

Posted

Prosím místní příznivce DIGI o radu na koupi digitálních hodinek. Nemám žádné, nevyznám se v nich a rád bych nějaké pořídil. Požadavek mám na prvním místě na odolnost,takže asi kaučuk, funkce stopky, teploměr (aslespoň do -10), výškoměr, dobře čitelné údaje, 3 a více budíků, ukazatel stavu baterie. Kdyby byly řízené rádiem bylo by to dokonalé. Viděl jsem zatím pouze Suunto, ale ty mne nenadchly. Zvažuji Casio PRG 130Y. Děkuji za další tipy i doporučení

Posted

Ahoj,

nejsem žádný odborník na digi, ale podle tvýho popisu mi vychází G-Shock Riseman GW-9200 ;)

f4a1e010d9cdfd.jpg

Posted
Ahoj,

nejsem žádný odborník na digi, ale podle tvýho popisu mi vychází G-Shock Riseman GW-9200 ;)

Díky moc mrknu se na popis. Vypadají slušně

Posted

Mno..buď tak,nebo bych juknul na něco z řady od Casia - PROTREK/Pathfinder(viz ten PRG 130) ,nebo Techtrail(Highgear) Altis....případně Timex WS4.

To řízení radiem až tak nepotřebuješ......těch pár vteřin....tsss......třeba já teď nosím DW-8300 HeavyMetal(Stargate) a za poslední tejden,co to sleduju,je odchylka nula-nula-nic.

:)

Posted
Mno..buď tak,nebo bych juknul na něco z řady od Casia - PROTREK/Pathfinder(viz ten PRG 130) ,nebo Techtrail(Highgear) Altis....případně Timex WS4.

To řízení radiem až tak nepotřebuješ......těch pár vteřin....tsss......třeba já teď nosím DW-8300 HeavyMetal(Stargate) a za poslední tejden,co to sleduju,je odchylka nula-nula-nic.

:)

Na ty Timex jsem se díval a bojím se trochu toho skla, že se to rychle poničí. Ty Techtrail vypadají podařeně jen jsem je snad nikde neviděl na krámě - dostal jsem tip na Koscom v Praze, tak se tam zajedu mrknout. Ty Pathfindery by mohly být správná volba, když se dívám na tu konstrukci... hmm.

• 3 weeks later...
Posted

Jak kvalitní jsou hodinky Sector v porovnáním s jinými digi značkami? Našel jsem jedny docela slušné z řady Sector Mountain Master, ale netuším co je to zač.