Jump to content

Apple


decebal
 Share

Recommended Posts

před 10 hodinami, Dráteník napsal:

Koukám, že výhody staromládenectví taky nejsou k zahození.

Nejhorší je nainstalovat malou asistentku/asistenta do poklidného stáří :-)

Link to comment
Share on other sites

Čautě. Potřeboval bych radu s reklamací iPhonu. Máti si koupila iPhone v Datartu (měsíc/dva zpět) a teď jí dělá nějakou neplechu - její slova, nefungujou ikonky, ať už to znamená cokoliv. Už jí to dělalo jednou, ale než s tím došla za mnou, telefon byl v pohodě. Chtěl bych to vyřešit přes tu omezenou záruku Applu, než aby se v tom hrabali někde v garáži. Nevím jak to má pořešené Datart, jestli to v prvním roce řeší přes Apple. Máte prosím zkušenosti/radu jak to udělat? Určitě máte ;) Díky.

Link to comment
Share on other sites

v prvním roce to posílají do autorizovaného servisu Apple někde poblíž tvého bydliště. Takže si můžeš ušetřit mezičlánek v podobě Datartu a zajít přímo tam. 

Tuto informací mi řekli v iStores, že jim to tam nosit nemusím a abych ušetřil dobu bez telefonu, mám si zajít přímo tam. My tento servis v Olomouci máme. 

Link to comment
Share on other sites

dones to do strediska ITS na zelivarne... nemusis mit zadnej zarucak, podle serioveho cisla zjistej, jestli je v mezinarodni rocni zaruce a vemou ho na opravu/diagnostiku... 

Link to comment
Share on other sites

Odpoledne, až budu mít ten telefon v ruce, se zkusím proklikat podporou Apple a uvidím co z toho vyleze...snad nějaká adresa v dosahu. Na Želvu se teoreticky můžu dostat ve středu, tak uvidím.

Link to comment
Share on other sites

Jestli má máti ten Datart za rohem, není důvod abyste to vláčeli jinam. Co jsem zažil tak s reklamacema tam nijak nezdržují - a vzhledem k tomu že neprodávají šedinu, není důvod aby se s tím pinožil kdokoliv jiný než jejich smluvní autorizák. Akorát si (v rámci zálohování) opravdu důkladně zjisti co to "nefungujou ikonky" ve skutečnosti znamená a že jde o "opakovatelnou" závadu, ať Vám nakonec místo opravy nenaúčtujou manipulační poplatek za diagnostiku nezjištené závady. Nechci se nikoho dotknout, ale lidi dnes úspěšně zapomínají že jde pořád o elektroniku, naprosto běžně po kapacitních dotykáčích šudlí mokrýma prackama a pak si rodině+sociálnu stěžujou že je "ten blbej krám" už zase ignoruje...  :weird:

Link to comment
Share on other sites

No, to je právě ono. Když nefungovaly posledně, tak s tím doběhla a telefon byl zcela cajk. Fungovala 14 dnů a dneska prej zase nefungujou. Donese mi to a uvidím co uvidím. Dostaň z mámy souvislý popis závady... :axehead:

Link to comment
Share on other sites

Tak zatim jsem pres Mac udelal obnovu telefonu a uvidime jak se to bude chovat. Blbne ji to ve smyslu ze zamrznou aplikace. Odemkne telefon, tukne na apku, displej zcerna a nic. Po chvili chroupajici kolecko a vrati se zpet na hlavni obrazovku. Delaji to aplikace jak nativni od Applu, tak stazene. No a samozrejme se to za chvili vzpamatovalo a telefon fungoval normalne. 

Link to comment
Share on other sites

@nickolas U starší paní by to bylo nezvyklé, předpokládám že i místo na úložišti je - ale nemá tam puštěný nejkaý plugin, Siri (resp. jiné věci visící na mikrofonu, GPS a nebo datech) a nebo nějakou “alternativní”  pyčovinu na pozadi, co jí žere paměť a výkon? Z běžných věcí které dovedou i Mac rozpálit do ruda mě napadají třeba Mapy.cz a jejich koronašmírovač, zapnuté aktualizace na pozadí, aplikace typu “zdraví”, špatně nastavená synchronizace blbého freemailového serveru typu seznam/email.cz, nebo ucpaný/blokovaný icloud? První pomoc bývá reboot mobilu, level2 = povypínat sračky běžící na pozadí, 3 = obnova ze zálohy, 4 = čistá instalace, 5 = omlátit ten krám prodejci/výrobci o palici B)

 

@tikzot Jak píšeš - na mobilu je webový icloud.com kvůli rozměru okna schválně osekaný, k nastavení přesměrování pošty tak potřebuješ buď iPad, Mac a nebo PC.

Edited by Radek124
Link to comment
Share on other sites

Nějak nechápu proč se na reklamaci Macbooku ptáš zrovna na chronomagu a ne u dodavatele - to má být reklama na slevový server?

Setos je “premium reseller”, takže není důvod aby s reklamací měsíc starého kusu dělali problémy. Teda jestli ten krám “z ničeho nic” nechcípnul v důsledku prolití kafem, prosednutím v křesle a podobně B)

Link to comment
Share on other sites

před 16 minutami, Radek124 napsal:

Nějak nechápu proč se na reklamaci Macbooku ptáš zrovna na chronomagu a ne u dodavatele - to má být reklama na slevový server?

Setos je “premium reseller”, takže není důvod aby s reklamací měsíc starého kusu dělali problémy. Teda jestli ten krám “z ničeho nic” nechcípnul v důsledku prolití kafem, prosednutím v křesle a podobně B)

Vypadá to tak, první příspěvek... <_<

Link to comment
Share on other sites

Zeptám se na něco, na co bych neřekl, že se někdy budu ptát a to Apple watch.
Má smysl kupovat AW3? To proč právě 3 je z důvodu, že je nechci já (já bych to na ruku nedal, byť jinak jsem Apple positive), ale žena a 3ky jsou i malé 38 mm. Odrazuje mě fatk, že byť se stále prodávají, tak uvedení je z 2017, tedy 3 roky a trošku se bojím, že je brzy zaříznou co se týče podpory a pak je asi může hodit do koše.

Ještě má ve hře nějaké Garminy, ale to by bylo zase do jiného vlákna, takže ty do toho motat zde úplně nebudu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...