abbot Odesláno 1. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2010 Zdravim, už nějakou dobu přemýšlim nad tim, proč je volba dýnka příplatková výbava ? Ještě jsem dokázal pochopit, že by bylo za příplatek dýnko s průhledem, nebo dokážu i pochopit, že si nechá Tourby připlatit za dýnko, na kterým vyryjou mapu Evropy, ale proč chce například Archimede peníze za úplně obyčejný plný dýnko ? Jediná věc, co mi přijde alespoň trochu logická je, že si nechávaj zaplatit za práci někoho, kdo to musí vyměnit a otestovat vodotěsnost ? Ale i tak neni to směšný ? Neměla by taková věc být v rámci zákaznickýho servisu jako samozřejmost ? Rozhodně tim nechci vyvolat nějakej flame, beru to jako fakt a jen doufám, že mi to někdo znalejší pomůže objasnit, protože v tuhle chvíli to jde mimo moje chápání. díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 1. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2010 Cenová politika. To máš stejné jako s bankovními poplatky. Firmy všeobecně zkouší kolik blbců jim zkousne nesmyslné příplatky. Pokud těch blců je pořád hodně, není důvod připlatek/poplatek měnit, nebo dokonce rušit, byt by byl sebeabsurdnější. Je jedno, zda-li se jedná o banku, aerolinky, nebo servisní úkony a příslušenství u hodinek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koveras Odesláno 1. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2010 Zdravim, už nějakou dobu přemýšlim nad tim, proč je volba dýnka příplatková výbava ? Ještě jsem dokázal pochopit, že by bylo za příplatek dýnko s průhledem, nebo dokážu i pochopit, že si nechá Tourby připlatit za dýnko, na kterým vyryjou mapu Evropy, ale proč chce například Archimede peníze za úplně obyčejný plný dýnko ? Jediná věc, co mi přijde alespoň trochu logická je, že si nechávaj zaplatit za práci někoho, kdo to musí vyměnit a otestovat vodotěsnost ? Ale i tak neni to směšný ? Neměla by taková věc být v rámci zákaznickýho servisu jako samozřejmost ? Rozhodně tim nechci vyvolat nějakej flame, beru to jako fakt a jen doufám, že mi to někdo znalejší pomůže objasnit, protože v tuhle chvíli to jde mimo moje chápání. díky No to je pre mna tiez zahada, ja si myslim ze je to schvalne kvoli tomu, ze chcu dalej ryzovat na tom, ze prave pilotne hodinky by mali mat plne dynko. Alebo je v sucasnej dobe trend v tom, ze sa asi kazdy chce kochat kukanim sa na strojcek (comu nechapem) a masovo sa objednavaju priehladne dynka a plne dynko je kusova zalezitost, cili si to nechaju zaplatit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 1. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2010 jediný co mně napadá, je, že to padá z pásu s průhledem a nandání plného dýnka je zpoplatněný úkon navíc (sundat,nandat,přetěsnit,talková zkouška) a to vše za pouhých 25 euro kubson nám to určitě osvětlí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 1. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2010 jediný co mně napadá, je, že to padá z pásu s průhledem a nandání plného dýnka je zpoplatněný úkon navíc (sundat,nandat,přetěsnit,talková zkouška) a to vše za pouhých 25 euro kubson nám to určitě osvětlí Archimede určitě nebude mít takovou monstr plně automatizovanou výrobní linku hodinek jako Rolex. Hodinky tam určitě sestavují ručně... Spíše je to šikovně nastavená cena. Veřejnost si kupuje Archimede, protože jsou levné, slušně sestavené, mají švýcarský strojek a průhledné dýnko. Chronomagoři chtějí být blíže reálu. Ze široké veřejnosti si skoro nikdo plné dýnko nepřiplatí, z chronomagorů spousta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HB63 Odesláno 1. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2010 Oni vyrobí sto kusů od každýho a jedněch se prodá 80 a druhých 10,tak na ty co jdou na odbyt hodí příplatek aby to o co zájem není zmizelo.Teda tak to vidím já. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 1. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2010 Archimede určitě nebude mít takovou monstr plně automatizovanou výrobní linku hodinek jako Rolex. Hodinky tam určitě sestavují ručně... Spíše je to šikovně nastavená cena. Veřejnost si kupuje Archimede, protože jsou levné, slušně sestavené, mají švýcarský strojek a průhledné dýnko. Chronomagoři chtějí být blíže reálu. Ze široké veřejnosti si skoro nikdo plné dýnko nepřiplatí, z chronomagorů spousta. jo jo napsal si to stejně jako já, ale jinak Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavča Odesláno 1. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2010 Já bych to viděl tak, že výrobce (prodejce) nemůže cenu moc navýšit kvůlivá konkurenci, ale jakmile chcete atypickou úpravu (neřkuli náhradní díl), tak vás patřičně osolí. Příkladů je spousta, uvedu jen dva. Firma Hewlet-Packard prodávala multimetr za cca 150,- USD, ale náhradní akumulátor stál cca 130,- USD. Manželka si při výletu v Německu koupila krásný papiňák v přepočtu na Kč za cca 2.500,- Kč a v pátek dala za náhradní gumičku víka 600,- Kč, přitom výrobní cena gumičky může být tak 50,- Kč (a to možná hodně hodně přeháním). Prostě každá záminka je dobrá, jak je to něco jako navíc nebo nějaký servisní úkon, tak to patřičně naceníme a tím dohoníme kvůli konkurenci umírněnou cenu. Tak to, podle mého, funguje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Odesláno 1. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2010 (upraveno) Pamatujete si na bratry Helbigy (měli pro ČR zastoupení Mercedesu). Ti měli tak nechutné přirážky za servis, že to vadilo až v Německu. Razili totiž heslo "koupit může, opravit musí" Bohužel lidi tohle v momentě nákupu neřeší. Já třeba, když kupuji nějakou elektroniku, tak se zajímám např. o to, jaký je k ní spotřební materiál a např. dám určitě přednost takové, co používá AA/AAA baterie před takovou, co má nějaké proprietální. Třeba sehnat holicí strojek na AA baterie je celkem problém Upraveno 1. srpna 2010 uživatelem Patrik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavča Odesláno 1. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2010 Pamatujete si na bratry Helbigy (měli pro ČR zastoupení Mercedesu). Ti měli tak nechutné přirážky za servis, že to vadilo až v Německu. Razili totiž heslo "koupit může, opravit musí" Bohužel lidi tohle v momentě nákupu neřeší. Já třeba, když kupuji nějakou elektroniku, tak se zajímám např. o to, jaký je k ní spotřební materiál a např. dám určitě přednost takové, co používá AA/AAA baterie před takovou, co má nějaké proprietální. Třeba sehnat holicí strojek na AA baterie je celkem problém Jo jo, přesně tak. Všimněte si toho, že je to skoro pravidlo, čím nižší nákupní cena, tím dražší náhradní díly a servis. Při nákupu málokdo uvažuje o budoucích náhradních dílech a servisu a na tom se pak rýžuje. Manželka dostala k notebooku zdarma tiskárnu Lexmark. Je dobrá, to jo, ale náhradní cartridge jsou pěkně drahé. A není to to o co jde, Antone Pavloviči? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 1. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2010 Tahle strategie je starší než průmyslová revoluce Při dobývání Divokého Západu se osadníkům prodávaly lampy prakticky za symbolickou cenu aby se jim strašně draho prodával petrolej :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 2. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. srpna 2010 (upraveno) nič /odpoveď/. obe stoja smiešne málo na to koľko si za nich pýta predajca Jo jo, přesně tak. Všimněte si toho, že je to skoro pravidlo, čím nižší nákupní cena, tím dražší náhradní díly a servis. Při nákupu málokdo uvažuje o budoucích náhradních dílech a servisu a na tom se pak rýžuje. Manželka dostala k notebooku zdarma tiskárnu Lexmark. Je dobrá, to jo, ale náhradní cartridge jsou pěkně drahé. A není to to o co jde, Antone Pavloviči? u hodiniek to bohužiaľ neplatí. btw, poznáš ten joke s najdrahšou tekutinou na svete? edit: teda ono to ani nie je joke.. Upraveno 2. srpna 2010 uživatelem instant Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abbot Odesláno 2. srpna 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. srpna 2010 Pozorně to tu sleduju a zatim sem bohuel nenarazil na nic, co by Hodinářský firmy ospravedlňovalo , tajně sem doufal, že je k tomu nějakej skutečnej důvod ... No třeba ještě někdo s něčim přijde , ale díky zatim za všechny názory, budu i nadále sledovat ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Odesláno 2. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. srpna 2010 Myslím, že je to opravdu jednoduchá úvaha, že dýnko s průhledem je standard a plný dýnko je nadstandard, služba navíc, za kterou se připlácí, protože to narušuje standardní proces a někdo se tím musí zabývat. Nákladově to bude asi skoro jedno. Mně by se ale líbilo, kdyby mi při objednávce plnýho dýnka to s průhledem přibalili, taková ta snaha zákazníka potěšit, udělat něco navíc, příjemně překvapit... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abbot Odesláno 2. srpna 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. srpna 2010 Mno Kubson má tušim na stránkách někde poznámku, že výměna dýnka 800, ale pokud chceš obě, tak 1600,- ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavča Odesláno 2. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. srpna 2010 Myslím, že je to opravdu jednoduchá úvaha, že dýnko s průhledem je standard a plný dýnko je nadstandard, služba navíc, za kterou se připlácí, protože to narušuje standardní proces a někdo se tím musí zabývat. Nákladově to bude asi skoro jedno. Mně by se ale líbilo, kdyby mi při objednávce plnýho dýnka to s průhledem přibalili, taková ta snaha zákazníka potěšit, udělat něco navíc, příjemně překvapit... Ha ha ha, tak o takovém přístupu k zákazníkovi sním také, ale dnešní realita je (až na úplné a čestné vyjímky) bohužel jiná. Zákazníka pěkně zkasírujeme, zaplatí si poštovné a balné, atd. Ale z druhé strany vzato výrobce a prodejce také platí za dodání dílů a zboží dodavateli, tak by to musel uhradit ze své marže, která není obvykle zase tak veliká. Stala se mi humorná příhoda, kdy mi slečna práskla jaksi mimoděk, jakou mají přirážku, nějak jsme se bavili o jedné položce a ona říkala, že na ní nemají nijak velký zisk, ale u zapalovačů je to bezvadné - nákupní cena zapalovače je 2,- Kč a oni ho prodávají za 10,- Kč. No tak to není tak špatná přirážka, ale zase jde o to, kolik jich prodají. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abbot Odesláno 2. srpna 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. srpna 2010 Ha ha ha, tak o takovém přístupu k zákazníkovi sním také, ale dnešní realita je (až na úplné a čestné vyjímky) bohužel jiná. Zákazníka pěkně zkasírujeme, zaplatí si poštovné a balné, atd. Ale z druhé strany vzato výrobce a prodejce také platí za dodání dílů a zboží dodavateli, tak by to musel uhradit ze své marže, která není obvykle zase tak veliká. Abych to uvedel na pravou míru, nesoudim koncovýho prodejce, chápu že to neni z jehoi hlavy, jde mi skutečně o výrobce a ten si myslim má stejně obě varianty skladem jako náhradní díly, takže by to nemělo zvyšovat jeho náklady na dopravu atd ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavča Odesláno 2. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. srpna 2010 Abych to uvedel na pravou míru, nesoudim koncovýho prodejce, chápu že to neni z jehoi hlavy, jde mi skutečně o výrobce a ten si myslim má stejně obě varianty skladem jako náhradní díly, takže by to nemělo zvyšovat jeho náklady na dopravu atd ... Jasně, máš, podle mě, naprostou pravdu, bylo by slušné, kdyby takováto "maličkost" byla alternativní volbou v rámci objednávky a byla bez cenové přirážky. Je hezké udělat zákazníkovi radost a vyplácí se to. Můj syn má internetový obchod a dává zákazníkům tak nadstandardní služby, až se mi to někdy zdá trochu přehnané, ale, musím uznat, vyplácí se to. Zákazníci jsou přístupem nadšeni (výrobky jim, když požádají, před nákupem předvede, někdy i na vyzkoušení zapůjčí, poradí), vracejí se a to je přece správné. Trochu ho někdy držím na uzdě (najdou se i filutové, kteří to zkoušejí zneužít), ale fandím mu, mělo by to tak být běžným standardem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se