Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Je moznost mit modrou kartu v Praze na 2 obvody jinak nez v jednom mit trvale bydliste a druhem sidlo firmy? Ta karta na firmu totiz stoji celkem ranec.

Da se to nejak vyresit, pokud budu mit auto psane na sebe, ja trvale bytem na P1, manzelka na P3?

 

A jeste.. 

 

a. Jak je to se stanim v modre zone, kdyz na vozovce v urcitem miste neni modra cara, je ale znacena znackou - v tomto pripade po oprave silnice (uz je to mesic co ji opravili a nenamalovali).

 

b. Parkovaci misto je vybaveno vodorovnem znacenim invalidy, je u nej znacka P - Reserve - RZ XXX a ta je preskrtnuta (jiz cca 3 tydny).

 

Pro misto pro invalidy totiz musi byt jak vodorovne znaceni, tak znacka - v tomto pripade je znacka neplatna - jedna se obyc parkovaci misto, nebo se vubec nejedna o parkovaci misto? Je to na sirokem chodniku.

 

Diky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne ne, nemam.. jen jsem otevrel auto scout 24, co mam v mobilu a nahodne jednu vybral..

.. jinak, to mondeo co dal sibir je pekny, jen mne osobne se nejak ceskym bazarum verit moc nechce... (a pak stale slysim hlas meho mechanika : fordy nebrat :) )

To on je asi neumí... než tu oktávku, to radši focuse. Jsou cca srovnatelný.

Upraveno uživatelem straspol
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá zde někdo osobní zkušenosti s Alfou 159 1.9jtd ?

 

Když někomu v okolí řeknu, že o tom autě uvažuju (nějakej starší kus) tak reakce na to je skoro vždy stejná "seš blázen vole, Itala nebrat"  :D  ale každej to bere jen podle povídaček z doslechu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je škoda, potřebuju to hned, resp. příští tejden.

Už máš vyřešeno? Budu prodávat V70 II, 2002, 2.4 benzín, automat. 238000km. Technicky dobrý, opticky to taková sláva není (ale úplná hrůza taky ne), proto bude cena 60000,- Kdyby tě to zajímalo, pošli sz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

 jakož to skalního Saabistu mě též potěšilo obnovení výroby , ale jen doufám že to není zase jenom chvilková křeč. Bohužel GM vyždímal Saab do poslední kapky ( všechny patenty , licence atd.) a tak se obávám , aby měl Saab vůbec s čím konkurovat (93 je totiž jedinej model kterej můžou vyrábět a bohužel už je to auto staré přes 10 let). Koho by to zajímalo obšírněji , víc najdete na www.saabinfo.net. Jinak malá oprava 9000 se v cabriu nikdy nedělala , určitě to byla 900.  Jinak zítra se koná v Jedovnici již tradičí Saab Scuk - tak kdo by neměl na zítra program tak malý tip. Mějte se Jackie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá zde někdo osobní zkušenosti s Alfou 159 1.9jtd ?

 

Když někomu v okolí řeknu, že o tom autě uvažuju (nějakej starší kus) tak reakce na to je skoro vždy stejná "seš blázen vole, Itala nebrat"  :D  ale každej to bere jen podle povídaček z doslechu.

 

 

 

Nebrat, ne proto že je to ital, ale protože to auto je šrot, proč myslíš že jsou tak levné. Jen co mám přímo já zkušenost.

Nová předváděcí 1.9jtd, najeto pár tisíc km, nestartovala když pršelo nebo bylo jen vlhko. Další 2.4jtd úplně nová nefungovala taky tam pro změnu nespínali žhaviče, opakovaně.

Známý měl na ježdění 1.9jtd, furt nějaký problém z motorem. A když se už vyměnila půlka motoru včetně pístů tak zase začala elektronika blbnout, ale celkem nepříjmě. Klima nešla nastavit na chlazení, pouze na topení. Zasekával se větrák takže v autě hluk jak na letišti...prostě hezký auto, super sedačky, aji fajn podvozek. Ale absolutně to nefunguje. Dokud tu jsou passaty, mondea a další tak nevidím jediný důvod proč brát alfu. Přesněji tyhle závady bych snesl u víkendovky, ale na auto na denní ježdění musí být spoleh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebrat, ne proto že je to ital, ale protože to auto je šrot, proč myslíš že jsou tak levné. Jen co mám přímo já zkušenost.

Nová předváděcí 1.9jtd, najeto pár tisíc km, nestartovala když pršelo nebo bylo jen vlhko. Další 2.4jtd úplně nová nefungovala taky tam pro změnu nespínali žhaviče, opakovaně.

Známý měl na ježdění 1.9jtd, furt nějaký problém z motorem. A když se už vyměnila půlka motoru včetně pístů tak zase začala elektronika blbnout, ale celkem nepříjmě. Klima nešla nastavit na chlazení, pouze na topení. Zasekával se větrák takže v autě hluk jak na letišti...prostě hezký auto, super sedačky, aji fajn podvozek. Ale absolutně to nefunguje. Dokud tu jsou passaty, mondea a další tak nevidím jediný důvod proč brát alfu. Přesněji tyhle závady bych snesl u víkendovky, ale na auto na denní ježdění musí být spoleh.

..nevím..pár známých má Alfu i Fiat dlohuhodobě a rozhodně jsou v servisu méně, než já s VWgruppe.. :tongue_ss:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebrat, ne proto že je to ital, ale protože to auto je šrot, proč myslíš že jsou tak levné. Jen co mám přímo já zkušenost.

Nová předváděcí 1.9jtd, najeto pár tisíc km, nestartovala když pršelo nebo bylo jen vlhko. Další 2.4jtd úplně nová nefungovala taky tam pro změnu nespínali žhaviče, opakovaně.

Známý měl na ježdění 1.9jtd, furt nějaký problém z motorem. A když se už vyměnila půlka motoru včetně pístů tak zase začala elektronika blbnout, ale celkem nepříjmě. Klima nešla nastavit na chlazení, pouze na topení. Zasekával se větrák takže v autě hluk jak na letišti...prostě hezký auto, super sedačky, aji fajn podvozek. Ale absolutně to nefunguje. Dokud tu jsou passaty, mondea a další tak nevidím jediný důvod proč brát alfu. Přesněji tyhle závady bych snesl u víkendovky, ale na auto na denní ježdění musí být spoleh.

 

...protože Passat, Mondeo etc jsou tuctovky pro pragmatiky. Protože Alfy jsou to po designový stránce skvosty. Kupujou se hlavně srdcem. Elektronika v nich je strašná, bezproblémovej kus je vidět zřídkakdy, ale majitelé jim to dokážou odpustit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...protože Passat, Mondeo etc jsou tuctovky pro pragmatiky. Protože Alfy jsou to po designový stránce skvosty. Kupujou se hlavně srdcem. Elektronika v nich je strašná, bezproblémovej kus je vidět zřídkakdy, ale majitelé jim to dokážou odpustit...

Ještě že zbejvá plno netuctovejch designovejch kousků, který jsou i spolehlivý.. :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevim. Podel mě vzorec ital=problém neni uplně fér.

 

Já měl celkem tři. 156 2.4 JTD z Reichu. Měla najeto 140.000 km, takže možná o sto víc :-) Já jsem s ní najel dalších cca 40tkm. Za celou dobu jsem kromě rozvodů po koupi měnil jedno rameno a dvakrát žárovku. Barchetta najeto cca 130.000 km, původem bouračka z Reichu. Ručně dělaný italský auto... Kupoval jsem jí od nejlepšího kamaráda, dohromady jsme na ní z těch 130tkm ujeli okolo 40tkm. Za celou dobu neměla jedinej vážnej mechanickej problém.

 

Na druhou stranu má teď manželka cca půl roku Grade Punto Sport, najeto 65tkm a v servisu byl teď po čtvrtý :-/

 

Ona koupě auta je vždycky sázka do loterie, ať nový nebo vojetý, ať ital nebo němec...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevim. Podel mě vzorec ital=problém neni uplně fér.

 

Já měl celkem tři. 156 2.4 JTD z Reichu. Měla najeto 140.000 km, takže možná o sto víc :-) Já jsem s ní najel dalších cca 40tkm. Za celou dobu jsem kromě rozvodů po koupi měnil jedno rameno a dvakrát žárovku. Barchetta najeto cca 130.000 km, původem bouračka z Reichu. Ručně dělaný italský auto... Kupoval jsem jí od nejlepšího kamaráda, dohromady jsme na ní z těch 130tkm ujeli okolo 40tkm. Za celou dobu neměla jedinej vážnej mechanickej problém.

 

Na druhou stranu má teď manželka cca půl roku Grade Punto Sport, najeto 65tkm a v servisu byl teď po čtvrtý :-/

 

Ona koupě auta je vždycky sázka do loterie, ať nový nebo vojetý, ať ital nebo němec...

 

Moje zkušenost se 156 2,4 JTD byla tragická. Koupil jsem si ji proto, že se mi moc líbila. Bylo to nové auto. V servisu jsem byl co 5 tis. km, pořád něco nefungovalo, několikrát tam putovala na odtahovce. Go přední nápravy po 30 000km, podruhé asi v 70 000 i se zadní, všechny čepy a gumy v háji, tlouklo  i na silnici, která byl a téměř nová, stačila jakákoliv nerovnost a bylo ty vůle slyšet. Prodal jsem ji po necelých dvou letech a najetých asi 120 000 km a mnou placené servisní náklady přesáhly 100 000 Kč ( přitom obě Go náprav a prakticky všechno ostatní do těch cca 70 tisíc km jsem zvládl v rámci záruky - tehdy byla jenom jeden rok). Horší byla jenom Laguna, kterou jsem si, blbec, koupil hned potom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevim. Podel mě vzorec ital=problém neni uplně fér.

 

Já měl celkem tři. 156 2.4 JTD z Reichu. Měla najeto 140.000 km, takže možná o sto víc :-) Já jsem s ní najel dalších cca 40tkm. Za celou dobu jsem kromě rozvodů po koupi měnil jedno rameno a dvakrát žárovku. Barchetta najeto cca 130.000 km, původem bouračka z Reichu. Ručně dělaný italský auto... Kupoval jsem jí od nejlepšího kamaráda, dohromady jsme na ní z těch 130tkm ujeli okolo 40tkm. Za celou dobu neměla jedinej vážnej mechanickej problém.

 

Na druhou stranu má teď manželka cca půl roku Grade Punto Sport, najeto 65tkm a v servisu byl teď po čtvrtý :-/

 

Ona koupě auta je vždycky sázka do loterie, ať nový nebo vojetý, ať ital nebo němec...

Manželka si asi před dvěma lety udělala radost a pořídila nový FIAT 500. Nemůžu říct, že vyloženě zlobil, ale za ty peníze bída po všech stránách, počínaje posezem, přeposilovaným řízením, naprosto zmateným ovládáním palubního počítače (bez návodu byl problém i změnit letní čas na zimní atd. Pak i ona usoudila, že toto nemá zapotřebí a dala ho do bazaru. Prodával se půl roku. Teď jsme rádi, že je z domu. Měl jsem i dříve zkušenosti s Italskými auty a bylo to obdobné. Takže za mě ne, ale samozřejmě je to věc názoru a hlavně je fajn, že je možnost volby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje zkušenost se 156 2,4 JTD byla tragická. Koupil jsem si ji proto, že se mi moc líbila. Bylo to nové auto. V servisu jsem byl co 5 tis. km, pořád něco nefungovalo, několikrát tam putovala na odtahovce. Go přední nápravy po 30 000km, podruhé asi v 70 000 i se zadní, všechny čepy a gumy v háji, tlouklo  i na silnici, která byl a téměř nová, stačila jakákoliv nerovnost a bylo ty vůle slyšet. Prodal jsem ji po necelých dvou letech a najetých asi 120 000 km a mnou placené servisní náklady přesáhly 100 000 Kč ( přitom obě Go náprav a prakticky všechno ostatní do těch cca 70 tisíc km jsem zvládl v rámci záruky - tehdy byla jenom jeden rok). Horší byla jenom Laguna, kterou jsem si, blbec, koupil hned potom.

..a co pak následovalo..?..

Upraveno uživatelem bedja
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mi to připomnělo něco, co jsem se snažil vytěsnit z paměti, a sice moje první nový auto. Bylo to cca před 10-ti lety, FIAT Stillo MW (nebo tak nějak, prostě kombi). Asi půl roku jsem jezdil do servisu, než odstranili všechny vážné a nevážné závady, které tam byly už z prvovýroby. Většinu z toho jsem již zapomněl, jen si vybavuju, že se jednalo o palubní počítač, nefunkční pás u spolujezdce atd. Když jsem se asi po dvou letech rozváděl, tak jsem ho ochotně přenechal manželce s tím, že ještě ze svýho doplatím leasing.Hlavně, že jsem se toho zbavil. Takže vlastně cca totéž, jako zkušenost s FIATem 500 (viz shora). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...protože Passat, Mondeo etc jsou tuctovky pro pragmatiky. Protože Alfy jsou to po designový stránce skvosty. Kupujou se hlavně srdcem. Elektronika v nich je strašná, bezproblémovej kus je vidět zřídkakdy, ale majitelé jim to dokážou odpustit...

 

Svojho času som mal Alfu 164. Kazili sa na nej elektrické záležitosti. Vypínače, servá klímy apod. Všetko s nápisom Bosch Made in Germany. Nehovorím, že ma to neštvalo, ale mal som to auto rád, odvtedy ma iné tak nechytilo za srdce. Minulý rok som najazdil asi 10 kkm na 159 1,9 JTD a zase sa mi vrátili spomienky a chuť popreháňať sa po okreskách v aute, ktoré je robené pre šoféra, na rozdiel od väčšiny dnešných bezpohlavných približovadiel v tejto triede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...