Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

aktualne ma nase druha X5ka na firme najeto 198tis od novyho, zadnej problem doted - musim zaklepat - puvodni tlumice, loziska se delaly ve 180tkm, v neautorizaku otazka 7tis. ted sem se koukal v renocaru, nechali udelat X5 sociál edišn 3,0d s hadrovejma sicnama, ovsem cena 1.260 vc DPH je podle me fakt dobra za X5.. http://www.renocar.com/skladove-vozy/vuz/bmw-x5-xdrive-30d-3/ 5 let/100t km servis v cene..

 

nicmene s jeremyho tvrzenim taktez nesouhlasim, naopak souhlasim s gasem a i s bedjou, katovani kostu, downsizing a startstop system nam byl cert dluzen..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsecko to dnes stoji za howno, bmw a mb nevyjimaje. Bud trefis na zmetek nebo mas stesti na kus bez ohledu co ma ten kram ve znaku ...

Přesně, shrnuto, podtrženo. Kupuju auta ojetý (takže jsem se zkušenostmi s novými technologiemi lehce pozadu), beru co se nabídne od kámošů, kteří utrácejí za nový:-). Značka, motor, pohon, výbava atd...to je mi všechno šumák, jediná podmínka je automat.

 

No a po všech těch letech a asi 20 autech (vždy jsou doma 2) nevidím zásadní rozdíly. Každý má nějaký plusy, stejně tak na každym se dá něco zkritizovat. A co se spolehlivosti týká, vyjádřeno náklady na opravy a údržbu, byla nejlepší Maxima 1998, nejhorší Espace 2005, ale rozptyl není velkej. Takže jsem došel k závěru, že spokojenost s autem vychází ze stavu mysli vlastníka, nikoliv ze stavu vozu:-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Existuje, jen se nedá specifikovat značkou a typem, musíš mít prostě kliku. Možná by šla nejak aplikovat gaussova funkce;-).

 

Jo a nemyslím si, že by bylo obvyklý, aby Bentley nebo Rolls nebo co já vim třeba Lambo za svůj život najelo nebo se vůbec přiblížilo k nájezdu 500tkm, to jsou většinou hýčkaný a ne jediný vozy svejch majitelů..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už pár let si kladu otázku: Existuje ještě dnes spolehlivé auto, které dokáže najet 500tis jen s obvyklou údržbou? Možná Bentley a Rolls a dál...? Je ekologičtější chrlit nová auta, která ale potřebují stálou servisní péči? tato auta měnit co 3 roky, neb se bojíš, že se začnou kazit. Připadá mi, že je to dnes úplně zvrácené. Nebo je lepší cesta kvality s o něco vyššími emisemi.

Táta mi před týdnem řekl, že nikdy nebyl s autem v servise, vše si opravil sám (není automechanik). Bojím se, že jeho Pajero z roku tuším 2005 tohle zlomí.

 

Silně pochybuji o tom, že výrobce zajímá ekologie. Jedině zisk je hnacím motorem. Kdyby všechna auta vydržela 500t. tak automobilky krachnou. Auta jsou dnes sice relativně levná, ale zase se výrobce napakuje na servise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, nevim, ale pokud si dobre pamatuju, tak tata i vsichni strejdove se v autech vrtali temer non stop, aby to jezdilo. A bylo jedno, jestli Fiat, Simca, Skoda, nebo Renault. W123 jsme v rodine nemeli. Navic dnes se toci auta zhusta jeste pred zkoncenim zaruky, plus je x druhovyrobcu, coz nebyvalo, takze to napakovani servisem bych nevidel tak optimisticky. Ja osobne bych dnesni auto za stare, ktere vydrzi 200000 bez urzdby, coz je samo o sobe mytus, nikdy nevymenil. Pohodli, vykony, gadgety, bezpecnost a prijemnost ovladani jsou zcela nesrovnatelne. Tohle breceni nad "starymi dobrymi casy" a hnusne moderni dobe je mi zcela cizi a myslim ze ze je zhusta zalozene na iracionalite a faktu, ze lidska mysl si pamatuje dlouhou dobu jen to dobre a spatne zazitky vymazava. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pred nedavnem jsem tady psal,ze se mi libilo kamosuv Superb po faceliftu,super vybava,DSG,ctyrkolka,kombi,chlazeni sedacek.Ted jsem se ho ptal na cenu(prodava Skodovky)-1100 000Kc.I kdyz jsem nad tim premejslel,tak za tuhle cenu at si ho nechaj.

 

Za ty peníze jsou jako skladovky, nebo manažerská s pár tisíci km a plnou zárukou, k mání úplně jiná auta a ve výbavě, kterou tohle mít ani nemůže. Upřímně si těžko představuji i zarytého milovníka Škodovky, který si tohle soukromě koupí (fleety nechme stranou, tam to jasné je) a co by ho k tomu vedlo?

 

Existuje, jen se nedá specifikovat značkou a typem, musíš mít prostě kliku. Možná by šla nejak aplikovat gaussova funkce;-).

 

Jo a nemyslím si, že by bylo obvyklý, aby Bentley nebo Rolls nebo co já vim třeba Lambo za svůj život najelo nebo se vůbec přiblížilo k nájezdu 500tkm, to jsou většinou hýčkaný a ne jediný vozy svejch majitelů..

 

Bentley/RR je něco jiného než Lambo a část jich ty galaktické nájezdy opravdu dává. Vzhledem k tomu, jak jsou konstruované, testované, postavené, servisované a jak se s nimi jezdí, je spolehlivost a hlavně celková životnost zjevně pořád brutálně dobrá. Jinak jak znám jednoho chlapíka, který si sám řídí Flying Spur, tak mě nedávno dostal do kolen jeden, který si sám řídí Mulsanne a dá na něm 80K ročně. Kolik má aut nevím, Bentleye třetího a předchozí si nechává.

 

Co do spolehlivosti, osobně bych nejvíc sázel na Lexusy v benzínu, ještě nedávno jsem myslel že Infiniti je obdobné, ale bylo mi vysvětleno, že to tak není... A pak na prověřené konstrukce jako 5er s R6 atmo benzínem, MB E350, Volva s 2.5T/3.0T,... Problém může být s každým, ale tahle auta by prostě zásadní vady mít neměla a když už náhodou, umí se k tomu výrobce - za předpokladu pravidelného servisu v autorizáku - často postavit čelem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nebuď ješitný a vztahovačný.

Většina lidí tady zkonstatovala že italská auta, tedy hlavně Alfa a Fiat stojí za pytel a to hlavně kvalitou kdy se auto sype od samého začátku. Vyjímka samozřejmě potvrzuje pravidlo, ale to je opravdu snad jeden dobrý kus na devět pastí.

 

A jak to myslel dle mého Jeremy : Proč si nákupem vozidla ( např.Alfy) přidělávat problémy ?

Je zajímavý, že speciálně u aut si každej lobbuje za tu "svojí" značku. Cokoliv jinýho je špatně... :) Nejen na chmagu, plošně... Tolik rivality asi u ničeho jinýho nenajdete... Snad jen u politiky...

Každej má svatý právo si vozit řiť v čem chce. Ale říct, že Alfa je vzhledem k možnosti mít BMW nebo MB zbytečná, je podle mě Jeremy fakt mimo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...Bentley/RR je něco jiného než Lambo a část jich ty galaktické nájezdy opravdu dává. Vzhledem k tomu, jak jsou konstruované, testované, postavené, servisované a jak se s nimi jezdí, je spolehlivost a hlavně celková životnost zjevně pořád brutálně dobrá...

:-) jasně, nezpochybňuju jejich kvalitu, už proto, že jsem ani nikdy v žádnym nejel, jen mě napadlo, že je docela pravděpodobný, že taková oktávka dostane během svýho života mnohem větší čoud od majitele/ů než třeba bentley.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, nevim, ale pokud si dobre pamatuju, tak tata i vsichni strejdove se v autech vrtali temer non stop, aby to jezdilo. A bylo jedno, jestli Fiat, Simca, Skoda, nebo Renault. W123 jsme v rodine nemeli. Navic dnes se toci auta zhusta jeste pred zkoncenim zaruky, plus je x druhovyrobcu, coz nebyvalo, takze to napakovani servisem bych nevidel tak optimisticky. Ja osobne bych dnesni auto za stare, ktere vydrzi 200000 bez urzdby, coz je samo o sobe mytus, nikdy nevymenil. Pohodli, vykony, gadgety, bezpecnost a prijemnost ovladani jsou zcela nesrovnatelne. Tohle breceni nad "starymi dobrymi casy" a hnusne moderni dobe je mi zcela cizi a myslim ze ze je zhusta zalozene na iracionalite a faktu, ze lidska mysl si pamatuje dlouhou dobu jen to dobre a spatne zazitky vymazava. 

Nemyslím, že je to brečení nad starými dobrými časy, každá doba má svoje limity. Vidím to jako povzdech nad faktem, že vývoji a výrobě (nejen)aut vládnou v první řadě účetní, ve druhé úředníci v Bruselu a technici a konstruktéři jsou až někde vzadu. No a pak se do toho připlete marketing, kterej tvrdí, že za 300000,- Kč můžeš mít nový luxusní rodinny auto nebo tak něco;-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Silně pochybuji o tom, že výrobce zajímá ekologie. Jedině zisk je hnacím motorem. Kdyby všechna auta vydržela 500t. tak automobilky krachnou. Auta jsou dnes sice relativně levná, ale zase se výrobce napakuje na servise.

 

To je pravda. Dneska je zcestné to tlačení uváděných servisních nákladů dolů - motorový olej 30-45 kkm, v převodovce "celoživotní", vzduchový filtr za dva oleje, atd. Není se pak co divit, že pětiletá auta nejedou a sypou se mechanicky, byť by nemusela.

 

Ale ten pláč nad spolehlivostí zas tak moc nechápu - přes všechnu tu výbavu, výkony a složitost jsou dneska auta spolehlivější, než kdy předtím. Aspoň statistiky to říkají a mně se to zdá taky. Jak často vídáte porouchaná auta stát? Já teda skoro vůbec a když, tak je to většinou nějaký 10+ let starý francouz, nebo tak něco. Nějaké EGRy a spol. jsou sice kurvítka, ale auto to nezastaví a když už se něco děje, beztak to auto většinou řekne, přepne se do nouzáku, dojede se do nejbližšího servisu a za chvíli se jede dál. A ani se "spotřebákem" nevidím moc problém, vždyť jak dlouho dneska vydrží brzdy, spojky, tlumiče, výfuky, atd. a to se bavíme o tom, že před dejme tomu 30 lety vážilo auto té třídy řekněme dvakrát míň a mělo čtyřikrát nižší výkon? Aspoň mně to tak připadá, ale třeba se pletu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já čistě racionálně přemýšlím o 156 2,5 V6 :-) protože prostě  :wub:

 

Přes 2 roky mám fiata mareu 2,0 20V rok 1997 a kdyby nerezla (dostala se ke mě už chycená) tak ještě najede spoustu km - teď má 290k km. A to jsem jí koupil za jednu výplatu. Navíc symfonie 5 válců a 150 koní :-)

 

Alfa je prostě srdeční záležitost. Najedu cca 10-12k ročně. Do práce 2 km. 

 

Uvažoval jsem i o novém rapidu nebo podobně, ale já ty peníze v tom nevidím :-( To raději udělám každý rok na alfě ramena atd..

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle uvádíš extrémní případ, chlape. Já pamatuji cesty na závody oddílovou Škodou 1203 a Avia Ikarus bus...já psal o kvalitě 90. let a autech, na které byl spoleh a o tom, že co je vlastně dnes dobré koupit, když nemáš na nové a to před ukončením záruky znovu vyměníš za nové...atd. a taky o ekonomickém a ekologickém otazníku.

jasne, tyhle veci se lip posuzujou s vetsim casovym odstupem. ja si nemyslim, ze by dnesni auta byla vyrazne mene kvalitni, nez pred 10 lety.. spis se vice berou jako spotrebni zbozi, uz nejsou takovy mazlici.. (si pamatuju, jak jsem kdysi lezl pod auto, kontroloval jestli nekde neni sebemensi problem, hladinu oleje, tlak v pneu atd.. jasne, dneska jsou na to senzory, ale stejne...)

.. ted sednu do auta, a vim, ze za par let budu mit jiny, tak uz to neberu tak vazne..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nebuď ješitný a vztahovačný.

Většina lidí tady zkonstatovala že italská auta, tedy hlavně Alfa a Fiat stojí za pytel a to hlavně kvalitou kdy se auto sype od samého začátku. Vyjímka samozřejmě potvrzuje pravidlo, ale to je opravdu snad jeden dobrý kus na devět pastí.

 

A jak to myslel dle mého Jeremy : Proč si nákupem vozidla ( např.Alfy) přidělávat problémy ?

 

Ale ne Longu, mně to zase až tak nevadí. Na věčný pranýřovaní Alfy jsem celkem zvyklej... A vždycky to tak bohužel bude, byť třeba oprávněně... Italský auta v mým nejbližším okolí nějak extra problémový nebyly a nejsou, nicméně jejich pověst asi opodstatnění má...

 

Pro mě člověk, kterej se koupí Alfu je možná hazardér, ale fajnšmékr a srdcař...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohuzel jejich soucasna nabidka, po te co prestali delat 159, je k placi. Cervena, sedan, 3.2 sestivalec benzin, svetle hneda kuze, Alfa 159 bylo jedno z nejpeknejsich aut na trhu. A vzdy jsem rikaval, ze byt v pozici reditele nejake firmy, ktery si muze vybrat sluzebni vuz, tak bych nevahal ani sekundu.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě nový auto pro mou potřebu v pohodě vydrží 200tkm (od novýho), trvalo to cca 7 let (jen běžný servis), nedávno jsem ho vyměnil za nový, to předpokládám dopadne podobně, takže u mě v pohodě. Nejsem si jistej jestli bych chtěl auto na 500tkm, u mě by to bylo auto tak na dvacet let!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...