Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Tak vypadá to, že se koupí novej Nissan Note. Neni tady čirou náhodou někdo, kdo ho má a chce mi to rozmluvit? Ještě jsem pokukoval po C3 Picasso, ale nějak se mi víc chce věřit tomu Nissanu:)

Nissany jsem měl dva, byl jsem s nimi nadmíru spokojen, ale s tou značkou jsem se bohužel rozloučil. Poslední dobré kusy představovaly Almera první generace a normální nekosmická Primera. Naštěstí je v ostatních japonských značkách stále co vybírat.

Spojenectví s Renaultem jsem nepochopil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

No nevim.Taky se mi to nejdříf líbilo,ale vono.Dopředu nic,dozadu nic,do terénu nic a do kufru nic.Stokrát nic by umořilo i vola.

 

Souhlas, bral bych radsi Freelander i kdyz i tam bylo predni sedadlo bylo pro mych 188cm dost na hrane abych se tam citil pohodlne. 

 

Ja se pomalu prehoupavam pres prvni rok s Jeepem, par drobnosti by se naslo, ale krome netesniciho vicka radiatoru to byly jen aktualizace softwaru prvnich par mesicu po koupi, takze spokojenost.

 

Dosavadni prumerna spotreba 11.5 l/100 km (lepsi nez 3 roky stara 328i a docela slusny na 2.3 tuny tezke SUV v benzinu; a to s tim jezdim denne v zacpach cca 30 km do prace a zpet)

 

post-17375-0-92921400-1401900384_thumb.jpg

 

post-17375-0-90822900-1401900382_thumb.jpg

 

post-17375-0-21861500-1401900445_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezevcik: Dik.. a co je na nich teda ted blbe,kdyz posledni dobry byly ty zmineny? Stran kvality ctu v podstate jenom chvalu..

Nissan začal šetřit a projevilo se to na jejich pověstné kvalitě. S prodejními výsledky asi může být spokojen, ale tradiční a zhýčkaný zákazník přešel ke konkurenci a byl nahrazen jiným. Problémy s elektroinstalací byly v minulosti pro tuto značku velkou neznámou. Své si s tím užila Almera Tino nebo Primera III. Famózní a spolehlivý motor SR 20 byl nahrazen dojebaným QR 20 DE. O implantaci renaulťáckých dieselů ani nemluvě....

V žebříčcích TÜV šel také hodně dolů.

V Japonsku Nissan asi dělá dobré modely, ale těm evropským nissano - renaultům bych se raději vyhnul. Když vím, že existuje Toyota, Honda a Mazda, tak bych to nepokoušel a zamířil jinam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vypadá to, že se koupí novej Nissan Note. Neni tady čirou náhodou někdo, kdo ho má a chce mi to rozmluvit? Ještě jsem pokukoval po C3 Picasso, ale nějak se mi víc chce věřit tomu Nissanu:)

Já bych se toho úplně nebál, pokud to bude benzínový. Renaulťáckejm dieselům bych se vyhnul. Kamarádka má Micru 1.6 (což je technicky stejný auto, na stejnym podvozku) najeto má 110tkm, funguje dobře. Takže jestli se ti note líbí, hurá do něj. 

 

Na druhou stranu musím dát jezevčíkovi za pravdu, že kvalita šla po spojení s renaultem dolů. Já sám měl kdysi 2x Maximu, otec postupně almeru a primeru, byli jsme fakt spokojený, ale dnes už lovíme v jinejch vodách. Což neznamená, že je to špatný auto, ale bejvaly tak nějak festovnější, jezevčíkem zmíněná almera 1. generace byla nezničitelný auto, ty dnešní jsou jiný, takovej spotřebák..tedy pokud se bavíme o kategorii note a pod. Třeba GTR bych si líbit nechal, že ano:-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt, že ta moje stará Mitsu Carisma se dělala s různými motory, všechny byly víceméně OK, až na 1.6 diesel, který jim dodával Renault - před ním mě všichni varovali. Takže koukám, že se za těch 15 let moc nezměnilo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xjr1, pokud jsi měl Maximu, tak jsi právě ten typický a zhýčkaný zákazník Nissanu. Její mnoha cenami ověnčené kultivované šestiválce, přezdívané "šepot květin", jsou lahůdkou japonské motorářské školy. Zde v Evropě jde spolu s Camry a Legendem o neskutečně nedoceněný model. Camry je v USA legendou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maximou sestivalcem jsem sluzebne jezdil asi rok. Motor nesel slyset, jako, ze vubec, ani pri vysokych rychlostech, ten byl fakt bozi, ani tak moc nezral. A nekazilo se to. Ale jinak bida s nouzi, rizeni absolutne bez jedine informace a preposilovane jako krava, na silnici to plavalo, vyjete koleje a vyssi rychlost byla sebevrazedna kombinace. Vedle toho jsem jezdil soubezne s Eckem W210 a to bylo teda daleko domyslenejsi auto. Bylo nove, takze se rzi, ktera tuhle radu trapila jsme nestacili mit problem, vevnitr to jako by na pohled vypadalo proti tomu optitronovemu Nissanu docela rustikalne a staromodne, ale po usednuti za volant bylo hned jasne, ktera bije. A ve vysokych rychlostech byl ten rozdil jeste znatelnejsi. V noci na mokru na D1 byla Maxima zly sen, stejne jako Camry, kterou jsem teda ridil jen asi 30 kilaku, se musel neustale ridit, stale upravovat volantem smer a polohu na silnici, neustale se koncentrovat. Mergl se nehnul z vytyceneho smeru. Vypadal vevnitr jako dvacet let stare Gecko, ale ja bych nevahal ani minutu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hasňo, srovnáváš vozy rozdílné koncepce pohonu. Není to úplně totéž a když už, tak pokulhávat za MB není žádná ostuda. Japonci mají spoustu jiných předností.

 

Jo, to je jasny, ale oba to byly manazerske vozy zhruba stejne velikosti, ktere jsem brousil ve stejny cas, takze srovnani se primo nabizelo. MB byl generala a Maxima byla od CFO. Ostuda to neni, a jak jsem rikal, ten motor byl maly zazrak, dosly mu sily az kolem 200, spojka mekkoucka, bylo to tak tiche, ze prvnich par metru jsem cukal, protoze jsem neslysel, jak je v zaberu a jestli se dusi, nebo ne. Ale ten zbytek bohuzel taky plati. Jen jsem chtel trochu zneutralizovat tu prehnanou adoraci japonskych aut, ktera se tu obcas vyskytuje. Maji sva plus, ale i sva minus. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezevčík: přesně tak, A32 pro mě představovala značku nissan, měl jsem ji nejradši ze všech svých aut..motor neskutečnej, měl jsem rád i ten čtyřkvaltovej automat. Mimochodem jediný auto z těch mnoha, co jsem měl, který vyžadovalo opravdu jen základní servis.

 

Hasňa: Nevim kterou maximu jsi jezdil, nicméně nemůžu souhlasit, že by byla řidičovým zlým snem... Právě ona zmíněná A32 (1995-2000) měla nadprůměrný jízdní vlastnosti, poslouchala na slovo na dálnici i na okresce. Další generace A33 (2001-?) bohužel nebyl jen facelift, cosi se změnilo, řízení otupělo, podvozek též...no prostě jsem jí po roce věnoval manželce na ježdění po městě. Sloužila dobře, to jo, ale už to nějak nebylo vono, ani ta bezporuchovost už nebyla stoprocentní, pár drobností se dělalo..

 

No a srovnávat s E-klasse moc nejde, už jen rozdíl přední/zadní náhon, výraznej rozdíl v ceně, v možnostech výbavy... I přesto si myslím, že A32 mohla v určitým směru E klasse z tý doby konkurovat, A33 už nikoliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, bral bych radsi Freelander i kdyz i tam bylo predni sedadlo bylo pro mych 188cm dost na hrane abych se tam citil pohodlne. 

 

Ja se pomalu prehoupavam pres prvni rok s Jeepem, par drobnosti by se naslo, ale krome netesniciho vicka radiatoru to byly jen aktualizace softwaru prvnich par mesicu po koupi, takze spokojenost.

 

Dosavadni prumerna spotreba 11.5 l/100 km (lepsi nez 3 roky stara 328i a docela slusny na 2.3 tuny tezke SUV v benzinu; a to s tim jezdim denne v zacpach cca 30 km do prace a zpet)

 

Co člověk to názor, určitě se nechci hádat, vlastně víceméně souhlasím, ano je to malý, ale pro člověka bez rodiny a ještě nějakou dobu neplánující rodinu ideální, takže pro mne super. A s tím terénem teda nesouhlasím, sice už je to městský Lanďák, ale pořád je mnohem víc teréní než většina SUV.

Jinak Jeep - krása z vedlejší firmy ho někdo má, nevím co je to za verzi, nebo jestli je to nějaká úprava, ale má neskutečný zvuk motoru, taková správná amerika...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xjr, jezevcik - dík.

 Mluvim o benzínu, na diesel stejně nemám:) Včera jsem si to prolezl, neni to špatný, vypadá to vevnitř celkem bytelně, za ty prachy.. žádnej krasavec to teda uvnitř neni, plus po sklopení sedaček schod - to ale v týhle ceně těžko vyřešim. Je to vevnitř dost úzký, musel bych zhubnout:), na druhou stranu v podélnym směru místa bohatě, i vzadu. Tempomat v tom nejlevnějšim základu taky potěší.

 Mno, v pátek se tim svezu a uvidíme..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mtruelle - k obytkám - mne právě překvapilo, že obě ta auta co jsem dával fotku, byla za cca 1.350.000,- včetně DPH. Přišlo mi to jako slušná cena menšího, u toho většího mi to přišlo jako super cena a proč bylo za stejnou cenu jako to menší, nechápu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to je jasny, ale oba to byly manazerske vozy zhruba stejne velikosti, ktere jsem brousil ve stejny cas, takze srovnani se primo nabizelo. MB byl generala a Maxima byla od CFO. Ostuda to neni, a jak jsem rikal, ten motor byl maly zazrak, dosly mu sily az kolem 200, spojka mekkoucka, bylo to tak tiche, ze prvnich par metru jsem cukal, protoze jsem neslysel, jak je v zaberu a jestli se dusi, nebo ne. Ale ten zbytek bohuzel taky plati. ......

 

To myslim strucne a jasne vystihuje ze obidve znacky si vtedy robili svoj marketing spravne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...