Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Jasně hoši ... ta A6 je i hezká, stará dobrá klasika ...

 

M3: přesně jak píšeš, měl jsem to stejně, nechci auto bez investic, ale taky ne bezednou kasičku a co si budeme povídat, zrovna Tobě u sedmičky nemusím nic psát :) . Nevím, jak to máš Ty, ale já měl S8 jako mazlika, takže nic extra nechtěla, protože nejzdila denně, to S60R jezdila dost a taky si to vybrala. Co se týče 3er E46, tak tam nemůžu říct ani popel, ale teď si říkám (pravda i po místní diskuzi) koupit 20-ti letou V90 za tyhle prachy, tak už ji tady (myšleno v ČR) nikdy neprodám, takže, jak jsme se shodli, chce to trochu schladit hlavu a přemýšlet racionálně. Podívám se jestli by se ta V90 nedala sehnat kolem kilča, pořád mi leží v hlavě, ten povoz je fakt super. Případně ta A6 nevypadá zle, ale co jsem tak zběžně koukal, žádnej hezkej kus u nás na prodej není. S autama je to stejný, jak s hodinkama, super kousky člověk prodá a pak si drbe palici ... jsem fakt KKT mám to tak se vším. 

 

V70 se mi líbí jen první generace, další (2000+) vůbec. A je to alternativa za V90 a docela fešná, no a ještě zbyde 50 na ladění nebo servis. Jooo, to nejni špatnej nápad. Beru si čas na rozmyšlenou :) .  

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele chlapi, k cemu je v autech jako treba cx5, santafe apod pri proslapnuti plynu (automat) tzv kickdown? pokud to prida nejaky kroutak nebo vykon navic, tak k cemu je to proslapnuti pres ten moment odporu / cvaknuti. to prece muze fungovat i bez toho. nebo to je nejake tazeni pres bezpecny limit a proto bych bezne pres kickdown plynovat nemel..? ti prodejci to vubec neumi racionalne vysvetlit, melou neco o tom, ze je to na situace, kdy se je treba rychle dat max vykon a dostat se z nejake situace apod, coz mi ale prijde jako kravina, k tomu tam nemusi byt ten mezistupen / cvaknuti.

 

vedel byste nekdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

Prostě řekneš počítači v automatu "kua safra rychle dělej" a on tam hodí to nejmenší(rozuměj kvalt) co de třeba u MB 7G mu tím řekneš že jako nejsi duchodce a že to potřebuješ podrtit tak to zapne něakej sport režim takže pak jedeš 50 na 2 :D jaj ty počítače to je sranda :D,JO a taky tím u MB deaktivuju omezovač pokud ho nechci dektivovat páčkou u Santa fe co má mámka třeba jedeš 130 na dálnici dáš plnej nepodřadí dáš Kick podřadí

 

Sorry v pul jedné to líp nenapíšu

Upraveno uživatelem Jagman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele chlapi, k cemu je v autech jako treba cx5, santafe apod pri proslapnuti plynu (automat) tzv kickdown? pokud to prida nejaky kroutak nebo vykon navic, tak k cemu je to proslapnuti pres ten moment odporu / cvaknuti. to prece muze fungovat i bez toho. nebo to je nejake tazeni pres bezpecny limit a proto bych bezne pres kickdown plynovat nemel..? ti prodejci to vubec neumi racionalne vysvetlit, melou neco o tom, ze je to na situace, kdy se je treba rychle dat max vykon a dostat se z nejake situace apod, coz mi ale prijde jako kravina, k tomu tam nemusi byt ten mezistupen / cvaknuti.

 

vedel byste nekdo?

 

kickdown je pre pripad panickej (od slova panika) akceleracie. mechanicky spinac aktivuje zaradenie najnizsieho mozneho prevodoveho stupna vzhladom na rychlost, povolene rpm a sprevodovanie, auto sa tak rozsafne pohne vpred najrychlejsim moznym sposobom. Obycajne pridavanie plynu by - v zavislosti od pouzitej logiky radenia - nemuselo viest k ziadnej zmene prevodoveho stupna alebo iba k beznemu vyletnemu podradeniu v style "ja, matka a Lidl katalog".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za vysvetleni. Ale i tak mi to prijde dementni. Prece kdyz proslapnu na podlahu,tak to je snad dostatecny signal,ze to myslim vazne a ne abych musel jeste jit pres naky otravny cvakatko. V novy x5 to nebylo (anebo teda si nejsem jisty,jestli jsem to proslapl poradne,ale snad jo..). Novy ML to ma, nevite?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v novy X5 to je, v minuly X5 to je, v mym Ecku jagu 1970 to je. tam je pravda jen ctyrkvalt automat - ale stejne to funguje hezky. V X5 to podkopne vo dva az tri kvalty, pri rozjezdu z nuly to vystreli vic, ale zas tam mas prodlevu.. Ale je to dobra vec, na normal provoz ti staci obyc doraz, kdyz se potrebujes vejit do mezirky pri vyjezdu z vedlejsi na hlavni, tak to proslapnes a vobcas se i vlezes.. A kdyz jedu 50 a slapnu na plyn, tak to hezky akceleruje, kdyz proslapnu na kickdown, tak to vystreli a mrdnes krkem do voperky - X530d 240PS..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám to u dvojkové Octavie 2.0 TDi 103kW DSG a je to tam celkem k ničemu. Málokdy sešlapuju pedál na zem, když chci předjíždět tak dám páku do "sport" režimu a drží mi to vyšší otáčky. Tenhle diesel se spíš přidusí když mu tam mrdneš nejnižší stupeň, má smysl točit tak do 4k.
Ale to jde o charakteristiku motoru.

Chlapi co teda nějaký auto do 400k, řekněmě od MB C a BMW 3 vejš. Nechci do toho potom moc rvát (respektive chci auto s nízkou pravděpodobností toho, že se mi nějak fatálně vysere).
Ideálně kombajn. Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tomhle motoru je ten sport celkem na nic (taky ho mam), jen to drzi vyssi otacky ale vykon uz chybi ...

Mám to u dvojkové Octavie 2.0 TDi 103kW DSG a je to tam celkem k ničemu. Málokdy sešlapuju pedál na zem, když chci předjíždět tak dám páku do "sport" režimu a drží mi to vyšší otáčky. Tenhle diesel se spíš přidusí když mu tam m.dneš nejnižší stupeň, má smysl točit tak do 4k.
Ale to jde o charakteristiku motoru.

Chlapi co teda nějaký auto do 400k, řekněmě od MB C a BMW 3 vejš. Nechci do toho potom moc rvát (respektive chci auto s nízkou pravděpodobností toho, že se mi nějak fatálně vysere).
Ideálně kombajn. Dík.

Upraveno uživatelem blackhead
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem všeobecně s motorem spokojenej. Už to není žádná novinka ale nemám tam FPČ takže zatím v pohodě. A navíc je teda fakt úspornej.
Jen je to auto šíleně tvrdý i na 15" kolech.

Mám tam RS podvozek. Docela klepačka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já šolichám 1500 :D A ona má teda ta DSG tendenci furt hnát ten motor v nízkejch otáčkách, klidně ho do kopce trápí na 1300 a cejtíš, jak se klepe. Né že by neměl sílů ale učitě to neni dobrý. Stačí trochu ťuknout do pedálu a on si zvedne o jeden stupeň.

Jsem s DSG fakt spokojen. Jezdil jsem ještě s DSG v autech z r. 2011 a 2013 a rozdíl asi akorát pádla.
Proti robotu u Mazdy je to teda nebe a dudy, ten byl hroznej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

J Případně ta A6 nevypadá zle, ale co jsem tak zběžně koukal, žádnej hezkej kus u nás na prodej není.

 

Tady máš na výběr hned tři http://audiklub.cz/forum/tema/278537-audi-a6-avant-2-5tdi-a6-avant-2-8i-cabrio-s6

 

Dovolil bych si odhadnout, že najít v ČR lepší kousky než tyhle, se jen tak někomu nepovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor je dobrej, to jo, jen to S na DSG je zbytecny ... Ja mam na VW 17" a celkem to jde s tim podvozkem, zalezi na co jsi zvyklej a jaky jsou silnice :)

Já jsem všeobecně s motorem spokojenej. Už to není žádná novinka ale nemám tam FPČ takže zatím v pohodě. A navíc je teda fakt úspornej.
Jen je to auto šíleně tvrdý i na 15" kolech.

Mám tam RS podvozek. Docela klepačka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidím, že šla řeč o kickdownu... Mám naprosto novou zkušenost s tímto fenoménem, vždy jsem měl jen manuály, až na tuhle novou Mazdu 6 2.5 AT. Poté, co jsem překročil nájezd 1500km, jsem jí začal pořádně nakládat a musím říct, že jsou mi při kickdownu blízké Sibiřovy pocity z jeho X5. Vystřelí to jako raketa a nezastaví, dokud tam není nějakejch 220 km/h. To auto je brutální i vzhledem ke své hmotnosti - Sibiř udává tlačení do zátylku a to má jeho X5 2,1 tuny (všechna čest dieselu a jeho krouťáku). Já mám Mazdu vážící pouhých 1360 kg (!) a k tomu 192 koní, a i když je to benzín (krouťák 256 Nm, 0-100 za 7.8s), taky to s člověkem slušně cvičí ... :)

V soukromí jí říkám zabiják turbochrochtů :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DSG hlavně kolikrát nutí točit při svižnější akceleraci kol 4500 otáček a to je fakt nesmysl, u tohoto motoru i při kickdownu, víc to stejně nejede. Ale jinak je to ve spojení s dvoulitrem tdi perfektní volba. Navíc, když to má pádla, tak si může člověk naložit sám, co se mu líbí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teraz na e46 330xd mam pocit ze to nevie... odspodu to taha ale potom to pocitovo umrie akokolvek stlacam plyn.


zlata 2.9V6 v C5 ktora sa na 4500ot prebudi a este potiahne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...