Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Asi by to mohlo být do "Kdo co čte", ale tady je to taky k tématu...Tak jsem jedním dechem dočetl knihu:

Jaroslav Juhan ? Život bez brzd Podtitul: Muž, který přivedl Porsche na Carreru

 

A musím teda smeknout, opravdu dechberoucí, k čemu všemu se nachomýtl.

 

20140112-110026.jpg

Četl jsem ihned po vydání, opět cech o kterém se tu moc nemluví ...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože je to tady samej odborník na hybridy, baterky a elektrický s/hračky.. Raději se vždy udržím a nekomentuju. Prius je super a patří mezi mezi nejspolehlivější auta napříč třídami vůbec. Stejnou techniku má Lexus CT200h, se kterým jezdí manželka a naprostá spokojenost, stejně jako další tři hybridní Lexusy, co jsem od roku 2006 měl a toho, co mám teď. Přeji hodně šťastných a pohodových kilometrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dik za tip, mam objednano :).

 

Tak pak se poděl o dojmy. :) Podle mě nebudeš litovat.

 

Četl jsem ihned po vydání, opět cech o kterém se tu moc nemluví ...

 

Je to škoda, já si z toho celkem sednul na prdel. 

 

BTW herečka Polívková je jeho vnučka. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, má se to tak že když vidím Nissan Leaf, mám lehký nástup pocitu závisti, že jeho majitel zažívá neustále to, co já tak maximálně na půldruhého kilometru:-) No a prius 2...stokrát napsáno jinde: hodně místa (vepředu téměř žádný středový tunel, joj), příjemná plynulá jízda (hlavně na tempomat je to až na usnutí), ticho na světlech (a v kolonách), docela slušný odjezd z nich (asi dílem dáno tím jak se hned po uvolnění brzdy auto začne rozjíždět), velmi dobrá aerodynamika, pocitově ideální rozložení hmotnosti, rychloměr daleko od řidiče takže minimální přeostřování... Podotýkám že jsem technicky zaujatý, takže mi např. nevadí že motor vylítne do vysokých otáček - chápu že pracuje v optimální zátěži.

Upraveno uživatelem sy242
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Dawe009 a sy242 : Jj, já jsem radši taky v klidu a v ilegalitě, protože nejde bojovat s větrnými mlýny :frusty: Argumenty lidí, kteří netuší co a jak jsou humorné, nebo k vzteku a podle nálady (a posluchače) se snažím o "osvětu". To je ale lepší na místě a při jízdě.K Lexusu gratuluji (o CT200h jsem uvažoval, ale Prius mě přijde trochu větší). Svezl jsem se RX, GS i LS v "h" a pecka. Ale když to tédéíí je tak populární a zábavné (vstřiky, čerpadla, turba) :lol2: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kucí, nikdo vám ty auta přece nebere, ne? Každej má rád něco jinýho.

 

Za poslední 2 roky jsem se svezl s IS250h F-Sport (týden) a GS450h F-Sport (3 dny) a větší zklamání jsem nezažil (snad jsem to označení nepoplet). Dobrat se normovaný spotřeby absolutně nemožný, jízdní projev tragickej, řízení mrtvý, interiér s přivřenejma očima jak Escort v 80. letech (čudliky u Lexusu fakt neuměj, ergonomie pro mě diskutabilní), zážitek čistá nula.

 

Pro mě Lexus fakt nikdy nebude to pravý auto, ale chápu, že si ho koupí někdo, koho řízení vůbec nezajímá a chce se jen (relativně, páč GS i IS byly tak uskákaný kozy, že jezdit po Praze bylo utrpení i proti 3er na runflatech) pohodlně vozit. O hybridní technologii nic neříkám, protože tomu prd rozumím. Jen mě u obou aut štvalo neustálý připojování motoru v nejhorší možnou dobu (typicky popojíždění po garážích byl zážitek), příšerná převodovka a vtipná spotřeba (IS250h nešlo dostat pod 9 litrů, o GS ani nemluvím).

 

Tady jsem o tom kdysi cancnul nějakej text, ale pravdou je, že byl psán ve zklamaném rozčarování po dvou jízdách domů a zpět. Pak jsem ho měl ještě další 2 dny.

http://plk.kfl.cz/post/rychlostest-lexus-gs450h-f-sport.aspx

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeremy: Neberu nikomu vůbec nic a nebudu se tady fakt s nikým přít, hanit mu jeho atd. Jsem v automotive branži 10 let, jel jsem snad se vším, co má 4 kola, nadšenec jsem až až, jezdil jsem i amáterskou rally (corolla wrc) a rozhodně bych se neoznačil za člověka, kterého řízení nezajímá. Nicméně to co píšeš o IS 300h (tam chybí výkon, ale podvozek je skvělý) a především o GS 450 h, není pravda. Tolik moc bych si přál zažít Ti třeba srovnávačku GS 450h vs. BMW 5, Audi A6, MB E, Jaguar XF a Infiniti M na okruhu v Estorilu, kterou vedl Alex Wurtz v roce 2012. Lexus a BMW si konkurovali, každej měl něco trochu lepší a trochu horší, ale drželi se jak klíšťata. Zbytek pole jenom ztrácel, v některých případech extrémně. S GS 450h jezdím mezi 7 l, když se kochám a 12 l, když jedu fakt na krev. Dlouhodobý průměr 8,2. Při 350 koních velmi dobré, závady nula, pohodlí skvělé, podvozek při přepnutí do Sportu jako žiletka..v rámci své velikosti..přeci jen už je to dlouhý a těžký.. Pokud máš jiné zkušenosti, pak musela být někde chyba, jinak opravdu netuším. Nemám důvod se o tom přít, ať si každý jezdí čím chce, ale jelikož zrovna o Lexusech toho vím díky bývalé práci a dlouhodobému používání v rodině opravdu hodně, tak mě některé výroky nenechávají klidným. Jezdil jsem teď nějaký čas (dva měsíce) s Ghibli SQ4 a nesahá to v žádném ohledu GS po kotníky (snad kromě různými rezonátory vyšlechtěným zvukovým projevem). Ale podvozek strašnej, kvalita děs, spotřeba ke 20, závad u nového auta nepočítaně. Je to celé na dlouhé povídání, nechme to spíš někdy k pivu. Já jsem spokojen, Ty jsi spokojen a to je důležité.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak mě se třeba nelíbí BMW X6 a vždycky si vybavím ploskolebce v teplákovce. Ale to jsme na úrovni subjektivních dojmů, které si říct můžeme, ale s autem a jeho kvalitami toho nemají moc společného. Prius je první sériový hybrid na světe a vždycky byl a je jiný.. Mě se ten poslední líbí (se 17" koly..ty 15" designu opravdu moc nepomáhají), ale je to můj pohled a nikomu to necpu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam pre KFL pochopenie. Su ludia co od auta cakaju nieco konkretne na co su zvyknuti.

 

Ja som nechal svoj LS kamosovi v malom meste na dva tyzdne, proste nejaka rosada s autami, a volal mi potom prid si ponho prid, ma to strasnu spotrebu je to cele zle, sedacky hnusne, obrovske hebedo atd. Tak som si ponho prisiel a dal mi ho s vysledkom 14l na kompjutri. Ja by som to z toho nedal keby som sa potento, tak mu hovorim ze ukaz mi chlope ako si ty toto dosiahol bo to mi hlava neberie. Mesto ma tri kilometre skrz aj s krizovatkami. Tak si sadol a jeeeeeb.. on ti tlacil na plyn celu cestu az kym nechcel zastat, vtedy zatlacil na brzdu.. proste s 450k autom jazdil ako s malym dieslom. Pan betonova noha.

 

Malo to dohru asi taku ze sa ma po case niekto pytal co sa mi stalo ze som vtedy a vtedy isiel po hlavnej ulici 120kmh ako debil. Ja reku ze nic, len mi na chvilu povolilo a pozical som auto :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam pre KFL pochopenie. Su ludia co od auta cakaju nieco konkretne na co su zvyknuti.

 

Ja som nechal svoj LS kamosovi v malom meste na dva tyzdne, proste nejaka rosada s autami, a volal mi potom prid si ponho prid, ma to strasnu spotrebu je to cele zle, sedacky hnusne, obrovske hebedo atd. Tak som si ponho prisiel a dal mi ho s vysledkom 14l na kompjutri. Ja by som to z toho nedal keby som sa potento, tak mu hovorim ze ukaz mi chlope ako si ty toto dosiahol bo to mi hlava neberie. Mesto ma tri kilometre skrz aj s krizovatkami. Tak si sadol a jeeeeeb.. on ti tlacil na plyn celu cestu az kym nechcel zastat, vtedy zatlacil na brzdu.. proste s 450k autom jazdil ako s malym dieslom. Pan betonova noha.

 

Malo to dohru asi taku ze sa ma po case niekto pytal co sa mi stalo ze som vtedy a vtedy isiel po hlavnej ulici 120kmh ako debil. Ja reku ze nic, len mi na chvilu povolilo a pozical som auto :)

:-D pěkné story :-D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeremy: Neberu nikomu vůbec nic a nebudu se tady fakt s nikým přít, hanit mu jeho atd. Jsem v automotive branži 10 let, jel jsem snad se vším, co má 4 kola, nadšenec jsem až až, jezdil jsem i amáterskou rally (corolla wrc) a rozhodně bych se neoznačil za člověka, kterého řízení nezajímá. Nicméně to co píšeš o IS 300h (tam chybí výkon, ale podvozek je skvělý) a především o GS 450 h, není pravda. Tolik moc bych si přál zažít Ti třeba srovnávačku GS 450h vs. BMW 5, Audi A6, MB E, Jaguar XF a Infiniti M na okruhu v Estorilu, kterou vedl Alex Wurtz v roce 2012. Lexus a BMW si konkurovali, každej měl něco trochu lepší a trochu horší, ale drželi se jak klíšťata. Zbytek pole jenom ztrácel, v některých případech extrémně. S GS 450h jezdím mezi 7 l, když se kochám a 12 l, když jedu fakt na krev. Dlouhodobý průměr 8,2. Při 350 koních velmi dobré, závady nula, pohodlí skvělé, podvozek při přepnutí do Sportu jako žiletka..v rámci své velikosti..přeci jen už je to dlouhý a těžký.. Pokud máš jiné zkušenosti, pak musela být někde chyba, jinak opravdu netuším. Nemám důvod se o tom přít, ať si každý jezdí čím chce, ale jelikož zrovna o Lexusech toho vím díky bývalé práci a dlouhodobému používání v rodině opravdu hodně, tak mě některé výroky nenechávají klidným. Jezdil jsem teď nějaký čas (dva měsíce) s Ghibli SQ4 a nesahá to v žádném ohledu GS po kotníky (snad kromě různými rezonátory vyšlechtěným zvukovým projevem). Ale podvozek strašnej, kvalita děs, spotřeba ke 20, závad u nového auta nepočítaně. Je to celé na dlouhé povídání, nechme to spíš někdy k pivu. Já jsem spokojen, Ty jsi spokojen a to je důležité.

Asi jsi reagoval spíš na mě :).

 

Však se nehádáme, každý to vidí jinak - není v tom konflikt. Známý má RX350h (nevím tu číslovku, ale prostě SUV od Lexusu) už asi 5 let a je z toho úplně nadšenej. Na svezení má doma Maserati, ale jinak jezdí v tomhle nebo novým GL od MB. Je mu 60.

 

Pro mě prostě Lexus není, ale já jsem asi vyhraněnej a samozřejmě zatíženej na BMW. Rukama mi prošla taky řada aut a ať vzpomínám na spoustu z nich, Lexus ani Toyota to není. Možná až zestárnu (a to nemyslím jako rejpání), ale zatím pořád hledám aspoň špetku charakteru, vzrušení, hravosti - a o tom Lexus prostě není (kromě LFA :)).

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proběhlo tady něco krátce o Viperu. Měl jsem možnost se svézt v Dodge Viper v úpravě Hennessey 1000 PS, na stolici měl  jenom kolem 960..  Ale i s těma zdechlejma kobylama to byl zážitek...:-)

Omlouvám se za kvalitu fotek, je to ze staré Nokie.

post-1320-0-45662100-1416906831_thumb.jpg

post-1320-0-61687300-1416906847_thumb.jpg

post-1320-0-53118900-1416906864_thumb.jpg

post-1320-0-16797300-1416906887_thumb.jpg

post-1320-0-76147500-1416906901_thumb.jpg

post-1320-0-48676000-1416906915_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dawe009-Může jezdit jak Mercedes S,může mít 500 koní,může žrát 0,5 litru...ale je to úplně jedno,protože to je jedno z nejhnusnějších aut vůbec celý historie.

To je ale čisto subjektívne. Mne sa napríklad Prius (okrem prvej generácie) a Multipla (pred faceliftom) moc páči. Autá dizajnového typu "Golf" sú strašne nudné ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

Tady jsem o tom kdysi cancnul nějakej text, ale pravdou je, že byl psán ve zklamaném rozčarování po dvou jízdách domů a zpět. Pak jsem ho měl ještě další 2 dny.

http://plk.kfl.cz/post/rychlostest-lexus-gs450h-f-sport.aspx

Tohle jsi napsal : Z auta necítíte výkonovou převahu, radost z rychlosti, navíc zcela postrádá jakoukoli složku dramatu či radosti. Totálně sterilní nuda ve své nejčistší podobě.

A tohle je přesně ten důvod,, proč si lidé kupují Lexus. Protože to nejsou závodníci, co si musí nechat vyrazit zuby tuhým podvozkem, nechat sebou smýkat při zatáčení, polykat kvůli zalehlým uším z rachotu motoru a výfuku atd..... protože chtějí cestovat v naprostém klidu, komfortu a pohodlí, téměř bez kontaktu s okolím a silnicí. Nuda, je to správné slovo, a není to nijak hanlivě myšleno. Uživatel lexusu nepotřebuje za volantem na cestách adrenalin (i tak ho má dost díky ostatním řidičům, obzvláště v Česku), potřebuje bezbřehý komfort, klid a ticho, žádné rušivé prvky.

Čili chápu, že to není auto pro každého, každý čekáme od svezení něco jiného...a díky bohu za to, jinak by se mohl dělat jeden unifikovaný typ auta a bylo by vymalováno (něco jako VW). 

Já jsem také vystřídal spousty aut a značek, a musím říct, že kdkyž jsem kdysi přičuchnul k LS, byl jsem po 200km z 1.200km dlouhé štreky otráven tím, že se v autě nudím, a jediné, co slyším je hukot větráku klimatizace, a moc jsem nechápal, co s tím autem dělat... Ovšem, bylo  mi 25 let. Dnes je mi o 20 let víc a LS je prostě to nejlepší a nejnudnější auto pro můj věk, obrovská kvanta cestování po Evropě a miluji tu nudu bez rušivých prvků.Ono to zřejmě bude hodně o věku a životním stylu (respektive způsobu života).

Když se chci vyřádit, sednu do sporťáku nebo Minika... Ale na každodenní dlouhé štreky neznám nic pohodlnějšího a bezpečnějšího, než Lexus. Možná, ještě Jaguar XJ, ale pak dlouho, dlouho nic  (třeba z Bentleye jsem byl šokovaně zklamán. Pokud nějaké auto nemá charakter, tak je to přesně tohle... ). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...