Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

A co Lavina z Beskydsportu Třinec? Za komárů jsi nelyžoval? Mám k ní citový vztah. Strýc byl jeden z dvou hlavních konstruktérů všech typů. Našel jsem fotky tě nejrozšířenější a tě úplně poslední z doby těsně před revolucí. Fotku tě první, zdá se mi, že to byl typ 21, jsem na síti nenašel. Vařili z komunistické vody, kde nebylo k sehnání nic, natož dobré hydropohony, nebo třeba jen kvalitní sedačky, polovinu součástek žebrali od slovenských zbrojařů, ale bez Laviny by se za komuny v Česku v zimních horách neobešel nikdo. Mnohde jezdí dodnes, i když jde de facto už o veterán.

 

00c4ee659ffabd50634581111fcd95d5.jpg

 

8103f7137f99623a8b8c8d3a0411b690.jpg

 

fc5149c0d69e36ca053c55b2cf6e4164.jpg

 

36b05ed2044f4cb6286dab827ca6e210.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Je to sice pseudosporťák, ale jede hezky, ne? Podle mě jednoznačně vrchol škodovácké nabídky - se superbem ať se jdou vycpat!

Souhlas, proti Superbu určitě lepší a v rámci škody asi to nej. Podvozek bych asi ladil trochu jinak, ale pro mladé závodníky asi dobrý. Benzínový motor fajn, automat ok, interiér je plastová popelnice a fake karbon je strašný, sedačky příjemné překvapení, kufr na 4 golfové bagy, hromada jízdních asistentů za pár peněz takže celkově za mě dobrý...

Upraveno uživatelem JAJA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Souhlas, proti Superbu určitě lepší a v rámci škody asi to nej. Podvozek bych asi ladil trochu jinak, ale pro mladé závodníky asi dobrý. Benzínový motor fajn, automat ok, interiér je plastová popelnice a fake karbon je strašný, sedačky příjemné překvapení, kufr na 4 golfové bagy, hromada jízdních asistentů za pár peněz takže celkově za mě dobrý...

moc v tom nechcem hrabat, ale sused ma nieco taketo Octavia RS a v dobrej vybave je tam cez milion? Je to kombik, diesel.

to zase uz je dost slusna cena aj za auto,nie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moc v tom nechcem hrabat, ale sused ma nieco taketo Octavia RS a v dobrej vybave je tam cez milion? Je to kombik, diesel.

to zase uz je dost slusna cena aj za auto,nie?

No je to bezpochyby dost peněz, ale dívám se na to Bmw optikou... veškeré příplatky jsou násobné a někdy jsou např. ve srovnání s lidovým koncernem až absurdní... jednou jsem počítal kolik byl součet příplatků pouze na sedadlech v mém aktuálním autě a bylo to někde kolem 250t. To je 25% toho nejdražšího RS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, proti Superbu určitě lepší a v rámci škody asi to nej. Podvozek bych asi ladil trochu jinak, ale pro mladé závodníky asi dobrý. Benzínový motor fajn, automat ok, interiér je plastová popelnice a fake karbon je strašný, sedačky příjemné překvapení, kufr na 4 golfové bagy, hromada jízdních asistentů za pár peněz takže celkově za mě dobrý...

 

:gora:

 

toto inde ako u embecky clovek nezazije.. 

 

uplne tu reklamu vidim:

Predavac: Na rozdiel od Caymana, do RSy date az 4 golfove bagy!

Zakaznik: Hmmmm! a uznanlivo prikyvuje, kamera svenkne a spolu s nim sa tesi manzelka a dve deti.. "af styli af styli" povie roztomily Matysek v dokrutke.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

No je to bezpochyby dost peněz, ale dívám se na to Bmw optikou... veškeré příplatky jsou násobné a někdy jsou např. ve srovnání s lidovým koncernem až absurdní... jednou jsem počítal kolik byl součet příplatků pouze na sedadlech v mém aktuálním autě a bylo to někde kolem 250t. To je 25% toho nejdražšího RS.

ja mam inu optiku - krasne nove Cecko uz v zaklade je velmi dobre postavene auto a zacina niekde na 829.000 korun. Takze mi zostava este dost na priplatky na sumu 1.1 miliona, co da niekto za vybavenu rychlu Octaviu. A ked ten maly medved doplnis na 1.1tak to uz tiez nebude holota a pre mna je to uz uplne ine auto. Ja chapem, ze Octavka za 480 - 550 000 tisic je super voz, velke a priestranne a kvalitne postavene ( s tou lepsou zadnou napravou ) auto pre masy a firmy - tiez by som ho tak bral! Ale vysperkovat ho cez melon je uz hlupost...

 

 

 

Mercedes-Benz třídy C (W205) přijíždí, u nás s cenou od 828 850 KčVíce na: http://www.autorevue.cz/mercedes-benz-tridy-c-w205-prijizdi-u-nas-s-cenou-od-828-850-kc#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink

 

 

Nejdražší a zároveň nejhospodárnější verzí nové řady se stává varianta Mercedes-Benz C 220 BlueTEC s vznětovým čtyřválcem 2,1 l o výkonu 170 koní (125 kW) a točivém momentu 400 Nm. Jeho cena začíná na částce 942 690 Kč a průměrná spotřeba na hranici 4,0 l/100 kmVíce na: http://www.autorevue.cz/mercedes-benz-tridy-c-w205-prijizdi-u-nas-s-cenou-od-828-850-kc#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink

 

 

 

 

 

 

 

 

Nová platforma MRA dovedla ušetřit 100 kilogramů hmotnosti, karoserie ve větší míře využívá hliník (tím se ušetřilo dost podstatných 70 kg). Špičku mezi auty střední třídy představuje součinitel aerodynamického odporu, pouhých 0,24.

 

Všechny verze dostanou špičkové zavěšení podvozku (čtyřprvková přední náprava, zadní pětiprvková), které ? troufneme si tvrdit od stolu bez praktické zkušenosti ? nabídne dobré jízdní vlastnosti s poháněnou zadní náp

Upraveno uživatelem maxigabrielg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...