Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Že sis koupil modrou škodofku,to je tvuje rozhodnutí.

Že jezdíš po vesnici bez čísel,to se dá vzhledem k počtu obyvatel tolerovat.

Ale proč si zastavil buzíkum vodvedle z toho ružovýho baráku na hadici,tomu nerozumim.

 

 

 

dělám si srandu-at ti slouží

Ty jsi poznal odkud jsem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dawe

tak prave tie male desatinky v zrychleni je to, o com bojuju vyrobci sportovych aut a prave preto sa usporiadaju vcelku pre fandov zabavne sutaze v zrychleni...a ako ty spominas ten neprijemny cistokrvny zavodak by prave aj v takychto zavodoch mal byt co najlepsi ( ked jedno auto cez 400.000 dolarov bez problemov porazi auto za polovicnu cenu, tak cestou do raja vznikla chyba, velka chyba! A ked ho porazi 3 ci 4 krat lacnejsie auto, tak potom naco vyrabat tak drahe AKOZE ZAVODNE SPORTOVE auto, s ktorym sa pomaly neda jazdit) Tieto auta su na beznu premavku a aj na zabavu ci okruh.

Pisal som, ze ano, jazdil som este s prvym F modelp, nazov si uz tak nepametam a pisal som, ze pre mna to bola sranda zabavka, vsade to jazdilo bokom ako stare muscle car, ale v testoch sa to na sportove sedany nikdy nechytalo. Ten diferencial je dolezity, ver mi a nie je to len nejaky rozmar novinarov. Ja beriem mozno auta inak ( nie su mi fuk) Preto sa musim priklonit k nazoru co pisal Hasna o sportovom Lexuse, ktore je podobneho razenia a chapem, ked sa ti to auto zapacilo, moze to byt zabava....

pri rodinnych sedanoch neriesim zrychlenie ( ale potesi!!!), tam mam rad ten komfort, pohodlie, peknu stavbu interieru.

Preto C nad Passat

Ta teoria so zrychlenim na jeden dolar ceny ako najdolezitejsim parametrom sportoveho auta je rozhodne zabavna.. ze ja sem vobec leziem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Ta teoria so zrychlenim na jeden dolar ceny ako najdolezitejsim parametrom sportoveho auta je rozhodne zabavna.. ze ja sem vobec leziem..

ked si takto nechapavy, tak sem nelez!

:-))

a to som sa snazil napisat to dost zjednodusene.... nemal by si byt prekvapeny z toho, ze pri testoch SPORTOVYCH aut dost casto padne zmienka aj o cene a dokonca este aj v audiofilnom svete casto vyhodnotia parametr, ze OK, no ALE za taku cenu?!

 

nie,podla teba je to fajn a ucel je jasny - vyhodit kopec penazi za sportove auto ktore nie je schopne zrychlovat ako 3 krat lacnejsie auto. Nechapem ta, ked tak jednoduchy prarameter ako dobre zrychlenie ti robi problem vyhodnotit - zrychlenie udava kazdy vyrobca a bojuju o zlomky sekundy! ( no dobre, u tvojej drahej Toyoty asi nie) Myslel som, ze aspon ty pochopis, ze co som s tym chcel povedat! Celkom pochopitelne som to napisal, ze sa bavime o SPORTOVYCH AUTACH, nie o Gazikoch. Auta pre zabavu, chapes? No a predsa

Drag race je zabava uz od vzniku automobilizmu a holduje tomu kazdy zapaleny jazdec ( nemyslim len profi zavody), je toho plny net a na kazdom zraze aut ci motoriek, clnov... za kazdou vesnickou. Ludia su hravy, vesely a sutazivy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Existuje sedmimístný MPV, automat, 4x4, spotřeba 6-8l (nafta a i benzin)? Napadá mě jen Sharan a ten mě nezaujal, to radši oželim 4x4 a podívám se na S-Maxe. Kterej motor je ideál spotřeba/provoz/automat?? Sedm míst se dá homologovat dodatečně nebo to musí vyjet z továrny?? Dík za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

mozno by stall za uvahu aj nejake velke SUV, su takmer vsetky 4x4 a casto sedem sedaciek.

Neviem, do akej miery to mas nastudovane, ale zadne dve sedadla su casto iba ako nudzove ( alebo pre deti)

pokial chces auto aj pre radost, tak ohladom ovladania je spominany Ford naj volba.

skus zvazit, ze preco 4x4, ci to u nas fakt vyuzijes ( vysoka hmotnost, komplikovany nahon ma velky odpor pri jazde, takze spotreba, cena auta...)

ktory motor - pri takom druhu auta sa viac hodi prejav dieseloveho pohonu ( krutak a tym sila a  pruznost v spodnych otackach, spotreba a predajnost, pozor na velky najazd km!!!), ale neviem, ci kupujes nove alebo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzal bych raději Multivan nebo Traffic Generation. Když do Sharana nasoukáš 7 lidí, tak o konfortu nemůže být řeč a zavazadlu už vůbec nikam nedáš. MPV mi přijde jako takový hybrid mezi kombi a dodávkou. Jako větší kombi OK, ale pro převážení více lidí jednoznačně dodávku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Existuje sedmimístný MPV, automat, 4x4, spotřeba 6-8l (nafta a i benzin)? Napadá mě jen Sharan a ten mě nezaujal, to radši oželim 4x4 a podívám se na S-Maxe. Kterej motor je ideál spotřeba/provoz/automat?? Sedm míst se dá homologovat dodatečně nebo to musí vyjet z továrny?? Dík za rady

 

http://www.autoforum.cz/predstaveni/ford-s-max-2015-nova-generace-je-venku-nabidne-7-sedadel-240-koni-i-4x4/ 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...