Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Tak zatim jenom zrusili jeden dil...

 

Jsou nekde pristupny data o sledovanosti?

 

Ono to s neomezenym rozpoctem muze fungovat jenom kdyz na to fakt kouka hodne lidi.

 

V tom jejich kralovstvi je ale mozny uplne cokoli. Muze to bejt narezirovany za ucelem reklamy. Muze to bejt konec protoze koncit se melo v nejlepsim, a to uz se prosvihlo...

no a nebo je to jenom jesitnost, a ucetni BBC jim vysvetli, ze se vlastne maj radi.....  :goof:

 

Misel Gose?!?!? Nikdy !! Zastavim film.... kolik me bude stat, kdyz zrusim nataceni? ---septy septy septy-------- Hmn Misel...sympaticky rostak, horka hlava, ale srdce ma ze zlata....nechapu jak jste mohli na nej tak zanevrit....  :smoke: 

Souhlas, i s tím Zvířetem :)

 

já bych se přikláněl k nějakému PR řešení, protože výmluvy typu : v tom a tom pořadu  řekl tohle proti těm a těm a ti si pak stěžovali , takže dostal podmínku od vedení a teď už to překročilo všechny meze, bla bla bla... To jsou kecy pro blbce. To není přímý přenos, vše se stříhá, má svého dramaturga, scénář, režiséra , schvalovačky atd...takže o nějakých jeho úletech všem navzdory nelze vůbec mluvit.

 

Ale jako reklama na uvadající sledovanost asi pecka :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono sa na to da pozerat aj tak, ze ked toto co sa dostane von je vysledkom strihania, tak ako asi vyzera surovy material.. mozno v BBC si len tahaju rucnu brzdu, uvidime. Ono staci ze by niekto vyniesol nieco "vhodne" na svetlo - poznas take tie videa urobene na mobil, ze - a mali by to vyrazne horsie. Za to co odvysielaju su zodpovedni oni a nie ucinkujuci. Treba sa na to pozriet trochu z ich pohladu: za posledne tri roky sa toho v BBC zomlelo nemalo a zjavne su tam uz na akekolvek kontroverzie precitliveni.. Napr. Clarkson zatial "decentne obchadza" moslimske temy, a kazdemu je jasne, ze sanca ze by si hryzol do jazyka nie je ani teoreticka..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Jeremy asi moc radosti večer neměl... http://zpravy.idnes.cz/jeremy-clarkson-top-gear-suspendovani-glosovani-fbd-/zahranicni.aspx?c=A150311_202907_zahranicni_aba#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=zpravodaj&utm_content=main

 

EDIT: Jinak jak je vidět ve fotogalerii, ráno měl JC na ruce PO 2500 :D

Upraveno uživatelem ricous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

nedavno som tu mal debatu o tom, ze vyrobcovia aut casto udavaju zrychlenie auta ako dolezity parameter.  Ja tvrdim, ze pre kopec ludi pri SPORTOVOM AUTE je to velmi dolezity parameter, ked pozrieme na Youtube, tak snad tisicky videi o drag race, rozne casopisy, motoristicke relacie,....  spusta filmov s touto tematikou,....

ze by niekomu zalezalo na zrychleni?

 

 

ale - Porsche to uz trochu prehnalo, lebo Porsche ako SUV? OK, zvykli sme si.

                                                       A Porsche ako diesel ?  Aj to uz pozname...

 A to este idu tak daleko, ze Porsche SUV diesel a to ma aj Launch Control???

 

 

http://www.autorevue.cz/take-porsche-cayenne-diesel-muze-mit-launch-control-zlepsi-se-o-01-s#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=RSSfeed

Upraveno uživatelem maxigabrielg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, dát na rovině plný plyn umí každý moula (pokud nemá pod zadkem 500 koní bez elektroniky). Lidé jsou čím dál línější a než se naučit řídit (a co kdyby se náhodou ukázalo, že na to nemají talent!), stačí jim užívat si adrenalín ze zrychlení a ve sporťáku vypadají navíc jako borci...

Ale časem se to přesune ještě víc k simulátorům a online sdílené virtuální realitě... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked si takto nechapavy, tak sem nelez!

:-))

a to som sa snazil napisat to dost zjednodusene.... nemal by si byt prekvapeny z toho, ze pri testoch SPORTOVYCH aut dost casto padne zmienka aj o cene a dokonca este aj v audiofilnom svete casto vyhodnotia parametr, ze OK, no ALE za taku cenu?!

 

nie,podla teba je to fajn a ucel je jasny - vyhodit kopec penazi za sportove auto ktore nie je schopne zrychlovat ako 3 krat lacnejsie auto. Nechapem ta, ked tak jednoduchy prarameter ako dobre zrychlenie ti robi problem vyhodnotit - zrychlenie udava kazdy vyrobca a bojuju o zlomky sekundy! ( no dobre, u tvojej drahej Toyoty asi nie) Myslel som, ze aspon ty pochopis, ze co som s tym chcel povedat! Celkom pochopitelne som to napisal, ze sa bavime o SPORTOVYCH AUTACH, nie o Gazikoch. Auta pre zabavu, chapes? No a predsa

Drag race je zabava uz od vzniku automobilizmu a holduje tomu kazdy zapaleny jazdec ( nemyslim len profi zavody), je toho plny net a na kazdom zraze aut ci motoriek, clnov... za kazdou vesnickou. Ludia su hravy, vesely a sutazivy...

 

supersport podla gaba:

post-4112-0-10859600-1426147444_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tvrdim, ze pre kopec ludi pri SPORTOVOM AUTE je to velmi dolezity parameter, ked pozrieme na Youtube, tak snad tisicky videi o drag race, rozne casopisy, motoristicke relacie,....  spusta filmov s touto tematikou,.... ze by niekomu zalezalo na zrychleni?

Dôležitý - iste áno, ale zďaleka nie najdôležitejší. Ešte tu máš trebárs hmotnosť a jej rozloženie, ovládateľnosť, trakcia atď. Hodnotiť kvality športového auta len podľa zrýchlenia je scestné. To by ten dragster na Instantovom obrázku bolo ďaleko lepšie športové auto, ako všetky porsche či mkové bavoráky, alebo ktoré sa ti to vlastne páčia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Dôležitý - iste áno, ale zďaleka nie najdôležitejší. Ešte tu máš trebárs hmotnosť a jej rozloženie, ovládateľnosť, trakcia atď. Hodnotiť kvality športového auta len podľa zrýchlenia je scestné. To by ten dragster na Instantovom obrázku bolo ďaleko lepšie športové auto, ako všetky porsche či mkové bavoráky, alebo ktoré sa ti to vlastne páčia.

ale ved prave to, co sam pises - hmotnost, rozlozenie, ovladatelsnost a trakcia je taktiez zakladny parameter dobrej akceleracie!

pre mna je samozrejmost, ze komplexne vykony u auta a obzvlast pri sportovom voze su v konecnom dosledku tym dolezitym, co ho odlisuje od tych slabsich a menej zaujimavych pre ludi, co to skutocne vedia ocenit a vyhodnotit.

 

Neber to nejak smrtelne vazne, zabavam sa....

Ja sa tu len preto pohravam s touto temou, ze su tu myslienky, ze je to fajne postavit auto za 10 milionov korun ( a este vraj na tom prerobili kopec penazi..?) a nazvat ho supersport a potom v klasickom parametre, ako je zrychlenie zostava niekde s strede pola a zaostava aj od nie velmi spickovych a lacnych produktov...  ( ja mam asi tendencie nadrziavat lacnejsim, dostupnejsim autam, na tie drahe nikdy mat nebudem, a vzdy ma potesilo, ze nejaky hot hatch alebo GTi alebo M3 dokaze zabodovat, vzdy sa mi pacilo, ze Turbo alebo miss plastic Z06 ci Godzila akoby z plejstaku dokazu za vcelku este rozumne prachy dat tu spicku.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, dát na rovině plný plyn umí každý moula (pokud nemá pod zadkem 500 koní bez elektroniky). Lidé jsou čím dál línější a než se naučit řídit (a co kdyby se náhodou ukázalo, že na to nemají talent!), stačí jim užívat si adrenalín ze zrychlení a ve sporťáku vypadají navíc jako borci...

Ale časem se to přesune ještě víc k simulátorům a online sdílené virtuální realitě... 

Tak

U motorek je to ještě viditelnější problém.

Za posledních pár roku je to samé abs a aktivní podvozky....pro člověka,kterej jezdí léta je to možná přínosný v bezpečnosti...(jedu li kosu nerozhází mi v zatáčce díra v silnici nebo neujedu na štěrku,ale sem v uvozofkách připravenej ustát to i bez elektroniky)

Pro nováčka jsou tyhle věci nebezpečný.Posouvaj nahoru moc rychle jeho limity aniž by byl vyježděnej.

Dávám přiklad v kecech o motorkách,protože mašinu si většinou nekupuje ten,kdo chce jezdit pomalu.

U auta je to naprosto stejný akorát mín viditelný.

Lidi v první řadě neuměj většinou řídit a tohle přiznání moc bolí každýho chlapa(vo ženskejch se nemá smysl bavit).

Příklad-Dát plyn na podlahu a mydlit po dálnici 230 umí každej vocas,ale když u toho drží volant jednou rukou nahoře,zadělává sám sobě i ostatním na pruser.Kdyby se svezl s někým,kdo to doopravdy umí a nechal si základní věci vtlouct do palice,nikdy by volant ve vysoký rychlost takhle nedržel.....a to je jenom jedna z maličkosti,ale u nás je každá druhá trubka Samouk Talent Šumachr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lacne GTr vyprasi kadejaky supersport..Evo v zaklade da Lambo a nielen to..su to relativne lacne sportaciky ale s obrovskym potencialom na upravy.vid Grecku firmu co upravila Evo na 2000 koni za cenu prevodovky do Bugati..ale to je uz samozrejme o niecom inom..Cena sa neodvija od zrychlenia.vykonu.znacky.tabulkovych hodnot..cena je taka aku je ochotny kupec zaplatit( myslim tym supesporty)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

maxigabriel: pořád Tě baví se do mě navážet? :)

Jestli pro Tebe je zrychlení z 0 na 100 nejdůležitější parametr u auta, tak ok, já Tě nepřemlouvám, ale myslím si o tom svoje. A i když to napíšeš ještě 10x, budu si to myslet dál.

Kromě poměřování si velikosti klacku na semaforech, příp při nějaké vesnické sprint show, je tento parametr pro sportovní auto daleko méně vypovídající, než je mu lidmi jako Ty přisuzováno. Tím, že se k tomu pořád vracíš a vysmíváš se, jen znovu upozorňuješ na svůj omezený pohled na věc. Klidně to dělej dál a zabávaj sa, ale vadí mi, že se o mě otíráš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lacne GTr vyprasi kadejaky supersport..Evo v zaklade da Lambo a nielen to..su to relativne lacne sportaciky ale s obrovskym potencialom na upravy.vid Grecku firmu co upravila Evo na 2000 koni za cenu prevodovky do Bugati..ale to je uz samozrejme o niecom inom..Cena sa neodvija od zrychlenia.vykonu.znacky.tabulkovych hodnot..cena je taka aku je ochotny kupec zaplatit( myslim tym supesporty)

2000 Koní? Váááážně? :) s tím musí být fakt radost jezdit :)

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Ta teoria so zrychlenim na jeden dolar ceny ako najdolezitejsim parametrom sportoveho auta je rozhodne zabavna.. ze ja sem vobec leziem..

maxigabriel: pořád Tě baví se do mě navážet? :)

Jestli pro Tebe je zrychlení z 0 na 100 nejdůležitější parametr u auta, tak ok, já Tě nepřemlouvám, ale myslím si o tom svoje. A i když to napíšeš ještě 10x, budu si to myslet dál.

Kromě poměřování si velikosti klacku na semaforech, příp při nějaké vesnické sprint show, je tento parametr pro sportovní auto daleko méně vypovídající, než je mu lidmi jako Ty přisuzováno. Tím, že se k tomu pořád vracíš a vysmíváš se, jen znovu upozorňuješ na svůj omezený pohled na věc. Klidně to dělej dál a zabávaj sa, ale vadí mi, že se o mě otíráš.

Daweeee....

jej, to nebolo na teba! Ten clanek o Porsche SUV DIESEL ?

viem, ze my sme to vtedy zacali, ale potom sme si to vysvetlili, ved sam si sa vyjadril, ze tebe to nie je az tak primarna tema tie auta.

No a potom do mna rypol Instant , ze beriem vykony aut podla ceny a ze naco sem vobec lezie a tam zase ja ( ale aj tam to beriem len take dotahovanie, ved je to len zabava....) a teraz to diesel SUV co bojuje o kazdu jednu desatinku v zrychleni....

vobec to neber nejak v zlom, ja to beriem, ze mi autoblazni sme z tvojho pohladu postihnute osoby...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xxxfazerxxx - mám BMW GS na turistiku a rychlost a sportovní výkony mne nechávají celkem chladným. Ale ano, spousta lidí má motorku aby si zasportovala a ani já bych nechtěl žádného lenocha, občas, v pěkných zatáčkách, se nechám unést...

maxigabrielg - ony mají na trhu své místo supersporty za X milionů, motokáry jako KTM X-bow, které zrychlují stejně při mnohem menší ceně, hmotnosti i výkonu ale i hot hatche. Všechny, pokud si najdou zákazníky, nebyly vyrobeny zbytečně. Máš pravdu, že zábavu a často i výborné výkony nabídne i mnohem levnější auto, koneckonců stačí kouknout do testů "Auto roku", které dělá třeba EVO, jsou tam naprosto rozdílná auta a dobře se může umístit i zdánlivý outsider. Píšeš "hmotnost, rozlozenie, ovladatelnost a trakcia je taktiez zakladny parameter dobrej akceleracie!" - souhlasím s hmotností a trakcí. Zrychlení je jednoduše definovatelný parametr, funguje na rovině a např. dragster na fotce nemá s rozložením hmotnosti vhodným pro ovladatelné auto na silnici nic společného. Myslím, že je špatně brát tyhle věci jako "základný parameter dobrej akcelerácie", jsou to parametry celkových vlastností auta. Pokud někoho baví akcelerace, považuje ji za prioritní a vyblbne se na letišti / semaforech. Pokud někoho baví vyvážená sportovní jízda, je pro něj prioritní celkový souhrn vlastností a vyblbne se na okruhu / okresce. 

Já se chci za volantem bavit a doby, kdy jsem si pod tím představoval čáry na silnici, mám za sebou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...