Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Gabo to zjavne myslel z pohladu spolahlivosti pre kazdodenne pouzitie..

 

Kloubik psal " v testech spousta lidi, komfortni, na dlouhe trasy", tak jsem to spojil s oběma příspěvky. Nějak si nedovedu představit, že z toho po 700km vylezu a bude se cítit jako bych jel 20km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Videl jsem nějakou komedii, tipuju že tak starou jako postované reklamy. A tam někdo převrátil auto na střechu na které měl lyže no a jel po střeše na lyžích dolů z kopce.

Nevím co to bylo, ale už tenkrát si z toho dělali legraci :D

 

Za mě je rakev na střeše Porsche velké ne. Ani v případě že by to měl jako třetí sedadlo pro tchýni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kloubik psal " v testech spousta lidi, komfortni, na dlouhe trasy", tak jsem to spojil s oběma příspěvky. Nějak si nedovedu představit, že z toho po 700km vylezu a bude se cítit jako bych jel 20km.

 

Srovnavat s S-Klasse to snad nikdo nebude, ale bylo to mysleno tak, ze to auto je vicemene mnohem vic klasicky gran turismo nez hard-core okruhova masina. Napr. test z roku 2010:

 

Is the 911 a sports car or a grand tourer? With a backseat big enough for small luggage and a seventh gear that keeps revs low (70 mph works out to roughly 2000 rpm), it was as comfortable to drive as my Volvo 240 wagon and far more responsive. The suspension is firm and the ride becomes slightly choppy on rougher roads, but smooth enough.

 

edit: kdyz ted koukam na wikipedii, tak 911 je dokonce primo prvni auto, ktere tam davaji jako priklad GT. A definice: A grand tourer (GT) is a performance or luxury automobile capable of high speed or spirited long-distance driving. The most common format is a two-door coupé with either a two-seat or a 2+2 arrangement.

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Vždycky jsem si myslel, že to je malé auto bez klimatizace, bez asistentů a s tvrdým podvozkem a proto vyrábějí auta typu Panamera nebo Cayenne, aby se s tím dalo jezdit i jako rodinným autem a rozumným pohodlím. Možná proto, že jsem viděl pár Porsche, kde si majitelé libovali, že to nemá ani posilovač řízení.

 

Asi jsi videl hlavne starsi rocniky, ale staci se podivat do interieru novejsich modelu. Je to luxusni auto s vybavou na jakou si jen vzpomenes. 

 

porsche-911-carrera-targa-4-991-5090_16.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tedy pravda, že jet s takovým autem na hory je trochu dobrodružství, ale když je tam to srdíčko, tak to člověk dá...

 

Silnice k hotelu a parkoviště bývají prohrnuté, tak nevidím problém. Na sjezdovku s tím jako v Taxi 3 nepojedu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Silnice k hotelu a parkoviště bývají prohrnuté, tak nevidím problém. Na sjezdovku s tím jako v Taxi 3 nepojedu.

To jo, ale on stačí větší zmrazek a při té výšce to může být celkem drahá sranda, obecně je největším problémem právě výška, leckdy stačí blbě udělanej retardér v Praze, nebo vjezd do podzemních garáží s větším úhlem a jsi v pasti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...