Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Dovolim si zeptat se zkusenych: Kdyz jsem prave do dieselu natankoval benzin (plnou B) a po nejakych 3km mi to chciplo, jak dlouho muze trvat oprava?

Toto se "povedlo" mému zaměstnanci před měsícem...do dieselu také plná beňálu a ujetých 300m = oprava stála jednotky tisíc a hotovo bylo do druhého dne. Ať to dobře dopadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem zil v domneni, ze ta benzinova pistole ma tvar, ze se to do dieselu narvat neda. hm?

 

Opacne, diesel je vetsi, nedas ji do benzinu. Jinak se cisti vse... vstriky, svicky, hadicky, i nadrz (asi i demontaz) a cerpadlo je vetsinou zraly na vymenu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

maxigabrielg: Ten jaguar snad jezdí na vzduch ne? :) 

 

lib: dneska jsem omylem natankoval eko diesel, díky bohu jen půlku nádrže, tak jsem to hned dolil dieslem bez biosložky, asi je nějakej divnej den, tak ti držím palce, ať to dobře dopadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem si myslel, ze takhle vsechno cistit se musi v opacnem pripade. Tedy kdyz se nafta dostane do benzinaku. Benzin v naftaku, pokud neprolitly ventily kapotou, neni takovy problem. Jsem si myslel. Par litru benzinu v plne nadrzi se ani nijak neresi, pokud je mi znamo. Tak nevim. Benzin je lehci slozka, nez nafta, tak bych odhadoval, ze nadrz, svicky a hadicky budou spise perfektne vycistene, nez, ze by se mely cistit. Ale jak rikam, nevim, jsem jen prosty sekacek travy.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

maxigabrielg: Ten jaguar snad jezdí na vzduch ne? :)

 

lib: dneska jsem omylem natankoval eko diesel, díky bohu jen půlku nádrže, tak jsem to hned dolil dieslem bez biosložky, asi je nějakej divnej den, tak ti držím palce, ať to dobře dopadne.

drahy vzduch, bohuzial...

 

- ked si to hned zriedil, tak to by nemalo spravit problem,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potvrdili mi to i v servisu, že je to OK, v zimě by mohl být problém, ale ted už ne. Lidi běžně tankují 7% Bio, já mám ted holt asi 17%. Na druhou stranu je výrazně tišší motor, holt MEŘO dobře maže.

 

No na 3 litr je spotřeba Jaguara naprosto skvělá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem si myslel, ze takhle vsechno cistit se musi v opacnem pripade. Tedy kdyz se nafta dostane do benzinaku. Benzin v naftaku, pokud neprolitly ventily kapotou, neni takovy problem. Jsem si myslel. Par litru benzinu v plne nadrzi se ani nijak neresi, pokud je mi znamo. Tak nevim. Benzin je lehci slozka, nez nafta, tak bych odhadoval, ze nadrz, svicky a hadicky budou spise perfektne vycistene, nez, ze by se mely cistit. Ale jak rikam, nevim, jsem jen prosty sekacek travy.

 

Mas recht u nafty staci vysat nadrz a dolit naftou, pokud bude mit stesti

Upraveno uživatelem Lion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebude to taková tragédie :)


 


"Vyčerpání nádrže je asi hodina práce, tedy zhruba pětistovku. A pak je třeba vyměnit palivový filtr, ty stojí od 250 až do dvou tisíc korun u moderních motorů. To by mělo být vše, ještě se nám nestalo, že by se poškodilo čerpadlo nebo vstřikovač, tu chvilku to vydrží," říká Jan Kružberský z Renaultu.

Obdobné je to i jinde. V rakovnickém servisu Škoda počítají za hodinu 420 korun, za tu dobu nádrž vyčerpají; palivové filtry se také do dvou tisíc korun vejdou. "Měli jsme i naftu v benzinu u japonského vozu. Musely se odmastit svíčky, vyčistit vstřikovače, ale i tak na to dva tisíce stačily," říká mechanik Jiří Franče.

 

 


Zdroj: http://auto.idnes.cz/natankovali-jste-benzin-misto-nafty-co-s-tim-fmr-/automoto.aspx?c=A061022_180649_automoto_fdv

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Potvrdili mi to i v servisu, že je to OK, v zimě by mohl být problém, ale ted už ne. Lidi běžně tankují 7% Bio, já mám ted holt asi 17%. Na druhou stranu je výrazně tišší motor, holt MEŘO dobře maže.

 

No na 3 litr je spotřeba Jaguara naprosto skvělá...

dobra sprava, mas to v pohode!

 

spotreba - to aj ja som uplne prekvapeny, priemer cez 103 km/h ( Praha az Trencin ) a na takmer 300 km vzdialenosti to zerie asi o 1.2 litre menej ako CLS 350

celkove je XF velmi dobre auto a hlane sa da kupit za rozumnu cenu!!!post-1887-0-95198500-1429806891_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To čerpají hodinu nádrž?

 

maxigabrielg : Já jsem se vždycky anglických aut bál, všichni nadávali na kvalitu, ale kamarád má řadu let taky XF a je spokojený. Na té trase bych měl tak 8.8 l/100km.

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem si myslel, ze takhle vsechno cistit se musi v opacnem pripade. Tedy kdyz se nafta dostane do benzinaku. Benzin v naftaku, pokud neprolitly ventily kapotou, neni takovy problem. Jsem si myslel. Par litru benzinu v plne nadrzi se ani nijak neresi, pokud je mi znamo. Tak nevim. Benzin je lehci slozka, nez nafta, tak bych odhadoval, ze nadrz, svicky a hadicky budou spise perfektne vycistene, nez, ze by se mely cistit. Ale jak rikam, nevim, jsem jen prosty sekacek travy.

tohle platilo u starších dieselů. Na zimu se běžně dávalo pár litrů benzinu proti tuhnutí nafty. U common railů je bohužel problém že i poměrně malé množství benzinu prudce změní mazací schopnosti nafty a to může znamenat totální katastrofu pro vysokotlaké komponenty. Může ale nemusí. Může se zadřít čerpadlo, vstřiky, může to jen snížit životnost nebo taky vůbec nic. Doporučuje se, když to zjistíš včas, ani klíček nezapínat aby to nenasálo do systému. Před časem někde popisovali dokonce požár auta. Benzín, ikdyž je jinak hořlavější, se v dieselu špatně spaluje a dohořívá až ve výfuku. Ten se rozžhavil a propálil a auto zfajrovalo jak Žanek Husa v Pakostnici

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted jsem si vzpomněl, že známému se povedlo natankovat benzín do nafty 2x a jednou ujel asi 1km kde si to uvědomil, když to špatně jelo, podruhé hned u benzínky. Vždycky ho to stálo cca 5000,- Kč včetně toho benzínu, který vylili. Nic jiného po té 1km jízdě neodešlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

To čerpají hodinu nádrž?

 

maxigabrielg : Já jsem se vždycky anglických aut bál, všichni nadávali na kvalitu, ale kamarád má řadu let taky XF a je spokojený. Na té trase bych měl tak 8.8 l/100km.

ja som raz mal XJ - R a to bolo v tej dobe fajn zabava...

teraz som siel do XF ako vyhodna kupa na zimu ( uz ho inzerujem na predaj) a bral som to tak,ze za tie prachy to nebude zle a ono ma to zaskocilo, ze aj oproti raz tak draheho CLS je to pohodlne, obratne auto ( bonus Bower & Wilkins audio, vyhrievany elektricky nastavitelny volant, klimatizovane sedacky s memory, predne okno vyhrievane, bezklućovy vstup, kamera, stresne okno, airmatic,... a vies,mze co by to stalo v E alebo v BMW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne ako pise PepaSFI - benzin odmastuje, nafta ma mastit, je to v pripade CR jeden z klucovych parametrov. Aj aditiva dokonca zvysuju mazivost nafty. Specialista v tomto smere je bmw, opakovane som cital o horiacich naftovych X5 po tom co sli chvilu na benzin. Myslim ze sa vzniecuje DPF ked sa do neho auto pokusa na vypalenie vstrekovat palivo... .

V dnesnej dobe vo vseobecnosti menej zla napacha trocha nafty do benzinaku (to sa vacsinou rozjazdi, max. sa zaseru sviecky co staci oplachnut v benzine a zasere sa filter ktory stoji pre benzinak 10?, kdezto dieslovy do 100) ako benzinu do dieslu. Byvalo to naopak. Plna nadrz a jazdenie je samozrejme pruser v oboch pripadoch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ale podla mna blbost. Len demontaz, cistenie, montaz a kalibracia vstrekovacov bude pre 4 valec stat 5+ tisic. Cely clanok niekto ucelovo velmi zlahcil. Upraveno uživatelem eskimak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejezdím s ním, ale podělit se o něj s Vámi musím. V servisu jsem viděl nádherné medvídě, ač se to z fotek nezdá, je to neskutečně obrovské auto :notworthy:

Presne taketo s-ko ale cierne som tiez videl a zhodou okolnosti sme mali spolocnu cestu az na parkovisko. Posobi fakt ako velke a dlhe auto.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zitra budu chytrejsi. Snad. Zatim se ten odhad pohybuje od tisicu do statisicu.

 

Nechci Ti dávat předčasné naděje ale když se to naposled povedlo kolegovi tak to stálo 1500,- za odtah + 3000,- práce + ta plná nádrž benzínu. Bylo to do druhého dne hotové. Prostě klika. Držím palce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...