Trojan Odesláno 26. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. ledna 2016 Moje dáma přesedlala ze staré X5 na novou, ze 3.0D na 4,8i. Takže výkonově skoro podobně jako tahle holka.Nicméně na tom nafťáku jsme měli spotřebu pořád 11,5, ať jsme jezdili, jak jezdili, takže těm 7 moc nevěřím. Servis za pár kaček, plno slušných dílů z druhovýroby, naprostá pohoda. Kecy o jakékoli opravě za 20 jsou nesmysl. Základ je výměna olejů (vč. diferáku, na který X5 občas trpí) a kvalitní nafta. Jen zvaž, jestli se s ním budou jezdit krátký cesty, jako u té naší (20km denně s 6 zastávkami), benzín.No tak uvidíme jak to bude se spotřebou Jinak jsi mě potěšil, díky za info. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
long Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Tento víkend jsem jezdil s touto hračkou...ode dneška šetřím na "vikendové auto" 327 koni,třilitr v benzinu...neskutečny zvukový projev ve čtyřkolce.To auto je prostě úlet Koukam že jsi byl také minulý tyden v Peci pod Sněžkou.Jo jo mazec !V pátek ráno v 9 hodin bylo na tom parkovišti -17,5 stupně Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bells Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Já budu v Peci o víkendu, tak že bych se taky povozil...O jedničce jsem svého času hodně uvažoval, ale nakonec to dopadlo jinak a to cestou koncernu, takže doma stojí Golf. Ovšem jednička BMW je super, mě se to auto líbí samo o sobě a v té náloži, ve které ho tam mají to musí být teprve paráda. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Já budu v Peci o víkendu, tak že bych se taky povozil...O jedničce jsem svého času hodně uvažoval, ale nakonec to dopadlo jinak a to cestou koncernu, takže doma stojí Golf. Ovšem jednička BMW je super, mě se to auto líbí samo o sobě a v té náloži, ve které ho tam mají to musí být teprve paráda.Já jen nechápu, proč byste u takovýhle zábavný káry chtěli čtyřkolu? Není to blbost? Těch pár dní v roce se sněhem určitě nevyváží tu zábavu, lehkost a agilnost, kterou nabídne zadokolka na suchu, ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 No, ja bych se treba zadokolky bal i na mokru, ale treba je to o ridicovi.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Si hlavně myslím, že ta čtyřkolka není jenom o zimě, ty celkové lepší jízdní vlastnosti cítíš celoročně Já jen nechápu, proč byste u takovýhle zábavný káry chtěli čtyřkolu? Není to blbost? Těch pár dní v roce se sněhem určitě nevyváží tu zábavu, lehkost a agilnost, kterou nabídne zadokolka na suchu, ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 (upraveno) No, ja bych se treba zadokolky bal i na mokru, ale treba je to o ridicovi..Upřímně - to je nesmysl. Skoro bych řekl, že naopak. Čtyřkolka je na limitu a třeba i na mokru, často daleko záludnější, než zadokolka. Spousta lidí si myslí, že čtyřkolka líp sedí v zatáčce, což je ale většinou hloupost. Problém u čtyřkoly je, že je z principu při nájezdu do zatáčky trochu nedotáčivá, takže řidič natočí kola víc do středu oblouku. Jakmile ale takto natočená přední kola získají trakci a zadní do toho "kopnou", tak se velmi často auto velmi roztancuje. Neříkám, že je čtyřkolka špatná! Má určitě svoje opodstatnění kvůli trakci na kluzkém povrchu, ale řekl bych, že mnoho řidičů na funkčnost 4x4 spoléhá a myslí si, že je to zachrání i v situacích, kdy na to nemá náhon buď žádný vliv, nebo může být dokonce kontraproduktivní. Upraveno 27. ledna 2016 uživatelem Pavelpu27 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bells Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Souhlas s Jeremym, zadokolku jsem měl jednou a joo sranda s tím je, ale taky z toho jde docela strach, když na to není člověk zvyklý, takže ano je to určitě i o řidiči. Mě se čtyřkola líbí, protože bych pak nemusel řešit, jestli na horách projedu, nebo ne, respektive rozhodně se čtyřkolou projedu snáz. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ewolucionar Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Každý vidí zábavu trosku inak,iná je zábava na okruhu iná na sotoline iná na grossglockner,mam permamentnu stvorkolku tri mechanické diferenciáli 400 koní a poskytuje zábavu na vsetkych spomenutých tratiach v každom ročnom obdobi. Faktor zabavy=rozevlata zadnica,jazda dverami napred a pod.nie sú výsadou len zadohrabu...keď corvety,m3,s2000,Ferrari,lamborghiny,spia v zime v garáži ja si užívam zábavu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Mám nesčetněkrát vyzkoušeno a třeba i u BMW. Stejné auto - 325i, jednou s X-Drivem a jednou zadokolka, shodné gumy, stejná silnice. Na slunku sucho, v lese "posmrkaná". Daleko, ale fakt daleko jistější a rychlejší jízda se zadokolkou, ale vím, že vás nepřesvědčím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Každý vidí zábavu trosku inak,iná je zábava na okruhu iná na sotoline iná na grossglockner,mam permamentnu stvorkolku tri mechanické diferenciáli 400 koní a poskytuje zábavu na vsetkych spomenutých tratiach v každom ročnom obdobi. Faktor zabavy=rozevlata zadnica,jazda dverami napred a pod.nie sú výsadou len zadohrabu...keď corvety,m3,s2000,Ferrari,lamborghiny,spia v zime v garáži ja si užívam zábavu.Jenže EVO (jestli jsem to dobře pochopil), nebo STI mají právě ty tři mechanické diferáky s možností nastavení. To je pak o hodně jiné kafe. Tady se bavíme o BMW a jejich elektronickému "vektorování", které má do EVA hóóódně daleko. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Taky to je hodně o zkušenostech řidiče samozřejmě a s jakou károu se vezeš. Tak třeba i má manželka, která nějak moc neřídí pozná, že to auto v dešti je v zatáčkách daleko jistější v režimu 4x4 a používa ho. Zadokolku máme třeba u MB a když jsem jezdil celý týden 4maticem, tak prostě mě osobně se to líbilo o 100% více, prostě taková jistější seběvědomá jízda. Ale jak říkám, pokud jsi dobrý řidič a baví tě trochu i s autem blbnout, tak tě plně chápu Mám nesčetněkrát vyzkoušeno a třeba i u BMW. Stejné auto - 325i, jednou s X-Drivem a jednou zadokolka, shodné gumy, stejná silnice. Na slunku sucho, v lese "posmrkaná". Daleko, ale fakt daleko jistější a rychlejší jízda se zadokolkou, ale vím, že vás nepřesvědčím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ewolucionar Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Si dobre pochopil)) a áno tieto pseudo4kolky rôzne haldexy,elektronické vektory sú dosť zákerné, v hraničných situáciách môžu byť nebezpečné. .ale nedá sa im uprieť fakt ze poskytujú trakcie za normálnych podmienkach sú určite prínosom. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
long Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Mám nesčetněkrát vyzkoušeno a třeba i u BMW. Stejné auto - 325i, jednou s X-Drivem a jednou zadokolka, shodné gumy, stejná silnice. Na slunku sucho, v lese "posmrkaná". Daleko, ale fakt daleko jistější a rychlejší jízda se zadokolkou, ale vím, že vás nepřesvědčím.Ano mám stejnou zkušenost, ale tady není vule poslouchat. Zkoušel to tady už Velký Max a konkrétně s touto jednou věci ( ani s mnoha ostatními) neuspěl. Dogma je prostě nejvíc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mechac Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Mi pripada, ze porovnavate 10 let stara auta s prvni generaci haldexu. V dnesni dobe vsech elektronickych kontrol tezko pusti auto 4kolku v zatacce do smyku. Stejne tak zadokolku. Na okruhu na tom bude lip i FWD nez 4WD pri stejnym vykonu, ale jen na suchu :-)) Ale pro bezne jezdeni, aby s tim manzelka mohla jezdit v zime po vysocine, je i haldex, natoz 4x4 urcite bezpecnejsi a hlavne projede tam, kde se zadokolka zahrabe. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 (upraveno) No, ja bych se treba zadokolky bal i na mokru, ale treba je to o ridicovi.. Upřímně - to je nesmysl. Skoro bych řekl, že naopak. Čtyřkolka je na limitu a třeba i na mokru, často daleko záludnější, než zadokolka. Spousta lidí si myslí, že čtyřkolka líp sedí v zatáčce, což je ale většinou hloupost. Problém u čtyřkoly je, že je z principu při nájezdu do zatáčky trochu nedotáčivá, takže řidič natočí kola víc do středu oblouku. Jakmile ale takto natočená přední kola získají trakci a zadní do toho "kopnou", tak se velmi často auto velmi roztancuje. Neříkám, že je čtyřkolka špatná! Má určitě svoje opodstatnění kvůli trakci na kluzkém povrchu, ale řekl bych, že mnoho řidičů na funkčnost 4x4 spoléhá a myslí si, že je to zachrání i v situacích, kdy na to nemá náhon buď žádný vliv, nebo může být dokonce kontraproduktivní. Pavle, dovolím si malinko nesouhlasit. Nevím se kterou čtyřkolkou máš zkušenost Ty, ale já jsem dlouho jezdil na BMW E46 328/330i Coupé a stejně tak i s Imprezou WRX STi 2005. Musím říct, že zadokolka je opravdu dost o řidiči, jak píše Jeremy, sám jsem se na nich musel chvilku učit, rozhodně to nebylo tak, že bych si sednul a měl to v ruce. Mám kamaráda, který se u mě inspiroval (330i) a koupil si krásnou vínovou M3 (E46), za 14 dní ji "rozvěsil" v zatáčce, protože ho předběhla. Byla ji obrovská škoda. Já jsem měl prvně zkušenost s STi, ta mě sice také několikrát vyškolila, ale když už ji člověk dostal do ruky, je to určitě lepší než zadokolka, ale člověk se musí s oběma náhony učit zacházet. Píšeš o limitu, já sice limity nejezdím, ale zkoušel jsem si obě auta v extrémnějších situacích a rozhodně se mi NIKDY nestalo, že by se mi STi utrhla, ale mám zkušenost se 4x4 pouze ze Subaru, z Volva (S60R) a S8. Za to BMW se chtělo předbíhat při sebemenší vlhkosti na silnici. Upraveno 27. ledna 2016 uživatelem Sphinxx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
long Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Mi pripada, ze porovnavate 10 let stara auta s prvni generaci haldexu. V dnesni dobe vsech elektronickych kontrol tezko pusti auto 4kolku v zatacce do smyku. Stejne tak zadokolku. Na okruhu na tom bude lip i FWD nez 4WD pri stejnym vykonu, ale jen na suchu :-)) Ale pro bezne jezdeni, aby s tim manzelka mohla jezdit v zime po vysocine, je i haldex, natoz 4x4 urcite bezpecnejsi a hlavne projede tam, kde se zadokolka zahrabe.Nevim co máš za auto, ale lidí s tvým názorem měli o tomto víkendu v Peci na BMW dnech oči jako žárovky když dělali v zatáčkách kolotoč. :-)Další potkávám u nás na Stodůlkách když jsou BMW dny v Inveltu a slavné čtyřkolky prostě pustí nejezdce do pole jako prd.4x4 je prostě pro běžný provoz ve městě naprosto na pytel. Hory ano. Tam je ok. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepecken Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 (upraveno) Nevim co máš za auto, ale lidí s tvým názorem měli o tomto víkendu v Peci na BMW dnech oči jako žárovky když dělali v zatáčkách kolotoč. :-)Další potkávám u nás na Stodůlkách když jsou BMW dny v Inveltu a slavné čtyřkolky prostě pustí nejezdce do pole jako prd.4x4 je prostě pro běžný provoz ve městě naprosto na pytel. Hory ano. Tam je ok.No toto by som netvrdil... Je urcite rozdiel aký je to 4x4 - AWD,Haldex,Pevne, s medzinápravovým difákom atd... osobne jazdim na BMW E46 325xi - pevné 4x4 s rozložením 65%výkonu vzadu a 35%vpredu a je to stabilné,nekúsavé vozidlo ... samozrejme fyziku proste ne*jebeš .. Upraveno 27. ledna 2016 uživatelem stepecken Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Já mám zadokolku CLK 320, ale nejezdím s ním na hraně a v zimě i mokru spí, takže krizové zkušenosti = 0.A pak Passata 4x4, se kterým jezdím někdy až příliš rychle. Samozřejmě nevím, jak by se v některých situacích chovala předokolka, nebo zado (kdyby takovej passat existoval). Nebo 3er nebo 5er se zadkem.Na druhou stranu u předminulýho auta jsem nedotáčivost občas zaznamenal (Octavie RS), tady NIKDY. A na sněhu při dělání kravin se neopak vcelku hezky přetáčí...Chtěl bych teda s někým (protože sám to nedokážu) zažít ten zmiňovanej úžasnej pocit ze zadokolek - do tý doby mi přijde 4x4 z vlastní, byť omezené, zkušenosti jako optimální. Co bych opravdu jednou chtěl, je tímpádem BMW 340ix.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ewolucionar Odesláno 27. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 posledný argumet,môže byť stvorkolka len vyššia spotreba,príťaž difov, drahší servis,ALE keď ti len raz zachráni krizovku a to zachráni, tak už sa to oplatí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se