Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Chlapi: dotaz.Jel jsem ted se znamou z Pardubic Touranem a ona ma DSG.Nechapal jsem ze pred dojizdenim vyrazovala na N (neutral) nebo kdyz stala na cervenou tak taky.Podle me je to spatne.Je nekdo tady kdo mi to vyvrati?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi: dotaz.Jel jsem ted se znamou z Pardubic Touranem a ona ma DSG.Nechapal jsem ze pred dojizdenim vyrazovala na N (neutral) nebo kdyz stala na cervenou tak taky.Podle me je to spatne.Je nekdo tady kdo mi to vyvrati?

 

Máš pravdu tohle se nedělá :-)

Upraveno uživatelem Maxxi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všude tak nějak radí automechanici a prodejci, při delším stání vyřadit na N, při parkování v kopci a to i v mírném k režimu P i ruční brzdu :-) Jezdím automaty odjakživa a na červený tedy N nedávám a nevyřazuji, dělám to podobně jak jsem výše popsal, akorát tu ručku zanedbávám :-) Porucha automatu za celý dosavadní život pouze u Škody Octavie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyřazovat na N nesmysl (nepochopení mechanismu převodovky) .. N je totéž co P, akorát v P režimu "stojíš" na lamele, což pokud nejsi v Tebou zmíněném kopci a měl bys auto zajistit ručkou, je úplně v pořádku a automat je na to dělaný.

Na chod převodovky stání na P nemá žádný vliv.

 

http://auto.howstuffworks.com/automatic-transmission11.htm

 

automatic-transmission-park1.jpg

automatic-transmission-park2.jpg

Upraveno uživatelem Porsche_911
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všude tak nějak radí automechanici a prodejci, při delším stání vyřadit na N, při parkování v kopci a to i v mírném k režimu P i ruční brzdu :-) Jezdím automaty odjakživa a na červený tedy N nedávám a nevyřazuji, dělám to podobně jak jsem výše popsal, akorát tu ručku zanedbávám :-) Porucha automatu za celý dosavadní život pouze u Škody Octavie...

ahoj,

a kde ti vydržel nejdéle nebo kde jsi byl spokojen ? Pomalu se dívám po novém autu a po éře Forestru kde je ted skutr automat co je příšerný :-( asi změním značku akorát vůbec nevím za co :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo aha :-)

Vyřazování z D na N je taky čirá hovadina, protože se vyřadí z činnosti hydraulika - chlazení a mazání skříně. To u měničového automatu.

U dvojspojky je to jedno, tam měnič není, ale vyřazovat je zbytečné, vliv opotřebení se při stání na světlech u DCT / PDK co jsem četl nikdy neprojevil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,

a kde ti vydržel nejdéle nebo kde jsi byl spokojen ? Pomalu se dívám po novém autu a po éře Forestru kde je ted skutr automat co je příšerný :-( asi změním značku akorát vůbec nevím za co :-)

Nevadil mě nikde a vydržel všude krom tý Octávky, ve 150 odešli hydrostavy nebo co, repas třicet.. Vystřídal jsem většinu značek, z těch posledních pár let Vw, Toyota, Rover, Ford, Mercedes, Mitsubishi a vše šlape jak má. Na Mitsubishi lidmi nenáviděné CVT, ale mě to vyhovuje, jsou tam mimo jiné i pádla pod volantem a dá se s tím hrát. Kde mi vyhovuje hodně je Mercedes C, je to takové příjemné řazení ve správný čas, asi tak nějak bych to popsal :-) Ale pravda je taková, že když mě vyhovuje skůtr řazení, tak ti asi moc neporadím.... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevadil mě nikde a vydržel všude krom tý Octávky, ve 150 odešli hydrostavy nebo co, repas třicet.. Vystřídal jsem většinu značek, z těch posledních pár let Vw, Toyota, Rover, Ford, Mercedes, Mitsubishi a vše šlape jak má. Na Mitsubishi lidmi nenáviděné CVT, ale mě to vyhovuje, jsou tam mimo jiné i pádla pod volantem a dá se s tím hrát. Kde mi vyhovuje hodně je Mercedes C, je to takové příjemné řazení ve správný čas, asi tak nějak bych to popsal :-) Ale pravda je taková, že když mě vyhovuje skůtr řazení, tak ti asi moc neporadím.... :-)

i tak dekuji me to přišlo takové mdle :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jestli je vyřazování z D na N čirá hovadina, ale CC se prodával se zapnutým režimem "plachtění", což je nejspíš to samé. Má to snižovat spotřebu a možná to i funguje, ale prodleva při sešlápnutí pedálu je potom dost velká, tak jsem to po pár dnech vypnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...