Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Jasně, rozumím. Mně ta logika sedaček tedy naopak vyhovuje, když jsem jezdil v jiných značkách, tak se mi často stávalo, že jsem měl divnej pocit, že něco není o.k. a až po delší době jsem zjistil, že mi hřeje sedačka, i když venku bylo teplo. Co se převodovky týká, tak režim "S" skutečně řadí jen ve vyšších otáčkách, tedy řídící jednotka předpokládá, že potřebuješ výkon a nepřeřadí, pokud se neblíží otáčky k mezní hodnotě, jinak i bez pádel se dá řadit ručně, a to pákou voliče. Nakonec se zeptám,  Driving Mode Select v tom autě není?   

Upraveno uživatelem JR_2010
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já nevím, Superb 2017 si pamatuje, v jakém stavu bylo vyhřívání sedačky řidiče, když jsem to před týdnem odstavil. Možná je to nějakým nastavením v menu, nevím

 

S DSG mám stejné zkušenosti, v režimu D je to letargický ekošetřílek, v režimu S si zbytečně honí triko, chybí mi tam něco mezi D a S.

Příklad: na okresce přijedu do zatáčky, rychlost klesne z tachometrových 100 na 60, furt tam drží šestku, za zatáčkou chci zrychlit na 100 a buď si jak debil trpělivě počkám až se to celé uděje na šestku nebo šlápnu na plyn trošku víc a podřadí na čtyři (jen někdy se povede a dá to na pětku)

jo a největší zlo je jízda z kopce, to ten německej trpajslík schovanej pod haubnou podřadí spolehlivě o jeden až dva stupně níže, než je třeba

 

Powershift v Mondeu 2013 se choval mnohem kultivovaněji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JR_2010 - nevím, co je Driving Mode Select...Ručně se řadit dá, ale v tu chvíli mi to přijde ještě pomalejší řešení než počkat nebo před předjížděním cvaknout eSko a vyrazit. Co se týká pádel, jel jsem párkrát v nějakém sportovním autě, tuším DB9, kde i v automatickém režimu stačilo ťuknout do pádla a auto podřadilo hned, i když dál fungoval automat. Tady, pokud jsem to pochopil, přepnutím na manuál je to prostě manuál a do automatu to musím přepnout zpět. Ale jak jsem psal, řídil jsem to pár set km a určitě se dá způsob jízdy vychytat...

 

Duke650 - jo, přesně, potřeboval bych něco D a S...:-).  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DMS umožňuje nastavovat různé komponenty, mimo jiné i převodovku, aktivuje se tlačítkem vedle voliče převodovky...

post-14724-0-49903500-1514474132_thumb.jpg

 

Jinak řazením tou pákou (selekcí) je to stejné, jako těmi pádly. Ještě dodám, že ta převodovka má paměť a řadí tak, jak řidič nejčastěji provozuje auto, navíc musí řešit poměr mezi výkonem, spotřebou a pohodlím, takže se asi všem zavděčit nedokáže. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JR_2010 - na DMS se kouknu, díky... Nevím, jestli pádla jsou stejná jako řadička, na ní to musím nejdřív do manuálního režimu dát a pak řadím manuálně. Co dělají pádla v automatickém režimu? Pokud by to bylo tak, jak píše jacob o Passatu, že se to po chvilce vrátí do automatického režimu, pak by to bylo super. Tady pádla nejsou, ale pokud by to šlo nastavit, třeba v tom DMS, taky by to bylo dobrý. Zatím mi přijde nejlepší, že když jedu na D a blížím se za vozidlo, které budu chtít předjet, ale momentálně kvůli provozu nemohu, ťuknu tam S, předjedu a zase se vrátím k D.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem již psal, ten režim "S" jen drží vyšší otáčky, proto taky to auto při přechodu na tento režim většinou zařadí nižší převodový stupeň, aby se otáčky zvýšili, jinak ještě v MIB (display rádia) je možná nastavená volnoběžka (plachtící mód), to může mít taky vliv na reakční dobu plynu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DSG je naprosto příšerná skříň, vůbec nechápu, proč ji pořád vyrábí. Řadí blbě (viz výše), neustále auto podtáčí (1100 otáček na pětku, celý auto se třese jak osika a skříň ani zaboha nepodřadí), to vše bez ohledu na nastavení DMS (v novějších autech), a kromě toho se velmi často sypou (u nás ve flotile je to snad každý pátý auto, který ve 100 tisících na DSG lehne nebo začne dělat potíže - kopání, hluk, cukání). Zlatý automaty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DMS pouze nastavuje primární režim pri startu ne? Eko, normal (D) a sport (s)... Prijdu k autu, zařadím D, ale už mám rovnou přepnuto na S (nastaveno v menu DMS ) a na stredovem displeji u budíku S1 (sport a číslo kvaltu)... Ta volnobezka vyrazuje z kopce, pri pusteni plynu apod. a na budiku mas tusim symbol E1 apod... Ta prodleva tam je, to máte pravdu, ale byla tam tak nejak vzdycky, já většinou prislapnu uz nez zacnu předjíždět, blinkr a pak vybocim... Ale mam benzin 200 kw, takze to v případě potřeby pošlu až k sedmi tisícům (červený pole)...

 

Padla se chovají tak jak popisuje jacob, po chvilce se to prepne zpět na automat...

 

Edit. Rezim S skoro vůbec nepouzivam, drží otáčky někde kolem 4 tis. skoro a motor jede až do omezovače, nepreradi dokud nepovolim plyn.... A kdyz uberu, tak to zas brzdí motorem jak kráva a řve, pac tam mam těch 3 a pul tisíc

Upraveno uživatelem Lion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DSG je naprosto příšerná skříň, vůbec nechápu, proč ji pořád vyrábí. Řadí blbě (viz výše), neustále auto podtáčí (1100 otáček na pětku, celý auto se třese jak osika a skříň ani zaboha nepodřadí), to vše bez ohledu na nastavení DMS (v novějších autech), a kromě toho se velmi často sypou (u nás ve flotile je to snad každý pátý auto, který ve 100 tisících na DSG lehne nebo začne dělat potíže - kopání, hluk, cukání). Zlatý automaty.

Vidíš, já mám už šestý auto s DSG a neměnil bych...

 

DMS pouze nastavuje primární režim pri startu ne? Eko, normal (D) a sport (s)... Prijdu k autu, zařadím D, ale už mám rovnou přepnuto na S (nastaveno v menu DMS ) a na stredovem displeji u budíku S1 (sport a číslo kvaltu)... Ta volnobezka vyrazuje z kopce, pri pusteni plynu apod. a na budiku mas tusim symbol E1 apod... Ta prodleva tam je, to máte pravdu, ale byla tam tak nejak vzdycky, já většinou prislapnu uz nez zacnu předjíždět, blinkr a pak vybocim... Ale mam benzin 200 kw, takze to v případě potřeby pošlu až k sedmi tisícům (červený pole)...

 

Padla se chovají tak jak popisuje jacob, po chvilce se to prepne zpět na automat...

 

Edit. Rezim S skoro vůbec nepouzivam, drží otáčky někde kolem 4 tis. skoro a motor jede až do omezovače, nepreradi dokud nepovolim plyn.... A kdyz uberu, tak to zas brzdí motorem jak kráva a řve, pac tam mam těch 3 a pul tisíc

V DMS, si můžeš nastavit auto podle svých požadavků a tak to zůstává až do případné další změny, podle výbavy se mění nastavení řídících jednotek až u osmi prvků. Volnoběžka vyřazuje vždy, když pustíš plyn, vyjma právě jízdy z kopce, tedy pokud je klesání pod 12%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V režimu Individual taky jezdím a chování DSG to neřeší...

CVT má žena v Hondě Jazz Hybrid, do městského autíčka OK, do svého auta bych to nechtěl

Chování DSG řeší v nastavení individual nastavení módu u motoru.

 

No a jak? Jak říkám kromě 3 režimů, kde úpravy nejsou, tak když dám individual a treba řazení je tam sport (navoleno primarne S), normal (D) a eco, které bez zátěže vyřadí na volnobeh... Kde je tech osm voleb a co vse lze teda nastavit?

Psal jsem "až" osm, v závislosti na výbavě, a to jsem ještě zapoměl na adaptivní podvozek, tekže vlastně devět 

? motor,

? Start-Stop,
? DSG převodovka a volnoběžka,
? posilovač řízení,
? adaptivní tempomat,
? adaptivní světlomety AFS,
? adaptivní podvozek
? přitahování bezpečnostních pásů (Crew Protect Assistant1),
? Climatronic.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...