Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Ani já nechci flame, za svůj život jsem měl pokud mě paměť neklame 19 aut převážně to byla Škoda  pro kterou mám slabost, /první byl značně obstarožní Spartak kvalty pod volantem / takže jsem si  motor vybiral podle recenzí na netu konkretně tenhle se mi zdá poměrně fundovaný nechtěl jsem při rozjezdu trhat dlažební kostky ani to mastit po německých dálnicích 230 Jezdil  jsem  benziny a poslední 4 nebo 5 byly diesely poslední 1.6 TDi 77 kw

http://www.auto.cz/skoda-karoq-1-0-tsi-vs-1-5-tsi-hleda-se-spravna-mira-119888

Projel jsem si ho  a reakce  i pružnost motoru mě mile překvapila a vzal jsem jej, ne tedy že bych kupoval první vůz podle netu

Kdykoliv tě rád svezu a pak můžem dát pivko :cheers:

Poměrně dost mám  najezděno s  1201, 12O2 i 1203 to vždy o prázdninách jako brigádník Barkasy Nivy a Žuky nepočítám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poměrně dost mám  najezděno s  1201, 12O2 i 1203 to vždy o prázdninách jako brigádník Barkasy Nivy a Žuky nepočítám

Barkas a Žuk, vedeš :D to už asi nedoženu :(. Jasný, měj se fajn a třeba to dopadne :cheers: Chtěl jsem napsat po SZ, ale to už budou auta létat :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele otazka ty zivotnosti neni nic novyho, vzdyt se podivejte na spotrebni elektroniku nebo bily zbozi do domacnosti... Nerikam, ze je to spravne, ale bohuzel to tak je. Tim, jak se vsude zrychlil vyvoj, zkratka neni moc zadouci, aby neco vydrzelo leta a leta (nebo stovky tisic km). Bohuzel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi řešilo se to tady už mnohokrát, ale zajímalo by mě, kde a jak vlastně jezdíte. Dojíždím skoro každý den 160 km (Olomouc-Brno) v rok staré Fabii 1,2 TSI s 81kW a kromě hlídání mrtvého úhlu mi na ní neschází vůbec nic. Žere to prd a výkon mi chyběl asi tak dvakrát, a to jen proto, že jsem byl líný podřadit. Čas dojezdu ovlivňují machři z ŘSD a ostatní provoz mnohonásobně více než styl jízdy. Za o 100 tisíc víc jsem mohl mít relativně zánovní BMW 3 s třílitrem po kamarádovi, ale kromě vzbuzení baráku ráno při startování jsem v tom neviděl žádnou přidanou hodnotu... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvedu priklad na mem otci, asi 5let mel Audi Q5 s 2.0TDI (170koní) a manualem. Byl s autem desne spokojenej, a tak kdyz prisel cas, opet poridil Q5, tentokrat s 3.0TDI (asi 260koni? +-) a dvouspojkou.

No a jak byl se starou Q5 spokojenej, tak po par tydnech jezdeni s novou prohlasil, ze nechape jak vlastne mohl tak dlouho jezdit s tim ctyrvalcem :) On si na to clovek fakt zvykne... Treba to bezpecny predjizdeni, projev motoru, na dalnici se to vali v asi 2,2 tis. ot. atd, atd. Krom toho s tim jeli na dovcu do Chorvatska za hooooodne hluboko pod 8, coz je fakt smesny.

Upraveno uživatelem brownwld
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tyto věci nijak nezpochybňuji, jen podotýkám, že to někdo může mít jinak. Já každé ráno vyjedu z garáže, na tempomatu nastavím 125 na úseku Ol-Vyškov, poté 140 Vyškov-Brno (reálně je s ohledem na dopravu průměrná rychlost max 110) a nakonec se proplížím Brnem. Pojem "projev motoru" pro mě znamená hlavně ticho, otáčky se válí úplně stejně a průměr je pod 6, což dělá na cestu kilo na večeři. 

 

Na Rolexky se zálibně podívám několikrát denně a jsem rád, že je mám na ruce, smysl 300 koní pod kapotou mi uniká. Ale jak jsem již naznačil, chápu plně opačný názor, jen mi to zdě přišlo podáváno příliš jednostranně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bobisek suhlasim s tebou. Pre mna sa tak isto zmysel draheho a vykonneho auto nejak vytratil. Sam mam trapny minicooper 1.6 hdi. Blava - Praha tam aj spat asi za 40eur. Presne ako pises ty rychlost vzhaldom na premavku aj tak 130 max a predbieham rovnako ako ostatny. V masaznych sedadlach a automatickom parkingu nevidim zmysel. Clovek co si sam nevie zaparkovat by sa mal vratit do autoskoly. Dokonca v nom nemam ani navigaciu pretoze tu mas v mobile. Cez vikend prisiel ku mne kamarat na novej M4. Previezli sme a okrem toho ze to auto malo 400koni nic zvlastne na tom aute nebolo. Teda ano zvuk bol brutalny ale bavilo by to pocuvat asi tak dva dni. Neviem, auta uz pre mna stratili vyznam a snazim sa ho vyuzivat co najmenej. Premavka a ludia v nej je cim dalej tym horsia. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, taky mam radsi tohle, nez 1.4TSI, ktery do kopce skuci jak kdyz umira :-)

 

Tak nevím jestli bych to nazval umíráním, ale samozřejmě 335i je úplně jinde o tom žádná :) Na druhou stranu je to takové srovnávání nesrovnatelného, přece jen cenovky jsou také naprosto jiné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím jestli bych to nazval umíráním, ale samozřejmě 335i je úplně jinde o tom žádná :) Na druhou stranu je to takové srovnávání nesrovnatelného, přece jen cenovky jsou také naprosto jiné.

 

Jo, prehanim, ale skuci to hrozne, kdyz je auto plny lidi a veci na hory. Ono taky zalezi v jakym je to aute. To 1.4 TSI jsem mel v Tiguanovi a vymena za 2.0 TDI tomu pomohla a byt to auto ma stejny papirovy vykon, tak ta jizda je s tim takova prijemnejsi. 335 je zas uplne jiny auto na jiny veci, takze to bylo spis z legrace :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem měl krátkou zkušenost s octávkou 1.4tsi a musím i přes moje předsudky přiznat, že to auto je normálně použitelný, asi bych si zvykl, ale...

 

...po několika letech soužití se středně velkou naftou jsem se teď vrátil k velký benzínový atmosféře a zase se dostavil ten (už skoro zapomenutej) fajn pocit, že mám svý auto rád:-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem měl krátkou zkušenost s octávkou 1.4tsi a musím i přes moje předsudky přiznat, že to auto je normálně použitelný, asi bych si zvykl, ale...

 

...po několika letech soužití se středně velkou naftou jsem se teď vrátil k velký benzínový atmosféře a zase se dostavil ten (už skoro zapomenutej) fajn pocit, že mám svý auto rád:-).

Jakou benzinovou atmosferu mas? To uz je druh na vymreni, ne? Pokud to je tedy nove auto...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, prehanim, ale skuci to hrozne, kdyz je auto plny lidi a veci na hory. Ono taky zalezi v jakym je to aute. To 1.4 TSI jsem mel v Tiguanovi a vymena za 2.0 TDI tomu pomohla a byt to auto ma stejny papirovy vykon, tak ta jizda je s tim takova prijemnejsi. 335 je zas uplne jiny auto na jiny veci, takze to bylo spis z legrace :)

 

Však jasné, rozumím :) Já tu 1.4 mám právě v Leonu, což je určitě lehčí váhová kategorie s mnohem nižším odporem a nijak si na těch 110kW stěžovat nemůžu. Pravda, nikdy to auto zatím nebylo nacpané k prasknutí, to pak s dynamikou jistě taky něco udělá, ale standardně je úplně v pohodě a relativně svižně se s tím taky dá jet. Na okreskách člověk dokáže využít snad komplet výkon, aniž by se zabil :) Ale jako samozřejmě nebudu nic nalhávat, kdyby za stejné peníze byl motor jiný, tak bych neváhal, to je jasné, ale když ona je ta přiblblá Cupra holt nad mé možnosti :) O nějakém novém benzínovém 6tiválu ani nemluvě, musel by mě někdo sponzorovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...