Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

...ona stara znama odpoved na otazku "kolko to zere" znie: tolko kolko chcem aby to zralo  :)..

Přesně tak, kdysi jsem s třílitrovou maximou taky uměl jezdit za 8 a to měla jen čtyřkvaltovej automat. Ale dalo to práci, normálně byla spotřeba o půlku větší:-)

 

Pěknej bělouš, jak nemám bílý auta moc rád, tak zrovna GS ta jejich perleť, nebo co to je, velmi sluší.

 

Hybrid mi taky není úplně proti mysli, pro LS to bude důstojnej pohon, ale to až příště, teď jsem ještě chtěl (asi už naposled) benzínovou V8 bez turb, baterek atd..;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já měl japonce taky vždycky rád, speciálně ty jejich velký sedany...Maxima, Camry, Legend..krásný a festový auta svý doby. Maxima vypínání válců neměla, ale najel jsem s ní hodně moc km a bylo to absolutně nejspolehlivější auto, co jsem kdy měl. Hezká nostalgie:-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@David: instant možná myslí současnou produkci (tam bych já vzal na milost určitě i 370Z, svým způsobem sympatičtější než GT-R). Jinak my doma mívali Terrano II - pokud se dobře pamatuju první auto, které jsem, zhruba ve dvanácti, řídil... Jo a s Patrolem táta odjezdil i nějaké závody, taky celkem zážitek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, rozumím, jen že vzpomíná Maximu (mimochodem souhlas, bytelný křižník). Ono to pak šlo rychle....  Měl jsem Terko I i II a první lepší, jen podle mého pocitu. Na Patrola mám taky vzpomínek moc... V 350/70 jsem nejel nikdy, ale vypadá fajn. S GT-R jsem se svezl a poluce mám doteď :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Terrano 1 nepoznam, ale s Ter II som sa nieco najazdil (bohuzial) a nikdy som nepochopil naco to auto vzniklo. Ozajstny offroad to nebol a na ceste to bolo vo vsetkom horsie ako Fabia 1. Nenavidel som ten hluk, naklananie v zakrutach, prevodovku... vlastne vsetko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z350 má kamarád a něco jsem v tom najezdil. Motor má prima zvuk, umí se točit, ale pocitově je to strašně slabý, protože tomu úplně chybí krouťák. Musí se to strašně točit, aby to jelo, a vlastně ani pak to zas tak moc nejede. Interiér je hrozná bída, po pár letech všechna zetka vypadají, jak kuní pelech. Převodovka je další velkou slabinou. Na druhou stranu to auto má moc prima podvozek a když se s ním člověk sžije, může fungovat, jako sporťák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Terrano 1 nepoznam, ale s Ter II som sa nieco najazdil (bohuzial) a nikdy som nepochopil naco to auto vzniklo. Ozajstny offroad to nebol a na ceste to bolo vo vsetkom horsie ako Fabia 1. Nenavidel som ten hluk, naklananie v zakrutach, prevodovku... vlastne vsetko.

No tak nějak jsi to shrnul :lol2:, snad jen ten OFF dejme tomu s dobrým obutím, ale ještě bych snad dodal, že s tím prvním naftovým motorem to vůbec nejede.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rodkopf - tak těžko říct, jestli drift, smyk nebo stál na místě, z té fotky to nějak nepoznám...:-). PS: To stání mne napadlo, protože z fotky pohyb není zřejmý, ale to spíš odvedl horší práci pan fotograf...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...