Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Ad "Tatra nezná bratra": Tohle je klasickej průser "renovací", kdy se novej tepich položí o půl metru užší než byla původní šířka vozovky, protože nějakej cifršpion od stolu rozhodl že na okresku IV. cenové skupiny to vesničanům postačí - přičemž druhý level je že nezbudou peníze/materiál/lidi na čáry, takže se řidiči (KFL nevyjímaje!) přirozeně drží středu vozovky a podobná "blízká setkání" jsou pak na denním pořádku. Je to stejná psychologie jako v tunelech: samotná středová čára nestačí, musí tam být stejně viditelně vymezené i krajnice. Jenže ty tam (kvůli výše uvedenému kretenismu cestářů a kuncákových kolegů úředníků) fyzicky nejsou a efekt podvědomé "jízdy v mantinelech" se tím pádem nekoná... :shit:

Na tydle a ji podobnejm okreskam cary nebyly nikdy. Ale je po renovaci uzsi, to jo!

 

Ad stred - to neni o carach, ale o sirce vozovky. Na rovinkach a kam vidis, se na tom cca 4,5m sirokym pasu drzis centru, jinak to nejde. A do zatacek se prirozene sunes na kraj - dle viditelnosti do oblouku.

 

.....

 

Jinak kdo to psal, geometr? Ja jel v zatacce na kraji, kolama na hrane. A musel jsem realne pulkou auta ze silnice - u toho prvniho trucky. Do skarpy jsem sice nespad, ale moc nechybelo, cely auto slo za PP kolem, ktery uz bylo tesne za zlomem skarpy.

 

Druhej truck uz byl vic ma svy strane, ale stejne jsem o pulku sundal rychlost a sjel pravou stranou na travu.

 

Principielne nemam potiz uhybat. Delam to automaticky, protoze typicky nakladak ma slozitejsi manevrovaci schopnost a vseobecne obratnost. Na rozdil ode me, tak proc ne..

Jenze tady ten prvni frajer letel do kopce rozkejchanej dobre 70-80, po prostredku a do zatacky. Cimz jeho smerova flexibilita zmizela uplne.

 

Z videa neni mozna zretelny to, ze frajer neuhnul ani o centak. Proste jel. A ten druhej se na me pobavene sklebil :).

 

Hondice to ustala, ale mel jsem pri tom losim testu a nadskoceni z hrany povrchu pocit, ze jsem tak pikovterinu jel po trech kolech :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozu to byt odpalene vstrekovace. Pri 60ke daj 6ku a plny kotol, hodi ta do nudzaku znova. Alebo turbo robi pomaly papa...

Sent via IPoAC

Tak s Mondeem od té doby ujeto šestset a nic, zkusil jsem i tu šestku, plný kotel a nic, tak asi dobrý :-) Musím to tedy hned zaťukat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Parada. Snad sa ti to neposerie cestou k moru dakde v Polsku :)

 

Sent via IPoAC

:-) No, přesně tak to většinou bývá že se auto vysere v tom nejhorším možném místě...radši bych kdyby to habrovalo a vyřešilo se to. A to mě hned teď po ránu zastavili policajti že mám prý propadlou STK, tak jsem se zeptal do kolika měsíců po propadnutí s tím musím jet, jestli stále platí šest měsíců? Podívali se na sebe a začali tlemit :-) Slíbil jsem že vezmu hned doma techničák a jedu, takže pokuta nebyla a já už tady čekám ve frontě jak ichtyl...

post-364-0-25552000-1565764807_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me v Praze asi pred 2 rokama v zime taky zastavili, jsem jim s cistym svedomim tvrdil, ze mi technicka projde az na jare, ze na podzim chodim s jednim autem a s timto na jare:-) Jenze to bylo obracene a melo od podzimu propadlou technickou:-) Tenkrat za litr... pry ze jim prijde, ze mi to moc kouri... kourit to lehce kourilo, ale bile, protoze to bylo kousek od domova a zrovna se zahral vyfuk, ale to nechapali...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tydle a ji podobnejm okreskam cary nebyly nikdy. Ale je po renovaci uzsi, to jo!

 

Ad stred - to neni o carach, ale o sirce vozovky. Na rovinkach a kam vidis, se na tom cca 4,5m sirokym pasu drzis centru, jinak to nejde. A do zatacek se prirozene sunes na kraj - dle viditelnosti do oblouku.

 

.....

 

Jinak kdo to psal, geometr? Ja jel v zatacce na kraji, kolama na hrane. A musel jsem realne pulkou auta ze silnice - u toho prvniho trucky. Do skarpy jsem sice nespad, ale moc nechybelo, cely auto slo za PP kolem, ktery uz bylo tesne za zlomem skarpy.

 

Druhej truck uz byl vic ma svy strane, ale stejne jsem o pulku sundal rychlost a sjel pravou stranou na travu.

 

Principielne nemam potiz uhybat. Delam to automaticky, protoze typicky nakladak ma slozitejsi manevrovaci schopnost a vseobecne obratnost. Na rozdil ode me, tak proc ne..

Jenze tady ten prvni frajer letel do kopce rozkejchanej dobre 70-80, po prostredku a do zatacky. Cimz jeho smerova flexibilita zmizela uplne.

 

Z videa neni mozna zretelny to, ze frajer neuhnul ani o centak. Proste jel. A ten druhej se na me pobavene sklebil :).

 

Hondice to ustala, ale mel jsem pri tom losim testu a nadskoceni z hrany povrchu pocit, ze jsem tak pikovterinu jel po trech kolech :D

Ten první jel jak prase, o tom žádná. Ten druhej se ale ke kraji sunul a na tom videu to vypadá, že víc ke kraji už mu to nešlo (netroufl si, aby nesjel, takovejhle náklaďák, když se s ním utrhne ta krajnice, tak jde na bok). Jevilo se mi to (viz výřez z videa), že poměrově - šířka celé vozovky x šířka Tatry x šířka volné části vozovky by ses tam měl s CRV vejít. Otázka je jak rychle si ale kdo takovou "uličku" troufne projet a jakej má odhad na rozměry auta v kterým sedí (to teď myslím obecně, ne na Tvé řidičské umění). Já kolikrát, když už si nejsem jistej, skoro nebo úplně zastavím, obvykle už kolama z asfaltu, jinak vím, že se vejdu. Ale samozřejmě na místě si byl Ty, takže že ses nevešel ani mezi tu druhou Tatru věřím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:-) No, přesně tak to většinou bývá že se auto vysere v tom nejhorším možném místě...radši bych kdyby to habrovalo a vyřešilo se to. A to mě hned teď po ránu zastavili policajti že mám prý propadlou STK, tak jsem se zeptal do kolika měsíců po propadnutí s tím musím jet, jestli stále platí šest měsíců? Podívali se na sebe a začali tlemit :-) Slíbil jsem že vezmu hned doma techničák a jedu, takže pokuta nebyla a já už tady čekám ve frontě jak ichtyl...

Drzim palce. Potom sa pochval ci si presiel.

Ak ostane chyba v pamati, u nas sa za to vyhadzuje.

Ak je nejaky problem so vstrekovanim, palivom atd tak nemusis prejst na EK.

Mna caka kontrola o mesiac a uz teraz sa bojim. Mam sice hladky benzin v mondeu s Euro4 ale po nedavom sprisneni EK mozem mat problem.

 

Sent via IPoAC

Upraveno uživatelem shaggy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejlíp se zatim osvědčil Poliboy z DM jak tady doporučoval Sibiř. Hnědá lahvička s rozprašovačem. Jdou dva, jedno je čistič a druhý péče o kůži, kup oba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, vy co mate volvo, čím udržujete kůži na sedačkách? Mám světlou kůži a rad bych to co nejdele udržoval v pořádku a čistotě.

Já mám dvě, jednu celo kůži a plnou alcantaru. Celokůži dělám pravidelně: https://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/10032294/

 

Za pár šupů a jsem teda fakt spokojen.

 

Na alcantaru toto: https://www.detailingshop.cz/pece-o-kuzi/swissvax-alcanta-250ml-cistic-alcantary/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poliboy z DM je aji levnejsi :) Ja nepsal, bo nemam Volvo, ale mam cernou kuzi v X5 a v Corvette, sedou v Jaguaru, modrou v 328, cervenou v SL190, bilou sedacku kozenou doma a kremovou kuzu perforovanou v sedme a na vsechno Poliboy..

 

https://www.dm.cz/poliboy-cistic-na-kuzi-p4016100730316.html?wt_mc=Google.Shopping

 

a impregnace

 

https://www.dm.cz/poliboy-sprej-na-hladkou-kuzi-p40161723.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...