Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Afri - jo 2.0 Multijet jsou Italové, já Lancera nahradil Fordem, v únoru jsme jubileum :-). 1.6 TDCI, Ale na garančce už mi říkali, že by to chtělo investovat do zadní nápravy (multilink = bude to drahý), brzd a kompresor klimatizace už taky není co bejval. Tak taky začínám pošilhávat jinde. Jsem docela zvědavej na toho Xceeda, co jsem dával asi o stránku napřed. 

post-12657-0-83357300-1568182229_thumb.jpg

post-12657-0-19486500-1568182239_thumb.jpg

post-12657-0-18633000-1568182248_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzyk, jak hodnotíš Focus + ten menší naftový motor? Pokukuju po nějakém kombi 2014-16 a pár Focusu v inzerci se mi líbí, jsou to 1.5tdci 88kw +- kolem kila na tachometru. Jezdím denně 40-50km do práce 90% dálnice, tak bych rád něco úsporného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzyk, jak hodnotíš Focus + ten menší naftový motor? Pokukuju po nějakém kombi 2014-16 a pár Focusu v inzerci se mi líbí, jsou to 1.5tdci 88kw +- kolem kila na tachometru. Jezdím denně 40-50km do práce 90% dálnice, tak bych rád něco úsporného.

Ahoj, já měl model co Honza před lety, jako služební vůz, byla to 1.6nafta 66kw, najel jsem s ním cca 160tis a bez jediného problému, perfektní podvozek, když se vracel nikde, nic nebouchalo a nevrzalo, jen to nebylo žádné dělo, ale zas to umělo i za 4l , tedy ně u mě :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie DV6 66kW verzie boli relativne spolahlive, 88kW verzie mali velku kopu problemov. V novsich verziach to uz trochu poriesili.

Repas zadku bez pruzin a tlmicov na FF2 predFL mi v servise nacenili na cca 500 eur, ale uz je to par rokov. Problem nastava, ked su ramena poohybane, silenty zapecene... vtedy prichadza na radu karboska.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám taky tu 66 kW verzi, jeden z posledních Focusů MKII, ještě bez start stopu moje typická cesta 20 km do práce na trase Třebíč - Vel. Mez a zpět, cca 1x do měsíce dálniční cesta typu Brno, Praha, Olomouc, Videň,,... jinak okresky, po městě se snažím moc nejezdit, vzhledem k velikosti toho kde bydlím to ani není potřeba :-) Jízdní vlastnosti super, oproti o generaci novější Octávce (s torzkou, verzi s Multilinkem jsem nejel) tišší komfortnější. 

Moje spotřeba a provozní náklady zde https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/737734.html

Závady - ve 190 tis. km měněno čidlo tlaku turba, ve 250 tis. km přetěsnění zakarbonovaných vstřikovačů, toť vše. I DPF je zatím původní, ročně najedu cca 20 tis. km, nafta většinou Shell nebo MOL. 

Upraveno uživatelem honzyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doplnění: jezdím většinou sám, brzda provozu rozhodně nejsem ale trhač asfaltu to taky není,  D1 z Brna do Prahy na tempomatových 140 to přejede v klidu, a při předjíždení kamoniu na okresce si to holt chce podřadit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo na tom se shodnou všichni, vyvinutý ve spolupráci s Yamahou, bezproblémový, jezdí okolo 7 litrů. Já byl vzhledem k nájezdu na vážkách jestli nafta nebo benzín, rozhodl stav a servisní historie konkrétního kusu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se hlasi FoFo Mk II s 1,6 benzinem 74kW :) Mam rok 2007, v rodine je od novoty, minuly tyden jsem prekonal 170k km. Deset let s tim jezdil tata, ted to mam ja. Dostava pravidelnou peci a zatim s nim nebyl jedinej problem. Ted uz trosku chytaji prahy, tak to chci co nejdriv zarazit.

 

Spotreba ovsem o dost vyssi, nez je udavana. V technicaku je kombinovana spotreba 6,7 ovsem ja mam dlouhodobou spotrebu 7,8. Kdyz jedu s lehkou nohou, tak tak 7,5. Niz to moc nejde. Kdyz si trosku zaradim na okresce, tak 8,5. Dalnice 140 na tempomat v pohode. Vyssi rychlost uz spotrebu ale rapidne zvysuje. Prulet Nemeckem ve 160 - 180 byl pres 9l. Za naftu bych to ale v zivote nevymenil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže ty 88kw radši nebrat, jak poznám už ty "vylepšené" motory?

Ak uvazujes o rokoch 2014-2016, tak to by malo byt v pohode. Ale tam aj tak uz isli len tie 1.5, ci? Tie uz asi nemaju vela spolocneho s 1.6. Tie 1.6 88kw DV6 boli problemove - malo oleja sposobovalo jeho rychlu degradaciu, divne tvarovana olejova vana neumoznovala vyliat vsetok olej a ostaval tam hlavne bordel, sitko vo vani sa upchavalo a sposobovalo nedobre mazanie turba. Zdegradovany olej vytvaral karbon, vstreky sa upchavali. DPF sa pri mestskom jazdeni neregenerovalo, upchvalo sa, do oleja sa dostavala nafta...

 

Mam mk2 1.6i 74kW 2005 s 234tis km (mam ho asi od 165tis, cca 11 rokov). Okrem bezneho servisu som riesil:

- zadna naprava vhodna na repas,

- pletenec na vymenu,

- klima raz ide raz nie,

- tesnenie veka ventilov,

- protimrazove poistky

- spinac zamku kufra sa uz 2x dojebabaral (tecie do neho),

- zamok vodica,

- loziska asi 2x,

- silenty prednej napravy

- silent motora a prevodovky

- zvarany drziak vyfuku

- prasknuta hadica od serva

- nova spojka,

- lanka rucnej

- zapalovacie kable, cievka

- sviecky tak raz rocne inac to cuka

- bateria

 

Jazdi sa na tom uz len po meste, cca 3 tisic km rocne. Nedolievam ani kvapku oleja. Vacsinu servisu som riesil v prvych rokov po kupe, okrem oleja uz par rokov nic neriesim. Otlcene zo vsetkych stran, prachy a hrany blatnikov hniju. Ked to umre, tak ho zhodim do Dunaja. Ale inac sme si s nim uzili, trip po Balkane asi pred 5 rokmi dal bez straty kyticky, na Transfagarasan-e bol jednoznacne najrychlejsie auto v ten den :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak uvazujes o rokoch 2014-2016, tak to by malo byt v pohode. Ale tam aj tak uz isli len tie 1.5, ci? Tie uz asi nemaju vela spolocneho s 1.6. Tie 1.6 88kw DV6 boli problemove - malo oleja sposobovalo jeho rychlu degradaciu, divne tvarovana olejova vana neumoznovala vyliat vsetok olej a ostaval tam hlavne bordel, sitko vo vani sa upchavalo a sposobovalo nedobre mazanie turba. Zdegradovany olej vytvaral karbon, vstreky sa upchavali. DPF sa pri mestskom jazdeni neregenerovalo, upchvalo sa, do oleja sa dostavala nafta...

 

Mam mk2 1.6i 74kW 2005 s 234tis km (mam ho asi od 165tis, cca 11 rokov). Okrem bezneho servisu som riesil:

- zadna naprava vhodna na repas,

- pletenec na vymenu,

- klima raz ide raz nie,

- tesnenie veka ventilov,

- protimrazove poistky

- spinac zamku kufra sa uz 2x dojebabaral (tecie do neho),

- zamok vodica,

- loziska asi 2x,

- silenty prednej napravy

- silent motora a prevodovky

- zvarany drziak vyfuku

- prasknuta hadica od serva

- nova spojka,

- lanka rucnej

- zapalovacie kable, cievka

- sviecky tak raz rocne inac to cuka

- bateria

 

Jazdi sa na tom uz len po meste, cca 3 tisic km rocne. Nedolievam ani kvapku oleja. Vacsinu servisu som riesil v prvych rokov po kupe, okrem oleja uz par rokov nic neriesim. Otlcene zo vsetkych stran, prachy a hrany blatnikov hniju. Ked to umre, tak ho zhodim do Dunaja. Ale inac sme si s nim uzili, trip po Balkane asi pred 5 rokmi dal bez straty kyticky, na Transfagarasan-e bol jednoznacne najrychlejsie auto v ten den :)

Uvažuju nad něčím takovým:

https://www.autobazar.eu/cz/ford-focus-combi-15-tdci-aaaid14762598.html

Teď mám starou Mazdu 6, r.2005 2.0 benzín/plyn.

Auto mám 7 let najeto 255tis koupeno od prvního majitele když měla 102tis.

Měnil jsem: kotouče všechny, přední pružiny (jedna praskla) destičky asi 3-4 sady, jedno zadní ložisko a zadní díl výfuku, jo a nedávno mi začala kapat klimatizace pod nohy to bylo myslím za 100-150eur. Jinak jen, olej filtry a pneumatiky.

To auto je pro mě skvělé, jen škoda že tak moc rezaví....to je fakt strašné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

IAA ve znamení zvětšování...z těch ledvinek za chvíli motor vypadne ven..

https://www.auto.cz/iaa-zive-ve-velke-fotogalerii-z-prvniho-dne-nejen-ve-znameni-elektriny-131062

Toto uz je z hlavy Kabane? Jestli jo, tak dobre, ze uz je ze Skodovky pryc :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...