Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Hele, mám to platit? Přišlo to dnes doporučeně, na firemní auto. De o to, že jsem na jaře vjel v Sienně do nějaký debilní zakázaný zóny nebo co. Můžou to po mně nějak dlouhodobě vymáhat?

EDIT: A ano, chci se k tomu postavit co možná nejmíň jako chlap.

Pokuta.pdf

Upraveno uživatelem Zmizík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, mám to platit? Přišlo to dnes doporučeně, na firemní auto. De o to, že jsem na jaře vjel v Sienně do nějaký debilní zakázaný zóny nebo co. Můžou to po mně nějak dlouhodobě vymáhat?

EDIT: A ano, chci se k tomu postavit co možná nejmíň jako chlap.

Není to psáno tvým rodným jazykem, tak je možnost se na to vysrat. Vždyť tomu nerozumíš, ne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale reagovat by měl podle mě. Nejsem právník, ale zkusil bych jim napsat v češtině, že nerozumím a ať to pošlou v mém rodném jazyku a doufal bych, že na to hodí bobek. Tím že nebude reagovat, bych se bál, že to nabude právní moci, ale jak říkám, nejsem právník, snad poradí někdo erudovaný.

 

Edit: M5 skvělá, gratulace!

Upraveno uživatelem shewcza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoši tak na to nemám nervy, Focus když mi rozsvítí hladový voko, tak ukazuje dojezd okolo 130 km, jednou se mi povedlo dostat se k pumpě až když jsem měl dojezd "jen" 90 km, ale většinou to stíhám těsně před tím rozsvícením hladovýho voka :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem měl možnost krátce řídit téměř nové Porsche Carrera GTS, prý má cca 550 koní ale nemám to ověřené. V normálním režimu podvozku to celkem ujde, i když na okreskách to trochu drncá, při nastavení tlumičů na sport to je už na pěkné silnice nebo okruh. Auto řadí pěkně, na poklidnější jízdu lze ponechat režim Normal, na Sport (otočný volič na volantu) to začíná být dost zajímavé a ozývají se i výfukové přívěry (nebo co), což dělá pěkný zvukový projev, byť ten zvuk nezapadá úplně do tlaku nohy na plyn a vytáčení motoru a zvuková kulisa je jakoby umělá. Na ještě sportovnější režim jsem se neodvážil přepnout. Porsche miluju, měl jsem 2 youngtimery, tohle je nepochybně skvělé auto, ale asi jsem staromilec a stará analogová Porsche mi přišla zábavnější. Ale to jen tak na okraj a podotýkám, za volantem jsem seděl jen krátce.

 

Co je ale pro mne příjemné překvapení, je "můj" služební Superb Combi Sportline, 2.0 l, 140 kW, DSG, 4x4. Vyfasoval jsem ho nový vloni v dubnu a dodnes najel 65 tisíc km. Poslední 3 měsíce jezdím, i několikrát týdně, do Německa a zpět, ve dne, v noci, v dešti, za sucha a teď už občas i na sněhu. Musím napsat, že na embéčko je to opravdu dobré a komfortní auto se zcela dostatečným výkonem, jet po dálnici trvale skoro 200 km/h není problém, auto je stabilní a všechno funguje jak má. Na tom, že nejsem po cestách unavený se podílí i adaptivní tempomat, kterému jsem se naučil už na 90% věřit. Ten brzdí a zrychluje podle provozu před autem, funguje to dobře, i když jsem se musel naučit pracovat i s nastavením vzdálenosti za auty atd., aby byl výsledek plynulý a na dálničních přesunech nastavuji auto do režimu komfort, kdy podvozek lépe žehlí nerovnosti a když třeba kamion předjíždí jiný kamion a zpomalíme, po uvolnění jízdního pruhu auto nevystřelí jako splašené, ale zrychluje plynule a současně svižně. Do Německa jezdím 300 km po dálnici (počítám-li i obchvat Prahy) a téměř za celou dobu nedám nohy na pedály, jen točím volantem a hraju si občas s páčkou tempomatu. Takže za mne dobrý.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A není náhodou už teď dost vysoká daň v každém litříku? Takže čím víc nebo rychleji jezdím, tím víc platím? Co tam dělá za idioty, to nemá obdoby... :-) :-) :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...