M3maniac Odesláno 9. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna 2020 Osobně bych atmosferickej benzin neupravoval .... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mareka01 Odesláno 9. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna 2020 Zkušenější motoráři mi vždy říkali, že ladit/zvyšovat výkon u atmo je spousta práce a peněz, za kterou je málo "muziky". A jen se podivuji nad výše uvedeným laděním BMW: ze 190kW na cca 240kW za cca tři hodiny. To jsou tak šikovní ladiči, nebo origo BMW schovává výkon před běžným/nezkušeným řidičem? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 9. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna 2020 Zkušenější motoráři mi vždy říkali, že ladit/zvyšovat výkon u atmo je spousta práce a peněz, za kterou je málo "muziky". A jen se podivuji nad výše uvedeným laděním BMW: ze 190kW na cca 240kW za cca tři hodiny. To jsou tak šikovní ladiči, nebo origo BMW schovává výkon před běžným/nezkušeným řidičem?To bavo bol turbodiesel, to nieje ziaden problem taky narast. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 9. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna 2020 Tak tak, u přeplňovaného auta je to celkem jednoduché a nárust výkonu i krouťáku razantní. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matous Odesláno 9. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna 2020 Cau borci. Urcite se najde nekdo se zkusenostmi s chiptuningem...Dotaz zni, je rozumne/bezpecne pro prevodovku precipovat BMW F10 520i 135kW 8st. automat (prevodovka GA8HP45Z)...na rekneme 162kW, 338 kN? Prevodovka je teoreticky stavena az na 450 kN...Pripadne doporuceni na nekoho, kdo to dela opravdu dobre? Ideal Praha a prilehle kolonie. Diky za rady.Mám f30 328i nafouknutou do plna. Motor (N20b20A) 20i, a 28i je stejnej včetně skříně, liší se jen sw nastavením.Kdyžtak mi napiš SZ. Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 9. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna 2020 Máš recht, já myslel že má e60. Tam to smysl dává. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nickolas Odesláno 9. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna 2020 Osobně bych atmosferickej benzin neupravoval ....Muzes to trochu rozvest prosim? Klidne do SZ...diky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 9. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna 2020 (upraveno) Umite nekdo u Skodovky nastavit jizdni rezim ke klicku, abych kdyz vlezu za volant, tak nemusel preklikavat pokazdny do rezimu individual? Priplatil jsem kvuli tomu klicek navic a pokazdy musim prepinat jak trotl... Sedacku i zrcatka to nastavi, ale porad mi to dava rezim normal, kterej me vytaci Viz: Personalizace umožňuje různým řidičům, kteří se za volantem střídají, využívat jejich preferované nastavených funkcí. Vůz s personalizací je vybaven třemi klíči. Všechny uložené funkce se automaticky nastaví podle klíče, kterým byl vůz odemčen. Upraveno 9. ledna 2020 uživatelem uff Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 10. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2020 Umite nekdo u Skodovky nastavit jizdni rezim ke klicku, abych kdyz vlezu za volant, tak nemusel preklikavat pokazdny do rezimu individual? Priplatil jsem kvuli tomu klicek navic a pokazdy musim prepinat jak trotl... Sedacku i zrcatka to nastavi, ale porad mi to dava rezim normal, kterej me vytaci Viz: Personalizace umožňuje různým řidičům, kteří se za volantem střídají, využívat jejich preferované nastavených funkcí. Vůz s personalizací je vybaven třemi klíči. Všechny uložené funkce se automaticky nastaví podle klíče, kterým byl vůz odemčen.a ptal jsi se třeba ve škodovce? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 10. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2020 Osobně bych atmosferickej benzin neupravoval .... Ta 520i je podle mne oturbený dvoulitr. Takže by to šlo a na rozdíl od atmosféry by tam ten nárust výkonu mohl být a pokud to ten automat nedrží v nesmyslně nízkých otáčkách, tak by to snad mohlo i fungovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 10. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2020 Umite nekdo u Skodovky nastavit jizdni rezim ke klicku, abych kdyz vlezu za volant, tak nemusel preklikavat pokazdny do rezimu individual? Priplatil jsem kvuli tomu klicek navic a pokazdy musim prepinat jak trotl... Sedacku i zrcatka to nastavi, ale porad mi to dava rezim normal, kterej me vytaci Viz: Personalizace umožňuje různým řidičům, kteří se za volantem střídají, využívat jejich preferované nastavených funkcí. Vůz s personalizací je vybaven třemi klíči. Všechny uložené funkce se automaticky nastaví podle klíče, kterým byl vůz odemčen.Trochu to auto konkretizuj, nejlépe VIN, klidně SZ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 10. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2020 Jojo, ptal dealera s ten mi tvrdil, ze zapnu personalizaci v menu a nastaveni se nahraje ke klicku. Velky prd, podle me o tom vedel prd. Jde o Kodiaq RS. Bohuzel moje zkusenost s prodejcema je tragicka, u predchoziho sluzebaka mi taky navykladal spoustu nesmyslu a pak jsem byl rozcarovanej. Tchan ted koupil CX-30 a dealer mu tvrdil, ze tam bude mit padla s prd. Kolega s Kodiaqem taky nemel oteviraci kufr cudlikem, i kdyz se mu prodejce dusoval, ze je k RSu v zakladu (to mne nastesti ne)... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 10. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2020 Však jsem psal, že jsem přehlédl, že jde už o přeplňované efko. Tam to efekt má. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 11. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. ledna 2020 Jojo, ptal dealera s ten mi tvrdil, ze zapnu personalizaci v menu a nastaveni se nahraje ke klicku. Velky prd, podle me o tom vedel prd. Jde o Kodiaq RS.Bohuzel moje zkusenost s prodejcema je tragicka, u predchoziho sluzebaka mi taky navykladal spoustu nesmyslu a pak jsem byl rozcarovanej. Tchan ted koupil CX-30 a dealer mu tvrdil, ze tam bude mit padla s prd. Kolega s Kodiaqem taky nemel oteviraci kufr cudlikem, i kdyz se mu prodejce dusoval, ze je k RSu v zakladu (to mne nastesti ne)...Všude je to o lidech no, jestli se jednalo přímo o servisáka a né prodavače, tak je to už marné. Když budeš mít čas, tak si tam zajeď za servisákama a ti si s tím už pohrají. Jen je divné, že "hardware" se ti nastaví a "software" ne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 11. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. ledna 2020 (upraveno) Ono to zase není tak jednoduchý, jak se může zdát, na každou maličkost je v továrně pomalu jedno oddělení a to se v tom pořád vrtá a produktová změna stíhá jedna druhou, navíc mezi sebou úplně dobře nekomunikujou, prodejce v podstatě nemá dneska šanci se v tom orientovat, dohledává informace kde se dá a stejně je často nenajde, protože je nikdo nevydá i když tam změna je. Je to prostě čím dál víc přesložitělej systém, kterej se začíná sám požírat. Upraveno 11. ledna 2020 uživatelem JR_2010 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrando Odesláno 14. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. ledna 2020 Potreboval bych poradit... Zvazuji porizeni auta a mam vybrane dva modely. Jeden ma keramicke kotouce, druhy klasicke. Na okruhy nebudu jezdit s zadnym. Nekde ctu, ze keramika je nesmrtelna, nekde, ze se musi po cca 8 letech vymenit a pak je to supa...Co byste doporucili na bezne jezdeni? Bez ohledu na to, kolik stoji to ktere auto (stejna motorizace a model), diky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shaggy Odesláno 14. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. ledna 2020 Nepotrebuje byt keramika dobre zahriata aby fungovala? Co v beznej premavke dosiahnes tazko. Sent via IPoAC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 14. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. ledna 2020 Potreboval bych poradit... Zvazuji porizeni auta a mam vybrane dva modely. Jeden ma keramicke kotouce, druhy klasicke. Na okruhy nebudu jezdit s zadnym. Nekde ctu, ze keramika je nesmrtelna, nekde, ze se musi po cca 8 letech vymenit a pak je to supa...Co byste doporucili na bezne jezdeni? Bez ohledu na to, kolik stoji to ktere auto (stejna motorizace a model), diky V běžném provozu nevidím důvod připlácet za keramiku, navíc hodně lidem při brždění pískají, právě proto, že jsou studené a pořádně začínají brzdit až když jsou zahřáté na provozní teplotu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dali Odesláno 14. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. ledna 2020 Záleží asi na jaké auto a co je "běžné " ježdění. Měl jsem keramiku na 911 turbo, prodával jsem v 80 tis km a brzdy byly naprosto vpořádku a to jsem občas jezdil na okruh do Mostu.Při běžném provozu fungovali úplně normálně, nepoznal jsem rozdíl, žádné zahřívání aby brzdily, žádné zvuky. Výhodou keramiky je, že brzdy nevadnou při velké zátěži a životnost je několika násobná. Pokud nechceš jezdit na okruh a často nehoníš auto brzda plyn, tak bych keramiku neřešil. Nedávno jsem kupoval M5 a bez keramiky, protože s ní na okruh jezdit nebudu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 14. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. ledna 2020 Ono i na ten okruh je to otázka.. Takový výlet do kačírku s RS6 = 40 tis. za nové "obyč" brzdy a 400 tis. za nové keramiky. Takže na okruh super, ale držet se na asfaltu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se