Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Zkušenější motoráři mi vždy říkali, že ladit/zvyšovat výkon u atmo je spousta práce a peněz, za kterou je málo "muziky".

 

A jen se podivuji nad výše uvedeným laděním BMW: ze 190kW na cca 240kW za cca tři hodiny. To jsou tak šikovní ladiči, nebo origo BMW schovává výkon před běžným/nezkušeným řidičem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkušenější motoráři mi vždy říkali, že ladit/zvyšovat výkon u atmo je spousta práce a peněz, za kterou je málo "muziky".

 

A jen se podivuji nad výše uvedeným laděním BMW: ze 190kW na cca 240kW za cca tři hodiny. To jsou tak šikovní ladiči, nebo origo BMW schovává výkon před běžným/nezkušeným řidičem?

To bavo bol turbodiesel, to nieje ziaden problem taky narast.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau borci. Urcite se najde nekdo se zkusenostmi s chiptuningem...

Dotaz zni, je rozumne/bezpecne pro prevodovku precipovat BMW F10 520i 135kW 8st. automat (prevodovka GA8HP45Z)...na rekneme 162kW, 338 kN? Prevodovka je teoreticky stavena az na 450 kN...

Pripadne doporuceni na nekoho, kdo to dela opravdu dobre? Ideal Praha a prilehle kolonie.

Diky za rady.

Mám f30 328i nafouknutou do plna.

Motor (N20b20A) 20i, a 28i je stejnej včetně skříně, liší se jen sw nastavením.

Kdyžtak mi napiš SZ.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Umite nekdo u Skodovky nastavit jizdni rezim ke klicku, abych kdyz vlezu za volant, tak nemusel preklikavat pokazdny do rezimu individual? Priplatil jsem kvuli tomu klicek navic a pokazdy musim prepinat jak trotl... Sedacku i zrcatka to nastavi, ale porad mi to dava rezim normal, kterej me vytaci

 

Viz: Personalizace umožňuje různým řidičům, kteří se za volantem střídají, využívat jejich preferované nastavených funkcí. Vůz s personalizací je vybaven třemi klíči. Všechny uložené funkce se automaticky nastaví podle klíče, kterým byl vůz odemčen.

Upraveno uživatelem uff
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Umite nekdo u Skodovky nastavit jizdni rezim ke klicku, abych kdyz vlezu za volant, tak nemusel preklikavat pokazdny do rezimu individual? Priplatil jsem kvuli tomu klicek navic a pokazdy musim prepinat jak trotl... Sedacku i zrcatka to nastavi, ale porad mi to dava rezim normal, kterej me vytaci

 

Viz: Personalizace umožňuje různým řidičům, kteří se za volantem střídají, využívat jejich preferované nastavených funkcí. Vůz s personalizací je vybaven třemi klíči. Všechny uložené funkce se automaticky nastaví podle klíče, kterým byl vůz odemčen.

a ptal jsi se třeba ve škodovce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně bych atmosferickej benzin neupravoval ....

 

Ta 520i je podle mne oturbený dvoulitr. Takže by to šlo a na rozdíl od atmosféry by tam ten nárust výkonu mohl být a pokud to ten automat nedrží v nesmyslně nízkých otáčkách, tak by to snad mohlo i fungovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Umite nekdo u Skodovky nastavit jizdni rezim ke klicku, abych kdyz vlezu za volant, tak nemusel preklikavat pokazdny do rezimu individual? Priplatil jsem kvuli tomu klicek navic a pokazdy musim prepinat jak trotl... Sedacku i zrcatka to nastavi, ale porad mi to dava rezim normal, kterej me vytaci

 

Viz: Personalizace umožňuje různým řidičům, kteří se za volantem střídají, využívat jejich preferované nastavených funkcí. Vůz s personalizací je vybaven třemi klíči. Všechny uložené funkce se automaticky nastaví podle klíče, kterým byl vůz odemčen.

Trochu to auto konkretizuj, nejlépe VIN, klidně SZ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, ptal dealera s ten mi tvrdil, ze zapnu personalizaci v menu a nastaveni se nahraje ke klicku. Velky prd, podle me o tom vedel prd. Jde o Kodiaq RS.

Bohuzel moje zkusenost s prodejcema je tragicka, u predchoziho sluzebaka mi taky navykladal spoustu nesmyslu a pak jsem byl rozcarovanej. Tchan ted koupil CX-30 a dealer mu tvrdil, ze tam bude mit padla s prd. Kolega s Kodiaqem taky nemel oteviraci kufr cudlikem, i kdyz se mu prodejce dusoval, ze je k RSu v zakladu (to mne nastesti ne)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, ptal dealera s ten mi tvrdil, ze zapnu personalizaci v menu a nastaveni se nahraje ke klicku. Velky prd, podle me o tom vedel prd. Jde o Kodiaq RS.

Bohuzel moje zkusenost s prodejcema je tragicka, u predchoziho sluzebaka mi taky navykladal spoustu nesmyslu a pak jsem byl rozcarovanej. Tchan ted koupil CX-30 a dealer mu tvrdil, ze tam bude mit padla s prd. Kolega s Kodiaqem taky nemel oteviraci kufr cudlikem, i kdyz se mu prodejce dusoval, ze je k RSu v zakladu (to mne nastesti ne)...

Všude je to o lidech no, jestli se jednalo přímo o servisáka a né prodavače, tak je to už marné. Když budeš mít čas, tak si tam zajeď za servisákama a ti si s tím už pohrají. Jen je divné, že "hardware" se ti nastaví a "software" ne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to zase není tak jednoduchý, jak se může zdát, na každou maličkost je v továrně pomalu jedno oddělení a to se v tom pořád vrtá a produktová změna stíhá jedna druhou, navíc mezi sebou úplně dobře nekomunikujou, prodejce v podstatě nemá dneska šanci se v tom orientovat, dohledává informace kde se dá a stejně je často nenajde, protože je nikdo nevydá i když tam změna je. Je to prostě čím dál víc přesložitělej systém, kterej se začíná sám požírat.

Upraveno uživatelem JR_2010
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potreboval bych poradit... :)

Zvazuji porizeni auta a mam vybrane dva modely. Jeden ma keramicke kotouce, druhy klasicke. Na okruhy nebudu jezdit s zadnym. Nekde ctu, ze keramika je nesmrtelna, nekde, ze se musi po cca 8 letech vymenit a pak je to supa...

Co byste doporucili na bezne jezdeni? Bez ohledu na to, kolik stoji to ktere auto (stejna motorizace a model), diky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potreboval bych poradit... :)

Zvazuji porizeni auta a mam vybrane dva modely. Jeden ma keramicke kotouce, druhy klasicke. Na okruhy nebudu jezdit s zadnym. Nekde ctu, ze keramika je nesmrtelna, nekde, ze se musi po cca 8 letech vymenit a pak je to supa...

Co byste doporucili na bezne jezdeni? Bez ohledu na to, kolik stoji to ktere auto (stejna motorizace a model), diky :)

V běžném provozu nevidím důvod připlácet za keramiku, navíc hodně lidem  při brždění pískají, právě proto, že jsou studené a pořádně začínají brzdit až když jsou zahřáté na provozní teplotu.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží asi na jaké auto a co je "běžné " ježdění. 

Měl jsem keramiku na 911 turbo, prodával jsem v 80 tis km a brzdy byly naprosto vpořádku a to jsem občas jezdil na okruh do Mostu.

Při běžném provozu fungovali úplně normálně, nepoznal jsem rozdíl, žádné zahřívání aby brzdily, žádné zvuky.

 

Výhodou keramiky je, že brzdy nevadnou při velké zátěži a životnost je několika násobná. 

Pokud nechceš jezdit na okruh a často nehoníš auto brzda plyn, tak bych keramiku neřešil. 

Nedávno jsem kupoval M5 a bez keramiky, protože s ní na okruh jezdit nebudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...