Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Takový malý povzdech...

 

Honda HR-V - seppuku za volantem!

 

 

Měl jsem svoje auto v servisu, tak jsem dostal náhradní, design nehodnotím, prostě Japonec. Výbava Executive, motor 1.5 benzín - 130k, 155Nm, CVT automat, ceníkovka cca 690t

 

Sednu, startuju, dávám D, pomalu rozjíždím, ťuknu si do brzd, brzdy OK. Křižovatka. Tak jedem, je potřeba si švihnout, 1/2 plynu - skoro nic, 3/4 - furt nic moc, plnej - už to trochu jede. S plynem teď už míň, strašně to ale řve, CVT to drží v otáčkách výš, furt to řve a nejede. Nějak se sunu vpřed, je to auto jen na den, to přežiju (a přežil...) Na příčném prahu se po 500m jízdy bouchám do hlavy o hranu šíbru, víme že je to nižší, když je módní okno ve střeše a Japonec holt nemá 197cm. Sedadla jsou ouzký a napravo o hranu opěráku cítím svoje 14dní naražený žebra ze SNB, to vážím jen 100kg, kdybych se vyžral víc, bylo by to ještě horší. Tunel mi překvapivě na pravou nohu nevadí, volant stavitelnej v jedné ose.

 

Tak už jsem na dálnici, všímám si režimu S - sport, na 130 koních? Tak zkouším, řve to ještě víc, ale nejede to líp. Ve 130 neslyším rádio, asi jsem hluchej, ve 160 mám pocit, že to vzletí, randál neskutečný, motor točí moc a CVT je tady hoooodně špatná... 

 

Asistenti/y: jsem zvyklej na jednu ruku na volantu, tady mě to furt drbalo, že chytnout oběma rukama, značky to četlo a zas mě drbalo, vypnout to asi pude, ale nezkoumal jsem kde, byl jsem línej. Jinak parkovací kamera OK, upozornění na blížící se překážku asi taky.

 

Ať jen neplivu, zpracování OK, interiér fajn, pro mě však dost těsný. Auto mělo 20t km, nikde nic nevrzalo, kufr 470l považuju za slušný, tedy vzhledem k velikosti auta.

 

Závěr: nejsem cílovka a vlastně nemůžu přijít  na to, kdo je. Pro normální důchodce nedostupné, pro paninky do města zbytečné. Je to auto, které kdyby nebylo, tak se nestane vůbec nic, ostatně jako tento text... ;) pokud by o tomhle někdo v horečce aktuálně uvažoval, ušetřete si cestu k dealerovi na předváděčku... Konec hlášení!

 

PS: celou cestu domů jsem hladil volant svého auta a říkal si, ať vydrží ještě dlooooouho... ;)

 

Karle, cim jezdis normalne? At si clovek udela predstavu, na co jsi zvyklej.

 

Jinak ja CVT taky nerad, ale clovek s tim musi jezdit trosku jinak, nez je normalne zvyklej... Serif hlasi s manualem ok. Osobne jsem v tomhle aute nejel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Covece, ja mel HR-V na den, kdyz sem daval zeny CR-V na volej, byl to teda manual, a musim rict, ze me to celkem bavilo. Motor ten samej, zrychlovalo to pekne, vevnitr mi prislo ze aji dost mista, koukal sem tehdy na sauto, predvadecky staly kolem 520 tehdy..

 

Btw, ted stojej skladovky 430.. https://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/hr-v/18117498?goFrom=list

Náčelníku, u té co jsem měl je největší průser spojení motoru s CVT, ta převodovka je fakt špatná. Při sešlápnutí plynu je to fakt jak na skůtru, v tom S režimu ještě víc, bo to jde do otáček, z hlediska hluku máš pocit, že letíš, pak mrkneš na tacho a není to tak... sám víš, že mám taky CVT, ale ta moje je proti tomuhle holka inteligentní. V mauálu to nemusí být zlý, ale spojení s CVT tady nepochválím....

 

Měřím kolik měřím, já si sednu pohodlně málokdy, HRV to potvrdila. Co se týká cen, jen jsem nahodil ceníkovku toho auta tak, jak to má Honda na stránkách, mají akce a nevím co ešče... vedle stálo Subo XV, auto za stejný peníze, ale trochu jinde.

 

Jen mě to utvrdilo v tom, že svůj benzín @284HP/434Nm si budu hýčkat dokud to půjde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Karle, cim jezdis normalne? At si clovek udela predstavu, na co jsi zvyklej.

 

Jinak ja CVT taky nerad, ale clovek s tim musi jezdit trosku jinak, nez je normalne zvyklej... Serif hlasi s manualem ok. Osobne jsem v tomhle aute nejel...

 

Subaru Forester XT MY2016 -  @284HP/434Nm, vím, je to asi jinde, ale třeba Octa mi nevadí. Tohle bylo jako když ze Superba sedneš do Fábky.

 

Očekávání předčilo skutečnost... :) Sám tam CVT mám, většinou jezdím přesuny na S nebo S#, pak je už pocit "skoro" jako u klasického automatu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Kluci: je to normální dolejvat litr oleje během najetých 11 tisic km? Včera to na mě skočilo když jsem se vracel z Chrudimi.

Jakej mas interval na olej? Vyser se na folie a radsi men olej ani ne po 10t km. Pak bys tohle nepozoroval. Jinak je to v norme, jak to bude vic, zacina se ti to srat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakej mas interval na olej? Vyser se na folie a radsi men olej ani ne po 10t km. Pak bys tohle nepozoroval. Jinak je to v norme, jak to bude vic, zacina se ti to srat..

 

Myslíš že jsem Tatar jako ty? Samozřejmě že měnim po 12 tisic.km u každých svých aut. To se ti nepovedlo cestovateli :bangin:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Jakej mas interval na olej? Vyser se na folie a radsi men olej ani ne po 10t km. Pak bys tohle nepozoroval. Jinak je to v norme, jak to bude vic, zacina se ti to srat..

U F80 je 30tkm/2r... :-D ja menim co 8tkm cca...

Upraveno uživatelem m.n.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak je to moje, mením každých 12-15 tisíc.

Ak operatívny, tak podľa toho, čo vyskočí na displeji.

Len jedna vec mi vŕta v hlave, podľa všetkých expertov by tie autá mali umrieť, a oni si v pohode prežijú 150 tisíc s olejom vymeneným každých 30 tisíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak je to moje, mením každých 12-15 tisíc.

Ak operatívny, tak podľa toho, čo vyskočí na displeji.

Len jedna vec mi vŕta v hlave, podľa všetkých expertov by tie autá mali umrieť, a oni si v pohode prežijú 150 tisíc s olejom vymeneným každých 30 tisíc.

Na firme mam jednoho chrochtaka, octavku z roku 2009, moc servisu se ji nedostava, jen to nutne, olej po 30tis. - dneska ma najeto 340tis - puvodni turbo, puvodni spojka, a porad klape. (Jo a je tam chip ).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyhle příklady jsou k ničemu protože nejsou statisticky významný.

 

Na každou oktávku s 340 tisíc s minimálně údržbou jsou další stovky, tisíce motory, co umírají po 200.

 

Auto je jak hazardní hry. Jednou se ti může povést, dokonce několikkrát za sebou ale stejně asi vyhrává house (servis. domy/prodejci/výrobci)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyhle příklady jsou k ničemu protože nejsou statisticky významný.

 

Na každou oktávku s 340 tisíc s minimálně údržbou jsou další stovky, tisíce motory, co umírají po 200.

 

Auto je jak hazardní hry. Jednou se ti může povést, dokonce několikkrát za sebou ale stejně asi vyhrává house (servis. domy/prodejci/výrobci)

Vzhledem k drivejsimu narodnimu sportu - staceni tachometru, ma pulka aut na hrbu daleko vic nez na budikach. Takze si troufam tvrdit ze tech aut s vysokym najezdem je nekolikanasobne vic nez udava statistika

A problemy ko motoru je spis spatna konstrukce a deficit dlouhodobeho testovani (kdy se vady projevi az v provozu) nez servisni interval (viz. Tsi motry s spatnymi retezy a napinaky, to same bmw x18d a x20d - problemy s rozvody, tdi biturbo 132kw -T5, 2.2 tdci - transit 2013+ - vstriky a propalene pisty ) a tak dale.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...