Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

M3maniac: "V podstate" ano. Je to V70 I. gen. TDI. Takže víceméně kosmetika oproti 850-ce. Až pak druhá generace V70 měla výraznější změny, hlavně na podvozku a Volvo motory. II. gen nebrat ;-).

Jo, podvozek, nwm co mas za rok ale pokud 2000 tak bacha na geometrii, oni jedou podle pocitace a vsechny parametry sedi s dvojkovou generaci, vc. oznaceni motoru (do 2. generace se daval v pocatku take). Mimochodem, neni to Volvo motor, ale Audi motor.  Daval se i do T4 v jine konfiguraci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

M3maniac: "V podstate" ano. Je to V70 I. gen. TDI. Takže víceméně kosmetika oproti 850-ce. Až pak druhá generace V70 měla výraznější změny, hlavně na podvozku a Volvo motory. II. gen nebrat ;-).

Stare dobre audi 2,5 tdi , ja jsem měl ještě 850 tdi jezdi to fakt za 5-6 litrů nafty a ve 300.000 km jako by se teprve zajelo :-) měl jsem i první S80 kde se pořád dával tento super motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zceyee: I. a II. gen má odlišné podvozkové díly, ramena, těhlice, brzdiče,... 850-ka a I. gen to má shodné.  Samozřejmě vím, co mám za motor a nikde sem nepsal o Volvo motoru ;-). Psal sem, že nebrat Volvo motory II. gen, tedy myšleno D5. Není to špatný motor, ale na koncernovou D2525t to samozřejmě "nemá". (v robustnosti a spolehlivosti). A jak již sem psal, přes Vida/Dice si nastavím vše potřebné ;-).

A co se nádrže týče, tak si někdy zkus ji natlačit opravdu po hrdlo. Né do vypnutí pistole. Nevím, do jaké míry přecházeli při výrobě, každopádně 850-ka má 73 litrů, ale řekl bych, že nádrž je shodná, jen došlo k přepočítání bezpečnostní vzduchové mezery.

 

M3maniac: přesně, jak píšeš. Motor "z dodávky" v osobáku. Radosti z velké životnosti a za mně i úžasně "starého traktorového" projevu. Miluji, když to ráno nastartuju a probudím půl ulice a pořádně to zahulí z výfuku  :clap:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

antitomas: Srovnávám TDI vs. Volvo. Takže v tomto srovnání Volvo nebrat. A D5-ky když k nám přijdou (hlavy), je tam klasický problém u komor hydroštelů. Ale to vzniká z 99-ti % při tom, když se to potká. Je to dobrý motor, z mnoha dalšími je to super volba. Ve srovnání s TDI to má navrch "jen" kultivovanost chodu, spotřebu a výkon...

A jak to píšeš, jeden, ne-li nejspolehlivější u P2 , P3... Dneska se číňanům od Volva o této spolehlivosti ani nezdá  :frusty:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potvrzuji, mám krásné vzpomínky napětivál v T4 151PS. Jelo to nádherně, dokázalo to při předpisech i v tý T4 podle palubáku jet za necelých 6. Ale zase kudlu do Krkonoš třeba to ukázalo 12,9. Ale to byla dálnice furt 180. Po Praze to nebylo ani 8. Pecka motor. Vim, že stačilo udělat fakt dobře rozvody, uplně kompletně i s nějakejma podložkama, rozvody třeba za 15, pokud si dobře vzpomínám a motor je myslim nesmrtelnej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mého "Mobydicka" už znáte, dneska sem převezl 1500 litrů mulčovací kůry (25 pytlů á 60 litrů) + 75 litrů substrátu. Kdybych pytle uložil úsporněji, ještě by se dva - tři pytle vešly... :lol2: .

Když ho miluješ, není co řešit.

Jo a někdo se někde ptal, co mám za auto, že ujedu na jednu nádrž 1500km... tak tady je ;-).

Přes víkend proběhlo probrání ze zimního spánku jedné mojí Seveřanky, která má sice apetit a nechá si dopřát, ale je radost vidět, jak i po čtvrt století drží dech s dnešními mlaďochy, byť mají foukané čtyřhrnky, rozhodně není pozadu ... třeba s kombinovanou lednicí v kufru.

post-26821-0-83241800-1587325829_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přes víkend proběhlo probrání ze zimního spánku jedné mojí Seveřanky, která má sice apetit a nechá si dopřát, ale je radost vidět, jak i po čtvrt století drží dech s dnešními mlaďochy, byť mají foukané čtyřhrnky, rozhodně není pozadu ... třeba s kombinovanou lednicí v kufru.

No jooo, jenže tahle Tvoje kráska bude stále jezdit za dalších dvacet let, zatímco dnešní "mladoši" s tří a čtyřhrnkama už budou deset let ve šrotu  :cheers:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se udrží výroba dílů, tak asi ano, Švédi to dost přiškrtili, v druhovýrobě je toho naštěstí dost, jen člověk nesmí bourat. Plechy jsi viděl sám, drobná koroze dořešená, jinak to drží, na čtvrt století více než dobře, člověk se musí starat, jak tu někdo psal. Ale to nejdůležitější, v předchozím autě a díky tomu mám tohle, protože mu věřím, jsem měl čelní střet s jiným autem, to byl zážitek na který do konce života nezapomenu a naprosto bez debat jsem si jistý, že mi to auto zachránilo minimálně dolní část těla. O dost mladší Škodovka, která to do mě napálila čelně, skončila "totálkou" a posádka v nemocnici s delší léčbou, s paní jsem byl v kontaktu, léčila se skoro měsíc. Od té doby tomu autu věřím a navíc ta velikost a pohodlí je bez debat. Není nad vlastní zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejezdím s ní denně, je to kolem 9.000km ročně a víceméně ven, není důvod ji prodávat. Prodávat budu něco jiného, ale už mám kupce, takže to jde samo. Mimochodem ten Lexus se dodneška neprodal.

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...