Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Luxka vypada dobre. jsem zvedav na tu GR verzi.

ja premejslim, ze bych jako rodinej a soccer mama car koupil highlandera v hybridu, se me libi... libi se me i ravka, jak ma ostre rysy ala 4runner, ale ta je mala pro nas :)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl Ravku půjčenou a mě sedla a oproti starší velký pokrok. Na highlander jsem zvědavý, to už bude dospělý auto. Tím že občas vozím i děti sousedů z tréninku tak se 7 míst hodí, proto Plusko nakonec zůstává a u mě ke stovce v podstatě ideální varianta. Tak až ho koupíš, beru chlebíčky a vnutím se  na  návštěvu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, wawrik napsal:

Som si bol tú novú Ravku poskúšať, keď o nej toľko básniš... ale ona má snáď o dobré 4 cm nižší podvozok! Ten veľký pokrok som u nej úplne nepostrehol.

My "leštěnkáři" to máme jinak <_<. Pro mě výkon (nehučí to), pohodlí (podvozek), posez, prostor. Údajně lepší 4×4.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, máš kilo, takže tvoje motonázory musia byť v poriadku :) Posun tam samozrejme je, vsak je to generačne mladšie auto, ale veľký pokrok si predstavujem tak nejako citeľnejšie. Kde sa píše o tom lepšom 4x4, resp. čo presne to lepšie znamená?

Ten nižší podvozok ma fakt sklamal, aj Alfa ma svetlú výšku lepšiu. Normálne som odchádzal smutný. A ak sa koná nejaké medzigeneračné zlepšenie spotreby, celkom by som si tipol, že to ide na vrub najmä tej zníženej svetlosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 48 minutami, wawrik napsal:

No, máš kilo, takže tvoje motonázory musia byť v poriadku :) Posun tam samozrejme je, vsak je to generačne mladšie auto, ale veľký pokrok si predstavujem tak nejako citeľnejšie. Kde sa píše o tom lepšom 4x4, resp. čo presne to lepšie znamená?

Ten nižší podvozok ma fakt sklamal, aj Alfa ma svetlú výšku lepšiu. Normálne som odchádzal smutný. A ak sa koná nejaké medzigeneračné zlepšenie spotreby, celkom by som si tipol, že to ide na vrub najmä tej zníženej svetlosti...

 a jaký je ten rozdíl v té světlé výšce, že Tě to tak irituje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do špecifikácií sa obyčajne meria najnižší bod, ale to o skutočnej výške a priechodnosti veľa nehovorí. Preto ma to tak sklamalo, dáta sľubovali iné. Podstatné je, že v tých rozhodujúcich partiách (dajmetomu medzi nápravami) celé auto sedí nižšie.

Ale ja sa s tým nejako popasujem :) Prinajhoršom kúpim Davidovu, keď upgraduje tú svoju :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, wawrik napsal:

Do špecifikácií sa obyčajne meria najnižší bod, ale to o skutočnej výške a priechodnosti veľa nehovorí. Preto ma to tak sklamalo, dáta sľubovali iné. Podstatné je, že v tých rozhodujúcich partiách (dajmetomu medzi nápravami) celé auto sedí nižšie.

Ale ja sa s tým nejako popasujem :) Prinajhoršom kúpim Davidovu, keď upgraduje tú svoju :)

Když já nemám kam vlastně jít. O V8 jsem chvíli uvažoval a pak mě to přešlo. A s trochou péče a štěstí to spolu do doklepem :) myšleno vážně. Je mi pade, když budu jezdit cca 20, 25 let (když se zadaří) tak najedu 2, možná 3 kila....

K Ravce, když máme ty stejný traktory,  tak jiný názor na zbytek světa nás nerozhází :D. Chápu že když to máš na nějaký brod, jak si myslím psal, tak řešíš to co potřebuješ. Já to bral na silnici a max polňačku a louku. To o fungování pohonu jsem viděl v nějakém pořadu na netu. Stejný výjezd a ta nová to dala celkem snadno a stará ne. Když k tomu něco najdu, pošlu. Ono je to furt SUV :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavne šutre a terénne nerovnosti - v brodoch, ale aj na miestnych F-kových cestách. Plus vyjazdené koľaje, vymyté jamy, kombinácia toho všetkého atď., však to poznáš. Si pamätám, koľko toho v teréne zvládla prvá generácia RAVky, s tou sa dalo dosť slušne prepletať. Škoda, že sa už podobné autá veľmi nerobia, pokiaľ teda človek nechce jazdiť pickupom.

 

před 45 minutami, JR_2010 napsal:

Já tedy nevím, ale světlá výška je jen jedna a je to nejnižší bod na podvozku...

Nuž, nie je. Tu je popis pre austrálske reálie, nechce sa mi úplne hľadať to isté pre európske. Jednoducho pre moje potreby (!) je nová RAVka príliš nízka, aj keď špecifikácie deklarujú opak. Myslím, že David, ktorému bol ten môj povzdych určený, to pochopil.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn, rozumím, tak to Toyku co má TLD, asi Géčko v pracovní verzi, nějaký JEEP  pak ten pickap a jinak nevím. Já třeba rád vzpomínám na Isuzu Trooper,  jednoduchý krabicový auto a vyhrabalo se z všelijakýho hnoje a když něco, tak to kladivo pořešilo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...