dawe009 Odesláno 25. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. června 2020 Ono je to asi taky auto od auta. V Tiguanu je to TDI 140 kW fajn, v Passatu to ale fakt jede stejně jak ta 110 a kvalty to má jak lokomotiva.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Muffik Odesláno 25. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. června 2020 Dle dnešní info pro prodejce Škoda bude nové TDI EVO 147 kW k objednání v Superbu od 39. týdne a v Octavii RS od 44. týdne. (pokud to teda zajímá i někoho jiného než mě) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno 25. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. června 2020 Jsou (nebo budou) nějaké verze těch nových Evo dieselů i mild-hybrid? Přiznám se že jsem ještě s žádným nejel, ale co za posledních 1-2 roky čtu v testech, tak obecně to napříč značkami celkem chválí - že to zlepšuje odezvu při rozjezdech a tak nějak plynulost jízdy po městě. V novém golfu tu 1.5 mild hybrid taky dost vychvalili,oproti standardní 1.5. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 25. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. června 2020 V dieselu ne.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 25. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. června 2020 před 33 minutami, Muffik napsal: Dle dnešní info pro prodejce Škoda bude nové TDI EVO 147 kW k objednání v Superbu od 39. týdne a v Octavii RS od 44. týdne. (pokud to teda zajímá i někoho jiného než mě) V Passatu, Arteonu a Tiguanu od 36. týdne a Golf GTD 46. týden, kdyby někoho zajímalo tohle.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kudrnac Odesláno 26. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. června 2020 Vyuziji tohoto vlakna, abych se take poptal na nazor na koncernovy motor a sice manzelka kamarada se zamilovala do audi TT 2. generace, tipuju tak rok 2009, motor 2.0 tfsi. Podle mnoha recenzi tyto motory zerou az litr oleje na 1000 km diky spatne navrzenym a posleze zapecenym pistnim krouzkum. Je to opravdu tak hrozny? Na mobile.de maji nektere najeto treba i v jinych modelech audi klidne pres 300t. km... Predpokladam, ze to jezdi jen na N98. Trochu ho od toho zrazuju. Druhy kandidat je Scirocco, ktery si myslim je neco v "blede modrem" a neproblemovy motor se jevi jen nafta, ktera zase k takovemu autu moc nepasuje... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laika Odesláno 26. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. června 2020 Před hodinou, kudrnac napsal: Vyuziji tohoto vlakna, abych se take poptal na nazor na koncernovy motor a sice manzelka kamarada se zamilovala do audi TT 2. generace, tipuju tak rok 2009, motor 2.0 tfsi. Podle mnoha recenzi tyto motory zerou az litr oleje na 1000 km diky spatne navrzenym a posleze zapecenym pistnim krouzkum. Je to opravdu tak hrozny? Na mobile.de maji nektere najeto treba i v jinych modelech audi klidne pres 300t. km... Predpokladam, ze to jezdi jen na N98. Trochu ho od toho zrazuju. Druhy kandidat je Scirocco, ktery si myslim je neco v "blede modrem" a neproblemovy motor se jevi jen nafta, ktera zase k takovemu autu moc nepasuje... A ona souhlasí se Sciroccem, nebo to je kamarádův nápad? Já jsem Šíro měla a to je mentálně úplně jiné auto, než TTčko: vysportovaný fracek vs. blond Barbína. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kudrnac Odesláno 26. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. června 2020 No, ja presne nevim, jak to maji :-) Ale podle me Scirocco a TT 2. generace jsou dost podobna auta a budou asi jezdit dost podobne. Co jsem cetl, tak TT ma preplnovane motory 1.8 a 2.0 tfsi a Scirocco ma 1.4 tsi, 1.4 tsi (twinturbo) a 2.0 tsi. Nejsem odbornik na koncern, ale dle meho nazoru ty motory budou projevem dost podobne, to tfsi pojede asi lepe. Problemy pry jsou u tfsi se spotrebou oleje (pistni krouzky) a u Scirocca praskani pistu. Zajimal by me hlavne fakt, zda jsou tyto problemy ve vetsi mire (v nekterych zdrojich se uvadi i konstrukcni vada) ci zda jsou zpusobeny hlavne spatnou udrzbou (longlife oleje), spatne palivo, atd... Co se tyka nejake image, myslim, ze to neresi, ono oboje mi prijde spise pro mlade. Blond Barbie bylo prisuzovano TT 1. generace, podle me uz druhe generace ne, protoze ta uz patrne i schopne jezdi (podvozek by mel byt shodny s golfem GTI 5. generace), a treti generaci TT bych si klidne koupil i ja :-) Barbie s Kenem jezdila v MB SL :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 26. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. června 2020 EA888 - 2.0 tsi není taková pohroma, jak se říká. Je ale dost závislý na servisu. Olej 10-15 tis, svíčky raději kazdej druhej až třetí olej, po 100-150 tis dekarbonizace a nemělo by se dít nic fatalniho. Používá se dodnes a Golfy R s 300tis km + nejsou nic výjimečného. Jen bych vybíral auto s dobrou servisní historií. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 29. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. června 2020 Chlapci odborníci, dnes jsem dával naší starou astru g na servis klimatizace, byl tam nějaký únik který prej našli. No za dvě nějaké objímky a 2-3 hod práce a naplnění klimatizace chtějí 170e prej zdražila náplň na 90e je to fakt pravda, nebo mě chtějí zase ojebat? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shaggy Odesláno 29. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. června 2020 Naplne isli hore dost. Aj tie starsie. Tie najnovsie eco-bio-raw su za cca 0.4e/g, cize 500g napln mas za krasnych 200 ecok. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 29. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. června 2020 před 58 minutami, shaggy napsal: Naplne isli hore dost. Aj tie starsie. Tie najnovsie eco-bio-raw su za cca 0.4e/g, cize 500g napln mas za krasnych 200 ecok. Njn mi to tak vysvětloval...to je v pr..li toto, Kurňa lepší udržovat starý hodinky, jako auta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shaggy Odesláno 29. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. června 2020 Ani nehovor...V piatok defekt, auto pod barakom. Tak reku hodim rezervu, chalan mi to zalepi este pred vikendom.A problem, debil v servise mi asi zatiahol matice pistolou, takze bezpecak nejde dole a orech som dodzubal...Takze dnes som objednal novy orech. Ak to aj tak nepojde, tak sa bude navarovat...Plus nove gumy, lebo uz treti technik vravi ze su na pikacu.A dnes postar zvoni 2x a nesie dopis od Talianskych fizlov...Sent via IPoAC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzyk Odesláno 29. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. června 2020 před 5 hodinami, guzmic napsal: Chlapci odborníci, dnes jsem dával naší starou astru g na servis klimatizace, byl tam nějaký únik který prej našli. No za dvě nějaké objímky a 2-3 hod práce a naplnění klimatizace chtějí 170e prej zdražila náplň na 90e je to fakt pravda, nebo mě chtějí zase ojebat? Právě jsem dovezl Forda ze servisu, kromě výměny brzd mi i doplňovali klimatizaci, mají za "Chladivo r134a " za 1500 Kč/kg, to je nějakých 55 éček ? Ale asi to zas není to super bio eko. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 29. června 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. června 2020 před 45 minutami, honzyk napsal: Právě jsem dovezl Forda ze servisu, kromě výměny brzd mi i doplňovali klimatizaci, mají za "Chladivo r134a " za 1500 Kč/kg, to je nějakých 55 éček ? Ale asi to zas není to super bio eko. ja nevím jestli mám bio eko, jen vím, že byla ku..va drahá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza71 Odesláno 1. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července 2020 Ahoj, poradite mi pls nekdo, kde je zakopanej pes u Ibizi 2008, 1.4 16V benzin, ze ta mrcha nestartuje, kdyz je horko / rozpaleny auto na slunci ? Nekdo rika kabely ( meneny v autorizovanem servise a nic se neznenilo). Jinej rika, ze se teplem roztahujou nejaky kontakty. Dalsi zase, ze nejakej pastorek ve starteru nezaskakuje spravne a staci autem zacloumat (coz fakt nekdy pomaha ). No vopruz je to strasnej a v 95% pripadu to vychyta moje draha polovicka, jelikoz to ma na jezdeni okolo komina. Budu vdecny za kazdou radu, pripadne doporuceni servisu v Praze, Kladne, Slanem, kde to da nekdo dohromady. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semi001 Odesláno 2. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července 2020 Moje paní měla na fabii se stejným motorem a rokem ten samý problém .. Auto jsme prodali před lety a byl klid Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 2. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července 2020 před 17 hodinami, honza71 napsal: Ahoj, poradite mi pls nekdo, kde je zakopanej pes u Ibizi 2008, 1.4 16V benzin, ze ta mrcha nestartuje, kdyz je horko / rozpaleny auto na slunci ? Nekdo rika kabely ( meneny v autorizovanem servise a nic se neznenilo). Jinej rika, ze se teplem roztahujou nejaky kontakty. Dalsi zase, ze nejakej pastorek ve starteru nezaskakuje spravne a staci autem zacloumat (coz fakt nekdy pomaha ). No vopruz je to strasnej a v 95% pripadu to vychyta moje draha polovicka, jelikoz to ma na jezdeni okolo komina. Budu vdecny za kazdou radu, pripadne doporuceni servisu v Praze, Kladne, Slanem, kde to da nekdo dohromady. Setkal jsem se tím u Pola 2009, občas nestartovalo, servis (autorizovaný) chtěl měnit nejdříve spínací skříňku a když to nepomůže tak startér (klasická oprava pokus - omyl, i když to nepomůže, zákazník to zaplatí). Protože se mi to nezdálo, tak jsem si nejdříve sáhl na všechny kabely mezi baterkou a startérem. Nakonec jsem dotáhl přívodní silový kabel na startéru a bylo po problému. Nevím, jak to utahovali ve výrobě, ale na tom tehdy asi šestiletém autě jsem tou maticí točil prsty a kdyby to nezačalo tahle zlobit, tak stačilo pár dalších kilometrů a rozpojilo by se to úplně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 3. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. července 2020 Tri kila na hrbetu a furt jak zamlada Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snehulak54 Odesláno 4. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. července 2020 V 2. 7. 2020 v 13:31, bedan napsal: Setkal jsem se tím u Pola 2009, občas nestartovalo, servis (autorizovaný) chtěl měnit nejdříve spínací skříňku a když to nepomůže tak startér (klasická oprava pokus - omyl, i když to nepomůže, zákazník to zaplatí). Protože se mi to nezdálo, tak jsem si nejdříve sáhl na všechny kabely mezi baterkou a startérem. Nakonec jsem dotáhl přívodní silový kabel na startéru a bylo po problému. Nevím, jak to utahovali ve výrobě, ale na tom tehdy asi šestiletém autě jsem tou maticí točil prsty a kdyby to nezačalo tahle zlobit, tak stačilo pár dalších kilometrů a rozpojilo by se to úplně. Kouknul bych se na čidlo kliky... Takto zlobí a na diag se skoro neukazuje, až když je mrtvé... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se