Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

V 1. 7. 2020 v 20:16, honza71 napsal:

Ahoj, poradite mi pls nekdo, kde je zakopanej pes u Ibizi 2008, 1.4 16V benzin, ze ta mrcha nestartuje, kdyz je horko / rozpaleny auto na slunci ? Nekdo rika kabely ( meneny v autorizovanem servise a nic se neznenilo). Jinej rika, ze se teplem roztahujou nejaky kontakty. Dalsi zase, ze nejakej pastorek ve starteru nezaskakuje spravne a staci autem zacloumat (coz fakt nekdy pomaha :) ). No vopruz je to strasnej a v 95% pripadu to vychyta moje draha polovicka, jelikoz to ma na jezdeni okolo komina. Budu vdecny za kazdou radu, pripadne doporuceni servisu v Praze, Kladne, Slanem, kde to da nekdo dohromady.

jak nestartuje? To má víc variant s mnoha příčinami. Buď nedělá vůbec nic, to může být startér, kabely od baterie, spínačka nebo něco v elektrice kolem startéru.

Nebo to jen cvakne a netočí, to je starter. Totéž když starter vrčí ale netočí motorem.

Nebo to točí motorem a ten nenaskočí. To je v motoru, mnoho příčin.

Vpodstatě všechno to může mít příčinu v nějakém tepelném pnutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za postrehy. Dal jsem to dnes do servisu k takovejm "lokalnim" sikulum.  Po debate co a kdy to dela (teda vlastne nedela :D), usoudili, ze je to starter. Tak uvidime, s cim se zitra ozvou. 

Upraveno uživatelem honza71
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, nickolas napsal:

Me to dela 1.6 v Golfu. Jak stoji na slunku, blbe chyta. Neco jsem vyguglil a vymenil ale dela to furt. Nastesti na to pomaha slapnuti na plyn. Asi jsem hovado, ale ziju s tim uz treti rok :)

Stoji na slnku -> senzor teploty chladiacej kvapaliny. RJ si mysli ze motor je zohriaty a nedostatocne obohacuje zmes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, eskimak napsal:

Stoji na slnku -> senzor teploty chladiacej kvapaliny. RJ si mysli ze motor je zohriaty a nedostatocne obohacuje zmes.

To zní logicky. Už si nepamatuju kterou kokotinu jsem tehdy vygůglil a vyměnil, ale tohle to myslím nebylo...ale taky to znělo logicky :D Vyměním tohle na koleně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, nickolas napsal:

To zní logicky. Už si nepamatuju kterou kokotinu jsem tehdy vygůglil a vyměnil, ale tohle to myslím nebylo...ale taky to znělo logicky :D Vyměním tohle na koleně?

O Golfu 1.6 netusim, ale urcite tu niekto bude vediet. Ale tipujem ze urcite.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Touhle logikou to čidlo ale pracuje správně a nový ti na sluníčku bude dělat to samý :) Vadné čidlo by mělo velmi pravděpodobně za následek, ze teploměr chladicí kapaliny by ti ukazoval kraviny, svítila kontrolka teploty a navíc  pokud je čidlo vadné, dělá problém v jakémkoliv počasí. Navíc by sis asi všimnul vyšší spotřeby. Nehledě na to, že to čidlo je na místě, kde na něj slunce nemůže mít zásadní vliv. Není nic jednoduššího, než napojit na diagnostiku - ta vadné čidlo ukáže spolehlivě.

Podle mého za to můžou benzínové páry v nádrží..motor je nasaje a neví jaký hodnoty nastavit. Zkus před startem otevřít nádrž a nechat je vyfouknout. Případně tipuju cívku, startér, případně umí takhle zlobit i imobilizér, kterej pod rozpálenou palubní deskou zmagoří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normálně se tady jenom kochám, ale díky poslednímu nákupu sem hodim aktuální daily V8's.

Originál čistej Piech, 4.2 V8 v Longu - hodně vzácná kombinace. Je na něm ještě trocha práce, ale vozí mě už víc jak rok ve velkym pohodlí a nikdo se za tim neotočí 2x.
Tady sem ho vzal mazlika "domu".
IMG_0926.thumb.jpeg.667e04316b54495d7b53071722f3638a.jpeg

 

No a stejnou "náhodou" jako sem narazil na VW, sem nedávno potkal todle Quattro.
Opět ta správná verze, Ferrari 4.2 V8, ZF převodovka a ta správná barva. Za tim se zase naopak otočí každej 10x.
50D92E6A-AB7D-4505-BD41-8E7A06A9D5E2.thumb.jpeg.5a4ba6e1b572c403732d0b662dc19414.jpeg

 

Náčelník mi vyčítá, že si kupuju starý střepy, ale já mám prostě rád příběhy. To u novýho Ska neni ani ve snu. Todle má voboje duši a kdo mě zná, ví že to je pro mě nade všecko. :)

Upraveno uživatelem JoyStick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dost nadlouho to vypisovat tady, prorval si to jako svoje důchodový auto, měl nesmyslnej list požadavků, odešla mu půlka konstrukčního týmu, protože řekli že to nejde postavit, byl to komerční průser jako kráva, protože to podělali marketingově, ale to auto má i to co dnešní Ska ne. :) Koukni na nějaký videa a články, je kolem toho popsaná knihovna a je to hodně zajímavý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši, dotaz, ale nesmějte se mi - manžel se mi směje... Mám nové auto (červené, heč) s tím bezklíčovým startováním, nebo jak se to jmenuje. Šak víte.

Mám v úmyslu si přeorganizovat klíčenky, protože...no to je jedno. Prostě si chci dát klíč od auta do jednoho svazku s vjezdovou kartou do garáže v práci. A můj dotaz zní: při vjezdu musím kartičku vyndat z okna a přitisknout na čtečku. Když vystrčím z okna klíč toho nastartovaného auta, nemůže se něco stát, nějaký bezpečnostní krok - nevím, zablokovat kola, chcípnout motor, spustit alarm nebo ohňostroj...?

Nerada bych zablokovala v pondělní špičce vjezd do garáže a utrpěla potupnou popularitu "blondýna v červeným autě to nedala..."

Máte to někdo vyzkoušené?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už asi 20let jezdím koncernovými vozy (VW/Škoda) v naftě, a přemýšlím, že bych letos vlítl do nějakého japonce/korejce v benzínu... Když porovnám ceny, tak mi to přijde o něco výhodnější, ale zase ve mě trochu hlodá neznalost "východního" prostředí... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...