Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 4 minutami, Martin JJJ napsal:

Už asi 20let jezdím koncernovými vozy (VW/Škoda) v naftě, a přemýšlím, že bych letos vlítl do nějakého japonce/korejce v benzínu... Když porovnám ceny, tak mi to přijde o něco výhodnější, ale zase ve mě trochu hlodá neznalost "východního" prostředí... 

To se práve stalo mně! Vždycky jsem měla passata, jednou BMW, a dva dny mám Magdu a jsem z ní úplně na nervy :D .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Laika napsal:

To se práve stalo mně! Vždycky jsem měla passata, jednou BMW, a dva dny mám Magdu a jsem z ní úplně na nervy :D .

A jakou máš? Podle mě když vezmeš 3/6 verzi, tak by to mělo být v pohodě... (bavím se o voze do 5let... 🙂 snad mě nikdo nevezme za slovo, jak jsem psal výše, neznám východní prostředí jak západní...). A to mě celkem štve, protože jsme měli třeba Hnůjdaje i40 jako služební, tak jsem s tím občas jezdil a přišlo mi v pohodě... Pak jsme tam měli Mazdu626 v nějaké RS verzi, ani nevím co to bylo zač a ta najela snad 350tis km a všichni to auto zbožňovali... tak nevím jako...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, Martin JJJ napsal:

A jakou máš? Podle mě když vezmeš 3/6 verzi, tak by to mělo být v pohodě... (bavím se o voze do 5let... 🙂 snad mě nikdo nevezme za slovo, jak jsem psal výše, neznám východní prostředí jak západní...). A to mě celkem štve, protože jsme měli třeba Hnůjdaje i40 jako služební, tak jsem s tím občas jezdil a přišlo mi v pohodě... Pak jsme tam měli Mazdu626 v nějaké RS verzi, ani nevím co to bylo zač a ta najela snad 350tis km a všichni to auto zbožňovali... tak nevím jako...

Počkej, jako...co to je 3/6? :D Mám prostě červenou. 

Model je to CX5, manuál a nafta. A dost blbě hraje rádio, teda. Ale víc se mne neptej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, Laika napsal:

Počkej, jako...co to je 3/6? :D Mám prostě červenou. 

Model je to CX5, manuál a nafta. A dost blbě hraje rádio, teda. Ale víc se mne neptej.

Myslel jsem jako 3 nebo 6verzi, ale ty máš SUV CX5, tak ta by měla být v pohodě... Ale jestli jako nehraje rádio, tak je to asi nějaké japonské šméééé... Kecám, podle mě ty rádia by měly být v topu... to je samá jamaha a kdesi cosi ne, to by mělo být to poslední co řešíš... 🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Martin JJJ napsal:

Myslel jsem jako 3 nebo 6verzi, ale ty máš SUV CX5, tak ta by měla být v pohodě... Ale jestli jako nehraje rádio, tak je to asi nějaké japonské šméééé... Kecám, podle mě ty rádia by měly být v topu... to je samá jamaha a kdesi cosi ne, to by mělo být to poslední co řešíš... 🤣

Aha, aha...mně se líbí ty nízký auta (limuzíny?), měla jsem doteď CCčko a ty Mazdy (takže asi ta 6) jsou hodně elegantní, velké, pěkné. Příště třeba. Jinak já jsem půl roku jezdila i s manželovým Touaregem, každý den hledání parkování v uličkách na Budějovické, jak já jsem to auto nenáviděla! Tahle červená Magda mi připadá menší (no asi i je), ale hlavně taková svěžejší, mrštnější, dobře se ovládá - i proti těm passatům se mi zdá taková povolná. A pěknější, že... Akorát se mi zdá ta výbava oproti VW taková humpolácká, všechno tam tak nějak divně cvaká, velké tlačítka, divná ergonomie. Mám na VW ráda právě takové to "chlapské" ovládání, všechno je kroutící knoflíky (což mi přijde výrazně lepší, než tlačítka nebo ty joysticky co jsem měla v BMW), intuitivní ovládání, knoflíky mají oblé rohy a jemné nízké zamačkávání, pěkné ikonky, prostě takové fajnové, pro jemnou pánskou ručku :) . Kdežto v tý Mazdě to vypadáa ovládá se jak knoflíky u sporáku.

No, s tím rádiem: já si pouštím hodně nahlas muziku z mobilu, mám ráda prostorový zvuk, toto zní jak kdybych měla tranďák na palubce. Možná to chce jen seřídit reprotduktory. Ještě mne napadlo, že je to citlivější na špatnou kvalitu těch MP3/4 z mobilu. Musím otevřít manuál... Zatím jsem se propracovala k připojení Bluetooth, poté, co jsem zjistila, že sousedovo auto se podle BT jmenuje "Big Dick Josef". Ani jsem se s ním tolik seznamovat nechtěla... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, Laika napsal:

Aha, aha...mně se líbí ty nízký auta (limuzíny?), měla jsem doteď CCčko a ty Mazdy (takže asi ta 6) jsou hodně elegantní, velké, pěkné. Příště třeba. Jinak já jsem půl roku jezdila i s manželovým Touaregem, každý den hledání parkování v uličkách na Budějovické, jak já jsem to auto nenáviděla! Tahle červená Magda mi připadá menší (no asi i je), ale hlavně taková svěžejší, mrštnější, dobře se ovládá - i proti těm passatům se mi zdá taková povolná. A pěknější, že... Akorát se mi zdá ta výbava oproti VW taková humpolácká, všechno tam tak nějak divně cvaká, velké tlačítka, divná ergonomie. Mám na VW ráda právě takové to "chlapské" ovládání, všechno je kroutící knoflíky (což mi přijde výrazně lepší, než tlačítka nebo ty joysticky co jsem měla v BMW), intuitivní ovládání, knoflíky mají oblé rohy a jemné nízké zamačkávání, pěkné ikonky, prostě takové fajnové, pro jemnou pánskou ručku :) . Kdežto v tý Mazdě to vypadáa ovládá se jak knoflíky u sporáku.

No, s tím rádiem: já si pouštím hodně nahlas muziku z mobilu, mám ráda prostorový zvuk, toto zní jak kdybych měla tranďák na palubce. Možná to chce jen seřídit reprotduktory. Ještě mne napadlo, že je to citlivější na špatnou kvalitu těch MP3/4 z mobilu. Musím otevřít manuál... Zatím jsem se propracovala k připojení Bluetooth, poté, co jsem zjistila, že sousedovo auto se podle BT jmenuje "Big Dick Josef". Ani jsem se s ním tolik seznamovat nechtěla... :D

Tak jako pozor, Němci jsou na to co vystřelí do světa hodně opatrní... V porovnáním s Asií, je to úplně  jiný level! Zažil jsem několik testování na zámky na Audi a VW, a dederóni jsou děsní v tomto... stejně tak si ale myslím, že přistupují k řešení detailů plastových dílů, aby to nevrzalo, nepískalo a podobně... Pak si zase říkám, že jestli chce být Asie konkurenceschopná, tak musí koncernu šlapat na paty... jestli to tak je nebo není, je otázka každého z nás, jak to vyhodnotí (objektivní hodnocení vidím jenom v poměru cena/výkon/užitnost). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, Martin JJJ napsal:

Tak jako pozor, Němci jsou na to co vystřelí do světa hodně opatrní... V porovnáním s Asií, je to úplně  jiný level! Zažil jsem několik testování na zámky na Audi a VW, a dederóni jsou děsní v tomto... stejně tak si ale myslím, že přistupují k řešení detailů plastových dílů, aby to nevrzalo, nepískalo a podobně... Pak si zase říkám, že jestli chce být Asie konkurenceschopná, tak musí koncernu šlapat na paty... jestli to tak je nebo není, je otázka každého z nás, jak to vyhodnotí (objektivní hodnocení vidím jenom v poměru cena/výkon/užitnost). 

No přesně - máš chuť připlácet 300 tisíc za to, že ti nevržou knoflíky? Tak plať :). Jako některé funkce jsou důležité, něco je o komfortu a něco vyloženě rozežranost. Ale zase: láska je láska, ať to stojí, co to stojí, ne? Příště si koupím Arteona. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, Laika napsal:

No přesně - máš chuť připlácet 300 tisíc za to, že ti nevržou knoflíky? Tak plať :). Jako některé funkce jsou důležité, něco je o komfortu a něco vyloženě rozežranost. Ale zase: láska je láska, ať to stojí, co to stojí, ne? Příště si koupím Arteona. :D

ARTEON je úplně jiná liga, úplně jiné hřiště pro všechny zasvěcené.... na druhou stranu jak píšeš, poslat 300-400tis, za to, že budu mít koncernové světýlka a po 100tis km mi nebudou vrzat budíky, tlačítka a kdesi cosi je trochu na pováženou, pokud to platíš z vlastní kapsy nebo z firemní že???

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 7. 2020 v 17:48, dawe009 napsal:

Touhle logikou to čidlo ale pracuje správně a nový ti na sluníčku bude dělat to samý :) Vadné čidlo by mělo velmi pravděpodobně za následek, ze teploměr chladicí kapaliny by ti ukazoval kraviny, svítila kontrolka teploty a navíc  pokud je čidlo vadné, dělá problém v jakémkoliv počasí. Navíc by sis asi všimnul vyšší spotřeby. Nehledě na to, že to čidlo je na místě, kde na něj slunce nemůže mít zásadní vliv. Není nic jednoduššího, než napojit na diagnostiku - ta vadné čidlo ukáže spolehlivě.

Podle mého za to můžou benzínové páry v nádrží..motor je nasaje a neví jaký hodnoty nastavit. Zkus před startem otevřít nádrž a nechat je vyfouknout. Případně tipuju cívku, startér, případně umí takhle zlobit i imobilizér, kterej pod rozpálenou palubní deskou zmagoří.

No je pravda ze me napadlo ze kdyby bylo vadne cidlo teploty chladici kapaliny, delalo by to vic neplechy. Ale ja tomu prd rozumim... Napada me, jak auto odemknu, je slyset zvuk, takovy bzzzzzz. Vymyslel jsem si, ze by to mohlo byt nejake cerpadylko, ktere natlaci palivo tam kde je treba pro start...vim prd kam. A ze by mohl byt problem nekde tam. Biosracky v benzinu atd. Natlaci to tam nejake zdegradovane palivo zezvrchu nebo co a to nechce chytat. No muze to byt kde co. Za me treba nizky tlak v leve zadni pneumatice :D Uz jsem v hicu, auto startuje docela obstojne a tady to rozhodne nevyresim. Takze az budu doma, bud vyhraju ve sportce malo a odvezu to do VW, nebo vyhraju hodne a koupim novy vuz. No a nebo se na to vyseru...zase. Osobne to tipuju na treti moznost :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, Martin JJJ napsal:

ARTEON je úplně jiná liga, úplně jiné hřiště pro všechny zasvěcené.... na druhou stranu jak píšeš, poslat 300-400tis, za to, že budu mít koncernové světýlka a po 100tis km mi nebudou vrzat budíky, tlačítka a kdesi cosi je trochu na pováženou, pokud to platíš z vlastní kapsy nebo z firemní že???

 

Z manželovy, takže........ :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, Martin JJJ napsal:

ARTEON je úplně jiná liga, úplně jiné hřiště pro všechny zasvěcené....

 

No, to je ta láska. Nemohla jsem se rozloučit s CCčkem, tohle je logický krok dál, ale musíme teď koupit okna, střechu, topení atd. Tak nejprve garáž a pak do ní Arteona. :)

Jinak jsem měla možnost zkusit elektrického Golfa, ČEZ nám ho dal k vyzkoušení jako významnému zákazníkovi, nebudu popisovat trable atd., toho jsou plné internety - ale jiná věc: CCčko mám celkem ve výbavě (R-line), jsou tam nejvyšší verze různých těch blbin. A ten Golf, přes tu nesmyslnou cenu, má základní výbavu a přestože výčet výbavy je stejný, tak ta služba je úplně jiná. Třeba adaptibilní tempomat se chová úplně jinak, v CC je takový chytrý, nebrzdí hned jak blázen, ale reaguje tak, jak by reagoval člověk který vidí situaci, zatímco v tom Golfu zamáznul na místě, jakmile mne někdo předjel. Byla jsem překvapená, tak jsem si o tom něco vygooglila: v CCčku je radar Lidar, v tom Golfu je RDR (to jsem si načetla, jinak o tom vím kules :D ) + výkonnost palubního počítače = úplně jiné chování. To CCčko i tak krásně, plynule samo brzdí, i v těch kritičtějších situacích - Golf mi vysypal kabelku.

A bylo toho víc... co tím chci říct: i v rámci jedné značky a jednoho výčtu služeb může být ve finále ten komfort úplně jiný. Tak je pak na zváženou, jestli vzít vyšší linii od levnější značky (třeba japonské), nebo holátko Audi. A taky, samozřejmě, hraje roli, co tomu řeknou sousedi, že, Kiu vám nikdo závidět nebude... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, Laika napsal:

No, to je ta láska. Nemohla jsem se rozloučit s CCčkem, tohle je logický krok dál, ale musíme teď koupit okna, střechu, topení atd. Tak nejprve garáž a pak do ní Arteona. :)

Jinak jsem měla možnost zkusit elektrického Golfa, ČEZ nám ho dal k vyzkoušení jako významnému zákazníkovi, nebudu popisovat trable atd., toho jsou plné internety - ale jiná věc: CCčko mám celkem ve výbavě (R-line), jsou tam nejvyšší verze různých těch blbin. A ten Golf, přes tu nesmyslnou cenu, má základní výbavu a přestože výčet výbavy je stejný, tak ta služba je úplně jiná. Třeba adaptibilní tempomat se chová úplně jinak, v CC je takový chytrý, nebrzdí hned jak blázen, ale reaguje tak, jak by reagoval člověk který vidí situaci, zatímco v tom Golfu zamáznul na místě, jakmile mne někdo předjel. Byla jsem překvapená, tak jsem si o tom něco vygooglila: v CCčku je radar Lidar, v tom Golfu je RDR (to jsem si načetla, jinak o tom vím kules :D ) + výkonnost palubního počítače = úplně jiné chování. To CCčko i tak krásně, plynule samo brzdí, i v těch kritičtějších situacích - Golf mi vysypal kabelku.

A bylo toho víc... co tím chci říct: i v rámci jedné značky a jednoho výčtu služeb může být ve finále ten komfort úplně jiný. Tak je pak na zváženou, jestli vzít vyšší linii od levnější značky (třeba japonské), nebo holátko Audi. A taky, samozřejmě, hraje roli, co tomu řeknou sousedi, že, Kiu vám nikdo závidět nebude... :D

Jo souhlasim, ja porad rikam, ze to je o tom, jak se kdo k autu chova...  meli jsme Megan 1999 a ten najel 380tis KM a my jsme na neho, vyjma provoznich veci, nesahli... proto taky resim jestli volit koncern nebo je na case udelat zmenu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, JoyStick napsal:

Normálně se tady jenom kochám, ale díky poslednímu nákupu sem hodim aktuální daily V8's.

Originál čistej Piech, 4.2 V8 v Longu - hodně vzácná kombinace. Je na něm ještě trocha práce, ale vozí mě už víc jak rok ve velkym pohodlí a nikdo se za tim neotočí 2x.
Tady sem ho vzal mazlika "domu".

No a stejnou "náhodou" jako sem narazil na VW, sem nedávno potkal todle Quattro.
Opět ta správná verze, Ferrari 4.2 V8, ZF převodovka a ta správná barva. Za tim se zase naopak otočí každej 10x.

Náčelník mi vyčítá, že si kupuju starý střepy, ale já mám prostě rád příběhy. To u novýho Ska neni ani ve snu. Todle má voboje duši a kdo mě zná, ví že to je pro mě nade všecko. :)

Za me obe nadherne!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, nickolas napsal:

No je pravda ze me napadlo ze kdyby bylo vadne cidlo teploty chladici kapaliny, delalo by to vic neplechy. Ale ja tomu prd rozumim... Napada me, jak auto odemknu, je slyset zvuk, takovy bzzzzzz. Vymyslel jsem si, ze by to mohlo byt nejake cerpadylko, ktere natlaci palivo tam kde je treba pro start...vim prd kam. A ze by mohl byt problem nekde tam. Biosracky v benzinu atd. Natlaci to tam nejake zdegradovane palivo zezvrchu nebo co a to nechce chytat. No muze to byt kde co. Za me treba nizky tlak v leve zadni pneumatice :D Uz jsem v hicu, auto startuje docela obstojne a tady to rozhodne nevyresim. Takze az budu doma, bud vyhraju ve sportce malo a odvezu to do VW, nebo vyhraju hodne a koupim novy vuz. No a nebo se na to vyseru...zase. Osobne to tipuju na treti moznost :)

Kámo, jestli ti to zabzučí po delším stání, bude to palivová pumpa, která tlakuje palivovou soustavu. To je v pořádku. Pokud dycky, je to centrál..bude někde špatný spoj nebo drát, zatím to může všechno fungovat, ale pravděpodobně se někdy v nedaleké budoucnosti neodemknou nějaký dveře třeba. Případně by to ještě mohl být ten imobilizér..ten by mohl dělat problém i při tom startování. Ale pokud má problém, měla by ti na palubce při tom svítit žlutá kontrolka klíčku..

Nicméně minimálně bez připojení na diagnostiku a bez zkoušečky je to pořád věštění z křišťálové koule. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, vicomt napsal:

Třetí V6 doma...

Krásná klasika, foto zepředu a intro by nebylo?

před 11 hodinami, JoyStick napsal:

Normálně se tady jenom kochám, ale díky poslednímu nákupu sem hodim aktuální daily V8's.

Teda ten fialovej trojzubec je super, Ondro, nádherná barva. Phaetona jsem měl V10, tedy spíš jeden velkej průser, což by Tě motoricky u 4.2 nemělo čekat, ten motor je v zásadě velmi povedenej, akorát ta technika trošku zlobí. Najezdil 5Kkm a šel o dům dále, protože tenhle nájezd vyšel na opravách o dalších osm pětek více :( , s velkým propalem po dlouhé době prodáno. Ale jedno se mu nedá upřít, je to fak super pohodlná kára. Po FL se mi nelíbí, ale je takový modernější uvnitř, tohle je technikou za zenitem oproti Sku, ale to pohodlí je srovnatelné. Nicméně to "Máso" je petelice a jak známo trojzubec umí ladit i pro ucho :) . Tak ať slouží bez potíží, ta barva je echt porn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Sphinxx jj, ty diesely se sraly, jak V6, kerá to pomalu neutáhla, tak ta slepená V10. Výběrem prošlo několik, ale k finální lustraci k Dejwovi se dostal až tendle. No a dyž sem viděl, že je to fakt opečovaný (až na ty poslední vopice v Brně, který to dokurvili a já pak strávil 3/4 roku nápravama), tak to nemá chybu.
Jasně, nemá to connectivitu a moderní elektroniku, to ani netvrdim, ale třeba solární šíbr na dochlazování auta, když to stojí na slunci sem na novym Sku ještě neviděl. Nebo fakt, že to má duplicitu skoro ve všem, aby to jelo a fungovalo i když se něco vysere. Např startovat můžeš krom tlačítka na obě strany klíčem, podle toho kterou baterku chceš jako startovací a kterou jako auxilary. Systém si to přehodí. Duplicitní pumpy, motorky stěračů, atd atd. A sorry, ale kapitánský větraný a vyhřívaný křesla nejsou dostatečnej argument dát skoro 100x tolik :)))) 

Jinak trojzubec je srdcovka. Já vlastně obě tyhle auta vždycky chtěl, vždycky mě od toho všichni odrazovali, ale naprosto zbytečně. Jasně, díly sou drahý jak ta kurva, na másle potřebuju vyměnit třeba přední ramena a to je tisíc euro za kus a to je ještě levný na poměry týdle značky, ale kdo chce vopici, musí mět na banány no :) Vono to na první pohled vypadá lacině, ale ten provoz je ultradrahej :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, dawe009 napsal:

Kámo, jestli ti to zabzučí po delším stání, bude to palivová pumpa, která tlakuje palivovou soustavu. To je v pořádku. Pokud dycky, je to centrál..bude někde špatný spoj nebo drát, zatím to může všechno fungovat, ale pravděpodobně se někdy v nedaleké budoucnosti neodemknou nějaký dveře třeba. Případně by to ještě mohl být ten imobilizér..ten by mohl dělat problém i při tom startování. Ale pokud má problém, měla by ti na palubce při tom svítit žlutá kontrolka klíčku..

Nicméně minimálně bez připojení na diagnostiku a bez zkoušečky je to pořád věštění z křišťálové koule. 

Ti dam central! Zas takovy debil nejsem :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty vole, třicet litrů za rameno? A já tady supěl při ceně osm za kus? Tak to jsem šumař :D  ... To jsem vlastně úplně v pohodě :D . Jasně, přesně, jak píšeš u trojzubce je nižší jen pořizovačka, to je ale začátek a konec radosti pokud jde o peníze. Na druhou stranu, tenhle motor poznám velmi dobře u následující generace a na sedan asi neznám lepší zvuk, který není dobarvený v repro :D ...

Phaeton byl na svoji dobu přízrak, pamatuji si, jak jsme dovezli jeden z prvních kusů, to bylo v roce 2002 a druhej rozstřelili borečci na Jarově (tehda je tuším rozčísla tramvaj), to byl poprask. :D  V té době byl W12 s výkonem 420 hřebců ohromující luxusem(4 sesle s lednicí, všude tuna dřeva), výkonem i vzezřením, ale už v té době jej zlí jazykové, kteří jej neviděli ani v AutoTipu nazývali předraženým Passatem, česká klasika. Dnes padnul na absolutní cenové dno, něco se válí i na vraku, ale něco, zejména na ten V10 je fakt dost drahé, ta V8 by měla být motoricky spolehlivá, brácha ji měl v Touaregu a nikdy žádný extra problém, navíc se to dalo slušně a celkem bezchybně zplynovat na minimální provozní náklady. No a porovnání s Mercedesem - srovnání dobových aut Phaeton vs. "Motejl" ... to bylo nebe a dudy už v té době. A ten marketing s operou a sledováním výroby, plus ten exlusivní katalog ... mmmm moc rád na tu dobu vzpomínám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...