Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 24 minutami, nickolas napsal:

Ti dam central! Zas takovy debil nejsem :D 

Ale prd..nemyslím to, že cvakne centrál, ale ten motorek, co to ovládá..Golfy ho mívaj v kufru a může vrčet, když jsou někde blbý kable nebo spoje:) Neboj, to bych si nedovolil :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Sphinxx jj, je to jedinej motor, se kterym se u toho auta dá existovat. Když se o to člověk stará, je to nesmrtelný. Totéž u toho másla. A s plynem di víš kam :) přijde-li doba, kdy nebudu mít na benzín, tak myslim že budu mít úplně jiný starosti, než co mi stojí v garáži :) a jak řiká moje žena - nic neni moc drahý, jen málo vyděláváme :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 7. 2020 v 20:58, JoyStick napsal:

No a stejnou "náhodou" jako sem narazil na VW, sem nedávno potkal todle Quattro.

Opět ta správná verze, Ferrari 4.2 V8, ZF převodovka a ta správná barva. Za tim se zase naopak otočí každej 10x.
50D92E6A-AB7D-4505-BD41-8E7A06A9D5E2.thumb.jpeg.5a4ba6e1b572c403732d0b662dc19414.jpeg

 

Náčelník mi vyčítá, že si kupuju starý střepy, ale já mám prostě rád příběhy. To u novýho Ska neni ani ve snu. Todle má voboje duši a kdo mě zná, ví že to je pro mě nade všecko. :)

Taky muj obrovskej sen. Muzu se zeptat na realne rocni naklady na servis? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, vicomt napsal:

Pro Sphinxx ...

Díky, krásný kupé i uvnitř.

před 13 hodinami, JoyStick napsal:

@Sphinxx jj, je to jedinej motor, se kterym se u toho auta dá existovat. Když se o to člověk stará, je to nesmrtelný. Totéž u toho másla. A s plynem di víš kam :) přijde-li doba, kdy nebudu mít na benzín, tak myslim že budu mít úplně jiný starosti, než co mi stojí v garáži :) a jak řiká moje žena - nic neni moc drahý, jen málo vyděláváme :D 

Teda myslel jsem si, že ten třílitr v naftě taky funguje obstojně. Jináč s tím plynem to byl spíš názor, že tenhle motor by si měl s plynem rozumět, já mám v tomhle podobonej pohled, jako Ty.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, uff napsal:

Taky muj obrovskej sen. Muzu se zeptat na realne rocni naklady na servis? 

Zatím to mám chvíli a ladim mouchy, co tam předchozí fušer vyrobil, takže teď sem tam v základnim servisu za necelý kilo, ještě tak 150 mě v nejbližších týdnech čeká, pak bych potřeboval vyměnit katy, který se občas začínají ozývat, to je taky cca 120k za set a pak by to mohlo dát na chvíli pokoj. Pokud to máš jako daily, tak to bude trpět, já s tim jeztim tak 3 dny v týdnu, takže to není tak hrozný. Ale set gum na tyhle disky je cca 80, řešením je normálnější rozměr, pak je to cca půlka. No a pak běžný provozní náklady jako olej, filtry, občas nějaká ta elektromoucha. Nicméně ten motor a převodovka jsou fakt spolehlivý. Jediný na co třeba dáti majzla, aby ti to neshořelo od altíku, protože ho inženýři v tálii dali doprostředka vidlice motoru :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Sphinxx napsal:

Díky, krásný kupé i uvnitř.

Teda myslel jsem si, že ten třílitr v naftě taky funguje obstojně. Jináč s tím plynem to byl spíš názor, že tenhle motor by si měl s plynem rozumět, já mám v tomhle podobonej pohled, jako Ty.

 

hele technicky to nebyl AŽ takovej průser, ale do toho auta prostě nepatřil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...