Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Škoda, chtěla jsem vám nabídnout manželovo staré krámy z garáže.

Tak kdyby někdo chtěl, máme na prodej MGF 1997 ve fialové měňavce, prý jsou v ČR jen tři, tak můžete být exkluzívní. :) Je na něm hromada práce, manžel na to nemá čas a já musím stat na zahradě.

(na fotce není to naše, ale je to to stejné, akorát my máme samozřejmě volant vlevo)

 

mg-mgf-mg-cabriolet-violet_7640702958[1].jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎14‎.‎07‎.‎2020 v 10:06, cluzoe napsal:

no našlo by sa na tom asi viac ale nie som cieľovka na toto auto 😀

dal som to sem len preto že som ich tu pár videl

3000 Euro je cca 80 tisíc korun a to může být málo i hodně. Je otázka, proč vypadá spasování předku tak jak vypadá, auto proběhlo tuningem nejen laku, ale je tam i to zadní křídlo, nějaké ty blbosti na prazích, nejspíš je i podvozek snížený a bůhví jak. A co zbytek auta - rok výroby, nájezd, servis, motor, jestli to bylo bourané, v jakém stavu je střecha, interiér.. ? To všechno z auta může dělat načinčanou (dle mého názoru nevhodně) bídu a nebo výhodnou koupi, pokud někomu nevadí ten design a doplňky. U tohohle auta bych majitele viděl spíš na sportovce než na kochacího milovníka větru ve vlasech, takže opatrnost je na místě.

Tohle je třeba moje Majda. Původ ČR, všechny doplňky originální a namontované na nové auto u autorizovaného prodejce Mazdy. Podvozek, motor atd., vše je původní, jen kola OZ jsem dával já a sání jde přes K&N filtr do původního airboxu. Auto je z roku 2003, verze NB po faceliftu, motor 1,8, 6 rychlostí, samosvor.. Má najeto 30 tisíc km, 90% km najeto pohodovým způsobem, nikdy nejezdilo na okruhu, nikdo s ním nedriftoval, nebourané, garážované, ježděné od jara do podzimu. Stav auta je vynikající, servis pravidelný u Mazdy, kompletní dokumentace, k autu se navíc váže zajímavý příběh. Za toto auto bych dostal mnohem víc než 3000 Euro. Na druhou stranu jsou už na první pohled auta, u kterých je 3000 Euro zbožným přáním majitele.

M2-111.jpg

Petr_Spaleny_-_Jackpot-[cdcovers_cc]-front.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, dotaz (manžel už se nesměje, ale neví): nastavila jsem si aut. připojení telefonu přes BT k rádiu. Jde mi o muziku především. A funguje to tak, že nastartuju, hend se mi to spojí, musím na rádiu ťuknout na ikonku, že muzika z mobilu, někdy začne hrát muzika-někdy ne, zastaví se a objeví se "nejde přehrávat hudbu dokud se loadují data z telefonu". A konce, ty se nikdy nenaloudují. Pomáhá jedine vypnout a zapnout BT na telefonu, pak se to okamžitě spojí a hraje. Zkusila jsem i vypnout párování tel. seznamu a zpráv/oznámení, ale to taky nepomohlo.

Nemáte někdo zkušenost, co s tím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Tom4 napsal:

Touché :D

Promiň, nemoh jsem odolat tonu pokušení, jedl jsem dnes vtipnou kaši :)

Pokud se tě to dotklo tak se omlouvám. :cheers:

Jsem si říkal, že sis asi líznul dneska ;)

V pohodě, já jsem splachovací :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, eskimak napsal:

Tvl, to je rada, ze skus iny telefon... 🤦‍♂️. Sanca ze je problem so sw v aute vs v telefone je asi tak 1000:1. Btw, v tomto pripade je auto prislusenstvo k mobilu, nie naopak. Chod s tym do Mazdy nech ti aktualizuju software a dufaj. 

Jj, zato “zajeď do Mazdy a doufej” je daleko lepší rada. Stejně jako posledně ta turbologická úvaha s tím teplotním čidlem ;)

Zvláště u japonských aut je poměrně časté, že nejsou plně kompatibilní s některými v Evropě používanými mobily. Osobně vidím vyloučení mobilu jako problémového článku v první řádě, před doufáním v servisu, jako celkem přirozený krok. Ale to bys nebyl ty, abys neměl problém s čímkoliv, co já napíšu, už z principu. Já kdybych řekl, že je něco kulatý, ty hned prijdeš s tím, že je to hranatý ;)

K problému.. Odpárovat a spárovat, vyloučit chybu na straně telefonu, zkusit propojení kabelem (jestli to je BT), pak najít verzi systému a zavolat do servisu (nebo naťukat do Google), jestli existuje novější. Ale samozřejmě, ať si každej dělá, co chce. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, dawe009 napsal:

Jj, zato “zajeď do Mazdy a doufej” je daleko lepší rada. Stejně jako posledně ta turbologická úvaha s tím teplotním čidlem ;)

Zvláště u japonských aut je poměrně časté, že nejsou plně kompatibilní s některými v Evropě používanými mobily. Osobně vidím vyloučení mobilu jako problémového článku v první řádě, před doufáním v servisu, jako celkem přirozený krok. Ale to bys nebyl ty, abys neměl problém s čímkoliv, co já napíšu, už z principu. Já kdybych řekl, že je něco kulatý, ty hned prijdeš s tím, že je to hranatý ;)

K problému.. Odpárovat a spárovat, vyloučit chybu na straně telefonu, zkusit propojení kabelem (jestli to je BT), pak najít verzi systému a zavolat do servisu (nebo naťukat do Google), jestli existuje novější. Ale samozřejmě, ať si každej dělá, co chce. 

 

Ty si riadny sasek teda. Na ten tvoj logicky blabol s cidlom som ti radsej neodpovedal, lebo nic slusne sa nedalo. Presne ako si sa sam zhodnotil, potreboval si vyjadrit nesuhlas s tym co som napisal ja, aj ked si to urobil bez vedomosti.

A tu kravovinu o japonskych autach si vymyslel sam? Pocul si uz o standardoch? 

Kym sa pustis do technickych debat, mal by si to zvazit, to co si precital v korporatnych powerpointoch ma vacsinou marketingovy ucel. Hlavne nenastupuj do Tesly aby ti nevybuchla pod zadkom, tak vas to predsa ucia, ze?

Ak mi nefunguje auto, tak s tym pojdem k vyrobcovi nech si to vyriesi. A nebudem hned menit mobil. Btw, to ze to s inym mobilom fungovat bude este neznamena ze ten prvy ma problem ;).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Tom4 napsal:

Nebo vyměnit auto.

Budu hádat, koncern a milionmilionú řádků dlouhý infotajment program?

 

Auto mám týden a telefon rok, obojí se zdá jinak dobré. :D

No právě že ne, doteď jsem měla CCčko a fungovalo to perfektně a v passatu před tím taky. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, sima1one napsal:

Ahoj. Měl bych dotaz, nepracuje tady někdo v škodovce nebo v servisu, kde dokáží vytáhnout servisní knížku k autu, které už má elektonickou? Zajímali by mě chronologicky zápisy o servisech. 

Prý to umí každý servis, který má registraci u VW/Škody. Akorát že ten určitý servis  má detailní přístup jen k zásahům, které dělal sám; u toho, co dělal jiný servis vidí datum+km+název provedené položky - bez dalších detailů. Jmenuje se to "digitální servisní plán", máte to zkusit ve svém servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, dawe009 napsal:

Jj, zato “zajeď do Mazdy a doufej” je daleko lepší rada. Stejně jako posledně ta turbologická úvaha s tím teplotním čidlem ;)

Zvláště u japonských aut je poměrně časté, že nejsou plně kompatibilní s některými v Evropě používanými mobily. Osobně vidím vyloučení mobilu jako problémového článku v první řádě, před doufáním v servisu, jako celkem přirozený krok. Ale to bys nebyl ty, abys neměl problém s čímkoliv, co já napíšu, už z principu. Já kdybych řekl, že je něco kulatý, ty hned prijdeš s tím, že je to hranatý ;)

K problému.. Odpárovat a spárovat, vyloučit chybu na straně telefonu, zkusit propojení kabelem (jestli to je BT), pak najít verzi systému a zavolat do servisu (nebo naťukat do Google), jestli existuje novější. Ale samozřejmě, ať si každej dělá, co chce. 

 

Zkusím to smazat z přehledu zařízení a znovu spárovat a když nic, tak se s tím asi smířím. Děkuju!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, eskimak napsal:

Ty si riadny sasek teda. Na ten tvoj logicky blabol s cidlom som ti radsej neodpovedal, lebo nic slusne sa nedalo. Presne ako si sa sam zhodnotil, potreboval si vyjadrit nesuhlas s tym co som napisal ja, aj ked si to urobil bez vedomosti.

A tu kravovinu o japonskych autach si vymyslel sam? Pocul si uz o standardoch? 

Kym sa pustis do technickych debat, mal by si to zvazit, to co si precital v korporatnych powerpointoch ma vacsinou marketingovy ucel. Hlavne nenastupuj do Tesly aby ti nevybuchla pod zadkom, tak vas to predsa ucia, ze?

Ak mi nefunguje auto, tak s tym pojdem k vyrobcovi nech si to vyriesi. A nebudem hned menit mobil. Btw, to ze to s inym mobilom fungovat bude este neznamena ze ten prvy ma problem ;).

Kluci, nehádejte se, vždyť jde o kravinu. :)

A to jakože je lež, že Tesla vybuchuje v zatáčkách?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...