Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 12 minutami, eskimak napsal:

Ty si riadny sasek teda. Na ten tvoj logicky blabol s cidlom som ti radsej neodpovedal, lebo nic slusne sa nedalo. Presne ako si sa sam zhodnotil, potreboval si vyjadrit nesuhlas s tym co som napisal ja, aj ked si to urobil bez vedomosti.

A tu kravovinu o japonskych autach si vymyslel sam? Pocul si uz o standardoch? 

Kym sa pustis do technickych debat, mal by si to zvazit, to co si precital v korporatnych powerpointoch ma vacsinou marketingovy ucel. Hlavne nenastupuj do Tesly aby ti nevybuchla pod zadkom, tak vas to predsa ucia, ze?

Ak mi nefunguje auto, tak s tym pojdem k vyrobcovi nech si to vyriesi. A nebudem hned menit mobil. Btw, to ze to s inym mobilom fungovat bude este neznamena ze ten prvy ma problem ;).

Myslel jsem zkusit jiný mobil - třeba manželův. Ne si jít novej koupit.

S tím čidlem, který si pravděpodobně nikdy neviděl, protože jinak bys nemohl psát něco o jeho přehřívání na slunci, si mi to zatím nijak nevysvětlil. Velmi rád si to poslechnu. A věřím, že o teplotním čidle lze mluvit slušně bez větších problémů.

Tu věc s japonskými auty jsem vymyslel potom, co jsem 7 let pracoval pro Lexus, který dodnes vydává seznam podporovaných zařízení. Pokud máš nějaký problém s telefonem, který není na seznamu, řekne ti servis sorry. 

Korporátní powerpointy na mě používá Radek. Mohl by sis najít aspoň svou vlastní urážku ;)

Jinak nevím, já bych asi kvůli problému s propojením telefonu k výrobci do Hirošimy nejel. Ale pokud ti to přijde jako nejlepší řešení, proč ne.

A šaška si nech od cesty, buď té dobroty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, dawe009 napsal:

Myslel jsem zkusit jiný mobil - třeba manželův. Ne si jít novej koupit.

S tím čidlem, který si pravděpodobně nikdy neviděl, protože jinak bys nemohl psát něco o jeho přehřívání na slunci, si mi to zatím nijak nevysvětlil. Velmi rád si to poslechnu. A věřím, že o teplotním čidle lze mluvit slušně bez větších problémů.

Tu věc s japonskými auty jsem vymyslel potom, co jsem 7 let pracoval pro Lexus, který dodnes vydává seznam podporovaných zařízení. Pokud máš nějaký problém s telefonem, který není na seznamu, řekne ti servis sorry. 

Korporátní powerpointy na mě používá Radek. Mohl by sis najít aspoň svou vlastní urážku ;)

Jinak nevím, já bych asi kvůli problému s propojením telefonu k výrobci do Hirošimy nejel. Ale pokud ti to přijde jako nejlepší řešení, proč ne.

A šaška si nech od cesty, buď té dobroty.

Chlapce, chlapce. 

Snimac teploty chladiacej kvapaliny je uplne bezne umiestneny na vrchnej casti motora, rovno pod kapotou. A uplne bezne aj inde. Urcite ma nan vplyv slnko ktore pol dna pecie na auto.

Ja som myslim netvrdil ze sa prehrieva. Ja som tvrdil ze moze byt vadny. Vadny nemusi znamenat ze vykazuje v celom rozsahu rovnaku odchylku. Ani to ze ma nekonecny odpor. Teda diagnostika ti chybu nemusi ukazat. Prist sa na to samozrejme da, citanim hodnot daneho snimaca v urcitych podmienkach, ale to nieje to co sa bezne po pripojeni na diag robi. 

Chapes uz ze problem s "vadnym" sninacom moze byt zlozitejsi nez 0 alebo 1? Ak nie, dalej nema zmysel vysvetlovat. Ak ano, rado sa stalo.

Kedze Ti logika nieje cudzi termin, iste chapes ze to ze Lexus si robil zoznam otestovanych zariadeni neznamena ze "japonske auta maju problem s europskymi telefonmi". BT standard je pre nich rovnaky (su rozne verzie, ale to s tym nesuvisi).

Mne sa to s korporatnymi powerpointami tiez paci, podla mna je to velmi vystizne. Skusim sa s Radkom dohodnut na sharovani.

Samozrejme som mal na mysli ist do Hirosimy. A aby sa zabranilo opotrebeniu BT modulu z dovodu dodatocnych kilometrov, auto je nutne previezt lietadlom, so zapnutym BT, hned ked sa porucha ukaze. Verim ze kazdy to pochopil takto.

Nikam necestujem, tak si saska nenecham. Je tvoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, Laika napsal:

Prý to umí každý servis, který má registraci u VW/Škody. Akorát že ten určitý servis  má detailní přístup jen k zásahům, které dělal sám; u toho, co dělal jiný servis vidí datum+km+název provedené položky - bez dalších detailů. Jmenuje se to "digitální servisní plán", máte to zkusit ve svém servisu.

Všichni vidí úplně to samé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Laika napsal:

Servis, který provádel nějakou opravu na tom prověřovaném autě, vidí oproti ostatním navíc detaily, které do systému sám poslal.

Co je v systému, to vidí všichni stejně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, eskimak napsal:

Chlapce, chlapce. 

Snimac teploty chladiacej kvapaliny je uplne bezne umiestneny na vrchnej casti motora, rovno pod kapotou. A uplne bezne aj inde. Urcite ma nan vplyv slnko ktore pol dna pecie na auto.

Ja som myslim netvrdil ze sa prehrieva. Ja som tvrdil ze moze byt vadny. Vadny nemusi znamenat ze vykazuje v celom rozsahu rovnaku odchylku. Ani to ze ma nekonecny odpor. Teda diagnostika ti chybu nemusi ukazat. Prist sa na to samozrejme da, citanim hodnot daneho snimaca v urcitych podmienkach, ale to nieje to co sa bezne po pripojeni na diag robi. 

Chapes uz ze problem s "vadnym" sninacom moze byt zlozitejsi nez 0 alebo 1? Ak nie, dalej nema zmysel vysvetlovat. Ak ano, rado sa stalo.

Kedze Ti logika nieje cudzi termin, iste chapes ze to ze Lexus si robil zoznam otestovanych zariadeni neznamena ze "japonske auta maju problem s europskymi telefonmi". BT standard je pre nich rovnaky (su rozne verzie, ale to s tym nesuvisi).

Mne sa to s korporatnymi powerpointami tiez paci, podla mna je to velmi vystizne. Skusim sa s Radkom dohodnut na sharovani.

Samozrejme som mal na mysli ist do Hirosimy. A aby sa zabranilo opotrebeniu BT modulu z dovodu dodatocnych kilometrov, auto je nutne previezt lietadlom, so zapnutym BT, hned ked sa porucha ukaze. Verim ze kazdy to pochopil takto.

Nikam necestujem, tak si saska nenecham. Je tvoj.

No vidíš. Když chceš, umíš bejt docela vtipnej a ještě něco říct. Až na toho chlapce..pokud si mi tedy nechtěl lichotit :)

Řeč byla o Golfu. Víš kde má Golf teplotní čidlo? Já jo. Viděl jsem to v jedné powerpointové prezentaci :) A slunce na něj může mít vliv tak “maximálně minimální”. Diagnostika pozná nejen závady 0 a 1. Umí ukázat i sporadické závady a umí třeba taky ukázat hodnoty směsi při startu. Proto bych asi nejdříve diagnostikoval a pak měnil. Navíc s jeho závadou je většinou spojeno několik dalších projevů, které tady nebyly. Ale nakonec to bejt může právě ono, proč ne..ale rozhodně bych nepostupoval tvým způsobem. Ale to je jen můj názor, jak jsem xkrat psal, ať si dělá každý co chce.

Zbytek beru jako hezké čtení, povedlo se ti to, doopravdy.

Já s dovolením končím a jdu se balit na dovolenou. Měj se fajn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, dawe009 napsal:

Až na toho chlapce..pokud si mi tedy nechtěl lichotit :)

Diagnostika pozná nejen závady 0 a 1. Umí ukázat i sporadické závady a umí třeba taky ukázat hodnoty směsi při startu.

Proto bych asi nejdříve diagnostikoval a pak měnil. 

Iste ze som chcel lichotit. 😎

Ja som nepisal ze diagnostika pozna len zavady 0/1. Ale ze v pripade ak snimac nevracia ocakavane hodnoty to diagnostika vobec nemusi vyhodnotit ako chybu, nieje na toto spravanie proste nastaveny monitoring. Vacsinou je monitoring rieseny na zachytenie zlyhania prvku (nekonecny/nulovy odpor v zavislosti od bezneho stavu) a prekrocenie krajnej hodnoty (jednym a/alebo druhym smerom). Ak je spravanie snimaca v ramci tychto hranic, diagnostika nezisti nic. Musi tie hodnoty cielene "citat" clovek, vediac co hlada. To je najvacsi problem so snimacmi teploty.

Zvysok suhlas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Měl bych dotaz, nepracuje tady někdo v škodovce nebo v servisu, kde dokáží vytáhnout servisní knížku k autu, které už má elektonickou? Zajímali by mě chronologicky zápisy o servisech. 

Tady si to zjistíš sám

https://erwin.skoda-auto.cz/erwin/showHome.do

Akorát se musíš zaregistrovat


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Laika napsal:

Zkusím to smazat z přehledu zařízení a znovu spárovat a když nic, tak se s tím asi smířím. Děkuju!

Mě to u Mazdy funguje - pokaždé když nasednu, telefon (iphone XS) se připojí a začne přehrávat hudbu - tady mě neskutečně štve apple protože se vždy začne přehrávat z apple music a já musím na mobilu přepnou na spotifi. Zkus když tak přímo mazdaklan.cz - tam byl nějaký bug s tím načítáním tel seznamu, ale nepamatuju si konkrétně co a jak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 7. 2020 v 9:35, exBURN napsal:

Mě to u Mazdy funguje - pokaždé když nasednu, telefon (iphone XS) se připojí a začne přehrávat hudbu - tady mě neskutečně štve apple protože se vždy začne přehrávat z apple music a já musím na mobilu přepnou na spotifi. Zkus když tak přímo mazdaklan.cz - tam byl nějaký bug s tím načítáním tel seznamu, ale nepamatuju si konkrétně co a jak.

Jo, našla jsem to tam, děkuju!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím vás, nemá tu niekto dízlové kilo (Toyota LC100) s manuálom? Potreboval by som údaje z veľkého TP o emisiách kvôli výpočtu cla. Moje kilo je (predfaceliftované) N1G a emisie nemá uvedené... Stačilo by mi odfotiť sekciu Emisie a spotreba a poslať cez SZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...