Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Já jak sem pod půlkou nádrže, začínám bejt lehce nervózní.. navíc ten traktor nemá ani hladový voko a nějaký chytrý počítadlo dojezdu už vůbec ne.. takže takhle dojezdová hra by byla u mě level expert.. plus si teda myslim, že to nejni pro auto úplně zdravý jezdit na výpary..

 

 

20191007_093337.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@hasňa pekne, je to na nervy. Ja som mal kedysi šéfa čo mám v tom obľubu skúšať čo koľko da. Pravda je že neraz som mu bol doniesť 2km pred stanicou 5l paliva. Plus raz tak odpálil katalizator (ale či to bolo naozaj tým neviem).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, busdriver napsal:

Já jak sem pod půlkou nádrže, začínám bejt lehce nervózní.. navíc ten traktor nemá ani hladový voko a nějaký chytrý počítadlo dojezdu už vůbec ne.. takže takhle dojezdová hra by byla u mě level expert.. plus si teda myslim, že to nejni pro auto úplně zdravý jezdit na výpary..

 

 

 

Hlavně asi není zdravé jezdit na ten "lógr" z nádrže 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim. Jede to, brzdi to 😂 je to uvnitr o dost tišší než předchozí verze.. To je první co mě napadlo. Interier je taky vizuálně velký krok dopředu. Ovládání dá se říct v pohodě, nemám větší problém. Občas omylem zvýším hlasitost na te spesl liste. Negunguje mi od zacatku ceske hlasove ovládání ani navigace. Musim do servisu prý 😁 Na zadních sedačkach je podle me znatelně víc prostoru podélně. Je to pohodlnější než moje předchozí 4oko. Ale to byla čtyřkolka na nizkoprofil 18. Hovadiny jako osvětlení palubovky a svitici napisy na zemi po dveřmi jsou jak pro koho. Jo ještě mi ty matrix led svítí nějak divně nahoru doleva...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Dantechno napsal:

Jo sere mi to hlídání jízdního pruhu. To vypínám jak ocas po každém nastartování. To jak to tahá za ruce je nesnesitelny.

jo tak tohle zároveň se start stopem vypínam hned co sednu... pokaždé si ale nevzpomenu. Strašný jak to zatáhá a nebo když seš línej na blinkr tak tě to nechce pustit...fuuu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, Dantechno napsal:

Nevim. Jede to, brzdi to 😂 je to uvnitr o dost tišší než předchozí verze.. To je první co mě napadlo. Interier je taky vizuálně velký krok dopředu. Ovládání dá se říct v pohodě, nemám větší problém. Občas omylem zvýším hlasitost na te spesl liste. Negunguje mi od zacatku ceske hlasove ovládání ani navigace. Musim do servisu prý 😁 Na zadních sedačkach je podle me znatelně víc prostoru podélně. Je to pohodlnější než moje předchozí 4oko. Ale to byla čtyřkolka na nizkoprofil 18. Hovadiny jako osvětlení palubovky a svitici napisy na zemi po dveřmi jsou jak pro koho. Jo ještě mi ty matrix led svítí nějak divně nahoru doleva...

Asistentka Laura si vzala asi dovolenou :D zkus Heil Hitler....:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me to neda se nepochlubit.
Casto jezdim na nule a vzdy si rikam, ze tam alespon litr jeste bude.
Kazdopadne vcera na motorce me rizmistneni pump nejak prekvapilo a poslednich 5 km jsem jel take s nulou dojezdem, tak setrny na plyn jsem jeste nikdy nebyl :-)

Odesláno z mého SM-A715F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 40 minutami, Dantechno napsal:

Jo sere mi to hlídání jízdního pruhu. To vypínám jak ocas po každém nastartování. To jak to tahá za ruce je nesnesitelny.

Co tam mas za motor? Ja jel ted prvne Praha-Trnava a zpet a spotreba 5,1l. S 1.5 TSI manual, jede pekne a presne jako ty, vypinam okamzite hlidani pruhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...