Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 8 hodinami, Cancri napsal:

Jo a zapomněl bych ještě na jednu věc, náhodně se mi rozsvicují v zatáčkách osvětlení interiéru vzadu. Zvlášť L i P, ale nikdy oba najednou. Obzvlášť v noci je to fakt úsměvný. Jedeš a najednou svítíš.

Vypnutí Lane assist jsem již zařadil do běžné přípravy před jízdou. Vůbec to celý působí jako komedie - po nastartování auto potřebuje 30-120s (různě) než naběhnou všechny jednotky infotainmentu a začne to spolu komunikovat. Tlačítko pro vstup do obrazovky kde lze vypnout start stop je jako loterie, ale většinou to nejde vyhrát. Pomáhá tomu jít nejdřív do volitelnýho módu auta a pak rychle přepnout na nastavení auta (ty dva fyzický čudly vlevo vedle sebe)🤣

Tak ta světla vzadu, to je Simply clever. :D

 Nejvíc mě vytáčí ty mapy, když přestanou fungovat během jízdy, mám chuť to roztřískat, v O3 mi fungovaly jak víno. Nemám Style, ale mapy jsem si připlatila, protože pořád jezdím do míst, kde jsem dřív nebyla, a teď spoléhám na cedule nebo Carplay. Nebo když začne bez varování topit, silně klimatizovat apod. Pokud spěchám do města, beru si skútr, protože nemám čas čekat než naběhne ten infotainment. :D 

Já bych chtěla přidat vypínání lane assist do výběru SET, kde vypínáš Startstop, ale nepodařilo se mi to. A na úvodní obrazovku taky ne. Ale to je šílený si s tím takhle hrát. :D Mě asi nějak s kolama obrala "zelená leasingovka". Bylo sporných bodů víc, jako vždy s nimi......Auto jsem objednávala podle obrázku za nejtužší karantény, ale radši bych na něj počkala klidně i měsíce, než ten polotovar teď. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono je dost tragedia ze niekto preda auto ktore hned nove musi ist na "flash SW". Inak povedane, serieme na vas zakaznici, naco by sme to auto pred kupou dali do poriadku, ked to nebude fungovat tak pridete sami. Nevadi ze uz mame novsi SW...

Diletanstvo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jop. 
Podstata bola inde. Predaju nove auto s vedomim ze je tam zly SW a uz existuje oprava. Pride ti to ok?
Tohle bych čekal že v rámci předprodejní přípravy by mohl udělat servis a nahrát všechny updaty. Ale nikdo jim to asi nezaplatí dokud si zákazník nebude stěžovat.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 37 minutami, kloubik napsal:
před 47 minutami, eskimak napsal:
Jop. 
Podstata bola inde. Predaju nove auto s vedomim ze je tam zly SW a uz existuje oprava. Pride ti to ok?

Tohle bych čekal že v rámci předprodejní přípravy by mohl udělat servis a nahrát všechny updaty. Ale nikdo jim to asi nezaplatí dokud si zákazník nebude stěžovat.

Howgh!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 46 minutami, kloubik napsal:

Bude zajímavé co bude ohledně toho rozhodnutí německého soudu a Tesly, respektive ovládání infotainmentu, kde jsou sdružené kritické ovladače auta.

Tiež to sledujem. Dúfam, že to ovládanie zakážu pri jazde používať, nech sa výrobcovia spamätajú. Inak sa to v rámci costcuttingu rozšíri aj tam, kde ešte aspoň čiastočne odolávajú...

Na Islande jazdí veľa Tesiel a premávka je riedka, stáva sa mi dosť často (minimálne raz za deň), že vidím oprotiidúcu Teslu, ako pomaly prechádza do môjho pruhu a strháva to naspäť blízko predo mnou. A vodiča vidím, ako čumí na stredovú konzolu, fuck.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybyste se dobrovolně zavázali, že si v pravidelnejch intervalech (krátkejch) budete kupovat automaticky nový krámy, ať je to cokoli, tak by marketing nemusel vymejšlet takový píčoviny, který dělají ve finále u těch výrobků lidem spíš problémy. V módě stačí, když na nějakou "známou" nánu navlíknou roztrhaný hadry a hned mají odbyt, protože se všichni styděj chodit v těch čistě nažehlenejch, nerozdrbanejch. u aut holt musej pořád přidávat nějaký kraviny, protože koupit si nový a říct v hospodě, že to se mnou nemluví, nebo mi to nepíše názvy písniček, samo se to v osm ráno nevohřeje, nejede to 300 za tři litry a vzadu to nemá nápravu z titankevlaru z padesáti dílů, která se nastavuje přípravkem z NASA, tak bude mít člověk pocit, že je jeho život v troskách.

Upraveno uživatelem JR_2010
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ono to bude trochu složitější, právě Ti, co "jezdí operákem" je nekupují, jen chtějí jezdit za co nejmíň peněz v co největším luxusu a on to musí někdo zaplatit. Tím neobhajuji nefunkčnost výrobku, ale jak tady bylo již výše někým uvedeno, je to úplně nová éra, kdy auta jsou (mají být) online a to z různých důvodů, což není tak úplně jednoduchý už vzhledem k tomu, že je to připojení lokálně různý. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jo, ale věz, že "zelená leasingovka" na tom fakt netratí, ta je vysmátá naprosto nejvíc. Zánovní vrácené operáky tady prodávají do Izraele a na buben fakt nepřijdou. :D Jednoleté smlouvy už dávno odbourali. A spočítaný to teď mají velmi dobře. Za co nejmíň peněz ten operák vážně není, když započteš vícenáklady. Minulá Oktáva byla taky online, a fungovala. Víc nežádáme.. :D Evropský auto mi má jít na ruku, od japonského to nečekám. To je samozřejmě na míru Japoncům. 

Navíc kšeftaři, kdo před rokem `89 nebo v 90s působili v autobazarech, tak nalezli do operáků a podle toho ty operáky jednají. :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak spočítat to tak, aby na tom netratili, to je celkem principiální záležitost toho businessu, a není to vůbec jednoduchý, stejně tak, jako najít po skončení hejla, kterej to koupí, nejsem si jistý, jestli je spasí Izrael. No a když skončili jednoletý smlouvy, tak se to muselo někde projevit i v odbytu, to je celkem logický, tak se hledají alternativy. A že by byla předchozí Oktávka online si nemyslím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...