Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 4 hodinami, kloubik napsal:

Bude zajímavé co bude ohledně toho rozhodnutí německého soudu a Tesly, respektive ovládání infotainmentu, kde jsou sdružené kritické ovladače auta.

Na to jsem taky zvedavej. Kor kdyz to auto proslo homologaci (at uz kdekoli) a dostalo znacky.

A aby bylo jasno, ovladani pres displej cehokoli - v O4 treba i klimatizace - je neskutecnej fuckup.

A to ze cudl s napisem "clima" te hodi nejprve do jejich "chytry klimy" kde mas volby typu "cisty vyhled" a "spolujezdci smrdi nohy", ale nezapnes treba recirkulaci, protoze vrak pred tebou vypousti viditelny oblaka cernyho dehtu - kdepak musis do "klasicky klimy" a tam uz to je jak jsme leta zvykli.

V porovnani se vsema ostatnima autama co jezdim mi O4 bere nejvic pozornosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, H-B napsal:

Jak jsem psal na dotaz Sancerre asi o dvě stránky zpět, vono to stálo za ho... už když si naše dodavatelka v listopadu koupila Kamiqa. 

Kdybych si dneska musel koupit koncernové auto C segmentu, tak asi Leona, líbí se mi nejvíc, a podle recenzí má asi i nejlíp odladěnej infotainment. Seděl jsem zatím akorát v Octě 4 a Golfu 8 a tam mi teda to patlání po displeji moc pod fousy nešlo, na projížďku zatím nedošlo, to musím napravit, docela mě zajímá to zlepšení komfortu proti O3 které naznačoval Dawe. O3 z torzku vzadu mi ve srovnání s Focusem s mulitilnkem přišla jak nedotáčivej rachotící žebřiňák, takže aspoň nějaké zkomfortnění podvozku a odhlučnení zadní nápravy by u auta s poměrně sebevědomou cenou bylo žádoucí. 

Upraveno uživatelem honzyk
překlepy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, DavidC3 napsal:

Pár nocí už sem v tom letos s klukem spal a super. Skládací postel 200x120  🙂

Dave, ta matrace je nějaká speciální rozkládací? Nebo klasická matrace? Uvažuji o něčem do auta (Volvo krabice, 2M dám po sklopení do roviny úplně v poho), ale bylo by super, aby byla skládací. Protože když vidím toho Tourana, nechápu, kam to celé naskládáš :D ... jinak teda fakt pecka!

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Sphinxx napsal:

Dave, ta matrace je nějaká speciální rozkládací? Nebo klasická matrace? Uvažuji o něčem do auta (Volvo krabice, 2M dám po sklopení do roviny úplně v poho), ale bylo by super, aby byla skládací. Protože když vidím toho Tourana, nechápu, kam to celé naskládáš :D ... jinak teda fakt pecka!

 

Jo je skladaní výška 10cm a velmi pohodlná.  web tuším ortopedické matrace.cz cena cca 2190,- a vozím ji na stojáka takže i 2 deti se vlezou a věci v kufru a do rakve 🙂 

20200605_135952.jpg

20200604_171333.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a pak je prej V60 malý auto, no prosím. :) 
Včera jsme do něj dávali dva XL biky a X dalších věcí a i dva skoro dvoumetrový lidi dopředu a napohodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, petr_cha napsal:

Moc to nesleduju, ten vseovladaci dotykovej displej v 04 je ve vsech vybavach nebo jen v tech vyssich a v nizsich je klasika??

 

Mam korporatni operak na 03 jeste na dva roky, to by snad i mohli stihnout vyladit... 🙂

 

 

Displej je v Ambition i Style, ale ve Style je jeste vetsi.. Displej misto tachacu take v obou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 6. 2020 v 18:56, DavidLC napsal:

K Ravce, když máme ty stejný traktory,  tak jiný názor na zbytek světa nás nerozhází :D. Chápu že když to máš na nějaký brod, jak si myslím psal, tak řešíš to co potřebuješ. Já to bral na silnici a max polňačku a louku. To o fungování pohonu jsem viděl v nějakém pořadu na netu. Stejný výjezd a ta nová to dala celkem snadno a stará ne. Když k tomu něco najdu, pošlu. Ono je to furt SUV :)

RAVku som síce odpískal, ale potreboval som si požičať auto a voľba padla na jednu hybridnú MY2020. Prvé dva dni som bol dosť rozpačitý - generické auto, ak by som sadol do nejakého iného, snáď by som to ani nezistil. Potom som sa uklikol na spotrebu a po 250 km po Reykjavíku to ukazovalo 3,9 l/100 km, čo je na chlp presne ako na Yarise, pritom dynamika, komfort, veľkosť ani hmotnosť sa nedajú porovnávať... Priplatil som si poistku bez spoluúčasti, reku dám jej trochu za uši.

Zobral som ju do „terénu“ - väčšinou šotolinové cesty rôznej kvality, občas pomalé kamene, nejaké tie skoro trialové úseky a pár brodov. Ani v tých kameňoch, kde som išiel 2-3 km aj pol hoďku, nepreliezla priemerná spotreba cez 6 litrov. Pritom to ťahá ako bláznivé aj vo vyšších rýchlostiach (tak do 120 km/h, viac tu nemám kde jazdiť), pružnosť parádna, na hladšom asfalte je to tichučké (čo sa o drsnejších povrchoch teda nedá povedať; škoda), je to dostatočne priestranné... Ideálny rodinný allrounder.

Jedna z mála vecí, čo mi vadila, boli tlmiče, resp. komfortné naladenie podvozku. Pri prudších manévroch pri predbiehaní sa to rozvlnilo, zvyknutý z Alfy na ukážkové správanie som sa prvýkrát trochu zľakol. No, trochu dosť. Ale šlo to vyprať.

Druhá vec, čo mi vadila, bola tá svetlá výška. Tie 2-3 centi navyše v kritických častiach podvozku, čo majú Vitara či Duster, tomu chýbajú. Asi dvakrát som chytil spodok, aj keď som išiel pomalšie ako nedávno na tej istej ceste s Vitarou. Zasa na rozdiel do nej mala Ravka dosť síl aj v hlbších brodoch.

V každom prípade začínam rozumieť tvojej adorácii toho auta, je skvelé. A čo ma zaujalo najviac - je super tuhé a robustné. Kedysi som mal pre to rád Subaru, teraz RAVku. Zajtra ju vraciam, ale u miestneho dílera som si už nechal urobiť ponuku s Yarisom na protiúčet. Plugin verzia by síce pre moje použitie asi dávala väčší zmysel, ale sú tam LiIonky, a ešte nebola ani poriadne predstavená, musel by som čakať na testy a tak pol roka na nábeh výroby... Inak celková spotreba po asi 1500 km je 5,7 l/100 km, pre istotu som dotankovával asi po 400-500 km, aby som trochu kontroloval palubný počítač (od ca. 5 l ojebáva asi o dve deci).20200823_080837.thumb.jpg.048bb9d5aa8641c9b52b169be928230f.jpg2020-08-23.thumb.jpg.c8467a7339cb134025e325baa9de2abe.jpg

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty veselosti s O4 mi nabouravaji vyber na pristi rok.. na podzim (coz je za chvili) budu konfigurovat novej operak a byl jsem temer rozhodnutej pro O4... Ted abych zvazoval Superba :( (Karoq malej, Kodiaq zbytecne velkej a drahej). Nevim, jestli to behem pul roku doladi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem dal oktavku do servisu. To same co ostatni: Mluvi anglicky, je dnou za cas restartuje se vypina cely infotainment ( to je nejvetsi vopruz ), obcas chybove hlasky ohledne kolizniho systemu a parkovaciho sistentu, cteci lampicky pro zadni sedadlo se samovolne rozsvecuje a zhasina kdy chce.... 

Jako mrzi me to jinak to je super auto. Hezky venku i uvnitr , prostorny a hlavne ten motor fakt pekne , tise a usporne jede. I prevodovka je ok. Matrix LED se po aktualizaci taky umoudřily.

Co se nepovedlo a zadna oprava tomu nepomuze je umisteni stredovych vydechu na pristrojovce.To vymyslel ocas. Furt s tim kroutime a nastavujeme ale nejde to rozumne namirit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 54 minutami, Dantechno napsal:

Dneska jsem dal oktavku do servisu. To same co ostatni: Mluvi anglicky, je dnou za cas restartuje se vypina cely infotainment ( to je nejvetsi vopruz ), obcas chybove hlasky ohledne kolizniho systemu a parkovaciho sistentu, cteci lampicky pro zadni sedadlo se samovolne rozsvecuje a zhasina kdy chce.... 

Jako mrzi me to jinak to je super auto. Hezky venku i uvnitr , prostorny a hlavne ten motor fakt pekne , tise a usporne jede. I prevodovka je ok. Matrix LED se po aktualizaci taky umoudřily.

Co se nepovedlo a zadna oprava tomu nepomuze je umisteni stredovych vydechu na pristrojovce.To vymyslel ocas. Furt s tim kroutime a nastavujeme ale nejde to rozumne namirit. 

Na kolik dní ti řekli, že to vidí? Dali adekvátní náhradu? Mně tvrdí, že jsou všechna náhradní auta půjčená (asi majiteli nových oktávek.) anebo nabídli nějakou zdrápaninu v manuálu. Tak počkám, až se vrátí "šéf flotily" z dovolené a víc na ně přitlačí. Navigaci jsem zaregistrovala u Škody jako ticket, ale zatím se nikdo neozval. Taky co na to má říct, když v hajzlu je celý infotainment. 

V noci jsem potřebovala podélně zaparkovat v tmavé ulici a senzory zase nic.. Ze zoufalství jsem to dvakrát resetovala a nakonec se to chytlo, ae takhle to přece nejde. 

Před hodinou, H-B napsal:

Ty veselosti s O4 mi nabouravaji vyber na pristi rok.. na podzim (coz je za chvili) budu konfigurovat novej operak a byl jsem temer rozhodnutej pro O4... Ted abych zvazoval Superba :( (Karoq malej, Kodiaq zbytecne velkej a drahej). Nevim, jestli to behem pul roku doladi...

Pozor, já se dívala na Kamiq (podobné jak Karoq) a překvapilo mě, že neměl polohovatelnou loketní opěrku, nedala se dát výš. Blbost, ale na dlouhé cesty si neumím představit. Navíc mi přišla jaksi "chudší" i než O3, přestože na operák vycházela výhodně i Karoq, a z venku vypadaji OK. Dívala jsem se i na Seat, ale tam nevycházela zůstatková hodnota (vstupuje do výpočtu ceny operáku). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...