Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 44 minutami, sancerre napsal:

Pozor, já se dívala na Kamiq (podobné jak Karoq) a překvapilo mě, že neměl polohovatelnou loketní opěrku, nedala se dát výš. Blbost, ale na dlouhé cesty si neumím představit. Navíc mi přišla jaksi "chudší" i než O3, přestože na operák vycházela výhodně i Karoq, a z venku vypadaji OK. Dívala jsem se i na Seat, ale tam nevycházela zůstatková hodnota (vstupuje do výpočtu ceny operáku). 

Ja jsem limitovanej Skodovkou. Kamiq je nejmensi, ten rozhodne ne. Karoq porad docela malej (kufr). Kodiaq uz moc drahej. Takze pokud nejak nezaberou s O4, vychazi to na Superb...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Wawrik : jsem rád že ti dělala radost a to co máš za mínus je pro mne v podstatě plus (tlumiče, proti minulé generaci výrazný posun do pohodlí ) a ty centimetry světlé výšky jsou mi jedno. Pro mě ideální povoz, když bude konstelace dobrá, rad bych ji pořídil... S Alfou se to, co do "blbnutí" asi opravdu nedá srovnávat 🙂 To můžeš u Lexusu,  tam na sport auto ztuhne a chová se jinak, ale to už je jiný level.  A vidět RX ve vodě, to by se japoncům narovnaly oči 🙂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové,

 

je to měsíc, co jsme domů pořídili BMW 530xd touring G30 - tedy současnou před facelift generaci. Hledal jsem rodinný kombík pro dva dospělé, dítě (do budoucna i dvě) a občas i rchýni. V hledáčku jsem měl ještě současnou generaci Superbu a Volvo V90 vždy v nejvyšší naftové motorizaci. Všechna auta jsem měl možnost na víkend vyzkoušet a výsledek je uveden výše. Rozhodly následující faktory:

  • Pocit z jízdy a řízení. Jasné a přesné reakce volantu, plynu i brzdy.
  • Výborný automat. Vždy zařazen ideální kvalt
  • Infotaiment a dostatek HW tlačítek na nejdůležitější funkce
  • Dostatek výkonu (i přesto příjemná spotřeba okolo 6l) v kombinaci s odhlučněním
  • Svítivost světel. V šeru jsem jsem jako krtek

Jedinou nevýhodu, kterou zatím pozoruji je větší velikost a s tím spojené náročnější parkování v Praze, ale doufám, že jde o zvyk. Pokud někdo uvažuje o podobné koupi, rád se o další dojmy/doporučení podělím.

 

Ať se daří,

 

Petr

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, no pochvalim sa aj ja Corolla Hybrid, aktualne aplikujeme keramiku Fireball Butterfly ...

 

bc4b6b334d7094ec491eb60155d4031b.jpg

 

Auto pouzivam uz viac ako rok. Zatial som velmi spokojny, vybral som si verziu s 1.8-ickou. Dlhodoba spotreba 3,9 l na stovku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, H-B napsal:

Ja jsem limitovanej Skodovkou. Kamiq je nejmensi, ten rozhodne ne. Karoq porad docela malej (kufr). Kodiaq uz moc drahej. Takze pokud nejak nezaberou s O4, vychazi to na Superb...

Zajimala by me jedna vec: kdyz muzes mit Superba, proc se zamyslet nad tridama O4, Karok, Kamiq? Napada me za stejnou cenu lepsi vybava?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Lou napsal:

Zajimala by me jedna vec: kdyz muzes mit Superba, proc se zamyslet nad tridama O4, Karok, Kamiq? Napada me za stejnou cenu lepsi vybava?

Nezamyslim se nad Kamiqe., ale ano Karoq jsem zvazoval. A proc ne rovnou Sup? Jednoduse, platim si to sam, neni to firemni operak. Nicmene to taky neni verejna cena a je vyhodna dost na to, abych ho chtel dal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Meli jsem letos Karoq jako nahradni auto na tyden, zrovna na dovolenou ve 4 lidech v Jesenikach.

V puvodnim pozadavku byl Superb a tak, kdyz mi ho pujcovna privezla, byl jsem pomerne zklamany, predevsim jsem mel obavy z prostornosti. Ty se ale rozplynuly, kdyz jsme vse nalozili a prekvapive jeste zbylo nejake to misto. 
Ten trochu vyssi posez je take fajn, stejne tak prostor pro posadku (nejsem zrovna zadny drobek) a celkove musim rict, ze jsem byl spokojeny a Karoqu vlastne ani neni moc co vytknout.

Toz tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V rámci akce Dacia seznamka jsem měl na 2 dva dny Dustera, a musím říct, že to nebylo zlý. Nejvyšší výbava, chyběl snad jen keyless a kamery kolem celýho auta, byla "jen" parkovací, motor 1.0 Tce, předokolka. Je to měkký, houpavý, čím horší silnice, tím líp to funguje, musím říct že mě to auto ničím neuráželo a potřebovat SUVéčko, uměl bych si ho představit v garáži, ale normálně po polňačkách a v lese nejezdím a na okresky a dálnice mi furt vyhovuje víc klasickej ososbák. Vtipný bylo přesednutí zpátky do Focuse, mám tam posilovač řízení bějžně nastavenej v režimu sport, a po dvou dnech s Dusterem byl najednou problém otočit volantem a ta spojka byla táák tuhá 🙂

IMG_1922.jpg

IMG_1925.jpg

IMG_1943.jpg

IMG_1952.jpg

IMG_1957.jpg

IMG_1958.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, sancerre napsal:

@Dantechno Řekli něco z toho servisu? Na jak dlouho to vidí? 

Mám zatím akorát pět ticketů u Škoda auto a nikdo si neví rady.. Natrefila jsem na odborníky. :D 

No radsi jsem si ho vyzvedl druhy den. 😂

Nahrali novy software infotainmentu bo co. Takze uz mluvi cesky.

blikajici zarovka vzadu je pry vadna a musi se vymenit az jim prijde.

nahodne hlasky o nefunkcnosti ruznych asistentu pretrvavaji - to zatim neumi vyresit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, honzyk napsal:

V rámci akce Dacia seznamka jsem měl na 2 dva dny Dustera, a musím říct, že to nebylo zlý. Nejvyšší výbava, chyběl snad jen keyless a kamery kolem celýho auta, byla "jen" parkovací, motor 1.0 Tce, předokolka. Je to měkký, houpavý, čím horší silnice, tím líp to funguje, musím říct že mě to auto ničím neuráželo a potřebovat SUVéčko, uměl bych si ho představit v garáži, ale normálně po polňačkách a v lese nejezdím a na okresky a dálnice mi furt vyhovuje víc klasickej ososbák. Vtipný bylo přesednutí zpátky do Focuse, mám tam posilovač řízení bějžně nastavenej v režimu sport, a po dvou dnech s Dusterem byl najednou problém otočit volantem a ta spojka byla táák tuhá 🙂

Tak on ho chválí i Vaculík,

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomu autu docela stačí, pravda je že jsem jezdil sám a s prázdným autem, ještě by do toho měla jít objednat 1,33 tce 96 kW, ale tam už bude motor o dost rychlejší než podvozek. Von ten můj nafotvej Focus má taky jen 66 kW, takže jsem nějakou výraznou ztrátu dynamiky nepociťoval. V jednom či dvou lidech to na dálnici obojí dává s přehledem tempomatových 140, každá další zátěž už je znát, no a na okresce se s Dusterem musí do zatáček výrazně pomaleji než s Focusem. Co se týče hluku, tak spíš od podvozku a sem tam si vrzly nějaký plasty v interiéru, motor OK. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Duster má smysl ve čtyřkolce, dávat do těhle aut jen dvoukolku je hrozná zhovadilost. A jinak auto na práci je to slušný. Několik řemeslníků, co pracují pro stavební firmy, se kterými se setkávám na stavbách je má a vesměs všichni si to auto chválí (někdo už má třeba i druhýho). Kdybych potřeboval čtyřkolku na svou práci, není asi vcelku co řešit za ty prachy. Samozřejmě čím silnější motor, tím líp, ten 1,0 nevim nevim do terénu, ale ten asi ve čtyřkolce nebude 🙂. Dva kluci na vesnici, kam jezdím, mají Dustera taky (oba čtyřkolku, jeden snad tu první generaci) a taky mu nic zásadního nevytýkají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...