Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

190x100, matrací buď co mám doma starou, ale to je blbe skladný, takže spíš samonafukovací. Mám objednanou 5cm tlustou, to bude v pohodě. Teď mám nějakou kolem 3cm, ale lehkou na túry, tahle nova bude 196x63 tuším.

Odesláno z mého Lenovo TB3-850F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som sa konečne dostal k tomu povestnému ukrajinskému testu nového Defíka. Neviem, či to tu už bolo, tak v skratke - to auto pri státí v prudkom svahu samo od seba uvoľnilo brzdy, celá pasáž začína niekde tu, samotné uvoľnenie bŕzd tu. Slušný príklad toho, prečo v offroadoch nie je úplne dobré nahrádzať mechanické systémy elektronickými ekvivalentami. Inak ten test sa oplatí kuknúť celý.

Ak to tu už je a prehliadol som to, ospravedlňujem sa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Dantechno Vzpamatovala se ta Oktáva po updatu? Jaké dojmy? Je to rozdíl? Je to svižnější? 

Navigace mě zas o víkendu směřovala z Prahy do KV přes Křivoklát.....
Mě dnes doběhly kola z prvovýroby Škody nevídané zn. KUMHO:D Dostavil se defekt po 2 tis km. Může to být náhoda, ale je zvláštní, že před tím za 7 let jsem na značkových pneu defekt nikdy neměla... Kumho papuče od Škody pobavily všechny od odtahovky, přes servis až po ostatní zákazníky. Ještě defekt na druhé nápravě a budu to mít na normálním obutí. :D "Moje" auto mají přehrát za dva týdny. Nemám ale pořád čas jezdit do servisu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, sancerre napsal:

@Dantechno Vzpamatovala se ta Oktáva po updatu? Jaké dojmy? Je to rozdíl? Je to svižnější? 

Navigace mě zas o víkendu směřovala z Prahy do KV přes Křivoklát.....
Mě dnes doběhly kola z prvovýroby Škody nevídané zn. KUMHO:D Dostavil se defekt po 2 tis km. Může to být náhoda, ale je zvláštní, že před tím za 7 let jsem na značkových pneu defekt nikdy neměla... Kumho papuče od Škody pobavily všechny od odtahovky, přes servis až po ostatní zákazníky. Ještě defekt na druhé nápravě a budu to mít na normálním obutí. :D "Moje" auto mají přehrát za dva týdny. Nemám ale pořád čas jezdit do servisu. 

Kumho je v pohodě (zavedená, dlouhodobě na trhu a řekl bych, že i vyzkoušená). Je to Korejec a na Škodovce to není žádná anomálie. Dříve brala Škodovka pneu Nexen, to byl taky Korejec. Je mi to úplně fuk, ale asi nemám žádnou fantazii a nedokážu si představit, čím tak mohla pneu od Kumha pobavit odtahovku, servis a špalír ostatních zákazníků. V pneu Kumho ale pravděpodobně problém nebyl... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, že to je Korejec a že dělají pneu i na závodní auta, ale stejně.. Kumho už se dává i na některý užitkový Mercedesy, to je teprve dekadence. Já byla i v Nexen fabrice, ale nepřesvědčilo mě to. :D 

Možná byl problém u mě, ale za dnešní zábavu s Kumho to stejně stálo. Prostě je pobavila tahle nevídaná značka, a nikdo to neměl skladem. :) Vážně to nikdo neznal - odtahovka, ostatní zákazníci, pneuservis to znal, ale takovou kuriozitu neměl (prodávají jen značková kola), a to přezouvají všechny větší fleety, i Senát. :D:D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Petr77 napsal:

Kumho je v pohodě (zavedená, dlouhodobě na trhu a řekl bych, že i vyzkoušená). Je to Korejec a na Škodovce to není žádná anomálie. Dříve brala Škodovka pneu Nexen, to byl taky Korejec. Je mi to úplně fuk, ale asi nemám žádnou fantazii a nedokážu si představit, čím tak mohla pneu od Kumha pobavit odtahovku, servis a špalír ostatních zákazníků. V pneu Kumho ale pravděpodobně problém nebyl... :)

Kumho na osobáku neznám, chvála bohu jsem je neměl. Zkušenost z dodávky stála za to, šly pryč po cca 10 tisících km. Na ježdění dveřmi napřed mám jiné auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Právě teď, Laika napsal:

Guys, dotaz na bezklíčové zamykání (Mazda SX5). Občas se mi auto nezamkne, ale nevím proč, dělám vždycky všechno stejně. Nesetkali jste se s tím?

Možná je to CX5 - prostě taková ta větší červená s uřezaným nosem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle není jen specifikum Mazdy. Děje se mi to u různých aut a zatím jsem vypozoroval dvě příčiny:
- slabá baterie v klíči (a zima to ještě zhoršuje)
- zarušení okolí jiným vysílačem (kamarádovi se to dělo před domem pravidelně - řešil to kontrolním měřením přes ČTU a zjistili nějaký problémové vysílač místního radiomatéra)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na jednom zakletém místě mi občas nejde dálkou (origo v klíči) odemknout auto. Na X pokusů a nebo taky vůbec, musel jsem klíčem a řinčel alarm. Vod těchnika :-)  Na dotyku se mi to stalo někdy, ale to může být i mnou, už se mi klepou ruce :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě rušení v bezlicenčním pásmu + fakt že pajšl do těch NFC klíčů beztak dodává jeden a ten samej Číňan. Na některých místech pomůže (díky použití různych kanálů) klasickej čudlík na klíči, jinde zas ruka na klice. Existují i širokopásmové rušičky, ty prý byly svého času populární u chmatáků v garážích u supermarketů, kde si odcházející majitel s klasickým dálkáčem nedal pozor na skutečné uzamčení auta a zloděj pak měl auto “k dispozici”. Částečným řešením je “bezklíčkové” odemykání/zamykání s rukou na klice, ale tam je zas riziko odposlechnutí klíčenky na dálku (viz známé video Polínek s anténama jak kradou BMW)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Radek124 napsal:

Prostě rušení v bezlicenčním pásmu + fakt že pajšl do těch NFC klíčů beztak dodává jeden a ten samej Číňan. Na některých místech pomůže (díky použití různych kanálů) klasickej čudlík na klíči, jinde zas ruka na klice. Existují i širokopásmové rušičky, ty prý byly svého času populární u chmatáků v garážích u supermarketů, kde si odcházející majitel s klasickým dálkáčem nedal pozor na skutečné uzamčení auta a zloděj pak měl auto “k dispozici”. Částečným řešením je “bezklíčkové” odemykání/zamykání s rukou na klice, ale tam je zas riziko odposlechnutí klíčenky na dálku (viz známé video Polínek s anténama jak kradou BMW)...

Co to je "s rukou na klice"? Jakože mám zmáčknout ten odemykací čudlík, když odcházím od auta? Štve mne to, nechávám si v autě NTB a právě mi vyhovovalo, že se zamkne samo a nemusím si na to myslet. U předešlého auta (CCčko) jsem to měla nastavené tak, že se samo zamklo po nějaké době, když jsem zapomněla. Zeptám se teda v Mazdě, jestli tam něco takového taky není. Jsem z toho auta pěkně otrávená. :(

Díky všem za rady!

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, Laika napsal:

Možná je to CX5 - prostě taková ta větší červená s uřezaným nosem.

Mě se to stává jenom když otevřu kufr a něco tam beru. Pak když kufr zavřu a odcházím, kak jsem asi již mimo dosah klíče a nezamkne se to. Pokud máš elekricky sklopné zrcátka, tak ty jsou dobrým indikátorem zamknutí, sklápějí se teprve po zamknutí. Vzhledem k tomu, že mám již druhou CX5, tak jsem si na to nějak zvykl a při odchodu od auta se podívám, v jaké poloze jsou zrcátka, případně zamknu tlačítkem na ovladači.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, bedan napsal:

Mě se to stává jenom když otevřu kufr a něco tam beru. Pak když kufr zavřu a odcházím, kak jsem asi již mimo dosah klíče a nezamkne se to. Pokud máš elekricky sklopné zrcátka, tak ty jsou dobrým indikátorem zamknutí, sklápějí se teprve po zamknutí. Vzhledem k tomu, že mám již druhou CX5, tak jsem si na to nějak zvykl a při odchodu od auta se podívám, v jaké poloze jsou zrcátka, případně zamknu tlačítkem na ovladači.

Aha, dobrý tip, já to mám asi ale vypnuté, ty zrcátka, musím otočit knoflikem na dveřích, aby se sklopily. Odklopí se už automaticky.  S tím kufrem to vysleduju, díky!

Nevadí ti ta malá nádrž? Mně přijde, že furt tankuju.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, Laika napsal:

Aha, dobrý tip, já to mám asi ale vypnuté, ty zrcátka, musím otočit knoflikem na dveřích, aby se sklopily. Odklopí se už automaticky.  S tím kufrem to vysleduju, díky!

Nevadí ti ta malá nádrž? Mně přijde, že furt tankuju.

 

Tak jo, ta nádrž je malá. A najde se víc věcí které nejsou podle mého gusta, ale zase dobře naladěný podvozek, 2,5 litru, atmosféra, relativně slušný krouťák 250 Nm, nakonec i těch myslím 196 koní (nebo kolik to má) to vyvažují. Taky automat je docela slušně naladěný a po přepnutí do režimu sport tomu autu nemám, na moje ježdění, co vytknout. Jistě, 250 Nm má i maminy oturbená 1,4, ale když s tím jedu, tak mi velice chybí okamžitá reakce na plyn. Šlapu na plyn a pořád nic a najednou se to zblázní a začne jet. Když mi to udělá v rychlé zatáčce a na mokru - no nic příjemného.

Jestli jsi měla disel a byla zvyklá najet mezi tankováním 900 km, tak těch cca 600 - 650 km, co se dá ujet s benzínovou CX5, je málo. Na druhou stranu k na cestě k Lago di Garda jsem tankoval jednou někde kolem Insbruku a to už bych potřeboval zastavit a protáhnout se tak jako tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, bedan napsal:

Tak jo, ta nádrž je malá. A najde se víc věcí které nejsou podle mého gusta, ale zase dobře naladěný podvozek, 2,5 litru, atmosféra, relativně slušný krouťák 250 Nm, nakonec i těch myslím 196 koní (nebo kolik to má) to vyvažují. Taky automat je docela slušně naladěný a po přepnutí do režimu sport tomu autu nemám, na moje ježdění, co vytknout. Jistě, 250 Nm má i maminy oturbená 1,4, ale když s tím jedu, tak mi velice chybí okamžitá reakce na plyn. Šlapu na plyn a pořád nic a najednou se to zblázní a začne jet. Když mi to udělá v rychlé zatáčce a na mokru - no nic příjemného.

Jestli jsi měla disel a byla zvyklá najet mezi tankováním 900 km, tak těch cca 600 - 650 km, co se dá ujet s benzínovou CX5, je málo. Na druhou stranu k na cestě k Lago di Garda jsem tankoval jednou někde kolem Insbruku a to už bych potřeboval zastavit a protáhnout se tak jako tak.

Jako je to asi především o zvyku. Jezdím často do západního Německa a nevyjde mi to na nádrž. Ale hlavně jezdím do práce po Praze,  15 km tam, 15 nazpátek, a prostě mi přijde, že furt stojím u benzinky (mám furt diesel, jsem petrolhead).

Ty jízdní vlastnosti mi zatím moc nesedí,  já jsem měla kupé v automatu, stabilní auto jak přilepené k zemi; tady to je takový štíhlý autobus, těžiště vysoko, neustále mi padá kabelka ze sedadla... a mám manuál, po dlouhé době - pro změnu, já to mám ráda v zácpách v Praze, zdá se mi, že mám auto daleko víc pod kontrolou, než s tím DSG - přesně, jak píšeš, šlápla jsem na plyn a auto ještě chvilku přemýšlelo, jestli to myslím vážně. Na dálnici mi to nevadilo, ale v Praze jo. A pak ještě hrozně nízké dveře kufru - to mne teda překvapilo, několikrát i fyzicky do čela, než jsem si začala dávat pozor, prostě výška je na průměrného Japonce, já jsem spíš naprůměrný Němec. :) No, zvykám si. 

Ale jinak mi vyhovuje vnitřní prostornost, přístup do interiéru, dostupnost všeho ovládání - měla jsem kdysi i Touarega a ten tak pohodlný tedy nebyl (a nenávidla jsem ho ve městě).

A super teda ovladatelnost - první dny mi vadily ty zadní sloupky, měla jsem pocit, že v zrcátku vidím auto ve slepém úhlu, vždycky jsem se lekla, ale už jsem si na to zvykla, a teď mám teda pocit, že to auto fakt ovládám, je mrštné, přesné, na řazení do kolony, na předjíždění, na parkování...parkuju v práci ve výtahu, chce to i docela šikovnost, tady s tím zajedu úplně přesně od prvního dne.

Akorát mi furt hraje potichu rádio - manžel vyčetl, že je to schválně, aby byla zachovaná kvalita hudby při přehrávání nekvalitních MP4 z mobilu. Já mám ráda, když muzika trhá dlažbu, ještě to musím vymyslet... :)

 

 

 

 

Upraveno uživatelem Laika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...