Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, African napsal:

Já Vám nevím, ale mě připadne že čím víc těchto fíčurin člověk v autě bude mít, tím méně se bude plně věnovat řízení.

Pre nás, čo sa radi kocháme krajinou, to je dosť výrazná pomôcka. Ale je pravda, že na použiteľný systém, ktorý robí, čo má, neodpútava pozornosť pri obsluhe a neotravuje falošnými poplachmi, som narazil až nedávno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta Alfa je nádherná!

před 33 minutami, African napsal:

Tak ať ti pěkně slouží :cheers: Já jsem ho půjčil kamarádovi a po dni blbnutí objednal tu 1,5 v automatu funglovku, ani nějak moc neváhal :D My máme na poskakování už dva roky 2008 a jsme taky maximálně spokojeni, je pravda že Pažout za poslední léta udělal obrovský pokrok a hlavně ty jejich poslední designy jsou fantastický....

jj souhlas já mněl vždycky pažouty od 405,605 což byly velice spolehlivé a kvalitní stroje.Pak přišla 607 a ta éra a ty auta stály za hovno.Jediný co dělaly dobře byly Partner 2.0hdi nebo boxer-prostě dodávky.Zbytek se mi ani nelíbil a ani nebyly dobré ty auta.Celá ta éra a modely osobních aut,tu značku uplně zbytečně dehonestovaly.Ted jako by Peugeot vstal z popela, dělá jedno hezčí auto než druhý a přitom i kvalita, šla velice nahoru.Prostě asi Toyota taky přispěla,vyměna designera, nevím ale jsou ty auta opravdu dobré..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, African napsal:

Tak ať ti pěkně slouží :cheers: Já jsem ho půjčil kamarádovi a po dni blbnutí objednal tu 1,5 v automatu funglovku, ani nějak moc neváhal :D My máme na poskakování už dva roky 2008 a jsme taky maximálně spokojeni, je pravda že Pažout za poslední léta udělal obrovský pokrok a hlavně ty jejich poslední designy jsou fantastický....

Tak co si já pamatuju, Peugeot nikdy nebyly nijak špatný ba ani ošklivý auta. Některý kousky byly vyloženě povedený a tak nějak neotřelý, namátkou (od dětství, co si tak na první dobrou vybavím): 504, 505, 206, 406 (dvoudveřák - coupé je naprosto parádní auto), 605, z těch posledních třeba 508 kombi (sw). Takže podle mne nejen za poslední léta 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ale já za sebe muzu říct ze ten Rifter,je ještě pořad ve všech ohledech snesitelný.Vše jednoduché a přehledné.Proste když to nechceš mít zaplý(jízdní pruhy,start-stop) tak to vypneš jedním knoflíkem..Jako Mnel jsem jiný auta a mám například 730d, nebo mám poslední Fabii a tam mne to někdy už vysloveně sere..ovládání na některé ty asistenty.Ale pořad se to nějak dá..to je proste pokrok.Auta jsou čím dal sofistikovanejsi a na druhou stranu to v mnoha ohledech není na škodu.Ještě jedna,po úspěšným zdolání  blátivé pasti.😀

E00790DC-CF94-48BA-A9E6-57183596914C.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, African napsal:

Tak bude určitá skupina lidí, kterým to nějákým způsobem pomůže, jako každá pomůcka. Já mám to štěstí, že v mém věku jsem stále při vědomí a mé smysly ještě zvládnou rozeznat, zdali čáry přejíždím nebo ne....Já Vám nevím, ale mě připadne že čím víc těchto fíčurin člověk v autě bude mít, tím méně se bude plně věnovat řízení. Anebo naopak to auto může mít tendence dělat nějáké voloviny, něco jako když kamarád vyjel do Chorvatska a VW Sharan mu už v Praze samovolně s celou rodinou několikrát zabrzdil, protože vyhodnotil vadně nějákou překážku před ním. Asi mě to jednou nemine, ale dokud to jde, zkusím se tomu vyhýbat....

Souhlas, rozhodující má bejt řidič, asistenti mají bejt jen podpora s tímm že si je zapnu když já uznám za vhodný a ne že je všechno defaultně zapnutý a ped jízdou musím udělat předstartovní přípravu jak v Boeingu, zrovna u Peugeotu, tuším že to byla 5008, mě ten lane assist dost štval. 

Kamarád dopadl ještě dobře, příběh o naší dealerce, který se u měsíc starýho Kamiqa zbláznili asistenti tak, že se a s autem nedalo jezdit a stálo 3 měsíce v servisu už jsem tu asi vyprávěl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Tag Heuer LV napsal:

Ak budes mat cas napis prosim ta tvoje nazory na toto pre mna velmi zaujimave auto, pripadne ci mas aj nejake informacie od majitela ci je to so spolahlivostou v pohode alebo stale katastrofa.

Motor - perfektní, má síly na rozdávání v celém spektru otáček, dá se s ním jezdit bez problému vjakýchkoli podmínkách, ve městě, na dálnici, tomu se nedá takřka nic vytknout. V přejezdovém režimu jede s rozumnou spotřebou. 

Převodovka - zde manuál, funkční, dobře odstupňovaná, má trošku gumovjší chod, jako novodobé Mkové skříně, ale rozhodně stojí za to. Spojení s autem je na dnešní dobu nabývalé. Jel jsem i s automatem, ten je samozřejmě nesrovnatelně rychlejší, ale taky sterilnější. 

Podvozek - na danou kategorii velmi komfortní a spíš než k M3/4 bych ho přirovnal k C63amg. V nejtvrdším režimu na nerovnostech začne vyrovat a pohupovat se, což mi moc nesedělo, zvlášť v nájezdech do zatáček nebo na techničtějším úseku. 

Zvuk - spolu s motorem pecka, umí zavírat a otevírat klapku a je to prostě paráda, jak při jízdě, tak i třeba když ho nastaruješ za studena. Zároveň to nijak neotravuje ani při delší jízdě. Tohle je třba proti tomu Mku jinej svět. 

Brzdy - zde obyč ocelové, přiměřené kategorii auta, žádná supr pecka to ale není. 

Interier - tvarově zajímavý, kvalitativně slabota, infotainment je v podstatě nepouitelnej, max na rádio. 

Kvalita - nejslabší čáast auta, měl to můj kamarád, celkem najel 117tis km a za tu dobu to bylo nespočetněkrát v servise se vším, na co si vzpomeneš - převodovka, spojka, světla, řídicí jednotky, palovová čerpadla, kapota,.. Kvalita zpracování dílů karoserie taky pochybná, prostě Itálie se vším všudy. Kamarád měl jednu z prvních, co se prodala, tak to možná bylo částečně ovlivněno i tímto, k tomu se neumím vyjádřit, nemám srovnání. 

Kdyby Tě napadlo ještě něco konkrétního, ptej se..

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dominik17:

dakujem Ti, ze sa az takto rozpises som necakal ale cakal som v podstate vysledok taky ako si napisal.

Ocakaval som, ze to najviac bude motor a zvuk a celkovo zazitky za volantom, slabu kvalitu interieru, nanic infotainment atd. ale to by som vedel zvladnut kvoli tomu ostatnemu...toho co som sa najviac bal to je ta spolahlivost a to si mi bohuzial taktiez potvrdil, ze je na velmi mizernej urovni. Mozno ako pises neskor vyrobene kusky su na tom lepsie ale aj tak sa mi tomu nechce verit, myslim si ze C63 amg na tom bude urcite lepsie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A hlavne to žiadny Raptor nebude, motor je stále ten istý... Krajšie a schopnejšie Hiluxy sú aj v Európe, napríklad tie od Arctic Trucks sú priamo v distribúcii dealera Toyoty a vraj nie je problém to prihlásiť kdekoľvek v EU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem si převzal wranglera z opravy. Jako jó, jsem nesmírně nasranej , že od dubna auto v servisu. Ale když já jsem si do toho dneska sedl.... To je tak parádní vůz! Jede jak blázen, vysoké, krásné, omaj....Zase jsem z něj měl radost jak z nového vozu..

Tak doufám (ťuk ťuk ťuk) že problémy už máme společně za sebou a bude to cajk. Já bych už asi jiné auto nechtěl (jasné mám v záloze toho Challengera, ale to jako třetí auto až budu bohatý ;-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový Hilux je jedním slovem perfektní, mít pro něj využití,  neváhám ani minutu......dodnes rád vzpomínám, jak nás hospodskej v Africe vždycky na korbě vožralý rozvážel po farmách 🙂

To mAra_ : Parádní zpráva, tak ať ti pěkně slouží.....a co tam vlastně bylo za závadu, že to těm bambusákům tak trvalo?

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...