Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 7 hodinami, M3maniac napsal:

Tak 405 byla po převratu mým autem snů, popíšu jak a kdy jsem se do toho auta zamiloval.

405, Seat Toledo a Mazda 626 byly nejoblíbenější auta prvních porevolučních podnikatelů u nás ve městě. Největší šíbr měl Mazdu Xedos 9 V6, v té době stála myslím přes mega.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, M3maniac napsal:

Tak obo zalezi jakych miniku, cooper S nebo dokonce Works jede neskutečně a když se poladí tak hodně neskutečně...

No, občas prý záleží i na řidiči 😄

Jasně, ono i obyčejné One umí pobavit a když ho řídí někdo, kdo to umí, tak jede jak raketa. Jen musíš vědět, co to auto potřebuje, a ne ho třeba štvát po dálnici a pak se divit, že je kde co rychlejší ( jo, i tací se najdou ).

Tak to Ti nepovím, co všechno tam jelo za verze, byl to nějaký pelmel všeho možného a ta 309 je tam dost proháněla. Bylo to někde na netu a ten " kluk " , co jí vodil, jezdil někde okruhy. Byly tam v závěru časy pro srovnání a byl docela vysoko, takže asi tak 😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na mne je mini moc tvrdé, ale klučina, co mne s ním vezl po krušných horách uháněl jako ďábel.

Nezapomeň, že 309 GTi s klecí a bez zadních sedaček váží necelých 8 q, zatímco Cooper má 12 q, má menší rozvor a o něco větší rozchod , takže je obratnější. No a samozřejmě nevím, kdo co řídil, byla tam jen zmínka o řidiči z toho Peugeota.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přemýšlel jsem, jestli to dám mezi auta, nebo do humoru, ale tak sem. Článek vážně pobavil https://www.garaz.cz/clanek/pohled-za-oponu-jak-vznikl-dvouramenny-volant-v-octavii-21004958
Aneb když se mkt žblepty snaží obhájit neskutečnou blbost, ale už to vážně přeženou a nakonec si protiřečí každým odstavcem :D
...vývoj trval 3 roky / už to měli Škodovky před 30 lety
...je to pro lepší řízení / RS jakožto nej řidičská verze má ovšem klasický

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Bells napsal:

Přemýšlel jsem, jestli to dám mezi auta, nebo do humoru, ale tak sem. Článek vážně pobavil https://www.garaz.cz/clanek/pohled-za-oponu-jak-vznikl-dvouramenny-volant-v-octavii-21004958
Aneb když se mkt žblepty snaží obhájit neskutečnou blbost, ale už to vážně přeženou a nakonec si protiřečí každým odstavcem :D
...vývoj trval 3 roky / už to měli Škodovky před 30 lety
...je to pro lepší řízení / RS jakožto nej řidičská verze má ovšem klasický

Ty jo, kdybych te neznal, tak bych si rekl, ze jsi kapku jak zenska, co cte hodne mezi radky :D Jak jsi to sesumarizoval, tak to zni vtipne, ale po precteni toho clanku z toho stejnej pocit tak jak jsi to podal uplne nemam.

To, ze to mely skodovky pred 30 lety neznamena, ze novou podobu dvourameneho volantu nemohli vyvijet 3 roky. Koncept dvourameneho volantu samozrejme znali, ale prenest to do soucasnosti jim mozna trochu zabralo.

Trojramenny volant byl vetsinou ve sportovnich verzich, kdezto dvouramenny pusobi vice elegantne. Proto nevidim problem aplikovat v RS trojramenny, zejmena kvuli designu.

S tim, ze ten clanek mel byt spis oznaceny za komercni, tak souhlasim. Ale jinak mi prijde, ze uz tam hledas neco, co tam neni. Ale je to jen muj pocit (a nechapu, ze obhajuju Skodovku...) ;)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 10. 2020 v 10:26, Irwinek napsal:

Na mne je mini moc tvrdé, ale klučina, co mne s ním vezl po krušných horách uháněl jako ďábel.

Nezapomeň, že 309 GTi s klecí a bez zadních sedaček váží necelých 8 q, zatímco Cooper má 12 q, má menší rozvor a o něco větší rozchod , takže je obratnější. No a samozřejmě nevím, kdo co řídil, byla tam jen zmínka o řidiči z toho Peugeota.

Jasan, ty staré auta hovno váží a ten motor bez debat umí leťet, ale když bude lehce poladěné gti 309 s cooper s tak cooper pojede rychleji se stejně kvalitním šoférem. Esko i v zàkladu jede jak jeblé, ale hlavně má vlastnosti motokáry a je v tom hodně zábavy pokud zrovna neřešíš rozvody nebo vysokotlaké čerpadlo 😀 na youtubu v tom někteří prohánějí gt3 a podobné auta na nordschleife.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, konnan napsal:

Takze novou oktu jedine v RS, protoze ten dvouramenej volant je hruza. No jsem zvedav co mi na to v praci reknou 😄

Interiér (potažmo i exteriér ve stylu nošovický korejec) nové Škůdky mne vyděsil natolik, že jsem se rozhodl zůstat u 3jky po faceliftu další dva roky než si postupně zvyku na novej level ultra-low-cost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 52 minutami, Dagoberd napsal:

Interiér (potažmo i exteriér ve stylu nošovický korejec) nové Škůdky mne vyděsil natolik, že jsem se rozhodl zůstat u 3jky po faceliftu další dva roky než si postupně zvyku na novej level ultra-low-cost. 

Poslední hezká škodovka byl aktuální Superb před faceliftem, tomu jsem neodolal. Bohužel je to jediné plus na tom autě, takže koncern je odškrtnut a nikdy více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, konnan napsal:

Takze novou oktu jedine v RS, protoze ten dvouramenej volant je hruza. No jsem zvedav co mi na to v praci reknou 😄

Myslím že by šel doobjednat i do běžnější verze 🙂 

před 2 hodinami, AndyAaron napsal:

 

To, ze to mely skodovky pred 30 lety neznamena, ze novou podobu dvourameneho volantu nemohli vyvijet 3 roky. Koncept dvourameneho volantu samozrejme znali, ale prenest to do soucasnosti jim mozna trochu zabralo.

Trojramenny volant byl vetsinou ve sportovnich verzich, kdezto dvouramenny pusobi vice elegantne. Proto nevidim problem aplikovat v RS trojramenny, zejmena kvuli designu.

 

V prvním bodě souhlas, nevím proč by nemohli 3 roky vyvíjet něco, co tady bylo v jiné podobě před 30 lety. 

V druhém nesouhlasím, oni řekli, že při otáčení volantem je výhodné mít co nejméně ramen, tak bych čekal, že ten s menším počtem ramen bude v té sportovnější verzi - RS. A čistě můj názor, více elegantní je čtyřramenný, tříramenný je sportovnější a dvojramenný je jenom hnusnej. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ctyrramenny je urcite elegantnejsi, ja jen operoval mezi 2 a 3 ramennyma. Za sebe musim rict, ze jak ze zacatku se mi ten dvouramenny nelibil, tak mu celkem prichazim na chut. Funkcne/ergonomicky ovsem netusim, zkusenost nemam. Ovsem ten z RS je za me nej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, AndyAaron napsal:

Ty jo, kdybych te neznal, tak bych si rekl, ze jsi kapku jak zenska, co cte hodne mezi radky :D Jak jsi to sesumarizoval, tak to zni vtipne, ale po precteni toho clanku z toho stejnej pocit tak jak jsi to podal uplne nemam.

To, ze to mely skodovky pred 30 lety neznamena, ze novou podobu dvourameneho volantu nemohli vyvijet 3 roky. Koncept dvourameneho volantu samozrejme znali, ale prenest to do soucasnosti jim mozna trochu zabralo.

Trojramenny volant byl vetsinou ve sportovnich verzich, kdezto dvouramenny pusobi vice elegantne. Proto nevidim problem aplikovat v RS trojramenny, zejmena kvuli designu.

S tim, ze ten clanek mel byt spis oznaceny za komercni, tak souhlasim. Ale jinak mi prijde, ze uz tam hledas neco, co tam neni. Ale je to jen muj pocit (a nechapu, ze obhajuju Skodovku...) ;)

 

Sakra, to abych se podíval, jestli mi třeba nerostou fungl nový dvojky, když se ze mě stává ženská :D

Hele nevím, na mě to působí jako ukrutná obhajoba totálního nesmyslu, o kterém beztak vědí, že je to nesmysl, něco jako když dělali dřív pravé zrcátka menší, aby ušetřili :D To byl taky nápad, že bych za to dotyčné nakopal kamsi, vidět v tom bylo kulový a ještě auto vypadalo jak mrzák. Teď odřízli rameno a okecají to mkt pohádkou, přitom jak tam nechali ten náznak ramene (taky hezky okecaný), tak to vypadá, jak když přišel Franta z garáže a upálil to flexou a korunují to tím, že to vyvíjeli 3 roky...jako vážně? Odstranění jednoho ramene a tři roky? Jak mohli vůbec zvládnout udělat celé auto? :D 

Fakt si nemůžu pomoct, ale vidím v tom co vidím. Že dokáží sálodlouze okecat sebevětší blbinu vím, ale občas je to vážně extrém. V mkt oddělení podle mě musí lítat koks rovnou z klimatizací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, AndyAaron napsal:

Za sebe musim rict, ze jak ze zacatku se mi ten dvouramenny nelibil, tak mu celkem prichazim na chut. Funkcne/ergonomicky ovsem netusim, zkusenost nemam. Ovsem ten z RS je za me nej.

Funkčně i ergonomicky to bude stejný, tam je fakt jen to rameno navíc, jen teda ten v RS mi přijde dole zploštělej, to moc nemusím. Co se týče designu, jak se mi nelíbila čtyřoká ovce, tak se mi nelíbí pořád, s tím volantem je to to samý, nějak mi to ne a ne padnout do oka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...