Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 6 hodinami, M3maniac napsal:

Jasan, ty staré auta hovno váží a ten motor bez debat umí leťet, ale když bude lehce poladěné gti 309 s cooper s tak cooper pojede rychleji se stejně kvalitním šoférem. Esko i v zàkladu jede jak jeblé, ale hlavně má vlastnosti motokáry a je v tom hodně zábavy pokud zrovna neřešíš rozvody nebo vysokotlaké čerpadlo 😀 na youtubu v tom někteří prohánějí gt3 a podobné auta na nordschleife.

Tak jasně, stará auta byla stavěna jinak, za jiných podmínek a pro jiné podmínky, navíc, co si budeme povídat, 40 let starej skelet se bude už kroutit sám o sobě :-(. jo, viděl jsem nějaká videa, a to one, co jsem v něm jel, bylo tvrdé jak motokára ( teda skoro, protože motokára ze mne vytloukla i ty kosti, co je nemám, a hlava ve výši blatníku od trabanta, nene, na to nic nemá :-), a to jsem jel i ve smartu )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muži, chlapci,

vždycky jste mi dobře poradili, tak se zase pochlapte: u VW mám zapnutou nějakou funkci, která souvisí s adaptivním tempomatem. Tato funkce hlídá auto v levém pruhu ode mne a brzdí za ním (zkrátka: brání mi na dálnici předjíždět zprava, což samozřemě nedělám!).  Hrozně mne to seje, protože je to nečekané, vypnula bych si to, ale nemůžu v menu (českém) najít, jak se tato kravina jmenuje. A jestli to vůbec jde samostatně vypnout, jestli to není součást chování ACC.

Tak co, víme?

Upraveno uživatelem Laika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak další perlička ze Škodovky, mám půjčenou Scalu, kde je hlídání v pruzích, které sice jde vypnout v menu, ale po opětovném nastartování je opět zapnuté. Dost mě to tahání za volant štve, ve svém Supu se po nastartování opětovně nezapne. Dle sdělení prodejce nejde trvale vypnout (jedině neautorizovaným zásahem do softwaru) a stejně to má i nová Octa. Neví někdo jak to trvale vypnout? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V autech kde je na to fyzický tlačítko to umí řešit moduly, který to za tebe po nastartování vypnou. Pokud se to dá vypnout jen přes infotainment, mám obavu že jsi v prdeli a půjde to max přes nějakou neautorizovanou obechcávku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Laika napsal:

Muži, chlapci,

vždycky jste mi dobře poradili, tak se zase pochlapte: u VW mám zapnutou nějakou funkci, která souvisí s adaptivním tempomatem. Tato funkce hlídá auto v levém pruhu ode mne a brzdí za ním (zkrátka: brání mi na dálnici předjíždět zprava, což samozřemě nedělám!).  Hrozně mne to seje, protože je to nečekané, vypnula bych si to, ale nemůžu v menu (českém) najít, jak se tato kravina jmenuje. A jestli to vůbec jde samostatně vypnout, jestli to není součást chování ACC.

Tak co, víme?

Co máš za model? Bude to nejspíš souviset s prediktivním adaptivním tempomatem. Vypni si funkci “respektovat průběh cesty” - v menu nastavení asistence řidiče - acc.

Možná je to ale standard už pro “obyčejný” adaptivní tempomat. Já to nepoužívám a v pravým pruhu toho moc nenajezdím, tak si nejsem jistej. To víš, safety first ;)

Upraveno uživatelem dawe009
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, konnan napsal:

Tak další perlička ze Škodovky, mám půjčenou Scalu, kde je hlídání v pruzích, které sice jde vypnout v menu, ale po opětovném nastartování je opět zapnuté. Dost mě to tahání za volant štve, ve svém Supu se po nastartování opětovně nezapne. Dle sdělení prodejce nejde trvale vypnout (jedině neautorizovaným zásahem do softwaru) a stejně to má i nová Octa. Neví někdo jak to trvale vypnout? 

U novych aut už nelze vypnout, musí se po každém startu znova. Je to požadavek Euro NCAP..bez toho 5 hvězd nedostaneš. A když nemáš 5 hvězd, tak zákazník nechce.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přece  bys nechtěl své auto ovládat sám?

- sám si hlídat jízdu v pruzích...

- sám si zvolit podle délky stisku páčky blinkru, kolikrát zablikáš...

- sám si hlídat mrtvé úhly...

- sám si zvolit, zda chceš a nebo nechceš být připoután a nebýt obtěžován pípáním a jiným hlukem...

- sám si určit jak rychle a daleko budeš dojíždět k vozidlu před sebou...

- sám si hlídat prostor kolem vozidla při manévrování a parkování...

- sám si sešlápnout nebo nesešlápnout spojku při startování...

- sám si hlídat rychlost, jakou jedeš...

- sám se rozjet do kopce...

- sám si dávkovat sešlápnutím pedálu akcelerátoru výkon přenášený na kola...

- sám si rozsvítit a zhasnout světla, kdykoliv a jakkoliv se ti zachce...

- sám si....

 

A nebo už vůbec bys přece nechtěl si sám...

- na autě udělat servis, vyměnit žárovky, olej, brzdové obložení, tlumiče,...

- si zkontrolovat tlak v pneumatikách

- si rozhodnout, zda jsi nebo nejsi unavený

- ...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Bells napsal:

Sakra, to abych se podíval, jestli mi třeba nerostou fungl nový dvojky, když se ze mě stává ženská :D

Hele nevím, na mě to působí jako ukrutná obhajoba totálního nesmyslu, o kterém beztak vědí, že je to nesmysl, něco jako když dělali dřív pravé zrcátka menší, aby ušetřili :D To byl taky nápad, že bych za to dotyčné nakopal kamsi, vidět v tom bylo kulový a ještě auto vypadalo jak mrzák. Teď odřízli rameno a okecají to mkt pohádkou, přitom jak tam nechali ten náznak ramene (taky hezky okecaný), tak to vypadá, jak když přišel Franta z garáže a upálil to flexou a korunují to tím, že to vyvíjeli 3 roky...jako vážně? Odstranění jednoho ramene a tři roky? Jak mohli vůbec zvládnout udělat celé auto? :D 

Fakt si nemůžu pomoct, ale vidím v tom co vidím. Že dokáží sálodlouze okecat sebevětší blbinu vím, ale občas je to vážně extrém. V mkt oddělení podle mě musí lítat koks rovnou z klimatizací.

Mluvis mi z duse! A v tom clanku to ten blabola vlastne sam priznava. Rika ze to je podle nich pro ridice lepsi, coz ovsem je znacne individualni. A ze to v RS neni, je taky urcita indicie. Srovnani se zmrzacenym zrcatkem je presne. 
Jezis jak ja jsem rad, ze jsem stihl v praci dostat posledni trojkovou! A jak jsem byl nasrany, ze ma ctyri oci. Dneska bych z fleku ctyri oci obhajoval...oproti ctvrte generaci. Asi zacnu jezdit min, at mi ta moje dyl vydrzi 😆

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Murphy97 napsal:

Ha, David nespi, toho musim vyuzit .... 😁

Prosim te, jak mam vyhledat/jak se nazyva takova ta "tyc", co "zapada" sem?

Ptam se tady, pac v Kunraticich ve VW jsem dnes nepochodil...
Dekujuuuuuu

39A04ACB-152C-4F55-97D3-AC915C0AD810.jpeg

Čau. No hele tam se dává ochranná mříž nebo síť.. Ta tyč..asi vím, co myslíš..nebyla myslím nikdy originální příslušenství VW, ale nějakej aftermarket. Poptám se kolegů a pošlu ti info na whatsapp ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamaráde myslím že se tam ve tvem autě závěsí ta oddělovací siť, ale jak jsi sem dával foto spací úpravy tak máš ty kastlíky se sítí co byly na zadních sedadlech odmontované?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Tome, jasny, mel jsem tu oddelovaci sit jednou v Passatu na tom zatahovacim platu zavazadloveho prostoru. Vlastne to plnilo dve funkce v jednom - roletka kufru a nahoru se vysouvala sit a ta se s takovou tou "asymetrickou" tyci kotvila prave sem. Uprime, stacila by mi prave jen ta tyc, chci si na ni dat zaclonu, koralky, nebo mozna i cecka. Pak tam pry nelitaj mouchy.

PS: Jestli mam neco odmontovane se dozvim na konci prvniho listopadoveho tydne 🙂

...a nebo taky vyrazne pozdeji, pokud pan plukovnik prosadi plosnou izolaci...

tohle jsem mel v tom Passatu, kdysi...jdem mi o tu tyc, ale v rozmeru do Multivana 6.1

9DB23FD9-ADE7-4C54-ABD5-5F5197DD041E.jpeg

Upraveno uživatelem Murphy97
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna nemilá událost. Kamarád si v pátek vyzvedl novou Octavku 4 -  2,0 Tdi  110KW, ujel 400km a auto stojí v servise, pravděpodobně zadřený motor na klice, mlátilo v tom jak starý Deťák to byl "pásák". Čeká teď na vyjádření škodovky. To se tak těšil a  teď řeší s právníkem , že odstoupí od smlouvy.😂 Zítra snad bude jasno o závadě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, pavel23 napsal:

Jedna nemilá událost. Kamarád si v pátek vyzvedl novou Octavku 4 -  2,0 Tdi  110KW, ujel 400km a auto stojí v servise, pravděpodobně zadřený motor na klice, mlátilo v tom jak starý Deťák to byl "pásák". Čeká teď na vyjádření škodovky. To se tak těšil a  teď řeší s právníkem , že odstoupí od smlouvy.😂 Zítra snad bude jasno o závadě.

No, tak to nechceš, by mi normálně jeblo... :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...