Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 5 hodinami, Sphinxx napsal:

Tys to chytil? Super ... nevím, jak Citigo, to se hádat nebudu, ale o mě se zrušila Fabia I a hodně špatný, totálka a rovnou šrot. Já jsem hlavně rád, že jsme z toho všichni vylezli, my s dcerou v pohodě, jen teda slušná porce šoku. A paní odvezla RZ, protože to chytila na svůj bok, stejně jako u mě, ale ta Fabka, jak je lehká, tak se svezla po mém levém boku až k A - sloupku a pak setrvačně ještě dobrých deset metrů až k obrubníku, kde se zastavila... já když jsem viděl, že už to neodvrátím, tak jsem (po rozjezdu) dupnul na brzdu, stál na brzdě a držel volant, takovou řachu už bych znovu dostat nechtěl, neuděláš nic, jen čekáš až to do Tebe narve, nic příjemného.

🙂

mě Iveco natlačilo na zadek peugeota 505 tri tydny starou fabii, podržel jsem to za smýkání asi 10 cm před dalším autem - fabie se zlomila mezi prednimi a zadnimi dvermi, já musel měnit zámek v kufru, nějak se ušmykl, jinak jen oděrky na nárazníku. V řetězovce kvůli káče v ovci nás šlo 7,  o výztuž zadních dveří jsme se otočili o avii, když mne trefilo favo na lp kolo - a přesně jak říkáš - tak pomalu se to šine všechno proti sobě, až máš pocit, že kdyby jsi vystrčil ruku z okna tak to všechno zastavíš a najednou rachot jako kr..., fávo letělo do svodidel a urazilo si kolo. Naposled loni, to mladýho v corse b na dálnici sestřelil důchodce v nové astře, corsa otlučená ze všech stran o betonová svodidla, uražené zadní kolo a po zdvižení se ukázalo uražená přední náprava - šlo to rovnou do šrotu. Mladýmu se nestalo nic, jen vyděšený. Když jsme pak s poldama koukali na záznam od nějakýho kamioňáka, tak jsme se schodli, že kdyby měl větší auto, bylo to jen pár odřenin a do kopru šla astra - ten úhel by něco většího ustálo.

čekal jsem, že se ozve někdo s vlastní zkušeností, do testu si přeci nikdo nevezme takové auto, kde by výsledek byl nejistý, a je potřeba dokázat, jak moc je nové bezpečnější a ne doufat, že to dopadne ve prospěch nového dobře. Navíc skutečné havárie se nedějí takhle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, Irwinek napsal:

🙂

mě Iveco natlačilo ...

No, já už bych každopádně bourat čelním nárazem nechtěl, je to čtyři roky a pořád to mám živě před očima a neuděláš nic, štěstí bylo, že jsem zastavil a stál, zatímco ona do mě vlítla, proto asi dopadla hůř a po mém autě se hlavně svezla a odrazila.

před 28 minutami, M3maniac napsal:

Vlastní zkušenost, volvo 850 vs fabia, fabia totalka volvo podřený nárazník , plně pojízdné auto.

Já jsem dopadnul daleko hůř co se auta týče, ale odjel jsem taky z místa nehody po vlastní ose a pak to vezl ještě na díly.

Jinak je fakt jedno v čem sedíš, pokud to není starej Fazol, tam je to celkem jistota i když narazíš do popelnice :D . Když to člověk trefí blbě, nepomůže bohužel ani novej Bayer, viz foto z Novinek.

Tím asi končím na téma nehody nebo Volvo vs. ostatní. Já mám vosumpade rád stejně, jako starý Medvědy.

 

WB.jpg

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Irwinek

@ewolucionar

914 je VW, vzdy byla. Nyní v honbě za $ je propagována jako Porsche, ale to je jen bublina. Jediný Porsche v radě 914 je 914/6

touhle logikou však stoupá v ceně i audi/porsche924

to by pak bylo Porsche i vw411, které má s 914 stejný podvozek i motor - 1.7 injection s oznacenim motoru W

098871C0-E1F3-4A9A-AFC8-E985638769E0.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 10. 2020 v 17:01, konnan napsal:

Poslední hezká škodovka byl aktuální Superb před faceliftem, tomu jsem neodolal. Bohužel je to jediné plus na tom autě, takže koncern je odškrtnut a nikdy více.

S tím souhlasím, také jednoho mám třetím rokem. Vzhled bych za jediné plus neoznacoval. 2.0 TSI 206 kW je fajn motor, byť by si zasloužil lepší převodovku. DCC regulace podvozku je fajn. Co mě štve je adaptabilni tempomat a jeho nastavení, vrzajici zpětná zrcátka a pár detajlu. Jinak po 60ti tisících žádný problém. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 10. 2020 v 11:47, Navazka napsal:

Jinak dost mne zarazilo ze cena S60 je +/- stejna jako cena Passatu pred slevou... S tim ze u Volva na slevy moc neslysi, kdezto u VW mi daji 10% bez nejakych problemu

U Volva můžeš počítat se slevou 15-20%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Dokusan napsal:

S tím souhlasím, také jednoho mám třetím rokem. Vzhled bych za jediné plus neoznacoval. 2.0 TSI 206 kW je fajn motor, byť by si zasloužil lepší převodovku. DCC regulace podvozku je fajn. Co mě štve je adaptabilni tempomat a jeho nastavení, vrzajici zpětná zrcátka a pár detajlu. Jinak po 60ti tisících žádný problém. 

Já jsem šel do motoru z druhého spektra, 1,4 TSI 110kW, na který si tedy taky nemohu stěžovat, spotřeba do 6 litrů a na základní motor to taky nejede špatně. 2,0 TSI jsem měl půjčené jako náhradní když bylo moje v servisu a lépe mi seděla ta 162kW verze, 206kW mi přišla velká turbodíra a o moc lépe to nejelo. DCC mám stále nastavené na sport, na comfort je to děsná houpačka :D To že vrzají zrcátka je to nejmenší, mě odešla baterie (poprvé odtaženo do servisu), startovací tlačítko (podruhé odtaženo do servisu), po 40k km ko zadní kotouče + desky, zaseklá žaluzie chladiče (ještě že je to benzín, diesel by se asi přehřál), zaseklá velká navigace a takové prkotiny jako nefunkční baterie v kufru ani nepočítám. A to jsem rád že jsem ho vzal v manuálu, protože co slyším, tak DQ200 už by se mi asi taky vysypala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...