Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Ha, dnes už zase proletoval sníh tak snad, už se upřímně letos těším :D Hory zajištěný, tak snad to ubytko na sezónu trochu uvolní. Jsem vezl kámošovi na chalupu nějaké věci a už to mám zase jak dobytek, ono to asi opravdu nemá asi moc cenu u nás leštit... :lol:

_20201120_153222.jpg

_20201120_155217.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, geometr napsal:

Za mě je ten keyless, kdy poodejdeš od auta a nemusíš na nic sahat o kus lepší (uživatelsky samozřejmě), než když musíš na něco sáhnout. Mám odzkoušeno oboje a i teď používám auta s obojím (Renault, Toyota). Na to jak si jeden zvykne, tak zůstává Toyota odemčená 🙂 Normálně jsem nejdřív nevěřil, že to ta Toyota tak nemá a hledal v tý bichli, jak se to zapíná / nastavuje 🙂

Asi jsi to napsal lip nez ja par stranek vzadu a proto jsem poukazoval na koncern, kterej ted jezdime vs Mazda. Mam to totiz uplne stejne. A i kdyz ten culibrk osahnu, tak casto stejne jeste z okna zamykam, pac si nejsem jistej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 11. 2020 v 16:10, African napsal:

Ha, dnes už zase proletoval sníh tak snad, už se upřímně letos těším :D 

Musis tomu stesticku jit naproti trochu... fotka ze soboty, kousek od adrspachu.. 

Sem se mel stavit, ze bys mi to hodil do lesku, kdyz mas ted ty pripravky :D

DSC_3260_copy_1215x810.jpg

DSC_3270_copy_1215x810.jpg

DSC_3269_copy_1215x810.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, busdriver napsal:

Musis tomu stesticku jit naproti trochu... fotka ze soboty, kousek od adrspachu.. 

Sem se mel stavit, ze bys mi to hodil do lesku, kdyz mas ted ty pripravky :D

 

A tak to jsi mohl, bych ti to naleštil, že by si všichni sedli na zadek z toho lesku :thumbsup_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hosi, nechcem vam kazit pohlad na nemecke automobilky, ale nova X5 s keyless zamknutie pri odchode od auta predsa ma, nastavuje sa to v iDrive. Funguje to presne tak idiotsky, ako u Megane IV RS, ked mate nieco na mieste spolujazdca a obchadzate auto s vypnutym motorom a klucom v kapse okolo kapoty, niekde u praveho svetla sa auto zamkne. Ak auto obchadzate okolo kufru, nezamkne sa.

Upraveno uživatelem koveras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 11. 2020 v 16:27, Andrew napsal:

Pánové, nemáte tady někdo dobrého známého v nějakém BMW servisu (nejlépe autorizák, nebo něco lepšího, šikulu z garáže prosím ne). Potýkám se s nějakými problémy a rád bych aby se tomu někdo opravdu věnoval... vysvětlím po SZ/telefonu. Jsem sice z Prahy, ale může být celá ČR.

Díky

V Prahe určite Snejk a potom JaraX pri Olomouci, ale ten robí iba benzínové. Asi dvaja naj v ČR na BMW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takhle se na to dá dívat. To je pravda. Já měl z tý odpovědi pocit, že udělali málo. Nadruhou stranu, když pes ztratí stopu, tak těžko asi vyčítát psovodovi, že stojí za starou bačkoru. Mě spíš překvapilo, že kvůli jednomu auto (kolik se jich ukradne průměrně za den?) udělali manévry, jak kdyby utekl Kájínek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 11. 2020 v 8:47, dawe009 napsal:

Jasně že může, když to napíšeš takhle, nemám s tím zadnej problem. Navíc co si budeme povídat, kazdej bude protezovat víc to, co má doma nebo k čemu má blízko.

Upřímně nevím, proč to jiné značky nemaj. Jak jsem psal, bude v tom nejspíš hrát nějakou roli bezpečnost. Resp. ta možnost vlezt do auta dřív, než se zamkne atp.

Mě třeba štve, že el. kufr si na dálku otevřu..prichazim na parkoviště s nákupem nebo nesu tašky z baráku. Ale už si ho na dálku nezavřu. Jakmile nemáš auto na dosah, můžeš mackat tlačítko jak magor a nic. Vysvětlení je, ze zavirajici dveře muzou zranit dítě a ty, když seš dal od auta, tak tomu nezabráníš. Možná se někdy něco takového jednou stalo, možná ani ne a přesto to nejde a pokaždý musíš přijít úplně k autu, abys ten kufr zavřel. Přitom těch situaci, kdy by se mi to hodilo bylo už spousty. Dřív u Lexusu to normálně šlo (nevím, jestli ještě i teď, když už se v Evropě prodává víc než dříve, ale šlo). Zkratka určitě budou nějaký rozdíly Evropa - Japonsko - Amerika. 

Tak to já vím odpověď, na obojí.

1. Šahací Keyless u VW - myslím, že to vyplývá z toho, jak jsou ta značka celkově konzervativní. Je to auto pro páprdy, páprda si prostě chce sáhnout (na kliku, pánové, než se zase rozohníte), co nejde ošahat, to neexistuje. Vždyť to je vidět i v tom interiéru, všechno je velké, otáčecí, obrovské číslice,  knoflíky při používaní lupkají nahlas a klíčem se dají roztloukat ořechy a lebky nájezdníků. Ale to je jen moje domněnka.

2. Zavírání zadních dveří - tak to vím ale s jistotou, jako všichni řidiči Čičin. Je totiž před zavřením nutno vyhrabat sníh.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 11. 2020 v 8:28, uff napsal:

Jojo, zminil jsem koncern jehoz infotainment se vsude adoruje (a je I za me mimochodem velice dobre resenej) a presne jak pises, bude to naprosta hracka udelat. Jinak popravde nevim, kdo to pouziva a cekal jsem to u vic vyrobcu… 

Tak mi ale vysvetli (obrazne, chapu, ze nevis, at me zase nechytas za slovo), proc to ostatni nedelaji, osobne s tim mam nejlepsi zkusenosti a nepamatuju, ze by to zahaprovalo. Mozna se tak da lip do auta dostat, kdyz se zlodej prikrci a pri odchazeni pootevre dvere spolujezdce. Holt v Japonsku se asi tolik nekrade. 

Fiata mi radost dela, o tom zadna. Stejne jako ty tri miaty pred ni. Za me no flame, snad clovek muze poukazat na nejakou nedokonalost z jeho pohledu

@dawe009

 

Zase na druhou stranu - u Mazdy nestačí vzít za kliku při odemykání, musí se zmáčknout čudlík na klice a pak teprve otvírat klikou. U VW je to naopak, otvírá se rovnou a dotýká se škvírky při zamykaní. Takže to není bezdotykové ani v jednom případě.

Čili za mne je MAZDA:VW v tomto fifty:fity.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...