Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 1 hodinou, Prochy68 napsal:

Afri, kdyz das slusnou slevu, tak ja bych ho vzal emoji1787.png

Prej že z funglovkou když vyjedeš před krám, tak je stopade hnedle v perdeli a to u těch levnějších aut, takže cena bude dobrá :D Když já se nechám tak lehce zvyklat, letenky za tašku hrušek, a pak cože? Jak jako že budu platit deset dolarů za každý vychcání....🤣 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, wawrik napsal:

Nielen pocitovo, to je jednoducho rýchlejšia a silnejšia motorizácia. Tipujem, že pri pevnom štarte by sa proti nej zapotila aj moja Alfa :D Aspoň do prvej zatáčky teda :D Tuho som uvažoval, ktorý hybrid zoberiem...

Teraz jazdím na Camry, dva-tri dni vyskúšam, či je reálnych tých 3,5 l/100 km, čo mi kedysi spomínal jeden majiteľ. Zatiaľ po 200 km rýchlej antieko jazdy mám 4,9 l. Dlhodobý priemer na tom aute je podľa palubného počítača 3,9 l.

20210128_105104.thumb.jpg.f4c4797cb497d1526195680ca7bc89d7.jpg

Tak to jsem zvědavý, jak máš něžnou nohu 🙂 V zimě se na spotřebu radši nedívám 😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, DavidLC napsal:

Tak to jsem zvědavý, jak máš něžnou nohu 🙂

Ja som veľmi nežný celý! :D Tá Camry je zaujímavé auto. Mal som dosť unaháňaný deň a dával som jej zabrať v podstate stále - plný kotol na výjazde z každého kruháča (a že ich tu je požehnane), zaraďovanie tiež s plynom na podlahe... Klasický Východoeurópan :D Normálne tak dynamicky nejazdím. Občas som dokonca postrehol náznaky zábavnosti, odozva na plyn väčšinou okamžitá, citeľne lepšia ako pri bežných spaľovákoch s automatom. Spotreba za ten deň 4,9 l...

Samozrejme podľa palubáku, takže skutočnosť bude o nejaké to deci vyššia, ale aj tak mi to na ten jazdný štýl príde neuveriteľné. Pravda, rýchlosti do 110 kmh, zato pod nulou, občas dosť. Pneu na hrotoch - to netuším, čo so spotrebou robí, ale nedivil by som sa, keby ju vylepšovala.

Ale @Radek124 bude mať s tým odhlučnením od kolies pravdu - asi to je nejaká známa bolesť Toyot, buď to nevedia alebo skôr nechcú odhlučniť, lebo Lexus. Kolesá sú v podstate jediný zdroj hluku v tom aute. Nič iné ako klepotanie hrotov som nepočul, kedy je zapnutý motor vôbec netuším, aerodynamický šum skoro žiadny, až na jeden úsek vo víchrici, keď hučali zrkadielka. A celkovo ten systém mi príde naladený úplne inak ako na RAVke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedavno jsem se vezl v nove Ravce hybridu po Praze, dost se mi to libilo, sedel jsem vzadu, ale diky tomu jak zbytek byl tichy, tak hukot vzadu od kol byl fakt moc. A to bylo v rychlostech do 70 km/h. Jinak bych si to dovedl predstavit jako rodinny auto pro triclenou rodinu, ktera se v tydnu pohybuje prevazne po Praze a okoli, ale zaroven to ma jako jediny auto na vsechno.  Ale z nejakych 25tis rocne porad dame velkou cast po dalnici, a ten hluk bych nedal. I kdyz mam porad v planu si to nekdy pujcit a projet ve vyssich rychlostech.

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, kloubik napsal:

Nedavno jsem se vezl v nove Ravce hybridu po Praze, dost se mi to libilo, sedel jsem vzadu, ale diky tomu jak zbytek byl tichy, tak hukot vzadu od kol byl fakt moc. A to bylo v rychlostech do 70 km/h. Jinak bych si to dovedl predstavit jako rodinny auto pro triclenou rodinu, ktera se v tydnu pohybuje prevazne po Praze a okoli. Ale z nejakych 25tis rocne porad dame velkou cast po dalnici, a ten hluk bych nedal. I kdyz mam porad v planu si to nekdy pujcit a projet ve vyssich rychlostech.

Ono zhruba nad 100 km/h sa hluk od zadnej nápravy rozptýli v aerodynamickom sviste, predsalen je to dosť krabicoid. Nie je to od tých kolies tak zlé, ako sa zdá v nižších rýchlostiach. Ale nad 110 kmh som s tým nešiel, nemal som kde.

Inak som narazil na pár návodov, ako to veľmi jednoducho a lacno zvnútra zatlmiť, robota na 20 minút. Časom sa na to chystám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, wawrik napsal:

Inak som narazil na pár návodov, ako to veľmi jednoducho a lacno zvnútra zatlmiť, robota na 20 minút. Časom sa na to chystám.

Myslel jsi 20 vteřin?

3M Špunty do uší Ear Classic bez šňůrky | MALL.CZ

Upraveno uživatelem Andrew
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za co jsem strašně rád je, že mycina nechutná kunám, protože jich tady máme všude tři prdele. Preventivně tedy stříkám už od začátku, stopy na motoru jsou, ale nic nekoušou, musím to zaťukat. Třeba u Octávky nepomáhalo nic, ani chlupy od psa nacpaný všude v motoru :D Nejdříve postupně zmizelo polstrování motoru, a nakonec kabely, to byl masakr. Pažouta už taky ochutnali, tady zatím nic......

DSC_0249 (1).jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, wawrik napsal:

asi to je nejaká známa bolesť Toyot, buď to nevedia alebo skôr nechcú odhlučniť, lebo Lexus....

Nejen Toyot, mám dojem, že tohle je slabina tak nějak obecně u japonců, v Lanceru byl taky největší kravál od kol

Upraveno uživatelem honzyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, honzyk napsal:

Nejen Toyot, mám dojem, že tohle je slabina tak nějak obecně u japonců, v Lanceru byl taky největší kravál od kol

U starého Outlandera byli podběhy kol jenom plastpryžové a teď u nového jsou ještě na tom navíc takové technické koberce jsem koukal. Zajímavé jednoduché řešení,  BMW, ani MB to sice stále není, ale oproti původnímu modelu rozdíl obrovský.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, African napsal:

Za co jsem strašně rád je, že mycina nechutná kunám, protože jich tady máme všude tři prdele. Preventivně tedy stříkám už od začátku, stopy na motoru jsou, ale nic nekoušou, musím to zaťukat. Třeba u Octávky nepomáhalo nic, ani chlupy od psa nacpaný všude v motoru :D Nejdříve postupně zmizelo polstrování motoru, a nakonec kabely, to byl masakr. Pažouta už taky ochutnali, tady zatím nic......

Kuna mi sezrala kabel na Opelovi, senzor vyfukovych plynu c.2. Auto ignorovalo veskere zbyle senzory (ze jich tam je) a padlo do nouzaku. Drive by se rozsvitila kontrolka emisi a auto by me normalne nechalo dojet domu. Pomohlo az instalovat ultrazvukovy plasic. Na tu moji kun(d)u zafungoval, jeden vecer jsem ji pristihl. Pelasila k autu a na par metrech se zastavila. Po nekolika vterinach se o otocila a zdrhla pryc. Od te doby davam ultrazvuk na vsechna auta, zatim cajk. At radeji kousou kabely sousedovi 😅

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Effe KEMO M100N a M180, na tu moji to fungovalo vyborne. Ale kdyz se clovek podiva na recenze, kazdy plasic ma nejake negativni recenze, protoze ty male mrchy na ultrazvuk nereaguji stejne. Rozhodne bych se nebal to vyzkouset a chvili sledovat. Ja mam zatim klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V baráku na venkově, kde jsme třeba celý léto, maj kočky. Teda ne přímo ve vnitř, jsou to kočky venkovní, domů choděj na jídlo, když je studenější zima, někdy spát. Kocour, dycky, když přijedu si auto označkuje. Vob barák vedle na jednu stranu taky kočky. No a kuna za pětadvacet let žádná. Ale je to venkov, kde je svět ještě v pořádku, žádnej podělanej satelit 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, honzyk napsal:

Nejen Toyot, mám dojem, že tohle je slabina tak nějak obecně u japonců, v Lanceru byl taky největší kravál od kol

Potvrzuji i u subaru..

 

Ale zase ty auta nechutnají kunám, zatím mi do žádného japonce nevlezly..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 44 minutami, geometr napsal:

V baráku na venkově, kde jsme třeba celý léto, maj kočky. Teda ne přímo ve vnitř, jsou to kočky venkovní, domů choděj na jídlo, když je studenější zima, někdy spát. Kocour, dycky, když přijedu si auto označkuje. Vob barák vedle na jednu stranu taky kočky. No a kuna za pětadvacet let žádná. Ale je to venkov, kde je svět ještě v pořádku, žádnej podělanej satelit 🙂

U nás tedy koček taky hafo, vlastního divokého kocoura máme, který žije venku a kuny všude. Ale jsme drsný kraj plný vlků, tak je možné že i ty kuny jsou trochu drsnější :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Focus destine nova tlumiče a olej, tak si dnes a zítra vozím řiť f kůži, v naftě, f automatu. Ale stojí jim tam jako servisní novej kombík Focus Active, jsem si dělal zálusk na něj, ale to by se mi zas hůř vracelo :

IMG_2647.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzyk: jen dotaz, jsi zaměstnanec Fordu a nebo novinář? Mě přijde, že furt ukazujes auta z autosalonu jak máš auto v servise, jen mě to tak zajímá, jak normální člověk třeba se starým autem se dostane k půjčení auta. Co slyším od známých, kteří mají i prémiové vozy, kolikrát prý nedostanou půjčené ani to, když mají v autě servise...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, Peta-Biker napsal:

Honzyk: jen dotaz, jsi zaměstnanec Fordu a nebo novinář? Mě přijde, že furt ukazujes auta z autosalonu jak máš auto v servise, jen mě to tak zajímá, jak normální člověk třeba se starým autem se dostane k půjčení auta. Co slyším od známých, kteří mají i prémiové vozy, kolikrát prý nedostanou půjčené ani to, když mají v autě servise...

Tak já se služebním superbem v servise nemám problém dostat náhradní auto. Ale je pravda, že tam bereme tak 15 aut ročně, takže trošku jiná situace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...