Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 3 hodinami, eLzyx napsal:

Sphinxx: sice nejsem na diesely, ale vzhledem k tomu, že většina 850 TDI byla dojeta do smrti, tak pokud někdo udržuje jeden vyšlechtěný kousek, tak taky smekám. I ty jsou zapotřebí pro uchování historie. Já se snažím repasovat svojí T-5R do původního stavu také, což znamená, že budu muset nechat udělat celolak. Původní barva auta byla žlutá

Díky, už jsem to tu psal, není to levné, jezdím hlavně na jaře a v létě, jinak ji jen projedu, když je sucho, je to hrozná blbost, žere to prachy, ale mám ji rád, je to už taková young klasika. Líbí se mi ty hrany a hlavně, člověk do toho dá matraci a v klidu se v noci vyspí v autě, takže překonávat dálky s tímhle autem není žádný problém. Teď jsem sháněl Audi A8 D2 po FL a jeden člověk chtěl jít do výměny s mým doplatkem, nakonec jsem ji ale nedal. Ono sehnat hezkou 850 je dnes fakt problém. Do toho 80 a 70.

Psal jsi o C70 - to je auto, které se mi dodnes líbí, teda jedničková a v coupé, podle mě jedno z nejhezčích kupé nejen své doby, především s FL světly a XC maskou. Jinak chceš mi říct, že nějaký jouda přestříkal GUL na T5R do černé? Nééé ... A jestli jo, tak je to normální hřích :D ... A nedivím se Ti, že chceš zpátky žlutou.

Je tady docela slušná švédská základna. Ten modrej Sobík výše je taky fešák.

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, honza71 napsal:

Cena, spotreba a mala prakticnost v porovnani se soucasnym autem (Outlander) to auto jako mozneho nastupce diskvalifikuji. 

Malá praktičnosť? Ja som sa v tom 3500 km sťahoval :D

20190422_121043.thumb.jpg.0ce0103a3c3c560f421f029dc6d24236.jpg

Vážne, nepraktické mi úplne nepríde. A keď si zoberiem, že reálna cena za komplet vybavené auto bola len o málo (asi o 5 %) vyššia, ako za hybridnú RAV4, myslím, že to je vyslovene dobrá kúpa. Alfa je po všetkých stránkach lepšie auto, snáď okrem výhľadu a spotreby. Na snehu mám na Alfe s letnými gumami väčšiu istotu, ako v RAVke na pneu s hrotmi - tak je to auto vyvážené a ovládateľné (samozrejme, kým človek nebrzdí 🙂 ). Plus interiér, spracovanie, materiály, zatlmenie, dizajn, ergonómia, svetlá výška...

Ale Outlander nepoznám (teda bežný, poznám len PHEV), možno je na tom oproti Toyote naozaj o toľko lepšie...

Alfa.thumb.jpg.51c579576798126467c3afdc0ed55d9a.jpg

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Todle kvituju. Osobákama sem se toho něco navozil a nastěhoval a dycky se snažim dopředu dát nějakou desku která kdyžtak letící krámy zarazí, aby neskončili někomu přede mnou v kufru.

Jinak tu Alfu můžu jedině doporučit, fakt se jim povedla. Quadro je samozřejmě lepší a petrolheadovo srdce plesá, už jen při startu, ale i ty ostatní agregáty (nejsem si vědom úplně shitový verze) jsou ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Sphinxx napsal:

Díky, už jsem to tu psal, není to levné, jezdím hlavně na jaře a v létě, jinak ji jen projedu, když je sucho, je to hrozná blbost, žere to prachy, ale mám ji rád, je to už taková young klasika. Líbí se mi ty hrany a hlavně, člověk do toho dá matraci a v klidu se v noci vyspí v autě, takže překonávat dálky s tímhle autem není žádný problém. Teď jsem sháněl Audi A8 D2 po FL a jeden člověk chtěl jít do výměny s mým doplatkem, nakonec jsem ji ale nedal. Ono sehnat hezkou 850 je dnes fakt problém. Do toho 80 a 70.

Psal jsi o C70 - to je auto, které se mi dodnes líbí, teda jedničková a v coupé, podle mě jedno z nejhezčích kupé nejen své doby, především s FL světly a XC maskou. Jinak chceš mi říct, že nějaký jouda přestříkal GUL na T5R do černé? Nééé ... A jestli jo, tak je to normální hřích :D ... A nedivím se Ti, že chceš zpátky žlutou.

Je tady docela slušná švédská základna. Ten modrej Sobík výše je taky fešák.

jo, taky občas čučím, co některé díly stojí. Jen loga na zadní vrata stála tolik, že by z toho měla rodina jídlo na měsíc. Pak člověk shání takové kravinky typu originální koberečky. Ale to dáš klidně 300-400€ za prošlapaný. Hrůza. Sháním origo přední nárazník v co nejlepším stavu, ale nejsou. 

Jinak kdo přelakoval tohle auto? Nějaký Dán. V tom vozil rodinu. To má dokonce nainstalovaný multimediální systém na zadních sedačkách - ano tím jsou poškozeny i raritní interierové díly. 

Pro ty, co netuší, tak žlutá T-5R je něco jako svatý grál Volva, kdy žluté T-5R se pohybují v cenách od 450 za šrot, po 1,2M po super kus. Technicky stejné, ale černé T-5R stojí od 250 do cirka 500t Kč. Takže novým lakem to auto ztratilo statisíce korun na hodnotě. 

C70 jsem měl. Nejlepší kombinaci. T5, manuál, bicolor interier černá kůže, béžová alcantara, Dynaudio, čirou optiku, XC masku, zadní lampy po faceliftu. Krásné auto. Jenže jsem to rozšvihal na dálnici. To je tak když člověk letí 200 a myslí si, že ten před ním šetří naftu za kamionem. A ono ne. Pak máš co dělat, abys jím neproletěl, když ti to tam v 80 pošle. Nacpal jsem se na svodidla, ale chyběl tam kanál, takže jsem v cirka 160 přišel o přední závěs, což mě roztočilo a asi 3x jsem orazítkoval svodidla čumák/zadek. Mě nic nebylo, auto bylo prý dokonce zachránitelné. Jenže já (blbec) tenkrát neměl prachy nazbyt, potřeboval jsem jezdit, takže jsem si nechal vyplatit havarijku a auto poslal na šrot. Fotka mého auta teď visí na české wikipedii. Alespoň takto je "nesmrtelná". 

 

Upraveno uživatelem eLzyx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krásné auto i fotka! Mám ji taky a potvrzuji Tvoje slova, dále mám 850, kterou ladím do TOP stavu, ale tu mám jen pro radost, V70 III a zrovna 850 bylo několik. Všechna Volva jsou pohodlná, ale S80 je kapitola sama pro sebe, pohodlím konkurující Mercedesům.
Přidávám modrou V70 III, osmedesátku nemám na fotce a vosmpade tu někde koluje.
 
DSCN2772.thumb.JPG.29d18f73b6ecef01dd6850df2edbe2e7.JPG
Dekuji! Presedal jsem z Calibry a pak uz jen Volva ( jeste mam ustajeneho Rapida 120, ale uz asi 4 roky ceka az bude cas se mu venovat), i kdyz V70 byla II, ale jeste ta 2.5l s audi motorem a ta jedina co se tyce udrzby se neustale kazila a v jednu chvili uz to bylo moc. Jinak uzitnosti byla luxusni, prestehovala i 2m postel bez nutnosti rozsroubovani. Jinak pekna V70 a pro 850 mam slabost, je to krasna krabice, jen jich je cim dal tim mene a v peknem stavu pomalu na prstech jedne ruky. A jak jsem byl ze zacatku proti S80, protoze oproti S60 mi to pripadalo jako hodne usedle, tak nyni na ni nedam dopustit a to pohodli a jizdni vlastnosti jsou navykove... A vidim, ze je tu vicero clenu se severskymi vozy a to me tesi, snad nas bude co nejvice default_smile.gif

Odesláno z mého ONEPLUS A6013 pomocí Tapatalk


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurník, vy volvisti mi pěkně sypete sůl do staré rány, teda. Se slzou v oku vyhrabávám jedinou fotku mého někdejšího bronzového "pohřebáku", jak ho nazvala má budoucí žena. Bohužel moje milovaná krabice padla na oltář rodiny (paradoxně). V jisté době jsem měl dvě Volva, V40 2.0T a tuhle krásnou XC70 (na léto měla ještě fešácké eRkoidní antracitové alu, na kterých vypadala vyloženě libově). Pak ale přišla situace, kdy jsem potřeboval finance a živit 2 auta pro mě nebylo únosné. Na prodej šla obě zároveň s tím, že půjde to, které se prodá jako první. No, bohužel se prodala XC70. Přestože mi v dalších letech přišla vhod spíš spotřeba 9 l/100 u V40 než nějakých těch 12+, co si řekla XC70, pořád mě mrzí, že už ji nemám.

Sere mě to, protože pokaždé, když jsem k tomu autu přicházel, těšilo mě, jak se mi líbí. A jezdit pravidelně autem, které se vám vážně, vážně líbí, to je zkrátka radost.

Krabice 4ever!

DSC00451.thumb.JPG.300c2ded88f5e23d0de2272372e8f8b4.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, wawrik napsal:

Malá praktičnosť? Ja som sa v tom 3500 km sťahoval :D

20190422_121043.thumb.jpg.0ce0103a3c3c560f421f029dc6d24236.jpg

Vážne, nepraktické mi úplne nepríde......

Jen par komentaru:

a) jsi imho stastny muz, zes vybral tohle auto. Na svezeni je totiz fakt skvely ! Aktualne moje vysneny auto, ALE ...

b) proti Outlanderu 2009 v prakticnosti zaostava uplne ve vsem - velikost kufru (kdysi kocarek, dneska prepravka na tri psy), nakladani - sklopna spodni hrana vika kufru (pouzitelna i napr. jako stolek, kdyz rozbalis rizky 😀), posuvny zadni sedacky a jejich polohovatelny operadla (zvysuje to variabilitu pro ulozeni nakladu), rezerva ulozena pod podvozkem (nikoliv v kufru, kde by zabrala vic mista)

- nastupovani + ochrana prahu - nastupovat dozadu a jako dospelej sedet vzadu v Alfe je za trest. Velmi uzky nastupni prostor + malo mista pro dospeleho. Dvere nechrani v Alfe prahy, takze se clovek uspini raz dva 

- jizdni vlastnosti ma urcite lepsi AR (je taky mnohem novejsi technicky), asi nejlepsi z SUVcek, ale jsem presvedceny, ze v hranicnich situacich (a tim nemyslim rychlost) jako blato, snih, lehky teren by Outlander s jeho AWD obstal lepe 

c)ekonomicka stranka veci - novyho Outlandera nechci, protoze imho v Mitsubishi zahodili vsechno dobry z toho auta. Takze aktualne CX5 s 2.5 beznin od Mazdy je pro me referenci bod. Nesvezu se tak paradne, ale poridim ji o 30% levneji nez AR Veloce 280k. No a zrat 13-15 to taky nebude. Prakticnosti je to bliz k mymu Outlanderu nez k tvemu Stelviu

Takze sumasumarum, ty se paradne svezes, a ja Ti tvoji Alfu budu vzdycky v dobrem zavidet.

Ale ja se snazim si "rozumem" zduvodnit, proc nenechat vyhrat emoce 😉

@JoyStick ctyrlistek musi bejt strasnej ulet. Bal bych se v tom jezdit 😀. Uz to Veloce ma 2x vic koni nez muj Outlander

Upraveno uživatelem honza71
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 50 minutami, honza71 napsal:

c)ekonomicka stranka veci - novyho Outlandera nechci, protoze imho v Mitsubishi zahodili vsechno dobry z toho auta. Takze aktualne CX5 s 2.5 beznin od Mazdy je pro me referenci bod. Nesvezu se tak paradne, ale poridim ji o 30% levneji nez AR Veloce 280k. No a zrat 13-15 to taky nebude. Prakticnosti je to bliz k mymu Outlanderu nez k tvemu Stelviu

To by som sa celkom hádal - CX5 a Alfa boli dve autá, z ktorých som nakoniec vyberal - ale presviedčať ťa rozhodne nechcem. Svoje priority vieš posúdiť najlepšie sám. Len si myslím, že nemáš pravdu a v úžitkových vlastnostiach medzi týmito dvoma autami nie je žiadny rozdiel. V CX5 som vtedy strávil asi týždeň.

Inak 280k Stelvio mi žerie tak 11 l v meste (zápchy v BA), mimo pod 10, keď „jazdím“ tak tých 10-11 l. Na Islande do 9.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, wawrik napsal:

To by som sa celkom hádal - CX5 a Alfa boli dve autá, z ktorých som nakoniec vyberal - ale presviedčať ťa rozhodne nechcem. Svoje priority vieš posúdiť najlepšie sám. Len si myslím, že nemáš pravdu a v úžitkových vlastnostiach medzi týmito dvoma autami nie je žiadny rozdiel. V CX5 som vtedy strávil asi týždeň.

Inak 280k Stelvio mi žerie tak 11 l v meste (zápchy v BA), mimo pod 10, keď „jazdím“ tak tých 10-11 l. Na Islande do 9.

Tak ted nevim, jestli mam bejt rad nebo na.ranej 😀 

Ses chytrej chlap, takze tve nazory nelze uplne ignorovat. Diky za ne.

Jo a abych nezapomnel, mas paradni karu 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@eLzyx: já to shrnu známým sloganem, když ji miluješ, není co řešit :) . A souhlasím s Tebou. Jinak škoda té C70, to je fakt krásné kupé, nicméně ať už se podobné situace neopakují a auta dělají jen radost. 

@Coach: 850 je srdcovka, pak se mi líbí 960 II/S/V90, ideálně v kombíku, tam jsou slabé ty převodovky, což je fakt jejich slabina, jinak je to tank. A nic moc třílitr, dalo se to řešit tuším 2.9 z S80, ale kdo by to chtěl řešit. Případně 2.5 125kW s manuálem, ale těch je jak šafránu. To je teprve hranáč. Foto: harriearendsen.nl

harrieandersen960.thumb.jpg.be17e1b32e6810143a0a9805f7dd2b5d.jpg

@hufnor: Krásná bronžáda, jak psal kolega výše, nejhezčí XC. Měl jsem stejnou v zeleném lahváči, jak rád na nic vzpomínám, ale brala si v Praze skoro, jako V8 :D ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...