Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 25 minutami, Radius napsal:

To mě vždycky bere, když postaví bezkontaktní super myčku a ta jede první týden dokonale a pak to spravuje nějakej lempl, co tam nedolejvá náplně. Zejména nejzásadnější poslední kolo demineralizovaný oplach.

Přesně v tom bude zakopaný pes, protože ze začátku si ji lidi chválili. Je to nějaká Ehrle a myslím že sama o sobě nebude špatná, ale, ale.....ty náplně jak píšeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně to povídej. Já mám jednu slušnou myčku 30km na jih a druhou 35km na druhou stranu. Byť jsou asi tři pěkný myčky blíže, tak to mají lemplové co nedoplňujou náplně, neřeší neustále propadávající mincovníky a hnuj co tam spláchne vidlák z valníku tam nechaj. Takže prostě jednou za týden dva jedu a udělám těch 60-70km vejlet abych si umyl auto, protože prostě mám rád čistý auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel moje auto z výroby nemělo rezervu a hever, obojí bych rád dokoupil v originálu u Volva už není v nabídce, dojezdovku už jsem si vyhlídnul, jde mi o ten hever. Má význam kupovat hydraulický, https://www.dum-dilna.cz/zvedaky-na-auto/hydraulicky-sloupovy-pakovy-zvedak-2t--redats-ls-110/ nebo klasický nůžkový ? Ideální využití - válelo by se to pod podlahou kufru pro případ nouze a 2x ročně bych si doma přehodil kola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proč to nenecháš přehodit v jakémkoli pneuservisu za pár šušní (pokud to teda máš vůbec vyvážené). Nemyslím to teď osobně. Jen tady mám v ulici několik sousedů, kteří se tu před každou sezonou s heverem mordují celý den u několika svých aut a každý kolo heverují zvlášť. Tohle nikdy nepochopim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, Radius napsal:

A proč to nenecháš přehodit v jakémkoli pneuservisu za pár šušní (pokud to teda máš vůbec vyvážené). ... Tohle nikdy nepochopim.

Lebo si človek nemusí prispôsobovať program nejakému servisu a ísť niekam do tramtárie. Kde mu tie kolesá navyše dotiahnu tak, že ich v prípade defektu nedostane dolu.

Veľký Landcruiser je prehodený za necelú hodinu aj s dofúknutím, kontrolou kamienkov a uložením. Menšie autá 40 minút. Vyvážiť ich môžem dať hocikedy po ceste mimo obdobia preplnených pneuservisov, ak teda získam podozrenie, že nie sú vyvážené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nechávám vyvažovat raději před každou seznonou a vždy, opravdu vždy tam nějaké gramy haprují.

No a přezouvám třeba příští týden, prostě o měsíc dříve a není nikde ani noha. Když se lidi zblázní poslední týden v říjnu, tak je to pravda šílenství se někam objednat. Jako kdyby měl přijít 1.11 armageddon. Borhyová s Korantengem večer ve zprávách řeknou, že všichni na letňákách 1.11 tutově umřou a lidi se poserou :D

Upraveno uživatelem Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, wawrik napsal:

Lebo si človek nemusí prispôsobovať program nejakému servisu a ísť niekam do tramtárie. Kde mu tie kolesá navyše dotiahnu tak, že ich v prípade defektu nedostane dolu.

Veľký Landcruiser je prehodený za necelú hodinu aj s dofúknutím, kontrolou kamienkov a uložením. Menšie autá 40 minút. Vyvážiť ich môžem dať hocikedy po ceste mimo obdobia preplnených pneuservisov, ak teda získam podozrenie, že nie sú vyvážené.

Absolutny suhlas. Nevyvazene kolo citim. Doma prezujem 2 auta za 1h. Poprve, odmietam sa prisposobovat servisom, podruhe, neverim im. Sam to urobim lepsie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, wawrik napsal:

Do prdele, toto nie je pravda! Dopísal som predchádzajúcu správu o pretiahnutých kolesách, sadnem do vymrznutého kila (na ktorom mi po renovácii nasadzovali kolesá v servise), a na výjazde z prvého kruháča toto:

20210924_172715.thumb.jpg.ab1285dae26c9603a394a95b7d100ffb.jpg

Wtf?

Wtf??? Tebe utrhlo 3 matice???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Áno, ale asi nie naraz. Na prvom kruháči niečo mierne puklo a v späťáku som videl pár odlietajúcich kúskov, tak som myslel, že som trafil a rozpolil nejaký šuter. Ale začali vibrácie, na výjazde z ďalšieho kruháča zasa niečo osamotené odletelo, tak som zastavil, mysliac si, že mi z nejakého dôvodu odlietavajú závažia.

Mladého som vysadil na šachovom krúžku (už som bol blízko), zodvihol koleso a chcel som uvoľniť matice, jedna nakoniec dosť stuha išla, druhá nie, až keď som začal po tom kľúči klepať a skákať ako opica, tak sa uvoľnil. Žiadnu zjavnú chybu som nenašiel, tak som to dotiahol a pomaly odviezol do Toyoty o pár kilometrov ďalej.

Mali radosť, že som prišiel o desať minút šesť, a potom som mal zasa radosť ja, keď mi povedali, že na to pozrú až v pondelok. A v utorok s tým kilom idem na trajekt.

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, wawrik napsal:

Áno, ale asi nie naraz. Na prvom kruháči niečo mierne puklo a v späťáku som videl pár odlietajúcich kúskov, tak som myslel, že som trafil a rozpolil nejaký šuter. Ale začali vibrácie, na výjazde z ďalšieho kruháča zasa niečo osamotené odletelo, tak som zastavil, mysliac si, že mi z nejakého dôvodu odlietavajú závažia.

Mladého som vysadil na šachovom krúžku (už som bol blízko), zodvihol koleso a chcel som uvoľniť matice, jedna nakoniec dosť stuha išla, druhá nie, až keď som začal po tom kľúči klepať a skákať ako opica, tak sa uvoľnil. Žiadnu zjavnú chybu som nenašiel, tak som to dotiahol a pomaly odviezol do Toyoty o pár kilometrov ďalej.

Mali radosť, že som prišiel o desať minút šesť, a potom som mal zasa radosť ja, keď mi povedali, že na to pozrú až v pondelok. A v utorok s tým kilom idem na trajekt.

Kto tie matice zatahoval? Isli lahko?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Frostie No, to bol pôvodný plán :D 

@eskimak Servis na Slovensku, kde mi skladali auto po celkovej renovácii. Ako išli netuším. Súdiac podľa niektorých skrutiek v interiéri, ktoré som potreboval (ale nedokázal) uvoľniť kvôli montáži šuflíkov a spania, to tipujem na nejakého kokota s rázovým uťahovákom nastaveným na nezmysel.

Druhá možnosť vraj je, že tie rozširovacie podložky, ktoré pod kolesami už asi 10 rokov mám, sa v tom mraze nejako divne roztiahli, prípadne zdeformovali, a chyba bude v nich. Uvidím, čo povedia fešáci z miestnej Toyoty. Dal som im skontrolovať aj ostatné kolesá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, wawrik napsal:

@Frostie No, to bol pôvodný plán :D 

@eskimak Servis na Slovensku, kde mi skladali auto po celkovej renovácii. Ako išli netuším. Súdiac podľa niektorých skrutiek v interiéri, ktoré som potreboval (ale nedokázal) uvoľniť kvôli montáži šuflíkov a spania, to tipujem na nejakého kokota s rázovým uťahovákom nastaveným na nezmysel.

Druhá možnosť vraj je, že tie rozširovacie podložky, ktoré pod kolesami už asi 10 rokov mám, sa v tom mraze nejako divne roztiahli, prípadne zdeformovali, a chyba bude v nich. Uvidím, čo povedia fešáci z miestnej Toyoty. Dal som im skontrolovať aj ostatné kolesá.

Drzim palce. Ale to je problem matic, skrutky su vzdy OK. Musia ist lahko, rukou. Ak nejdu, vycistit, pripadne zavitnik. Inak to dopadne takto. Bohuzial sa obavam ze tvoja teoria o kokotovi bude realna. Odporucam checknut/vycistit vsetky matice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Radius napsal:

A proč to nenecháš přehodit v jakémkoli pneuservisu za pár šušní (pokud to teda máš vůbec vyvážené). Nemyslím to teď osobně. Jen tady mám v ulici několik sousedů, kteří se tu před každou sezonou s heverem mordují celý den u několika svých aut a každý kolo heverují zvlášť. Tohle nikdy nepochopim.

Jak už tady padlo, nebaví mě objednávat se do servisu kvůli takový prkotině, je to taková zábava na sobotní dopoledne,  už jsem třeba taky přezouval až kolem 10. listopadu, protože bylo furt teplo. Auto jsem kupoval v červnu, zimní sadu jsem k tomu dostal vyváženou, letní gumy budu muset koupit nový, takže na jaře bude stejně obouvat servis

Ale spíš mi jde o ten stav nouze, auto bez rezervy je prostě špatně, i když jsem ji v tom předchozím použil asi 3x za 5 let. Pořád lepší si behem 10 - 15 minut vyměnit kolo, než se mordovat s lepicí sadou nebo čekat na asistenčku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, honzyk napsal:

Pořád lepší si behem 10 - 15 minut vyměnit kolo, než se mordovat s lepicí sadou nebo čekat na asistenčku. 

Zalepiť defekt trvá do 5 minút aj s hľadaním diery a vercajgu. Dofúknuť kompresorom 3-5 minút, podľa toho, aký máš. A nemusíš vyskladať celý kufor na zem (najlepšie v daždi, všakáno) a mordovať sa s vykladaním rezervy, nakladaním špinavej, ani so skrutkami a zdvihákmi.

Ale že je chýbajúca rezerva špatně súhlasím. Len tá výmena je IMHO o dosť nepohodlnejšia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, honzyk napsal:

Jak už tady padlo, nebaví mě objednávat se do servisu kvůli takový prkotině, je to taková zábava na sobotní dopoledne,  už jsem třeba taky přezouval až kolem 10. listopadu, protože bylo furt teplo. Auto jsem kupoval v červnu, zimní sadu jsem k tomu dostal vyváženou, letní gumy budu muset koupit nový, takže na jaře bude stejně obouvat servis

Ale spíš mi jde o ten stav nouze, auto bez rezervy je prostě špatně, i když jsem ji v tom předchozím použil asi 3x za 5 let. Pořád lepší si behem 10 - 15 minut vyměnit kolo, než se mordovat s lepicí sadou nebo čekat na asistenčku. 

Jestli tě to baví tak o tom žádná, tomu rozumím, zvláště, když máš vyváženo.

Já mám zase na předku 255/35/19 a vzadu 285/30/19 a nikdo není schopen vyvážit to v Praze na gram, což v tomto případě a po mnohých zkušenostech vážně hraje roli, takže jedu 60km do Kladna, kde mají Hunter vyvažovačku s přítlakem, protože v Praze to nikdo nemá přesto, že na jižní i severní Moravě to má každej pátej pneuservis.

Na manželky auto, který najede 4tkm ročně jsem po letech monkey-bussinesu přezouvání koupil celoroční traktory a je klid.

No s rezervou bych byl také klidnější, ale musel bych koupit jednině dojezdovku, tak jsem to vyřešil, že mám prémiovou asistenční službu v pojistce, ale co ti budu říkat, když vyrazím s rodinou někam dál, tak mám sevřenou prdel, abych manželku s dětma nemusel rvát do reflexních vest někam za svodidla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, wawrik napsal:

Do prdele, toto nie je pravda! Dopísal som predchádzajúcu správu o pretiahnutých kolesách, sadnem do vymrznutého kila (na ktorom mi po renovácii nasadzovali kolesá v servise), a na výjazde z prvého kruháča toto:

20210924_172715.thumb.jpg.ab1285dae26c9603a394a95b7d100ffb.jpg

Wtf?

Jaj, to je k nasrání, tak ať to dobře dopadne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...