Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 1 minutou, Prochy68 napsal:

No takhle jsem to nestudoval a ted jsem pro srandu kouknul do mailu a nakup byl 2014 (letni), zimaky byly jeste starsi. Takze asi mate kluci pravdu.  

Já na nich jezdil taky dost, jen letní trochu hučely, tak beru Michelinky nebo Dunlopky, ale zimáky byly nepřekonatelné. A pak jsem je koupil a auto na sněhu hrabalo jak blázen, pohyb žádný, hodil jsem je tedy dopředu, v domnění, že je váha motoru přemůže a s plným rejdem jsem šel ve 30- ti  ven. Na vlhku to taky není žádná hitparáda. A kolegyně je má na FWD a v jiném rozměru a výsledek je stejný 😞 reklamovat to nejde, a říkal mi gumař, že sem vozej tak 50 na 50 ukrajinu s finy a ty ukrajinské jsou jedna stížnost za druhou 😞 zimáky jsem kupoval 2019

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, wawrik napsal:

Však chce pracovné auto :D Požiadavku na automat dopísal až po mojej odpovedi, to je samozrejme stopka pre LC70. Na Islande minimálne jedna LC78 s automatom jazdí, ale IMHO to je nejaká samodomo konverzia, a o legalite v ČR mám pochybnosti.

Jo, a namiesto lednice som prečítal radlice, to mi trochu zúžilo výber :D

Kilo podľa mňa ľahko opraviteľné nie je. Mega spoľahlivé áno, môžeš mu robiť zle koľko chceš, otĺkať ho, topiť... hocičo, a do cieľa ťa privezie, ale tam to musíš dať do servisu. Na opravy po ceste je už dosť zložité, nielen pre teľatá môjho kalibru.

Full size pickupy sú v teréne dosť limitované rázvorom, v zložitejšom teréne rýchlo skončia pre neobratnosť. Inak by to asi bola jasná voľba, aj tie obytné nadstavby sú o dosť väčšie a pohodlnejšie.

20210922180534_0.jpg?d=63767930734180000

Nedávno som videl jednu s vysúvateľnými bokmi, z toho už bola celkom slušná obývačka a vedel by som si predstaviť stráviť v tom dosť dlhú dobu...

Jojo, za automat sorry, sem zapomněl :D 

Já teda co jsem sběžně hledal, tak sem našel i nějaký automatický 70ky, Ty řikáš že nejsou? Wiki taky tvrdí, že se dělaly, tak nevim :) 

Každopádně ty pickupy, ideálně s prodlouženou korbou, zvažuju primárně z toho důvodu, že jsou obecně o dost univerzálnější jak na práci, tak na jakoukoliv nástavbu nebo její variaci. Asi klidně oželim double-cab.

Tohle co posíláš není úplně ten směr, který mám na mysli, , chtěl bych ten vršek posadit na rám na korbu, kterej by byl vysokej jako kabina a na to teprve dávat skládací spací nástavbu. Dole mít techniku, nádrže, baterky, atd atd. Na ten skládací rámovej stan se dají přimontovat ty soláry. No a když to nebude v provozu takhle, tak to odstrojit, vyndat a používat jako pracanta. 

Vim že to nebude 100% nikdy ani na jedno, ale věřím (možná naivně), že se dá vybrat tak, aby to splňovalo řekněme 80-90% obojího zadání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 41 minutami, JoyStick napsal:

Jojo, za automat sorry, sem zapomněl :D 

Já teda co jsem sběžně hledal, tak sem našel i nějaký automatický 70ky, Ty řikáš že nejsou? Wiki taky tvrdí, že se dělaly, tak nevim :) 

Každopádně ty pickupy, ideálně s prodlouženou korbou, zvažuju primárně z toho důvodu, že jsou obecně o dost univerzálnější jak na práci, tak na jakoukoliv nástavbu nebo její variaci. Asi klidně oželim double-cab.

Tohle co posíláš není úplně ten směr, který mám na mysli, , chtěl bych ten vršek posadit na rám na korbu, kterej by byl vysokej jako kabina a na to teprve dávat skládací spací nástavbu. Dole mít techniku, nádrže, baterky, atd atd. Na ten skládací rámovej stan se dají přimontovat ty soláry. No a když to nebude v provozu takhle, tak to odstrojit, vyndat a používat jako pracanta. 

Vim že to nebude 100% nikdy ani na jedno, ale věřím (možná naivně), že se dá vybrat tak, aby to splňovalo řekněme 80-90% obojího zadání.

Tuhle jsem potkal borce z povodí Odry někde dál od civilizace a měli tuhle GAZellu

řeší to tady: http://www.gaz.cz/index.php?od=100

tak jen pro inspiraci  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Irwinek napsal:

Já na nich jezdil taky dost, jen letní trochu hučely, tak beru Michelinky nebo Dunlopky, ale zimáky byly nepřekonatelné. A pak jsem je koupil a auto na sněhu hrabalo jak blázen, pohyb žádný, hodil jsem je tedy dopředu, v domnění, že je váha motoru přemůže a s plným rejdem jsem šel ve 30- ti  ven. Na vlhku to taky není žádná hitparáda. A kolegyně je má na FWD a v jiném rozměru a výsledek je stejný 😞 reklamovat to nejde, a říkal mi gumař, že sem vozej tak 50 na 50 ukrajinu s finy a ty ukrajinské jsou jedna stížnost za druhou 😞 zimáky jsem kupoval 2019

Ja byl spokojenej tenkrat i s tema letnima, na suchu prumer, ale na mokru parada. Holt casy se meni....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Tom4 Gazellu jsme si brali novou, benzínovou v úpravě pojízdná dílna a pneuservis do Mongolska, řešili jsme to přesně s AMC Radíkovice a GAZ Mokrá Lhota ve spolupráci přímo s GAZem v Nižním Novgorodë.

@JoyStick co se týče pohybu po mongolském terénu bez standardních cest, tak gazela byla bezkonkurenční. Benzín jsme brali zcela záměrně z důvodu velmi nízkých teplot v zimě (běžně -55 až 60). Servis byl celkem jednoduchý, není tam moc debilni elektroniky a kde nic není, nemá se co rozbít. Spotřeba v těch tvrdých podmínkách a plně naloženou bednou byla cca 20-22 ltr/100.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, Tom4 napsal:

Tuhle jsem potkal borce z povodí Odry někde dál od civilizace a měli tuhle GAZellu

řeší to tady: http://www.gaz.cz/index.php?od=100

tak jen pro inspiraci  :)

Díkdík, ruský vozítka sem jen tak prolít, páč netušim jak je to s dílama kdekoliv jinde než v Rusku. Ale jakože vůbec. :) Ale určitě na to mrknu blíž, jestli tam nebude nějakej vhodnej kandidát. Dodávka to určitě nebude, ale viděl jsem tam i nějaký jiný karosařiny.

@Frostie díkes! přesně tyhle real-life poznatky potřebuju. Jak je to s dílama mimo rusko? Je to s něčim příbuzný?

Upraveno uživatelem JoyStick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díkdík, ruský vozítka sem jen tak prolít, páč netušim jak je to s dílama kdekoliv jinde než v Rusku. Ale jakože vůbec.  Ale určitě na to mrknu blíž, jestli tam nebude nějakej vhodnej kandidát. Dodávka to určitě nebude, ale viděl jsem tam i nějaký jiný karosařiny.
Nepočítám s problémy. Část Evropy pokrývá GAZ ČR, část GAZ Belgie v Kalmhoutu, mají zastoupení na Islandu a nebyl problém s díly ani v Ulanu. Takže toho bych se nebál

Ničemu příbuzný to moc není, je to taková kombinace Uaz a GAZ. Dalším kandidátem je klasická Buchanka v provedení skříň expedition, ale je podstatně menší, než ta gazela. Cca 2 lidí na spaní a bagaz.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím je mám doma ve stojanu, tak uvidím, vesměs se tu nadává na Nokiany WR2, řada Hakkappelitta by třeba ještě mohla být OK. Doteď jsem jezdil na Michelinech Alpin 6, proti těm nemůžu říct křivýho slova. 

Upraveno uživatelem honzyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, JoyStick napsal:

Díkdík, ruský vozítka sem jen tak prolít, páč netušim jak je to s dílama kdekoliv jinde než v Rusku. Ale jakože vůbec. :) Ale určitě na to mrknu blíž, jestli tam nebude nějakej vhodnej kandidát. Dodávka to určitě nebude, ale viděl jsem tam i nějaký jiný karosařiny.

@Frostie díkes! přesně tyhle real-life poznatky potřebuju. Jak je to s dílama mimo rusko? Je to s něčim příbuzný?

konečně jsem to dohledal, kuwa...

http://www.gaz.cz/index.php?id=527

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, honzyk napsal:

Zatím je mám doma ve stojanu, tak uvidím, vesměs se tu nadává na Nokiany WR2, řada Hakkappelitta by třeba ještě mohla být OK. Doteď jsem jezdil na Michelinech Alpin 6, proti těm nemůžu říct křivýho slova. 

já zimáky od Michelinu nikdy neměl, takže tohle posoudit nemohu. A třeba ty ruský budou lepší než ty ukrajinský, daj tam víc sazí nebo čeho a jízdní vlastnosti budou úplně jinde 😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, honzyk napsal:

S Nokianem mě teda trochu strašíte, k Volvu jsem dostal řadu Hakkapeliitta 9, přezouvat budu asi někdy koncem měsícem tak uvidíme. 

Nokian Hakkapeliitta bývají finské, takže OK. Horší jsou ty WR něco. Ty jsou u nás z ruské fabriky, kde je kvalita značně proměnlivá. Někdy je zimní směs tvrdá, klouzavá, někdy je tam špatná vulkanizace, takže ta guma po čase popraská, vydrolí se, oddělí se jednotlivé vrstvy. Někdy jsou ty gumy příkladné. Ovšem takovou loterii fakt hrát nechceš. Takže já už Nokiany vyřadil z výběru natrvalo. 

Upraveno uživatelem eLzyx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, eLzyx napsal:

Nokian Hakkapeliitta bývají finské, takže OK. Horší jsou ty WR něco. Ty jsou u nás z ruské fabriky, kde je kvalita značně proměnlivá. Někdy je zimní směs tvrdá, klouzavá, někdy je tam špatná vulkanizace, takže ta guma po čase popraská, vydrolí se, oddělí se jednotlivé vrstvy. Někdy jsou ty gumy příkladné. Ovšem takovou loterii fakt hrát nechceš. Takže já už Nokiany vyřadil z výběru natrvalo. 

V Rusku a na Ukrajině se dělá už prý 80% celkové produkce, která se vyváží do 35 zemí takže by to byla pořádná loterie. Já minulou zimu s Nokiany těžce na pohodu, na horách a sněhu jsem často. Ale těžko soudit dle jedné zimy, jakmile se začnou drolit dám sem hned vědět ;)

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...